Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
Ja daarom. Het is eerder dan lichamelijke aantrekkingskracht enzo. Iemand van dikke 20 jaar ouder staat meestal wat anders in het leven om daarmee relatie aan te willen gaan.
Ach, dat geeft hem alleen maar stof tot fantasieën nadenken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.
En hij zich gelijk de man! dat ie zo een fris jong chickie hosseldequote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.
Ik zal mijn schooluniform vast aantrekken en twee staartjes indoenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Ach, dat geeft hem alleen maar stof tot fantasieën nadenken.
Heb ik mijn goede daad ook weer gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hij zich gelijk de man! dat ie zo een fris jong chickie hosselde
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zal.Maar het heeft voor mij gewoon iets anti-geils.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal mijn schooluniform vast aantrekken en twee staartjes indoen
dat zou wel voor mij gelden. Of tenminste niet meer hoef.. ik denk er dan zeker wel 20x meer over na.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?
Onschuldig kijken kan ik volgens mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Vergeet je onschuldige blik en lolly niet.
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?
toch wel vreemd, als een man zoiets denkt, is het gelijk een hoop poehaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zou wel voor mij gelden. Of tenminste niet meer hoef.. ik denk er dan zeker wel 20x meer over na.
Haha, zeker kan jij onschuldig kijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig kijken kan ik volgens mij wel
lolly is aan te schaffen
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig kijken kan ik volgens mij wel
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch wel vreemd, als een man zoiets denkt, is het gelijk een hoop poeha
Ik discrimineer dus nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.
En is dit echt een TT voor mejuffrouw toyboy?.
Dan nog kan ik heel onschuldig kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Litpho het volgende:
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.
En is dit echt een TT voor mejuffrouw toyboy?.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeker kan jij onschuldig kijken.
Dat een man snel wordt veroordeeld als hij geen vrouw met kind wilquote:
Welk bewijs? Ik zie alleen maar dat je vencodark voor de gek kan houden, is dat tegenwoordig óók al bewijs?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog kan ik heel onschuldig kijken![]()
bewijs:
[..]
Dat is geen bewijsquote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog kan ik heel onschuldig kijken![]()
bewijs:
[..]
Ow alleen seks.. hmm dan weet ik het eig nog niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het puur en alleen over sex he. Relatie dus niet.
Dan vind ik het wel vreemd ja.
Volgens mij valt dat wel mee. Ja, door de afgewezen vrouwquote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat een man snel wordt veroordeeld als hij geen vrouw met kind wil
of dat zo is, weet ik eig niet
Nou, ik snap wel dat het een ding is voor je een relatie aangaat. Je krijgt een heel pakket en dat moet je maar net kunnen handelen. Maar het ging alleen over seks geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat een man snel wordt veroordeeld als hij geen vrouw met kind wil
of dat zo is, weet ik eig niet
Venco weet meer van mij dan jijquote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef Litpho het volgende:
Welk bewijs? Ik zie alleen maar dat je vencodark voor de gek kan houden, is dat tegenwoordig óók al bewijs?.
Herhaaldelijk toeval is geen discriminatie?quote:
Ik wordt heul niet voor de gek gehouden!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk bewijs? Ik zie alleen maar dat je vencodark voor de gek kan houden, is dat tegenwoordig óók al bewijs?.
Dat geloof ik welquote:
En direkt weer grensjes afbakenenquote:Dus als zij het zegt is het waarheid
mits positief dan![]()
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedachtquote:
Ik hou ervan om safe te spelenquote:
Praat je met scharrels dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow alleen seks.. hmm dan weet ik het eig nog niet.
als het nog jonge kinderen zijn lijkt het mij wel vaag. Stel het wordt een scharrel dan moet je toch wel rekening houden met de kinderen. Of de verhalen aanhoren erover
Hey KF what's up?quote:
Hier zeg je twee dingen door elkaar heen.. appels en peren.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedacht
*niet dat ik er een probleem mee heb*
quote:
Dat heb je tegen mij neem ik aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het puur en alleen over sex he. Relatie dus niet.
Dan vind ik het wel vreemd ja.
Ik mag hopen dat de man er ook 10 keer over nadenkt, dat zijn geen kleine beslissingen. Verder kom ik dat verschil niet zo tegen in mijn omgeving, geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedacht
Gaat lekkerquote:
Ik leef nogquote:
Maar goed dat ik er niet te veel van aantrek, anders kan ik net zo goed een klooster inquote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb je tegen mij neem ik aan?![]()
Tja, heeft voor mij gewoon te maken met het beeld wat ik heb van een papa. En rondneuken hoort daar, voor mij, niet bij. Vind het best als iemand dat nog steeds doet, maar gewoon niet met mij. Zelfde geldt voor vreemdgaan.
KFquote:
Niks mis met Celibatair leven hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er niet te veel van aantrek, anders kan ik net zo goed een klooster in
Echt?! damn, ik dacht dat dat eng was! ieeeeeeeekquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met Celibatair leven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |