Kluts, kuts.. ik typte kluts omdat kluts net de laatste post had gemaakt toen ik aan het typen was..quote:
maakt dat nou uit?quote:
Ja jezus sorry, kan ik 't helpen dat ik 't vorige friso iemand ontmoet heb?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaja, probeer het maar goed te maken.. Ik zat me te verheugen op mijn echte anale ontmaagding, dus niet met laffe voorbind.. en neeeeee, jij moet zomaar weer schuld gevoel krijgen.. BAH!
Inderdaad overdaad schaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verleden week bij me zusje even geweest, de hele godganse tijd guus aan, 1nummertje is leuk 2cd is
Dat kan je niet helpen nee.. Maar dat schuld gevoel.. valt dat niet weg te spoelen met een aantal biertjes?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus sorry, kan ik 't helpen dat ik 't vorige friso iemand ontmoet heb?!
Nep zeg, dat jij gewoon niet naar de meet komt.quote:
Hoi.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt dat nou uit?. Er zijn 3 podia
.
lul je dr maar uitquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kluts, kuts.. ik typte kluts omdat kluts net de laatste post had gemaakt toen ik aan het typen was..
of eigenlijk spookt ze 24/7 door mn hoofd, maar niet doorvertellen he!
Je zegt precies het zelfde dat een actie groep al een tijd voor elkaar probeert te krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Ze hebben het over loverboys terwijl het gewoon pooiers zijn.Noem het niet toffer dan het is.
Jij kijkt RTL4quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Ze hebben het over loverboys terwijl het gewoon pooiers zijn.Noem het niet toffer dan het is.
Er was toch laatste een mediacampagne om loverboy te veranderen in pooierboy. Maar dat is dus niet aangeslagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Weet ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zegt precies het zelfde dat een actie groep al een tijd voor elkaar probeert te krijgen
Ik neem aan dat ik het dan wel geweten hadquote:
Dan ga je toch gewoon voor de gezelligheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso niks tussen staan waarom ik wel zou gaan...
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was toch laatste een mediacampagne om loverboy te veranderen in pooierboy. Maar dat is dus niet aangeslagen.
En verder mee eens
The Pretenders. Maar dat is niet genoeg om voor een uurtje naar Den Haag te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso niks tussen staan waarom ik wel zou gaan...
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.
@ Heatwave, indd. zit naar rtl 4 te kijken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?. En het zijn natuurlijk wel pooiers met een specifieke modus operandi, dus daar enig onderscheid maken kan geen kwaad. En als je het gewoon gladjakkers noemt raak je weer in de war met de gemiddelde R&B-zanger. Lastig, die taal...
Het klinkt niet echt tof natuurlijk, maar vind het een slappe term. Vind het onderscheid an sich wel prima, kunt het best andere naam geven dan pooier. Dat ben ik dan wel met je eens. Maar Loverboy vind ik gewoon niet correct.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?. En het zijn natuurlijk wel pooiers met een specifieke modus operandi, dus daar enig onderscheid maken kan geen kwaad. En als je het gewoon gladjakkers noemt raak je weer in de war met de gemiddelde R&B-zanger. Lastig, die taal...
Nou ja het verschil is dat die meisjes dus "verliefd" zijn op de pooiers, dat maakt ze "lover"boy.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?
ik kijk namelijk niet
Als het nou die maandag niet vroeg weer op hoefde en Den Haag niet zo'n teringeind weg was dan was het een optie.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon voor de gezelligheid.Gezellig met Fokkers naar slechte muziek luisteren
Voer me maar zat dan!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan je niet helpen nee.. Maar dat schuld gevoel.. valt dat niet weg te spoelen met een aantal biertjes?!Sowieso word ik veel mooier als jij wat op hebt!
Dat verander je helaas niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.
@ Heatwave, indd. zit naar rtl 4 te kijken.
Ik ben vrij de dag erna, en ik ga vooral voor de gezellighied, voor de muziek hoef je het dus niet echt te doen, kan ook niet echt bij een gratis festivel, vind dat ze nog redelijke namen hebben vaakquote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het nou die maandag niet vroeg weer op hoefde en Den Haag niet zo'n teringeind weg was dan was het een optie.
Dan ga ik me inhouden.. Want ik ben sowieso niet meer dan een neukertje voor je terwijl hij misschien de liefde van je leven is.. Maar kroelen mag ik toch nog wel met je?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voer me maar zat dan!
Alleen vind ik deze jongen wel zo leuk dat ik dat eigenlijk niet wil verspelen
Hij drinkt bier! En gaat naar Lowlands! En hij heeft groene ogen! En een erg mooie kont!
Loverboy heb ik nooit anders gekend dan als pooier die zijn slachtoffers binnenhaalt met (initieel) emotionele chantage. Die term heeft, in ieder geval in Nederland, al zeker twintig jaar geen positieve betekenis. Maar goed, ik ben er ook niet zozeer aan gehecht dat je hem niet mag veranderen, zolang het maar niet zwakker wordt om de arme loverboytjes niet te plagenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt tof natuurlijk, maar vind het een slappe term. Vind het onderscheid an sich wel prima, kunt het best andere naam geven dan pooier. Dat ben ik dan wel met je eens. Maar Loverboy vind ik gewoon niet correct.
Denk dat er meer bij komt kijken. natuurlijk worden ze verliefd, maar het is een hele andere aanpak natuurlijk. Denk ook dat als je onder een pooier zit, dit al vanaf het begin duideiljker was dan bi jeen loverboy.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja het verschil is dat die meisjes dus "verliefd" zijn op de pooiers, dat maakt ze "lover"boy.
Als ik niet naar Graspop was zou ik zeker naar Parkpop gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het nou die maandag niet vroeg weer op hoefde en Den Haag niet zo'n teringeind weg was dan was het een optie.
Ja hoor, kroelen en pijpen magquote:Op maandag 15 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ga ik me inhouden.. Want ik ben sowieso niet meer dan een neukertje voor je terwijl hij misschien de liefde van je leven is.. Maar kroelen mag ik toch nog wel met je?
Niet speciaal geloof ik. Komt denk ik omdat het juist vaak om jonge gasten gaat. Meer boys, dan volwassen kerels. Die pakken de ook wat jongere meiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?
idd als je dat zo hoort/leest zou je bijna denken, dat het om aardig mensen gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet speciaal geloof ik. Komt denk ik omdat het juist vaak om jonge gasten gaat. Meer boys, dan volwassen kerels. Die pakken de ook wat jongere meiden.
Maar loverboy klinkt gewoon vrij lief.
Nee, dan neem je het wel serieus inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd als je dat zo hoort/leest zou je bijna denken, dat het om aardig mensen gaat.
miniPooier is misschien beter
Sowieso heb ik niet de indruk dat symboolpolitiek in dit geval gaat helpen. De publieke opinie neemt de handelingen zelf al serieus genoeg (dwz, daar gaat met een naamsverandering niet direkt wat aan veranderen) en justitie gaat het ook niet hoger op de prioriteitenlijst plaatsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan neem je het wel serieus inderdaad
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet speciaal geloof ik. Komt denk ik omdat het juist vaak om jonge gasten gaat. Meer boys, dan volwassen kerels. Die pakken de ook wat jongere meiden.
Maar loverboy klinkt gewoon vrij lief.
Is wel NL, hebben zelfs draaideur criminelen? staan die bij een warenhuis bij de draaideur?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan neem je het wel serieus inderdaad
Hoiquote:
Goede vraagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.![]()
Je hebt wel lovergirls, die raken bevriend met het slachtoffer en overtuigt haar met die vreemden naar bed te gaan enzo. Zoiets dacht ik. Deze lovergirl werkt ook voor de loverboy..ofzo of verdient er geld aan.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.![]()
Je hebt wel lovergirls, die raken bevriend met het slachtoffer en overtuigt haar met die vreemden naar bed te gaan enzo. Zoiets dacht ik. Deze lovergirl werkt ook voor de loverboy..ofzo of verdient er geld aan.
Nog een partner nodigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk aan een, baan verandering
ik zoek nog een baantjequote:
Oeii lekker hoorquote:
Als lovergirlquote:
quote:
ja maar dit is voor in t weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je werkt straks voor de Batavse
Dat is dus het kutte aan die klapmongolen..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben altijd blij dat die loverboys in ieder geval gewoon de handen uit de mouwen schudden en geen WW trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |