Straks heeft ze een zooitje geile Fok!kers achter haar aan, kan ik haar niet aandoenquote:
zal leuk worden bij filevormingquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!
Een vriend van mij kent mensen in Staphorst en daar liggen de condooms dus achter de kerk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekeme seks is voor velen ook extra spannend.
Haal je snel de magneet er af, kan je mooi de file omzeilenquote:
Hoi Caroolquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
Doen we het niet meer met jonkies of ougie's![]()
![]()
Muse is coolquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereld.
hooooi Tijnquote:
quote:
neem je tijd er voor, niet afraffelenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet het nog uitwerkenmaar er zit potentie in
Straks heten die dingen ook geen auto's meer maar Lars'
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn neukertje wil gewoon niet meer met me neuken.. Bah! schuldgevoel is zoiets kluts!
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt welMoeilijk he, www.parkpop.nl
.
Gelukkig zijn er idd meerdere podiaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.
Maar 1 keer vind ik wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |