abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 20:15:47 #126
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70037065
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Py het volgende:

[..]

Jammer dit, Meki. Zo komen we er niet en gaat het alleen maar meer polariseren.
dude
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_70037136
Wilders heeft gelijk. En elke aan de deur van een discotheek geweigerde mocro zou het keihard met hem eens moeten zijn. NU verpesten de criminele mocro's het voor de niet-criminele.

Zet ze uit, neem ze hun paspoorten af en de stigmatisering marokkaan = crimineel verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Ik ben wel benieuwd naar de motivatie van al die tegenstanders om miljoenen criminele moslims in Europa te houden. Genieten ze er soms van dat kortgerokte meisjes verkracht worden, buschauffeurs in elkaar geramd en leraren doodgeschoten worden? Vinden ze het soms heerlijk om Schilderswijkbewoners op te zadelen met 87% niet-westerse allochtonen, terwijl ze zelf veiligjes in een blanke wijk wonen?

Dat soort enchoriofoob sadisme kan ik niet begrijpen.

D'r uit met het tuig. Precies zoals het op school ook gebeurde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 juni 2009 @ 20:18:57 #128
188345 Py
op zich
pi_70037193
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef t-8one het volgende:

[..]

dude
Om op je eerste punt in te gaan: wellicht heb je gelijk
De andere punten kom ik op terug
pi_70037216
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
Wilders heeft gelijk. En elke aan de deur van een discotheek geweigerde mocro zou het keihard met hem eens moeten zijn. NU verpesten de criminele mocro's het voor de niet-criminele.

Zet ze uit, neem ze hun paspoorten af en de stigmatisering marokkaan = crimineel verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Ik ben wel benieuwd naar de motivatie van al die tegenstanders om miljoenen criminele moslims in Europa te houden. Genieten ze er soms van dat kortgerokte meisjes verkracht worden, buschauffeurs in elkaar geramd en leraren doodgeschoten worden? Vinden ze het soms heerlijk om Schilderswijkbewoners op te zadelen met 87% niet-westerse allochtonen, terwijl ze zelf veiligjes in een blanke wijk wonen?

Houd dus in dat eerst PVDA,CDA,SP,GL,CU en alle andere moraalridders er eerst uitmoeten
die houden een hand boven het hoofd van onze nieuwe criminele nederlanders.
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70037223
quote:

Discotheek vindt ik juist goed. gewoon weigeren ze horen daar niet binnen te gaan.

en voor de rest is het enkel vooroordeel en jou vissie erop die merendeels uit vooroordelen bestaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_70037253
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Meki het volgende:

[..]

1. Ik noem ze onlusten, Jij noemt ze geen onlusten en spreekt dus geweld vanuit de Islaam.
DUS ik spreek van geweld?

Ga leren lezen.

Ik zeg dat moslims in Paksitan de jizyah weer hebben ingevoerd op niet-moslims. Niks geweld. Dat is puur aspecten uit islam toepassen.
quote:
dit zeg je dus ik bevestig het nogmaals uit onwetend en uit angst en uit nieuwsberichten.
Kom een keertje met argumenten jongen. Elke stelling van mij beantwoord je met dat ik onwetend ben.
pi_70037254
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Py het volgende:

[..]

Jammer dit, Meki. Zo komen we er niet en gaat het alleen maar meer polariseren.
We komen er wel uit. zonder leugens en onwaarheden komen we er uit
pi_70037300
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Terug naar mij
pi_70037356
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Houd dus in dat eerst PVDA,CDA,SP,GL,CU en alle andere moraalridders er eerst uitmoeten
die houden een hand boven het hoofd van onze nieuwe criminele nederlanders.
Ehm nee, zij:
- vertonen geen crimineel gedrag (ze zijn wellicht wat naief, maar naieviteit is niet verboden)
- hebben over het algemeen geen buitenlands paspoort, zodat we ze het Nederlandse paspoort niet kunnen ontnemen omdat ze dan statenloos worden
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 15 juni 2009 @ 20:22:40 #135
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70037378
quote:

dus bepaalde bevolkingsgroepen zwaarder straffen, zonder dat ze daar zelf invloed op hebben?

Als jij een blikje cola steelt, wordt en het een dagje schoffelen, als een Moslim dat doet moet hij het land uit?

Zullen we gewoon aparte supermarkten maken? aparte parken, aparte wijken.
wel zo makkelijk.

Ohw, we vragen ze ook een button te dragen, is het meteen duidelijk als iemand een blikje cola steelt of we hem meteen over moeten dragen aan de vreemdelingen politie (Misschien kunnen we daar ook wel een speciale politie-eenheid voor aanstellen) of naar halt moeten sturen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70037382
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

DUS ik spreek van geweld?

Ga leren lezen.

Ik zeg dat moslims in Paksitan de jizyah weer hebben ingevoerd op niet-moslims. Niks geweld. Dat is puur aspecten uit islam toepassen.
[..]

Kom een keertje met argumenten jongen. Elke stelling van mij beantwoord je met dat ik onwetend ben.
Dat is de probleem van Pakistan, niet van Nederland.
Waar zie jij in de Koran staan extra belasting heffen op ongelovigen ?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:23:01 #137
188345 Py
op zich
pi_70037398
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Do as you preach
pi_70037447
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehm nee, zij:
- vertonen geen crimineel gedrag (ze zijn wellicht wat naief, maar naieviteit is niet verboden)
- hebben over het algemeen geen buitenlands paspoort, zodat we ze het Nederlandse paspoort niet kunnen ontnemen omdat ze dan statenloos worden
Ik bedoel uit de politiek heh?
pi_70037492
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Discotheek vindt ik juist goed. gewoon weigeren ze horen daar niet binnen te gaan.
Jij vindt het terecht dat iemand geweigerd wordt puur om zijn afkomst en omdat er vele medeMarokkanen problemen veroorzaken bij het uitgaan?

Je moet mensen als individu behandelen. En dat is nu wat Wilders -zeldzaam liberaal voor hem- doet; een crimineel gaat zijn paspoort afgenomen worden en wordt uitgezet. En dat per persoon, niet per groep.
quote:
en voor de rest is het enkel vooroordeel en jou vissie erop die merendeels uit vooroordelen bestaan
Het zijn geen vooroordelen, het zijn feiten. De straatterreur in met name de Randstad is vreselijk. Bijna zonder uitzondering niet-westers allochtoons tuig. De eerlijke allochtonen schamen zich kapot voor hun "medelanders" en willen er ook zo snel mogelijk vanaf. Wilders verwoordt slechts wat zij denken. En terecht.

maandag 15 juni 2009 @ 20:27:02 #140
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70037571
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef El_Matador het volgende:

Je moet mensen als individu behandelen. En dat is nu wat Wilders -zeldzaam liberaal voor hem- doet; een crimineel gaat zijn paspoort afgenomen worden en wordt uitgezet. En dat per persoon, niet per groep.
Voor tientallenmiljoenencriminelemoslims in europa.

Wilders en liberaal in één zin.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70037572
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat is de probleem van Pakistan, niet van Nederland.
Waar zie jij in de Koran staan extra belasting heffen op ongelovigen ?
Probeer je je eruit te verdringen? Mensen moeten zich verdiepen wat er in de moslimwereld gebeurt. Hoe moslims niet-moslims behandelen daar door zich te beroepen op de islam. Wilders weet dat. Ik weet dat. Miljoenen Nederlanders weten dat niet.

In Meki's theorie kan de islam een zo mooi tolerant en vredelievend geloof zijn. De praktijk wijst anders uit. De praktijk wijst dat tig moslims de koran intolerant intepreteren om hiermee geweld of intolerantie te plegen op niet-moslims.

Landen op de wereld die oorspronkeljk niet-islamitisch waren, zijn nu islamitisch of kennen een grote moslimminderheid. Die landen zijn veranderd. Die samenlevingen zijn veranderd doordat de islam een zwaardere stempel op de samenleving is gaan drukken. Nederland verandert ook. Nederland islamiseert ook. Doe je ogen op. Handel geweldloos. En maak er het beste van.
pi_70037575
quote:
Het zijn geen vooroordelen, het zijn feiten. De straatterreur in met name de Randstad is vreselijk. Bijna zonder uitzondering niet-westers allochtoons tuig. De eerlijke allochtonen schamen zich kapot voor hun "medelanders" en willen er ook zo snel mogelijk vanaf. Wilders verwoordt slechts wat zij denken. En terecht.
Oops there's Reality
pi_70037674
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef t-8one het volgende:

[..]

dus bepaalde bevolkingsgroepen zwaarder straffen, zonder dat ze daar zelf invloed op hebben?

Als jij een blikje cola steelt, wordt en het een dagje schoffelen, als een Moslim dat doet moet hij het land uit?

Zullen we gewoon aparte supermarkten maken? aparte parken, aparte wijken.
wel zo makkelijk.

Ohw, we vragen ze ook een button te dragen, is het meteen duidelijk als iemand een blikje cola steelt of we hem meteen over moeten dragen aan de vreemdelingen politie (Misschien kunnen we daar ook wel een speciale politie-eenheid voor aanstellen) of naar halt moeten sturen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderachtig om dit soort bizarre vergelijkingen te maken. Ik ben zelf niet zo kinderachtig en sta erboven als iemand dit doet. Ik kom dus niet zwaaiend met Godwin en trek me terug. Dat is zielig.

Waar het hier om gaat, is mensen die blijkbaar naast een Europees (Nederlands, Belgisch, Duits, Frans, Deens, Zweeds, weet ik veel) paspoort NOG een paspoort hebben. Dat kan Marokkaans zijn, of Turks, of Vietnamees, of Amerikaans of wat dan ook.

Als zo iemand, zich constant misdraagt in het land waar hij/zij verblijft, dan is het niet meer dan normaal dat dat land op een gegeven moment (bij lichtere vergrijpen als die straatterreur na zegge 2 of 3 keer en bij zware misdrijven als moord en verkrachting al na 1 keer) zegt: nou is het genoeg, jij KAN en WIL blijkbaar niet normaal doen in ons mooie Europa EN je levert je welwillende landgenoten een vreselijk stigma op, prima, je hebt je kansen verspeeld, kom maar op met je paspoort en flikker maar lekker een eind op.

Eerlijk.
Duidelijk.
Effectief.

maandag 15 juni 2009 @ 20:29:10 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70037680
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef El_Matador het volgende:

geen vooroordelen, het zijn feiten.
Nee, Wilders heeft in dat interview aantoonbaar gelogen, ondermeer door onjuiste cijfers te noemen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_70037737
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef t-8one het volgende:

Wilders en liberaal in één zin.
Ik geef toe, het is zeldzaam, maar hier heeft ie gewoon keihard gelijk. Als de SP gelijk heeft of zelfs een uiterst dubieuze partij als de GristenUnie dan ben ik ook bereid dat toe te geven.

Dat is nou open minded denken.

maandag 15 juni 2009 @ 20:32:04 #146
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70037810
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef El_Matador het volgende:

Als zo iemand, zich constant misdraagt in het land waar hij/zij verblijft, dan is het niet meer dan normaal dat dat land op een gegeven moment (bij lichtere vergrijpen als die straatterreur na zegge 2 of 3 keer en bij zware misdrijven als moord en verkrachting al na 1 keer) zegt: nou is het genoeg, jij KAN en WIL blijkbaar niet normaal doen in ons mooie Europa EN je levert je welwillende landgenoten een vreselijk stigma op, prima, je hebt je kansen verspeeld, kom maar op met je paspoort en flikker maar lekker een eind op.
Dus jij mag je meer misdragen dan iemand die hier geboren is maar wiens ouders elders zijn geboren?
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geef toe, het is zeldzaam, maar hier heeft ie gewoon keihard gelijk. Als de SP gelijk heeft of zelfs een uiterst dubieuze partij als de GristenUnie dan ben ik ook bereid dat toe te geven.

Dat is nou open minded denken.
Onzin, er is niets liberaals aan discriminatie op basis van achtergrond.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70037848
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, Wilders heeft in dat interview aantoonbaar gelogen, ondermeer door onjuiste cijfers te noemen.
Ik heb het interview NET geluisterd. Zijn Engels is niet geweldig, maar goed. Wat hij zegt, is dat het NU nog een minderheid is, het is dan ook een paar minuten voor 12 voor hem, maar dat ALS het een meerderheid wordt, het niet meer te stoppen is. Dat is ook logisch, want zo worden wij, als democratische beschaving, om de oren geslagen met onze eigen wapens, namelijk democratie.

Het is net zoals 1933, toen Oostenrijker Adolf Hitler democratisch verkozen was, en op dat moment had hij het fiat in handen en het eerste wat hij deed was die democratie afschaffen. Dat krijg je ook met een jihad-wensende meerderheid in Europa.

Sorry, maar daar zijn mijn overgrootouders niet voor gestorven.

pi_70037867
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dus jij mag je meer misdragen dan iemand die hier geboren is maar wiens ouders elders zijn geboren?
CENSUUR!
pi_70037906
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het interview NET geluisterd. Zijn Engels is niet geweldig, maar goed. Wat hij zegt, is dat het NU nog een minderheid is, het is dan ook een paar minuten voor 12 voor hem, maar dat ALS het een meerderheid wordt, het niet meer te stoppen is. Dat is ook logisch, want zo worden wij, als democratische beschaving, om de oren geslagen met onze eigen wapens, namelijk democratie.

Het is net zoals 1933, toen Oostenrijker Adolf Hitler democratisch verkozen was, en op dat moment had hij het fiat in handen en het eerste wat hij deed was die democratie afschaffen. Dat krijg je ook met een jihad-wensende meerderheid in Europa.

Sorry, maar daar zijn mijn overgrootouders niet voor gestorven.

pi_70037929
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef t-8one het volgende:

[..]

Nee! Ik krijg toch net zo hard straf? Een gevangenisstraf, geldboete, weet ik veel.

Ik woon in Duitsland. Hoewel een Schengenland, zou het toch niet meer dan normaal zijn dat als ik criminele feiten ga plegen, dat de regering van Noordrijn Westfalen zegt: Torero, jij bent niet meer welkom in ons mooie land, je hebt het verbruid, flikker maar op naar Nederland. We schrijven je niet meer in bij een gemeente in Duitsland.

DAT is eerlijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')