abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70036505
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:01 schreef Py het volgende:

[..]

En anders kijk je naar de landen in het midden-oosten, hoe de sharia wordt toegepast door de wijze heren daar.
Geen antwoord op me vraag, waar lees jij dat de Islaam zegt dat je mensen mag doden ?.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_70036554
Wilders heeft nou eenmaal een afkeer van moslims meki. net als jouw held ahmadinejad een afkeer heeft van joden, homo's etc.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:04:01 #103
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70036593
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Homdeck het volgende:
Wilders heeft nou eenmaal een afkeer van moslims meki. net als jouw held ahmadinejad een afkeer heeft van joden, homo's etc.
Dus je vergelijkt Wilders al met Ahmedinejad? Lijkt me niet echt een compliment voor een politicus die meent op te komen voor 'vrijheid'.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70036594
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

. In THEORIE ja. De PRAKTIJK wijst anders uit. Wij leven niet in de theorie. Wij leven in de PRAKTIJK.

Gematigde moslims kunnen wel zo leuk brallen dat je de gewelddadige verzen uit de Koran in de context moet lezen. Feit is dat jouw eigen moslimbroeders (ja, ze noemen zich moslim) die gewelddadige teksten gebruiken om islamitisch terrorisme te plegen.

Wilders spreekt terecht over dhimmi en jizjah op de Deense televisie. Moslims in Pakistan bijv. hebben onlangs de jizjah weer ingevoerd in streken in Pakistan. Niet-moslims mogen daar doodleuk meer belasting betalen dan moslims om de mogen leven in een niet-islamitisch land. Moet je je bedenken dat 100 jaar geleden moslims niet eens een meerderheid in dat gebieden waren.
[..]

Ik zie een Theo van Gogh dood op straat liggen. Vermoord door een moslim die geinspireerd werd door de islam om die moord op een islamcriticus te plegen.
1. Jij praat net als Wilders uit onwetendheid uit angst voor de Islaam. mooie verhalen erbij halen, een moord erbij halen, onlusten in Pakistan en Afganistan erbij halen.. allemaal mooi en aardig..
Maar jij praat nog steeds uit onwetendheid en uit angst.

Jij bent geen moslim, en daarom geloof je vlekkeloos alle onzinberichten in de media.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:04:05 #105
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70036595
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Meki het volgende:
Jij moet eerst de film The Message of Risallah kijken.. voordat je met zo'n oordeel komt.
geweld of zomaar mensen vermoorden zonder enige reden is verboden in de Islaam en daar staat de hel op
Ik moet niets. Dat de Moslims in 730 opeens van de Pyreneeën tot diep in Azië te vinden waren, dat verdient een verklaring. Je kunt wel je kop in het zand steken en roepen dat geweld verboden is in de Islam, maar het maakt er wezenlijk onderdeel van uit. De strijd van Mohammed tegen de Qoeraisj, de expansie, de verdrijving van niet-moslims van het Arabisch schiereiland, opvolgingsstrijd: De 3e Kalief, Oethman is vermoord, dat moet jij weten, en niet door een slaaf, zoals Oemar, maar door mede-moslims, naar verluidt was het zelfs de broer van Aisja die daaraan meedeed. Geweld en Islam (maar ook Christendom hoor) gaat vaak hand in hand, en heel gerechtvaardigd ook nog.

Maar nee, jij kijkt de andere kant op, en roept nogmaals dat het niet kan in de Islam. Om het eens op z'n Nederlands te zeggen: Wie een hond wil slaan kan altijd wel een stok vinden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70036627
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen helden, en helemaal geen Ahmedinejad.
Jou vooroordeel en intrepretatie mag je voor je houden
  maandag 15 juni 2009 @ 20:05:22 #107
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70036642
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Meki het volgende:
Jij bent geen moslim, en daarom geloof je vlekkeloos alle onzinberichten in de media.
Dit is een intens racistische opmerking, heb je dat door? Vanwege iemands levensovertuiging schrijf je hem bepaalde oordelen toe.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70036650
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Waarom ik ze allemaal haat.
Is omdat ze geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden, Altijd zeggen ; JAH MAAR WILDERS
ze falen bij voorbaat
Ben blij dat je toegeeft dat je een ijzeren hart hebt.
pi_70036653
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 15-06-2009 20:46:35 ]
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
  maandag 15 juni 2009 @ 20:05:42 #110
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70036655
Hoehh, ik dacht net aan een Jihad.

Naja, gelukkig ben ik geen moslim.

ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_70036677
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dit is een intens racistische opmerking, heb je dat door? Vanwege iemands levensovertuiging schrijf je hem bepaalde oordelen toe.
Nee hoor, ik zeg enkel dat hij geen vlekkeloos mediaberichten moet overnemen of van Wilders moet overnemen.
pi_70036698
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Ruud het volgende:

[..]

Dat wil ik niet beweren, maar feit is dat het percentage allochtonen dat met de politie in aanraking is gekomen hoger is dan het percentage autochtonen (waar ook zat tuig tussen zit).
Het is dat we 'vroeger' nog geen statistieken hadden zoals heden ten dage, maar ik durf er bijna op te wedden dat je in iedere maatschappij een bepaald percentage criminelen hebt en dat je die grotendeels vindt in de lagere sociale klasse

In de 70er jaren bvb was het de Molukse jeugd die de statistieken aan zat te voeren, hun plaats werd overgenomen door de Surinamers .. van beide groepen hoor je nog maar weinig, tegenwoordig zijn het de Antillianen en de Marokkanen, en die komen dan 'toevallig' uit dezelfde buurten als waar vroeger de Indo's en Suri's zaten, de achterstandwijken ..
En tja, dat verschijnsel is toch wel internationaal, dat vindt je in alle grotere steden wereldwijd, ongeacht wie daar woont, het vindt zijn oorsprong niet in een of andere etniciteit maar in de sociale structuur van de maatschappij. Maw, je kan dan wel de etniciteit veranderen, maar je hebt nog steeds die 'onderklasse' die de laagbetaalde baantjes doet, en waar je verhoudingsgewijs meer criminaliteit vindt dan bij de rest van de samenleving.
pleased to meet you
pi_70036721
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is dat we 'vroeger' nog geen statistieken hadden zoals heden ten dage, maar ik durf er bijna op te wedden dat je in iedere maatschappij een bepaald percentage criminelen hebt en dat je die grotendeels vindt in de lagere sociale klasse

In de 70er jaren bvb was het de Molukse jeugd die de statistieken aan zat te voeren, hun plaats werd overgenomen door de Surinamers .. van beide groepen hoor je nog maar weinig, tegenwoordig zijn het de Antillianen en de Marokkanen, en die komen dan 'toevallig' uit dezelfde buurten als waar vroeger de Indo's en Suri's zaten, de achterstandwijken ..
En tja, dat verschijnsel is toch wel internationaal, dat vindt je in alle grotere steden wereldwijd, ongeacht wie daar woont, het vindt zijn oorsprong niet in een of andere etniciteit maar in de sociale structuur van de maatschappij. Maw, je kan dan wel de etniciteit veranderen, maar je hebt nog steeds die 'onderklasse' die de laagbetaalde baantjes doet, en waar je verhoudingsgewijs meer criminaliteit vindt dan bij de rest van de samenleving.

CENSUUR
pi_70036732
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik moet niets. Dat de Moslims in 730 opeens van de Pyreneeën tot diep in Azië te vinden waren, dat verdient een verklaring. Je kunt wel je kop in het zand steken en roepen dat geweld verboden is in de Islam, maar het maakt er wezenlijk onderdeel van uit. De strijd van Mohammed tegen de Qoeraisj, de expansie, de verdrijving van niet-moslims van het Arabisch schiereiland, opvolgingsstrijd: De 3e Kalief, Oethman is vermoord, dat moet jij weten, en niet door een slaaf, zoals Oemar, maar door mede-moslims, naar verluidt was het zelfs de broer van Aisja die daaraan meedeed. Geweld en Islam (maar ook Christendom hoor) gaat vaak hand in hand, en heel gerechtvaardigd ook nog.

Maar nee, jij kijkt de andere kant op, en roept nogmaals dat het niet kan in de Islam. Om het eens op z'n Nederlands te zeggen: Wie een hond wil slaan kan altijd wel een stok vinden.
Bron, en graag vanuit de Koran of van een Hadieth uit een overlevering van Boucharie of Moslim.
geweld mag enkel als je zelf wordt aangevallen..
  maandag 15 juni 2009 @ 20:07:41 #115
188345 Py
op zich
pi_70036741
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Geen antwoord op me vraag, waar lees jij dat de Islaam zegt dat je mensen mag doden ?.
Mohammed B. zegt dat het er in staat en jij niet. Hoe kan dat nou?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:08:42 #116
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70036786
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zeg enkel dat hij geen vlekkeloos mediaberichten moet overnemen of van Wilders moet overnemen.
Nee, dat zei je niet. Je zei dat vanwege het feit dat hij geen moslim was hij alles klakkeloos gelooft. Dat is natuurlijk pertinente nonsens, en zulke paskwil dient je natuurlijk niet.
pi_70036805
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef Py het volgende:

[..]

Mohammed B. zegt dat het er in staat en jij niet. Hoe kan dat nou?
Nogmaals even serieus reageren en bron aub.
pi_70036817
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Meki het volgende:

[..]

1. Jij praat net als Wilders uit onwetendheid uit angst voor de Islaam. mooie verhalen erbij halen, een moord erbij halen, onlusten in Pakistan en Afganistan erbij halen.. allemaal mooi en aardig..
Onlusten? Noem jij dat onlusten? De jizjah invoeren komt uit islam. Niks onlusten, is puur intolerantie uit islam beoefenen. Dit is precies wat ik bedoel met de meeste gematigde moslims. De wandaden van radicale moslims proberen de verbloemen en goed lopen te praten. Zolang gematigde moslims dit blijven doen (en dat zullen ze ook, want veel moslims steunen elkaar onderling (de ummah)), zullen steeds meer mensen zich OOK tegen de gematigde moslims keren.
quote:
Wuahahaha zijn het weer allemaal leugens van de media? Moslims mogen nog blij zijn dat de Nederlandse media slechts 0,1% van alle wandaden in de moslimwereld belichten. Daardoor weten veel Nederlanders de vele wandaden van moslims tegenover niet-moslims in de moslimwereld niet.
pi_70036870
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nee, dat zei je niet. Je zei dat vanwege het feit dat hij geen moslim was hij alles klakkeloos gelooft. Dat is natuurlijk pertinente nonsens, en zulke paskwil dient je natuurlijk niet.
Klopt toch ook, de Moslims geloven in Allah, wij weten wel wat waar is en gelogen is.
dat zeggen vele overleveringen van Hadeeth's en Soennah van profeet Mohammed PBUH.

en vele onwetenden weten niet wat waar is en lopen achter de vlekkeloze berichten aan.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:10:40 #120
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70036872
Wat een liefde in dit topic. TVP.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70036900
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wat een liefde in dit topic. TVP.
Spread the Love
pi_70036921
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Onlusten? Noem jij dat onlusten? Dit is precies wat ik bedoel met de meeste gematigde moslims. De wandaden van radicale moslims proberen de verbloemen en goed lopen te praten. Zolang gematigde moslims dit blijven doen (en dat zullen ze ook, want veel moslims steunen elkaar onderling (de ummah)), zullen steeds meer mensen zich OOK tegen de gematigde moslims keren.
[..]

Wuahahaha zijn het weer allemaal leugens van de media? Moslims mogen nog blij zijn dat de Nederlandse media slechts 0,1% van alle wandaden in de moslimwereld belichten. Daardoor weten veel Nederlanders de wandaden van moslims tegenover niet-moslims in de moslimwereld niet.
1. Ik noem ze onlusten, Jij noemt ze geen onlusten en spreekt dus geweld vanuit de Islaam. dit zeg je dus ik bevestig het nogmaals uit onwetend en uit angst en uit nieuwsberichten.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:12:04 #123
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70036924
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron, en graag vanuit de Koran of van een Hadieth uit een overlevering van Boucharie of Moslim.
geweld mag enkel als je zelf wordt aangevallen..
Wil je het nu niet snappen of kun je het niet snappen? In jouw optiek heeft Spanje het Moslimrijk aangevallen? Dat was de reden dat Moslims bij Gibraltar overstaken?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:14:09 #124
188345 Py
op zich
pi_70037009
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Nogmaals even serieus reageren en bron aub.
Jammer dit, Meki. Zo komen we er niet en gaat het alleen maar meer polariseren.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:15:16 #125
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70037045
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
Klopt toch ook, de Moslims geloven in Allah, wij weten wel wat waar is en gelogen is.
dat zeggen vele overleveringen van Hadeeth's en Soennah van profeet Mohammed PBUH.
Je zet jezelf te kijk, en enigszins te kakken, als de karikaturale moslim die geen enkele reflectie kent, geen enkele vorm van kritiek, voor zoete koek slikt wat de traditie aanhoudt en op aanmatigende wijze de eigen superioriteit uitdraagt.
quote:
en vele onwetenden weten niet wat waar is en lopen achter de vlekkeloze berichten aan.
Zal ik je een tip geven? Vlekkeloze berichten zijn iets goeds. Vlekkeloos betekent namelijk zonder fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')