Kortom, ik ga met de trein.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef mstr het volgende:
Hou er rekening mee, dat je bij de Fabrique alleen kan betalen met de speciale pasjes.
Ik parkeer hem wel ergens langs de weg daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
Je hebt speciale pasjes nodig om te parkeren, dat ken ik, daar heb ik ALTIJD gezeik mee. Dus ik ga met de trein, zodat ik dat gezeik niet krijg.
Je hebt bij de Fabrique geen pasjes nodig om te betalen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
Je hebt speciale pasjes nodig om te parkeren, dat ken ik, daar heb ik ALTIJD gezeik mee. Dus ik ga met de trein, zodat ik dat gezeik niet krijg.
Geen idee. Andy zei dat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe kom je bij die 7 a 8 minuten?
is dat met de helicopter ofseu?
Ik kom op ong 20 a 35 minuten met het OV.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Andy zei dat.
Even uizoeken.
SPOILER: InfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De KartbaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AanwezigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MisschienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VervoerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Belangrijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2009 17:49:52 ]![]()
en nu heb ik de 23e een feestje van een vriend van mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Tijgertje. het volgende:
------------------------------------------
Vrijdag 23 Oktober - Avond
De Fabrique [7-8 Min vanaf Utrecht CS]
verhaal
[b]Vrijdag 16 Oktober wil ik reserveren, tot die tijd kan je doorgeven of je meewilt of niet.![]()
------------------------------------------![]()
Verschuiven jullie een week ?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Zie smileyquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Utrecht => Maarssen is 7 minuten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik kom op ong 20 a 35 minuten met het OV.
met de auto zal het vast wel 10 minuten zijn?
kijk maar op de NS site, en ik rijd er zelf vrij vaak![]()
En vervolgens nog 18 minuten lopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Utrecht => Maarssen is 7 minuten.
kijk maar op de NS site, en ik rijd er zelf vrij vaak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: