Fabrique.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hangt van de locatie en de tijd af.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het nog wel even een paar dagen aankijken voordat je morgen gelijk van plan bent om te reserveren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef Andyy het volgende:
14.95 voor 12 min, tenzij je een eigen balaclava hebt, kan je een euro korting krijgen
Nog meer mensen?
want reserveren is wel gewenst
Ben ik ook van planquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel even een paar dagen aankijken voordat je morgen gelijk van plan bent om te reserveren.
Gast. Waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan
Denk eerlijk gezegd dat het toch niet doorgaat
Het is niet dat ik het niet wil organiseren, ik wil het best doen. Mits er genoeg mensen komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Waarom?
Moet ik het organiseren dan? Ik weet namelijk zeker dat het wel gaat werken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet wil organiseren, ik wil het best doen. Mits er genoeg mensen komen
En je wou toch van je gegast afkomen?
Oke, wil jij het dan organiseren?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lekker instelling dan als je denkt dat het niet gaat werken.
Is goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Oke, wil jij het dan organiseren?
Dan zorg ik er wel voor dat iedereen terecht komt oid aan gezien ik er toch vlakbij woon.
Okequote:
Wat nou als we gewoon verzamelen op Utrecht CS.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Oke
Moet iedereen via Utrecht Centraal overstappen?
anders wil ik daar wel verzamelen, en mensen die uit de andere richting aankomen op Maarssen station opwachten.
(treinen uit Utrecht naar maarssen komen om 54 en 24 aan, uit Breukelen(overstappunt voor niet Utrecht-gangers) om 05 en 35 naar Maarssen
Is voor sommigen mensen omreizen en duurder als ze geen OV hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wat nou als we gewoon verzamelen op Utrecht CS.
Huh? Jij zegt misschien tegen karten?quote:
Nijn komt ook. Even vrij rochelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Huh? Jij zegt misschien tegen karten?
------------------------------------------------------------------
Vrijdag 23 Oktober - Avond
De Fabrique [7-8 Min vanaf Utrecht CS]
Aanwezigen: [5]
-Tijgertje.
-Andyy
-Tazar_Yoot
-MarkM
-Swarmahoer
Misschien: [3]
-RenRen-
-Surveillance-Fiets
-Livalo
-Jotcha
Vrijdag 16 Oktober wil ik reserveren, tot die tijd kan je doorgeven of je meewilt of niet.![]()
Huh? Jij zegt misschien tegen karten?quote:
die heb ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
14.95 voor 12 min, tenzij je een eigen balaclava hebt, kan je een euro korting krijgen.
Hoelaat gaat jouw laatste trein?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:21 schreef MarkM het volgende:
Liever iets vroeger in verband met laatste trein terug.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
die heb ik!
bewaard van de vorige keer
heb hem wel gewassen
Ik durf niet bij jou in de auto te zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:32 schreef mstr het volgende:
Ik kom met de auto.
Dus ik kan eventueel wel wat mensen oppikken vanaf station Maarssen en mee laten rijden
Neem mij! Neem mij!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:32 schreef mstr het volgende:
Ik kom met de auto.
Dus ik kan eventueel wel wat mensen oppikken vanaf station Maarssen en mee laten rijden
Whut?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef mstr het volgende:
Hou er rekening mee, dat je bij de Fabrique alleen kan betalen met de speciale pasjes.
"Grand ami" een grote café naast het stationquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef mstr het volgende:
Hou er rekening mee, dat je bij de Fabrique alleen kan betalen met de speciale pasjes.
Je kan mijn mini autotje meenemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:41 schreef MarkM het volgende:
O, op een vrijdag ga ik ook met de auto denk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |