Wij zijn het toch altijd eens?quote:
Wanneer kom je langs?quote:
kingquote:
Sinds kort jaquote:
het leven kan raar lopen somsquote:
Dat is keurig Nederlands voor fuckbuddy.quote:
Oeehquote:
Ik lag er pas om 7 uur inquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wel! Zo ook maar even een middag dutje doen voor het avond is
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is keurig Nederlands voor fuckbuddy.
Bij de eieren vast wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat maar eens kijken of er potentieel scharrelmateriaal in de C1000 rondloopt
Er zat genoeg drank in als slaapmutsquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeehme is jaloers. ik was totaal over mijn slaap heen
Wat heb je nog meer gedaan dan?quote:
neehee, vandaag, vrijdag heb ik geen idee hoe laat het was.quote:
Ik geef dan ook de schuld aan de shoarmaquote:
Owwwquote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef kingmob het volgende:
neehee, vandaag, vrijdag heb ik geen idee hoe laat het was.
Echt hèquote:
Gewerktquote:Op maandag 15 juni 2009 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww
wat heb je vannacht gedaan dan?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef kingmob het volgende:
Gewerkt
En, de Marlies Dekkers nog leeggekocht
Terwijl marlies soms toch wel heel leuk staat bij een ietwat dieper uitgesneden decoletequote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn wel irritante diensten.
Haha nee, niet mijn ding op het moment. Verkeerde kleuren enzo.
Ow ja, de vorm enzo is wel heel gaafquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Terwijl marlies soms toch wel heel leuk staat bij een ietwat dieper uitgesneden decoleteprrrrrrrrrrrr
Gelukkig heb ik nog een alter ego die kan zeggen wat ik denkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Terwijl marlies soms toch wel heel leuk staat bij een ietwat dieper uitgesneden decoleteprrrrrrrrrrrr
Ow, ik ga mezelf wel erg zuur vinden nu, maar dat is zo'n irritatiefactor voor mij. Van die wijven die denken dat ze apart en seksueel bevrijd overkomen omdat je kan zien dat ze een Marlies Dekker BH dragenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kleur je haar weer eens anders, dan past het vastquote:Op maandag 15 juni 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ja, de vorm enzo is wel heel gaaf
Maar ik vond de kleurencombi's van dit seizoen niet echt bij mij passen
Laat ik het dan zo zeggen: ik vond de meeste kleurencombi's lelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kleur je haar weer eens anders, dan past het vast
Helaas heb ik geen geldboom in de tuin staan of een geldstruik in de achterbak van mijn auto, dus je zal gewoon nog even moeten wachten tot de majoor weer zijn salaris gekregen heeft en jou mee shoppen neemtquote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: ik vond de meeste kleurencombi's lelijk
of jij moet willen financieren, dan zal ik er nog eens goed over nadenken![]()
Dat scheelt je de helft in het aantal woorden wat je nodig hebt. Dus ook slijtage aan je vingers en dergelijkequote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een alter ego die kan zeggen wat ik denk
Dragen van een bepaald merk zegt niksquote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik ga mezelf wel erg zuur vinden nu, maar dat is zo'n irritatiefactor voor mij. Van die wijven die denken dat ze apart en seksueel bevrijd overkomen omdat je kan zien dat ze een Marlies Dekker BH dragen
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Helaas heb ik geen geldboom in de tuin staan of een geldstruik in de achterbak van mijn auto, dus je zal gewoon nog even moeten wachten tot de majoor weer zijn salaris gekregen heeft en jou mee shoppen neemt
Idaal, m'n vingers doen pijn van het gitaarspelen zo zonder fok om de tijd te dodenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat scheelt je de helft in het aantal woorden wat je nodig hebt. Dus ook slijtage aan je vingers en dergelijke
Sowieso presteren die het om echt afgrijselijke reclames te maken. Best knap bij lingeriequote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
En nu heb je ook nog die lelijke rip offs van de spph
Beiden echt een beetje sneu. Maar dta is mijn mening
Die simpele sloggy reclames zijn gewoon geniaal.. Bilboardsquote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sowieso presteren die het om echt afgrijselijke reclames te maken. Best knap bij lingerie
Als je het wil dragen voor het merk, dat is dom. Maar sommigen vind ik gewoon echt mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Echt? Dat meen je niet. Ik had wel verwacht dat Brazilie het totaal niet serieus zou nemen maar dit is wel heel ergquote:
Ja, klopt. Maar dat zijn dus meestal niet mijn type vrouwen. Al ken ik ook wel leuke vrouwen waarvan ik denk "Why the hell draag jij zo'n gare MD BH?". Maar meestal niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het wil dragen voor het merk, dat is dom. Maar sommigen vind ik gewoon echt mooi(qua model, kleuren dan nog niet )
was 1-3, maar egypte scoorde 2 keer in 1 minuutquote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt? Dat meen je niet. Ik had wel verwacht dat Brazilie het totaal niet serieus zou nemen maar dit is wel heel erg
Jij vindt ze dus lelijk? en bij een bepaald soort 'slag' vrouwen horen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
Ja, klopt. Maar dat zijn dus meestal niet mijn type vrouwen. Al ken ik ook wel leuke vrouwen waarvan ik denk "Why the hell draag jij zo'n gare MD BH?". Maar meestal niet.
Godverdomme!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
was 1-3, maar egypte scoorde 2 keer in 1 minuut
Hey Pienquote:
Daar hebben ze wehkamp.nl voor uitgevondenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef erikje14 het volgende:
shoppen, gheheh weer zo'n ding dat ik niet doe
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar hebben ze wehkamp.nl voor uitgevonden
Ik heb ze te vaak bij de verkeerde vrouwen gezien en daardoor is het een soort pet peeve van me, die bh's. Ik krijg er heel erg een heleen van royen gevoel vanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij vindt ze dus lelijk? en bij een bepaald soort 'slag' vrouwen horen?
Dat krijg je als je er niet bent/kijkt om ze aan te moedigenquote:
JIJ durft MIJ sletje te noemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sletje!hoe is het met jou dan?
Hmm dan krijg je misschien ooit ook eens een verkeerd beeld van mijquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ze te vaak bij de verkeerde vrouwen gezien en daardoor is het een soort pet peeve van me, die bh's. Ik krijg er heel erg een heleen van royen gevoel van
Ja kennelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat krijg je als je er niet bent/kijkt om ze aan te moedigen
Waarom heb ik het gevoel dat jij vaker vrouwen met weinig kleren aan ziet dan ik?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ze te vaak bij de verkeerde vrouwen gezien en daardoor is het een soort pet peeve van me, die bh's. Ik krijg er heel erg een heleen van royen gevoel van
Jij bent een veel grotere slet dan ikquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet?! Wanneer is iemand een slet?!en waarom zou ik een slet zijn?
Ik ken je nog niet, dus ik heb nog geen beeldquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dan krijg je misschien ooit ook eens een verkeerd beeld van mij
Jij bent een wannabe slet volgens mij. Of heb je al lijstjeswaardige uitspattingen gehad?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen slet!waarom zou ik een slet zijn?
Niemand haptquote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen slet!waarom zou ik een slet zijn?
Geen beeld? oww dan kan je hem vast laag uitzettenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet, dus ik heb nog geen beeld
idd en het labeltje is andersquote:Op maandag 15 juni 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
Maar d'r is toch weinig bijzonders aan marliesdekkers behalve dan die extra bandjes ..
idd, ik ben gewoon een heerlijke wannabe!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent een wannabe slet volgens mij. Of heb je al lijstjeswaardige uitspattingen gehad?
Geef eens antwoord op de vraag, sletje?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd, ik ben gewoon een heerlijke wannabe!![]()
denk dat dat de beste omschrijving is
en om nu heul fok rond te gaan sletten, nee, ook dat hoeft niet... Doe het ook wel eens buiten fok om
Is dit de grote slettencontest?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet?! Wanneer is iemand een slet?!en waarom zou ik een slet zijn?
Welke vraag?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag, sletje?
Of je lijstjeswaardige uitspattingen hebt gehad. Duh. PM maarquote:
quote:
Kom je weer, met je lijstjesquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of je lijstjeswaardige uitspattingen hebt gehad. Duh. PM maar
Neuh, uitbreiden van mijn lijstje is niet nodig geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of je lijstjeswaardige uitspattingen hebt gehad. Duh. PM maar
Weet je hoe handig! voor als je vergeten bent wie je allemaal gehad hebt.. Just ask Rip en je weet het weer!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom je weer, met je lijstjes
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe handig! voor als je vergeten bent wie je allemaal gehad hebt.. Just ask Rip en je weet het weer!
de zijkant vanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar is geen lijst voor nodig, een post-it voldoet
Chill.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey mup!hoe is het met jou dan?
quote:
Ik ben me een potje slaperigquote:Op maandag 15 juni 2009 17:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey!Hoe staat 't met jouw leven op het moment?
Hoe vond je de meet?quote:
quote:
Wow, dat is wel zwaar chill.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sweet!hier gewoon uber relax!
Ff sporten. Krijg je lekker veel energie van!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben me een potje slaperigHeb wel slecht geslapen gister maar dit is extreem...
Neuh, dan was het niet meer chill, ik zie wel wat voor heftigs er op mijn pad komt!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Ofresca het volgende:
Wow, dat is wel zwaar chill.Nog spannende dingen in de planning staan?
Nee, jij was er toch niet bij om eenzame meisjes mee naar huis te nemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Q. het volgende:
Was er een meet? Wie waren er? Is er nog geneukt?
Ik heb gesport mss is dat juist de oorzaakquote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Ofresca het volgende:
Ff sporten. Krijg je lekker veel energie van!Mijn telefoon is trouwens best fijn!
Ja,Ik niet,wat is dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Was er een meet? Wie waren er? Is er nog geneukt?
Het kan toch zo zijn dat er mensen waren om mijn taak over te nemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, jij was er toch niet bij om eenzame meisjes mee naar huis te nemen?
combopostquote:
Q., dit valt me tegen van je.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Q. het volgende:
Het kan toch zo zijn dat er mensen waren om mijn taak over te nemen?
Skills.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
combopost
Meet was gezellig. Snuit blijkt mijn dubbelganger
Hoe was je gesprek Noukster ?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q., dit valt me tegen van je.
Waar is dat zelfvertrouwen dat zegt dat alleen jíj dat kan?
Dat heb ik even uitgeleend, anderen wilden het ook graag hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q., dit valt me tegen van je.
Waar is dat zelfvertrouwen dat zegt dat alleen jíj dat kan?
Nietus! Hij is mijn dubbelgangert!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
combopost
Meet was gezellig. Snuit blijkt mijn dubbelganger
Squashen toch? Gewonnen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb gesport mss is dat juist de oorzaak![]()
Ow je telefoon is toch wel fijn
Ik ben uiteraard net iets tofferquote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Skills.![]()
Er kan toch maar één Snuit zijn?
[Singles] Waar de sexy dames initiatief nemen !quote:
Dat is dan wel weer tof van jequote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Q. het volgende:
Dat heb ik even uitgeleend, anderen wilden het ook graag hebben.
Dat moet ik zien!quote:
Dat is waarquote:
Jij bent natuurlijk lekkerderquote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik word hier gewoon kei hard gepwnd
Mensen die dat het hardst roepen neuken het minst toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Genoeg vrouwen voor ons alle 3 om iedere dag een ander te neuken die de ander nog niet gehad heeft.. dus dat maakt niet uit
Nope dik ingemaakt zelfsquote:
Oke aparte ervaring dusquote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[Singles] Waar de sexy dames initiatief nemen !
Inderdaadquote:
hey meisquote:
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef rival het volgende:
Mensen die dat het hardst roepen neuken het minst toch?
Weet je hoe vies neuken eigenlijk is?!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom neuk ik ook nooit. Bah. Neuken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dus toch meer sporten.quote:
Ik had jou gemist?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hey meis![]()
Ik had daarnet al gezwaaid maar bij deze nog een keer
quote:
Doen we binnenkort nog een keer shoarma?quote:
Nee, vertel eensquote:Op maandag 15 juni 2009 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe vies neuken eigenlijk is?!
Jij bedrijft de liefdequote:
Goede ervaringquote:
quote:
quote:
Echte lamsshoarma.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Doen we binnenkort nog een keer shoarma?
Maakt niet uit
Goede dag gehad?
Wat versta je onder scharrelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
Ik scharrel het liefst niet eigenlijkmag dat ook?
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Als een man dat tegen me zegt, komt het nooit tot neuken
Nou, het begint bij 's morgens vroeg, dan heb je meestal net gedouched he..quote:
Ik hoor dat liever dan vrijenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
eeh nice scorequote:Op maandag 15 juni 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echte lams shoarma.
Ja, wel prima eigenlijk. En gister waren we zelfs 7e met pubquiz!Hoe was jouw weekend?
Het klinkt heeeel eng idd *brr*quote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
Ik wed dat dat iemand best ooit eens is geluktquote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
spuit 11quote:
Hoe ranzig je het ook brengt, ik weet beterquote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, het begint bij 's morgens vroeg, dan heb je meestal net gedouched he..
werken
plassen
werken
schijten
zweten
werken
plassen
en dan komen we bij 's avonds aan.. Nog eens plassen voor het slapen gaan, en dan... dan gebeurt het.. dan ga je met je 16 uur niet gewassen pielemuis in zo een donker, muf vochtig holletje.. je haalt hem wat heen en weer
duwt hem misschien nog even in het andere holletje om wat tarrels achter je voorhuidje te krijgen...
en dan weer terug dat muffe zwetende holletje in.. nog wat heen en weer
en dan flats, komt er yoghurt uit.. neeeeee, geen yoghurt, maar vieze zure zulte troep! en hops, neuken klaar..
nee, neuken is niet leuk!
Ja, deze x waren de vrouwen in de meerderheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Cuegirllie het volgende:
o
[..]
eeh nice score![]()
Jah mijn weekend was tof![]()
nou, jij hebt ook een hele andere definitie van daten, dus ik ben toch wel benieuwdquote:Op maandag 15 juni 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij enk ik.
Dat is niet leuk
Dat hoop ik dan maar voor jequote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder en trager. En toffer.
En dat is een voordeel?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
Ja, deze x waren de vrouwen in de meerderheid.![]()
Gelukkig!
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don'tquote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, jij hebt ook een hele andere definitie van daten, dus ik ben toch wel benieuwd
Of dan waren de heren die er dit keer niet bij waren gewoon slechtquote:Op maandag 15 juni 2009 18:11 schreef Ofresca het volgende:
Blijkbaar wel. Was de eerste x in de top 10.
quote:
verbeterd, denk dat scharrelen wel hetzelfde is.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, jij hebt ook een hele andere definitie van daten, dus ik ben toch wel benieuwd
Waar ken je haar van, hoe is de date ontstaan, hoe oud is ze, wat zijn haar hobbies etc!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don't
Oeeh spannend!! VERTEL!!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don't
Heyquote:
En de vrouwen dus beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of dan waren de heren die er dit keer niet bij waren gewoon slecht
- geen zware onderwerpen naar boven brengen, zoals lange verhalen over exen of jeugdtrauma's of zo.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat ben je ook een goorlapjequote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, het begint bij 's morgens vroeg, dan heb je meestal net gedouched he..
werken
plassen
werken
schijten
zweten
werken
plassen
en dan komen we bij 's avonds aan.. Nog eens plassen voor het slapen gaan, en dan... dan gebeurt het.. dan ga je met je 16 uur niet gewassen pielemuis in zo een donker, muf vochtig holletje.. je haalt hem wat heen en weer
duwt hem misschien nog even in het andere holletje om wat tarrels achter je voorhuidje te krijgen...
en dan weer terug dat muffe zwetende holletje in.. nog wat heen en weer
en dan flats, komt er yoghurt uit.. neeeeee, geen yoghurt, maar vieze zure zulte troep! en hops, neuken klaar..
nee, neuken is niet leuk!
Ik dacht gewoon een lekker maaltijd en een filmpjequote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh spannend!! VERTEL!!
met wie, waar ken je die van en wat ga je doen, etc etc?!!?!
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
- geen zware onderwerpen naar boven brengen, zoals lange verhalen over exen of jeugdtrauma's of zo.
- geen oorbel in
- Luister ook genoeg naar haar en stel ook echt geinteresseerde vragen.
- Neem haar mee naar een leuke plek die niet te opgeprikt is en waar ook wat afleiding is
-En verder gewoon lekker jezelf zijn
Ow, en dat. Ik word roestigquote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh spannend!! VERTEL!!
met wie, waar ken je die van en wat ga je doen, etc etc?!!?!
Niet je mond de hele tijd houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?quote:
Allebei!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat snuit een goorlapje is of zn ranzige verhaal?
ik ondersteun je welquote:
Oorbel heb ik al een tijdje niet meer in, na een tip van een Amsterdamsequote:
Ik kan dat allemaal bar slacht andersquote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?
in wassen, strijken, zuigen, schoonmaken, schrobben, afwassen, poetsen etc
Met nadruk op zuigen?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?
in wassen, strijken, zuigen, schoonmaken, schrobben, afwassen, poetsen etc
Jij bent ook geen vrouw, jij bent een topmeid!quote:
Samen douchen hebben wij heul niet gedaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerste was me al bekend, tweede is wat aan te veranderen....
samen douchen
we hebben wel meer niet samen gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samen douchen hebben wij heul niet gedaan!
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben wel meer niet samen gedaan
jij bent ook niet met jou ranzige piemol vol pies en poep in mijn muffe holletje geweest
Misschien wordt hij pas ranzig als hij in jouw muffe holletje is geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent ook niet met jou ranzige piemol vol pies en poep in mijn muffe holletje geweest
nah naar zn verhaal van opstaan, plassen, eten, plassen, werken, schijten blabla denk ik dat ie al behoorlijk ranzig isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wordt hij pas ranzig als hij in jouw muffe holletje is geweest
prettig voor de mensen, die nog moeten etenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Roert snuit 'm door de poep?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee klopt, jouw flamoesje is niet volgeplempt met mijn lauwe butt!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
prettig voor de mensen, die nog moeten eten
iedereen is het van mij gewend, niet van jouquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?
Hij is misschien vergeten te vermelden dat hij tussendoor is gaan douchenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah naar zn verhaal van opstaan, plassen, eten, plassen, werken, schijten blabla denk ik dat ie al behoorlijk ranzig is
Dan moet je het niet lezenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
prettig voor de mensen, die nog moeten eten
hij bind m toch naar achteren en als ie op zn werk zat te schijten was er natuurlijk weinig afveeg tijd enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:But it is women, not heterosexual men, who think that clothes simply look better on skinny broads. Once, when I edited a women's magazine, tired of letters saying “Why don't you put fashion on bigger women?”, I did just that. I did a shoot with a gorgeous, voluptuous size-16 model and showed it to a focus group of readers. “God, look at her huge bum!” came the cries. Women are hypocrites and self-loathers, bitchily policing each other more cruelly than any man.
Timing, snuit hebt en jij eh .........quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?
snel, leid ons af met een stelling!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe es effe niet zo vies mensen, ik kan daar niet zo goed tegenn![]()
ze kennen me nog niet zoals jij me kentquote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iedereen is het van mij gewend, niet van jou
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het niet lezen
dan nog hebi k er totaal geen last van.. krijg nu wel honger![]()
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?quote:
Dudequote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
Ik doe het met schone mensen, dank uquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
gheghe LOLquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja dahag dat zei ik straks alquote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, ik zal zelf maar een beginnen..
ik zou de ander mee onder de douche trekken
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, ik zal zelf maar een beginnen..
ik zou de ander mee onder de douche trekken
Ervaring?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe LOL
dan spring ik op, pak een washandje o.d. maak deze nat en was eerst de boel even
Kärcher?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dat zei ik straks al
d8 dat douchen niet meer gezegd mocht worden nou
nah net of iedereen altijd helemaal fris is, dan was een douche o.d. ook erg overbodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Ervaring?
Dat jullie dan nog zin hebben..
Als je geregeld scharrelt kom je weleens wat tegen wat minder fris is.. maar dat is zo opgefrist met Niveaquote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
Ervaring?
Dat jullie dan nog zin hebben..
Maar dat is waar jullie op in gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah net of iedereen altijd helemaal fris is, dan was een douche o.d. ook erg overbodig.
En na bv een dag hard werken, nacht flink doorhalen kan t best wat muffig worden, volgens mij niets vreemds aan.
dat over die kopkaas enzo is gewoon wat overdreven geformuleerd om t shockeffect voor jullie wat te vergroten gok ik
Dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
dat over die kopkaas enzo is gewoon wat overdreven geformuleerd om t shockeffect voor jullie wat te vergroten gok ik
You make me sickquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je geregeld scharrelt kom je weleens wat tegen wat minder fris is.. maar dat is zo opgefrist met Nivea
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik de kunst van het overdrijven beheers?
Jij bent de creatieve van hierquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
Iemand een stelling die juist wegleidt van deze goorheid?
Haar de douche wijzen.... daarna zien we wel verderquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
Iemand een stelling die juist wegleidt van deze goorheid?
* getl0st benieuwd isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?
En verschilt het nog als de man ouder is bij als de vrouw ouder is?
ah doe t dan samen, en sop dr helemaal in spoel dr af allemaal natuurlijk heel lief lekker en erotischquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haar de douche wijzen.... daarna zien we wel verder
Eeehm, jonger dan 18 jaar doe ik niet.. dat is 9 jaar.. en ik denk dat ik er ook 10 jaar bij op tel, dan vind ik het ook wel weer voldoende.. dus tussen de 18 en 37 ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?
5,7 jaar moet kunnen denk ikquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijnquote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
Iedereen de downtime overleefd? Last van afkickverschijnselen gehad?
ik heul niet zag net dat t bijna een week geleden was dat ik er was en dat zonder afkick verschijnselenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
Iedereen de downtime overleefd? Last van afkickverschijnselen gehad?
18 is de minimum leeftijd en de maximum leeftijd is 16 jaar ouder dan jezelf bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het is ook best leeftijdsafhankelijk denk ik. tussen 25 en 35 zit minder verschil dan tussen 19 en 29. Over het algemeen denk ik dat het vanaf 10 jaar verschil moeilijk wordt. En daarbij zie ik weinig verschil of de man of de vrouw ouder is.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
+ te duur.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn wel irritante diensten.
Haha nee, niet mijn ding op het moment. Verkeerde kleuren enzo.
dus een 10 jaar oudere vrouw is geen probleem??quote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehm, jonger dan 18 jaar doe ik niet.. dat is 9 jaar.. en ik denk dat ik er ook 10 jaar bij op tel, dan vind ik het ook wel weer voldoende.. dus tussen de 18 en 37 ofzozelf ben ik 27
wat een raar getal, waarom precies dat!?!?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
5,7 jaar moet kunnen denk ik
2 jaar jonger tot jaar of 7 ouder vind ik wel prima.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Is een optie, hangt een beetje van de ranzigheid afquote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah doe t dan samen, en sop dr helemaal in spoel dr af allemaal natuurlijk heel lief lekker en erotisch
quote:
Ik krijg die piep niet uit mijn kop.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
tijn
overleefd en nergens last van gehad
defqon en installeren van een nieuwe macbook pro werkt prima
Leuke week gehad?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heul niet zag net dat t bijna een week geleden was dat ik er was en dat zonder afkick verschijnselen
Ikzelf heb het, voor mijzelf, vanaf 18 tot 30 gesteld. En geen papa's.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mja, die heb ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet ze niet zelf kopen, daar heb je kerels voor
Neuh, ondertussen ben ik op een punt aangekomen dat ik dat geen probleem meer vindquote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een 10 jaar oudere vrouw is geen probleem??
5 of 7 jaar , is nog te doen denk ik, heb zelf bijna alleen maar oudere vriendinnen gehad 2tot3jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een 10 jaar oudere vrouw is geen probleem??
[..]
wat een raar getal, waarom precies dat!?!?
en wie is dan de oudste!?
sja maar jij bent al iets ouderquote:Op maandag 15 juni 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ondertussen ben ik op een punt aangekomen dat ik dat geen probleem meer vindbehalve als haar eierstokken harder klapperen dan de nederlandse vlag met windkracht 12..
nee, en 18 en 28 gaat ook nog... alleen 6 en 16 is wel een beetje vreemdquote:Op maandag 15 juni 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja maar jij bent al iets ouder
is het nu anders bij een jongen van 27 met een vrouw van 37
als bij een van 22 met een vrouw van 32!?!?
oh 5 tot 7 jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
5 of 7 jaar , is nog te doen denk ik, heb zelf bijna alleen maar oudere vriendinnen gehad 2tot3jaar
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ikzelf heb het, voor mijzelf, vanaf 18 tot 30 gesteld. En geen papa's.
Not done, ik denk alleen minderjarig. Verder moeten mensen het wat mij betreft zelf weten.
kee dus als t maar legaal isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, en 18 en 28 gaat ook nog... alleen 6 en 16 is wel een beetje vreemd
Hey Kwaakquote:Op maandag 15 juni 2009 18:39 schreef kwaakvaak het volgende:
evening.... iedereen een toffe werk/slaap/tuinzit dag gehad??
Ikke wel... lekker de hele dag mailtjes lopen sturen en af en toe wat slims zeggen op het werk.. Best prettig, maar morgen moet ik er wel echt aan trekken vrees ik zo maar
heerlijk he.. zo midden in een gesprek over iets anders beginnen..
Oh en mocht iemand nog een exemplaar van het mannelijke geslacht zoeken die ouder is dan 35 en hrmmm tja dat dus....
dat ze vooral verder zoeken.. das kei duur spul!...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey KwaakZat dames op zoek naar een marlies dekkers sponsor zo te horen
Voor een relatie moet er niet echt meer dan 10 jaar tussen zitten, richting ouder. Jonger zou ik niet snel doenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
Nope. Een papa is voor mij een papa.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
partime of fulltime papa's maak je daar nog onderscheid in
Defqon was echt een HEERLIJK feest.. zwaar genoten en loop nu nog met mn kin op mn eikel..quote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg die piep niet uit mijn kop.Leuk defqon?
[..]
Leuke week gehad?
Ik ben 32 en zou 22 persoonlijk wat jong vinden. Een gast van die leeftijd heeft waarschijnlijk ietwat interessante interesses hebben dan ikquote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee dus als t maar legaal is
en 22-32 is VET legaal natuurlijk
Is ook zo. Een setje is al gauw ¤ 130 ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat ze vooral verder zoeken.. das kei duur spul!...
Hij heeft je geholpen he, met je brieven.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn vader is lief![]()
sorry moest ik even kwijt
Maar wat is je minimumleeftijd dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef getl0st het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat veel mensen best aardige leeftijdsverschillen 'normaal' vinden..
ik ben zelf 24 en zie mezelf toch niet zo snel met iemand die 10 jaar ouder is lopen
ik snap m niet....quote:Op maandag 15 juni 2009 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en zou 22 persoonlijk wat jong vinden. Een gast van die leeftijd heeft waarschijnlijk ietwat interessante interesses hebben dan ik
+ 1. of eigenlijk, + 10.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef getl0st het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat veel mensen best aardige leeftijdsverschillen 'normaal' vinden..
ik ben zelf 24 en zie mezelf toch niet zo snel met iemand die 10 jaar ouder is lopen
32.... hrmmmquote:Op maandag 15 juni 2009 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en zou 22 persoonlijk wat jong vinden. Een gast van die leeftijd heeft waarschijnlijk ietwat interessante interesses hebben dan ik
Hij gaat mij helpen iddquote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef vencodark het volgende:
Hij heeft je geholpen he, met je brieven.
Dat zal.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voel je niks van hoor
(Relatie is anders dan gewoon sex natuurlijk)
Nja nog niet echt veel over nagedacht, of over na hoeven denken.. eigenlijk altijd dames van mijn leeftijd gehad.. daarom is het voor mij mss nu een rare gedachte om iemand van in de 30 te daten..quote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wat is je minimumleeftijd dan?
en daarbij denk ik ook dat vrouwen vooral voor ouder gaan.
DATEN?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nja nog niet echt veel over nagedacht, of over na hoeven denken.. eigenlijk altijd dames van mijn leeftijd gehad.. daarom is het voor mij mss nu een rare gedachte om iemand van in de 30 te daten..
minimumleeftijd heb ik dus niet echt vastgesteld momenteel
Ach ik denk er ook niet echt over na over het algemeen. Als er wat leuks rondloopt is het altijd maar afwachten hoe oud hij is. Maar nu door bv de majoor, zet het je wel even aan het denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef getl0st het volgende:
Nja nog niet echt veel over nagedacht, of over na hoeven denken.. eigenlijk altijd dames van mijn leeftijd gehad.. daarom is het voor mij mss nu een rare gedachte om iemand van in de 30 te daten..
minimumleeftijd heb ik dus niet echt vastgesteld momenteel
hoe oud is die eigenlijk toch alwel heeeeeeeeel oud??quote:Op maandag 15 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik denk er ook niet echt over na over het algemeen. Als er wat leuks rondloopt is het altijd maar afwachten hoe oud hij is. Maar nu door bv de majoor, zet het je wel even aan het denken
Je ziet het vanzelf wel he
stokoud, bejaard, rimpelig, grijs.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud is die eigenlijk toch alwel heeeeeeeeel oud??
Het Depp effect enzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik denk er ook niet echt over na over het algemeen. Als er wat leuks rondloopt is het altijd maar afwachten hoe oud hij is. Maar nu door bv de majoor, zet het je wel even aan het denken
Je ziet het vanzelf wel he
Ow, als ik naar de meeste 22-jarigen kijk, gaan die nog 4 keer per week stappen en zijn nog erg bezig met uiterlijke schijn en zo. Dat lijkt me vermoeiendquote:
Een relatie zou ik er idd niet snel mee aangaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:51 schreef vencodark het volgende:
Het Depp effect enzo.![]()
Maar je zou hem voor een relatie weer minder snel overwegen.
Seks is wat anders, denk ik.
Meer van de Bingo, Hartenjagen enzoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, als ik naar de meeste 22-jarigen kijk, gaan die nog 4 keer per week stappen en zijn nog erg bezig met uiterlijke schijn en zo. Dat lijkt me vermoeiend![]()
Wat niet wil zeggen dat ik niet graag uitga of zo, maar ik zie mezelf niet meer 4 keer per week in een kroeg hangen of zo
Ja daarom. Het is eerder dan lichamelijke aantrekkingskracht enzo. Iemand van dikke 20 jaar ouder staat meestal wat anders in het leven om daarmee relatie aan te willen gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een relatie zou ik er idd niet snel mee aangaanDan moet hij wel echt helemaal perfect zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Meer van de Bingo, Hartenjagen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |