Echte lamsshoarma.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Doen we binnenkort nog een keer shoarma?
Maakt niet uit
Goede dag gehad?
Wat versta je onder scharrelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
Ik scharrel het liefst niet eigenlijkmag dat ook?
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Als een man dat tegen me zegt, komt het nooit tot neuken
Nou, het begint bij 's morgens vroeg, dan heb je meestal net gedouched he..quote:
Ik hoor dat liever dan vrijenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
eeh nice scorequote:Op maandag 15 juni 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echte lams shoarma.
Ja, wel prima eigenlijk. En gister waren we zelfs 7e met pubquiz!Hoe was jouw weekend?
Het klinkt heeeel eng idd *brr*quote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
Ik wed dat dat iemand best ooit eens is geluktquote:Op maandag 15 juni 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
spuit 11quote:
Hoe ranzig je het ook brengt, ik weet beterquote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, het begint bij 's morgens vroeg, dan heb je meestal net gedouched he..
werken
plassen
werken
schijten
zweten
werken
plassen
en dan komen we bij 's avonds aan.. Nog eens plassen voor het slapen gaan, en dan... dan gebeurt het.. dan ga je met je 16 uur niet gewassen pielemuis in zo een donker, muf vochtig holletje.. je haalt hem wat heen en weer
duwt hem misschien nog even in het andere holletje om wat tarrels achter je voorhuidje te krijgen...
en dan weer terug dat muffe zwetende holletje in.. nog wat heen en weer
en dan flats, komt er yoghurt uit.. neeeeee, geen yoghurt, maar vieze zure zulte troep! en hops, neuken klaar..
nee, neuken is niet leuk!
Ja, deze x waren de vrouwen in de meerderheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Cuegirllie het volgende:
o
[..]
eeh nice score![]()
Jah mijn weekend was tof![]()
nou, jij hebt ook een hele andere definitie van daten, dus ik ben toch wel benieuwdquote:Op maandag 15 juni 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij enk ik.
Dat is niet leuk
Dat hoop ik dan maar voor jequote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder en trager. En toffer.
En dat is een voordeel?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
Ja, deze x waren de vrouwen in de meerderheid.![]()
Gelukkig!
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don'tquote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, jij hebt ook een hele andere definitie van daten, dus ik ben toch wel benieuwd
Of dan waren de heren die er dit keer niet bij waren gewoon slechtquote:Op maandag 15 juni 2009 18:11 schreef Ofresca het volgende:
Blijkbaar wel. Was de eerste x in de top 10.
quote:
verbeterd, denk dat scharrelen wel hetzelfde is.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, jij hebt ook een hele andere definitie van daten, dus ik ben toch wel benieuwd
Waar ken je haar van, hoe is de date ontstaan, hoe oud is ze, wat zijn haar hobbies etc!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don't
Oeeh spannend!! VERTEL!!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don't
Heyquote:
En de vrouwen dus beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of dan waren de heren die er dit keer niet bij waren gewoon slecht
- geen zware onderwerpen naar boven brengen, zoals lange verhalen over exen of jeugdtrauma's of zo.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat ben je ook een goorlapjequote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, het begint bij 's morgens vroeg, dan heb je meestal net gedouched he..
werken
plassen
werken
schijten
zweten
werken
plassen
en dan komen we bij 's avonds aan.. Nog eens plassen voor het slapen gaan, en dan... dan gebeurt het.. dan ga je met je 16 uur niet gewassen pielemuis in zo een donker, muf vochtig holletje.. je haalt hem wat heen en weer
duwt hem misschien nog even in het andere holletje om wat tarrels achter je voorhuidje te krijgen...
en dan weer terug dat muffe zwetende holletje in.. nog wat heen en weer
en dan flats, komt er yoghurt uit.. neeeeee, geen yoghurt, maar vieze zure zulte troep! en hops, neuken klaar..
nee, neuken is niet leuk!
Ik dacht gewoon een lekker maaltijd en een filmpjequote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh spannend!! VERTEL!!
met wie, waar ken je die van en wat ga je doen, etc etc?!!?!
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
- geen zware onderwerpen naar boven brengen, zoals lange verhalen over exen of jeugdtrauma's of zo.
- geen oorbel in
- Luister ook genoeg naar haar en stel ook echt geinteresseerde vragen.
- Neem haar mee naar een leuke plek die niet te opgeprikt is en waar ook wat afleiding is
-En verder gewoon lekker jezelf zijn
Ow, en dat. Ik word roestigquote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh spannend!! VERTEL!!
met wie, waar ken je die van en wat ga je doen, etc etc?!!?!
Niet je mond de hele tijd houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?quote:
Allebei!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat snuit een goorlapje is of zn ranzige verhaal?
ik ondersteun je welquote:
Oorbel heb ik al een tijdje niet meer in, na een tip van een Amsterdamsequote:
Ik kan dat allemaal bar slacht andersquote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?
in wassen, strijken, zuigen, schoonmaken, schrobben, afwassen, poetsen etc
Met nadruk op zuigen?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?
in wassen, strijken, zuigen, schoonmaken, schrobben, afwassen, poetsen etc
Jij bent ook geen vrouw, jij bent een topmeid!quote:
Samen douchen hebben wij heul niet gedaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerste was me al bekend, tweede is wat aan te veranderen....
samen douchen
we hebben wel meer niet samen gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samen douchen hebben wij heul niet gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |