ja dahag dat zei ik straks alquote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, ik zal zelf maar een beginnen..
ik zou de ander mee onder de douche trekken
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, ik zal zelf maar een beginnen..
ik zou de ander mee onder de douche trekken
Ervaring?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe LOL
dan spring ik op, pak een washandje o.d. maak deze nat en was eerst de boel even
Kärcher?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dat zei ik straks al
d8 dat douchen niet meer gezegd mocht worden nou
nah net of iedereen altijd helemaal fris is, dan was een douche o.d. ook erg overbodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Ervaring?
Dat jullie dan nog zin hebben..
Als je geregeld scharrelt kom je weleens wat tegen wat minder fris is.. maar dat is zo opgefrist met Niveaquote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
Ervaring?
Dat jullie dan nog zin hebben..
Maar dat is waar jullie op in gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah net of iedereen altijd helemaal fris is, dan was een douche o.d. ook erg overbodig.
En na bv een dag hard werken, nacht flink doorhalen kan t best wat muffig worden, volgens mij niets vreemds aan.
dat over die kopkaas enzo is gewoon wat overdreven geformuleerd om t shockeffect voor jullie wat te vergroten gok ik
Dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
dat over die kopkaas enzo is gewoon wat overdreven geformuleerd om t shockeffect voor jullie wat te vergroten gok ik
You make me sickquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je geregeld scharrelt kom je weleens wat tegen wat minder fris is.. maar dat is zo opgefrist met Nivea
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik de kunst van het overdrijven beheers?
Jij bent de creatieve van hierquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
Iemand een stelling die juist wegleidt van deze goorheid?
Haar de douche wijzen.... daarna zien we wel verderquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
Iemand een stelling die juist wegleidt van deze goorheid?
* getl0st benieuwd isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?
En verschilt het nog als de man ouder is bij als de vrouw ouder is?
ah doe t dan samen, en sop dr helemaal in spoel dr af allemaal natuurlijk heel lief lekker en erotischquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haar de douche wijzen.... daarna zien we wel verder
Eeehm, jonger dan 18 jaar doe ik niet.. dat is 9 jaar.. en ik denk dat ik er ook 10 jaar bij op tel, dan vind ik het ook wel weer voldoende.. dus tussen de 18 en 37 ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?
5,7 jaar moet kunnen denk ikquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijnquote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
Iedereen de downtime overleefd? Last van afkickverschijnselen gehad?
ik heul niet zag net dat t bijna een week geleden was dat ik er was en dat zonder afkick verschijnselenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
Iedereen de downtime overleefd? Last van afkickverschijnselen gehad?
18 is de minimum leeftijd en de maximum leeftijd is 16 jaar ouder dan jezelf bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het is ook best leeftijdsafhankelijk denk ik. tussen 25 en 35 zit minder verschil dan tussen 19 en 29. Over het algemeen denk ik dat het vanaf 10 jaar verschil moeilijk wordt. En daarbij zie ik weinig verschil of de man of de vrouw ouder is.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
+ te duur.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn wel irritante diensten.
Haha nee, niet mijn ding op het moment. Verkeerde kleuren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |