quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben wel meer niet samen gedaan
jij bent ook niet met jou ranzige piemol vol pies en poep in mijn muffe holletje geweest
Misschien wordt hij pas ranzig als hij in jouw muffe holletje is geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent ook niet met jou ranzige piemol vol pies en poep in mijn muffe holletje geweest
nah naar zn verhaal van opstaan, plassen, eten, plassen, werken, schijten blabla denk ik dat ie al behoorlijk ranzig isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wordt hij pas ranzig als hij in jouw muffe holletje is geweest
prettig voor de mensen, die nog moeten etenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Roert snuit 'm door de poep?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee klopt, jouw flamoesje is niet volgeplempt met mijn lauwe butt!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
prettig voor de mensen, die nog moeten eten
iedereen is het van mij gewend, niet van jouquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?
Hij is misschien vergeten te vermelden dat hij tussendoor is gaan douchenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah naar zn verhaal van opstaan, plassen, eten, plassen, werken, schijten blabla denk ik dat ie al behoorlijk ranzig is
Dan moet je het niet lezenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
prettig voor de mensen, die nog moeten eten
hij bind m toch naar achteren en als ie op zn werk zat te schijten was er natuurlijk weinig afveeg tijd enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:But it is women, not heterosexual men, who think that clothes simply look better on skinny broads. Once, when I edited a women's magazine, tired of letters saying “Why don't you put fashion on bigger women?”, I did just that. I did a shoot with a gorgeous, voluptuous size-16 model and showed it to a focus group of readers. “God, look at her huge bum!” came the cries. Women are hypocrites and self-loathers, bitchily policing each other more cruelly than any man.
Timing, snuit hebt en jij eh .........quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?
snel, leid ons af met een stelling!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe es effe niet zo vies mensen, ik kan daar niet zo goed tegenn![]()
ze kennen me nog niet zoals jij me kentquote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iedereen is het van mij gewend, niet van jou
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het niet lezen
dan nog hebi k er totaal geen last van.. krijg nu wel honger![]()
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?quote:
Dudequote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
Ik doe het met schone mensen, dank uquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
gheghe LOLquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |