Wij zijn het toch altijd eens?quote:
Wanneer kom je langs?quote:
kingquote:
Sinds kort jaquote:
het leven kan raar lopen somsquote:
Dat is keurig Nederlands voor fuckbuddy.quote:
Oeehquote:
Ik lag er pas om 7 uur inquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wel! Zo ook maar even een middag dutje doen voor het avond is
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is keurig Nederlands voor fuckbuddy.
Bij de eieren vast wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat maar eens kijken of er potentieel scharrelmateriaal in de C1000 rondloopt
Er zat genoeg drank in als slaapmutsquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeehme is jaloers. ik was totaal over mijn slaap heen
Wat heb je nog meer gedaan dan?quote:
neehee, vandaag, vrijdag heb ik geen idee hoe laat het was.quote:
Ik geef dan ook de schuld aan de shoarmaquote:
Owwwquote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef kingmob het volgende:
neehee, vandaag, vrijdag heb ik geen idee hoe laat het was.
Echt hèquote:
Gewerktquote:Op maandag 15 juni 2009 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww
wat heb je vannacht gedaan dan?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef kingmob het volgende:
Gewerkt
En, de Marlies Dekkers nog leeggekocht
Terwijl marlies soms toch wel heel leuk staat bij een ietwat dieper uitgesneden decoletequote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn wel irritante diensten.
Haha nee, niet mijn ding op het moment. Verkeerde kleuren enzo.
Ow ja, de vorm enzo is wel heel gaafquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Terwijl marlies soms toch wel heel leuk staat bij een ietwat dieper uitgesneden decoleteprrrrrrrrrrrr
Gelukkig heb ik nog een alter ego die kan zeggen wat ik denkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Terwijl marlies soms toch wel heel leuk staat bij een ietwat dieper uitgesneden decoleteprrrrrrrrrrrr
Ow, ik ga mezelf wel erg zuur vinden nu, maar dat is zo'n irritatiefactor voor mij. Van die wijven die denken dat ze apart en seksueel bevrijd overkomen omdat je kan zien dat ze een Marlies Dekker BH dragenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kleur je haar weer eens anders, dan past het vastquote:Op maandag 15 juni 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ja, de vorm enzo is wel heel gaaf
Maar ik vond de kleurencombi's van dit seizoen niet echt bij mij passen
Laat ik het dan zo zeggen: ik vond de meeste kleurencombi's lelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kleur je haar weer eens anders, dan past het vast
Helaas heb ik geen geldboom in de tuin staan of een geldstruik in de achterbak van mijn auto, dus je zal gewoon nog even moeten wachten tot de majoor weer zijn salaris gekregen heeft en jou mee shoppen neemtquote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: ik vond de meeste kleurencombi's lelijk
of jij moet willen financieren, dan zal ik er nog eens goed over nadenken![]()
Dat scheelt je de helft in het aantal woorden wat je nodig hebt. Dus ook slijtage aan je vingers en dergelijkequote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een alter ego die kan zeggen wat ik denk
Dragen van een bepaald merk zegt niksquote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik ga mezelf wel erg zuur vinden nu, maar dat is zo'n irritatiefactor voor mij. Van die wijven die denken dat ze apart en seksueel bevrijd overkomen omdat je kan zien dat ze een Marlies Dekker BH dragen
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Helaas heb ik geen geldboom in de tuin staan of een geldstruik in de achterbak van mijn auto, dus je zal gewoon nog even moeten wachten tot de majoor weer zijn salaris gekregen heeft en jou mee shoppen neemt
Idaal, m'n vingers doen pijn van het gitaarspelen zo zonder fok om de tijd te dodenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat scheelt je de helft in het aantal woorden wat je nodig hebt. Dus ook slijtage aan je vingers en dergelijke
Sowieso presteren die het om echt afgrijselijke reclames te maken. Best knap bij lingeriequote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
En nu heb je ook nog die lelijke rip offs van de spph
Beiden echt een beetje sneu. Maar dta is mijn mening
Die simpele sloggy reclames zijn gewoon geniaal.. Bilboardsquote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sowieso presteren die het om echt afgrijselijke reclames te maken. Best knap bij lingerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |