Iemand? Zou die 'iemand' nou toevallig Wilders kunnen zijn? Eerst 80% van die bevolkingsgroep als crimineel neer zetten en daarna doorgaan over hun gedachtegoed dat ook erg gevaarlijk isquote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, maak je niet sappel, iemand heeft een percentage in de verkeerde context geplaatst.
Het moet zijn 70 % van de gevangenisbevolking is moslim.
Google anders daar maar eens op.

Dat er geen absoluut interpretatie is van wat de Sharia nou inhoudt, onder geen enkel van de 73 stromingen, zelfs niet onder de 4 soenitische wetscholen, dus dat ook jij of Wilders niet kan zeggen dat de Sharia niet te verzoenen is met democratie, URVM of welk (onderdrukkend) systeem dan ookquote:
Nee inderdaad, het is wel-ingelezen zijn, diep analystisch onderzoek gedaan te hebben naar de bronnen en geschriften dat zorgt voor het behouden van misverstanden.quote:"Basiskennis is de bron van alle misverstanden"???
Sorry, maar dit vind ik onzin. En die onzin gebruik je om je punt te maken. Niet akkoord.

Welke islam?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Py het volgende:
[..]
Nou dat een letterlijke interpretatie van de islam voor problemen zorgt in onze samenleving.

Over het zaadje dat 'islam' heet.quote:Als het westen dat toestaat, zal het zich de komende honderd jaar beschermd weten, maar als het dit geschenk weigert, heeft het zichzelf daarmee.

Ik dacht jullie maken er zo'n grappige boel van hier, laat ik ook ff meedoen. Of mogen alleen moslims in dit topic lacherig doen over e.e.a.?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laat me raden 10 keer blijven zitten in groep 3 en nu het internet onveilig aan het maken?

Koran/hadith ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welke islam?
Je bedoelt sommige Koran verzen?

Ten eerste is het IHVK.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Gia het volgende:
Goed IVHK, wat vind jij van het 'dreigement' dat, wanneer het Westen de islam niet omarmd, ze de gevolgen zullen ervaren?
[..]

Ja niet moslims mogen geen grapjes maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik dacht jullie maken er zo'n grappige boel van hier, laat ik ook ff meedoen. Of mogen alleen moslims in dit topic lacherig doen over e.e.a.?

Hoeveel van die stromingen stellen mannen, vrouwen, homo's gelijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat er geen absoluut interpretatie is van wat de Sharia nou inhoudt, onder geen enkel van de 73 stromingen, zelfs niet onder de 4 soenitische wetscholen, dus dat ook jij of Wilders niet kan zeggen dat de Sharia niet te verzoenen is met democratie, URVM of welk (onderdrukkend) systeem dan ook
[..]
Er is een verschil tussen boeken bestuderen en mensen observen die die boeken interpreteren.quote:Nee inderdaad, het is wel-ingelezen zijn, diep analystisch onderzoek gedaan te hebben naar de bronnen en geschriften dat zorgt voor het behouden van misverstanden.

Dat wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is allebei lekker, dan maakt het niet uit.

Sorry.quote:
Wilders: miljoenen moslims moeten wegquote:Ten tweede is het erg verkeerd en onhandig om zoiets te zeggen. Ik vraag me af in welke context het is gezegd.
Als het echt dreigende taal is, dan is het fout. Als het iets anders is, dan beoordelen we het dan.

Het vreemde is dat helaas de moslimwereld al heeft mogen proeven wat er met haar gebeurt als ze Westers kapitalisme en evangelisatie niet proeft, dus waarom de selectieve vraagstelling?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Gia het volgende:
Goed IVHK, wat vind jij van het 'dreigement' dat, wanneer het Westen de islam niet omarmd, ze de gevolgen zullen ervaren?
[..]
Over het zaadje dat 'islam' heet.

Dit moet zeker betrekking hebben op dat topic van me ?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Weet je dat veel mannen slikken geil vinden. Dat zou verboden moeten worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |