Dat gaat niet lukken, hè! Als het ze niet aanstaat, dan zijn het gewoon geen moslims. Simpel toch. Opgelost!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Py het volgende:
[..]
Staan leuke uitspraken tussen niet?
Probeer daar eens een discussie met een moslim over te voeren
Weet je dat veel mannen slikken geil vinden. Dat zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ha ha ha ha ha
die is grappigik kan zo niet meer slikken door het lachen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou kom maar op.![]()
Je dacht tot voor 10 minuten geleden nog dat 70% van de moslims crimineel was, dus dit beeld van jou zal ook wel erg vertekend zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Weet je dat veel mannen slikken geil vinden. Dat zou verboden moeten worden!
Laat me raden 10 keer blijven zitten in groep 3 en nu het internet onveilig aan het maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Weet je dat veel mannen slikken geil vinden. Dat zou verboden moeten worden!
Nee. Want Wilders verschilt feitelijk maar weinig van deze extremisten, die alles en iedereen over één kam scheren, uitblinken in intolerantie en om het hardst schreeuwen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef Ringo het volgende:
We hebben een P
We hebben een V
We hebben een V![]()
Alleen dit stukje al:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch leuk dat Gia en Py even voorzichzelf beslissen dat je er niet met moslims over kunt praten.
zegt al genoeg.quote:Overgave
Overgave vereist volgens deze sjeik dat je de regels van Allah uitvoert, ook al begrijp je niet waarom. ‘Dat is een test. Het hele doel van de schepping is een test.’ Lastige vragen van ongelovigen hoef je dan ook niet te beantwoorden. ‘Waarom had de profeet zo veel vrouwen? Waarom had hij een vrouw van negen jaar oud? Ik zeg: als jij niet gelooft dat Allah de enige schepper is en de enige die wetten maakt, snap je dat toch niet. Als je gelooft dat Mohammed integer was, vraag je niet naar zijn vrouwen. Ook dat is een test.’
Wat doet dat af aan wat ik zeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, dus de verzen waar de omstandigheden veranderen en je varkensvlees mag nuttigen zijn dan ineens niet meer noemenswaardig?
[..]
"Basiskennis is de bron van alle misverstanden"???quote:Er bestaat niet zoiets als 'teveel' kennis, zeker niet als je weet dat basiskennis bron van alle misverstanden is. Zoals ik dat terug zie in je post.
Nee, zie:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laat me raden 10 keer blijven zitten in groep 3 en nu het internet onveilig aan het maken?
Iemand? Zou die 'iemand' nou toevallig Wilders kunnen zijn? Eerst 80% van die bevolkingsgroep als crimineel neer zetten en daarna doorgaan over hun gedachtegoed dat ook erg gevaarlijk isquote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, maak je niet sappel, iemand heeft een percentage in de verkeerde context geplaatst.
Het moet zijn 70 % van de gevangenisbevolking is moslim.
Google anders daar maar eens op.
Dat er geen absoluut interpretatie is van wat de Sharia nou inhoudt, onder geen enkel van de 73 stromingen, zelfs niet onder de 4 soenitische wetscholen, dus dat ook jij of Wilders niet kan zeggen dat de Sharia niet te verzoenen is met democratie, URVM of welk (onderdrukkend) systeem dan ookquote:
Nee inderdaad, het is wel-ingelezen zijn, diep analystisch onderzoek gedaan te hebben naar de bronnen en geschriften dat zorgt voor het behouden van misverstanden.quote:"Basiskennis is de bron van alle misverstanden"???
Sorry, maar dit vind ik onzin. En die onzin gebruik je om je punt te maken. Niet akkoord.
Welke islam?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Py het volgende:
[..]
Nou dat een letterlijke interpretatie van de islam voor problemen zorgt in onze samenleving.
Over het zaadje dat 'islam' heet.quote:Als het westen dat toestaat, zal het zich de komende honderd jaar beschermd weten, maar als het dit geschenk weigert, heeft het zichzelf daarmee.
Ik dacht jullie maken er zo'n grappige boel van hier, laat ik ook ff meedoen. Of mogen alleen moslims in dit topic lacherig doen over e.e.a.?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laat me raden 10 keer blijven zitten in groep 3 en nu het internet onveilig aan het maken?
Koran/hadith ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welke islam?
Je bedoelt sommige Koran verzen?
Ten eerste is het IHVK.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Gia het volgende:
Goed IVHK, wat vind jij van het 'dreigement' dat, wanneer het Westen de islam niet omarmd, ze de gevolgen zullen ervaren?
[..]
Ja niet moslims mogen geen grapjes maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik dacht jullie maken er zo'n grappige boel van hier, laat ik ook ff meedoen. Of mogen alleen moslims in dit topic lacherig doen over e.e.a.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |