abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 15:13:07 #41
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70026527
Dit topic was vanochtend al aangemaakt; Het Wilders Probleem
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70026561
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Die massale import van allochtonen is de grootste fout uit de moderne geschiedenis van West-Europa.
De grootste fout van het Ottomaanse rijk was dat ze Nederland niet hebben ingenomen.
pi_70026586
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen heeft hij niet nou niet enkel en alleen over vluchtelingen hé helaas...'Stripping them of Dutch citizenship'. Knap dat je het niveau van mijn intellectuele capaciteiten hebt uitgevogeld aan de hand van een avatar, wat zegt dat over mensen zonder avatar?
Een bijzondere gave heeft hij he, ik wil dat ook kunnen zien
Ik ben een pure Turk.
pi_70026599
Zeg Triggershot, Meh en ik doen hier gewoon aan wat verbale spielerei, in het kader van de dialoog zoeken. Dat moet toch kunnen? We gaan niet allemaal voor de Wildersoplossingen.

- edit - ik zie dat je het alweer teruggezet hebt, waarvoor dank!
  maandag 15 juni 2009 @ 15:15:07 #45
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70026602
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben hier geboren, daar had ik het over. Lees aub m'n post beter voordat je reageert. Ik ben hier geboren en kom niet uit een ander land, m'n ouders wel. Wat moet Wilders dan met mij als ik een misdaad pleeg?
kreeg jij niet automagisch dat oh zo fijne 2e paspoort? Dat paspoort waar geen enkele moslim (marokkaan of turk) vanaf wil zien omdat het maar wat makkelijk is?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70026624
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, in feite zegt hij niets nieuws, het is alweer hetzelfde verhaal and the media loves it, he loves the attention. Wat me juist opvalt is dat hij tegen internationaal bemoeienis is mbt toekomst van Nederland, VN, EU etc, maar zelf zich steeds vaker met Jordanië, Palestina, Israël omringende EU landen etc begint te bemoeien.

Niet dat hij een keppetje op heeft. Maar wat hij allemaal daar zegt.
Halve waarheden en grove leugens.
Het lef ook om Bosnië te noemen.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:15:29 #47
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_70026626
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Omdat wij hier de bak in mogen! Als een buitenlander hier enkel komt om te ouwehoeren, laat hem dan maar z'n biezen pakken en terug naar z'n landje gaan.
Dus als een buitenlander hier iemand vermoord, dan zetten we hem gewoon op het vliegtuig naar zijn eigen land en kan daar rustig vrij rond lopen? Ik vermoed dat we dan veel last krijgen van buitenlandse huurmoordenaars.

Nee, ook buitenlanders moeten gewoon eerst bestraft worden, en daarna uitgezet worden.

Maar nu weer terug naar de huidige discussie, want hier gaat het niet om buitenlanders maar om mensen met een bepaalde religie die in veel gevallen gewoon Nederlander zijn.
Géén kloon van tvlxd!
pi_70026655
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zeg Triggershot, Meh en ik doen hier gewoon aan wat verbale spielerei, in het kader van de dialoog zoeken. Dat moet toch kunnen? We gaan niet allemaal voor de Wildersoplossingen.

- edit - ik zie dat je het alweer teruggezet hebt, waarvoor dank!
Sorry, ik heb gewoon teveel knopjes !
pi_70026661
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef pisnicht het volgende:

[..]

kreeg jij niet automagisch dat oh zo fijne 2e paspoort? Dat paspoort waar geen enkele moslim (marokkaan of turk) vanaf wil zien omdat het maar wat makkelijk is?
Wilders wil aan de ene kant de dubbele nationaliteit afschaffen en aan de andere kant miljoenen moslims Europa uitzetten. Hoe gaat hij dat combineren?
pi_70026664
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Daar hecht ik geen waarde aan. Het is maar een papiertje . Als ik 1 paspoort heb en dat is een Nederlandse, kan ik me nog steeds meer Turkse voelen dan Nederlandse.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:18:34 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_70026730
Heil Geert! Je hebt helemaal Gelijk. Heil! Heil! Heil!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 15:18:49 #52
8781 crew  Frutsel
pi_70026737
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef pisnicht het volgende:
Dit topic was vanochtend al aangemaakt; Het Wilders Probleem
Klopt, er was een zelfde soort topic, maar de TS van dat topic lijkt de indruk te wekken dat hij het over Wilders in het algemeen wil hebben, nav zijn uitlatingen in Denemarken (gezien de bron die erbij staat). In overleg staat dat topic nu in POL. Deze laten we vooralsnog hier maar ff sudderen, gezien de nieuwswaarde van het bericht en dat het louter over dit voorval gaat. Maar goed, ook hier is het weer erg dubbel informatief inderdaad.
pi_70026751
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Daar hecht ik geen waarde aan. Het is maar een papiertje . Als ik 1 paspoort heb en dat is een Nederlandse, kan ik me nog steeds meer Turkse voelen dan Nederlandse.
Met de Nederlandse nationaliteit kan je je ook vestigen in heel Europa, maakt dat dat Nederlanders niet meer loyaal zijn aan Nederland? We kunnen ook met Polen een verdrag sluiten en alle autochtone criminelen daarheen sturen in ruil voor het een en ander.
pi_70026794
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet dat hij een keppetje op heeft. Maar wat hij allemaal daar zegt.
Halve waarheden en grove leugens.
Het lef ook om Bosnië te noemen.
Mja, enige 'bewijzen' die hij aanhaalt zijn anekdotische voorbeelden.. Taxichauffeurs hebben geweigerd om : blabla. Als ik nu aankaart dat Nederlanders een 8 jarig meisje als sexslavin hebben gehaald uit Marokko, is het natuurlijk ook maar een anekdote wat verder geen toegevoegde waarde heeft.
pi_70026820
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Met de Nederlandse nationaliteit kan je je ook vestigen in heel Europa, maakt dat dat Nederlanders niet meer loyaal zijn aan Nederland? We kunnen ook met Polen een verdrag sluiten en alle autochtone criminelen daarheen sturen in ruil voor het een en ander.
Nee, het is toch maar een papiertje. Waarom zou je daar waarde aan hechten? Of je je Nederlands, Turks, Marokkaans of weet ik veel wat voelt, hangt niet af van zo'n papiertje.
Ik ben een pure Turk.
pi_70026901
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, het is toch maar een papiertje. Waarom zou je daar waarde aan hechten? Of je je Nederlands, Turks, Marokkaans of weet ik veel wat voelt, hangt niet af van zo'n papiertje.
Het dubbele paspoort en de mogelijkheid tot het afpakken van de Nederlandse nationaliteit is uiteraard gewoon een leuke truc voor Wilders. Hij weet trouwens goed dat men (o.a. Marokkanen) niet makkelijk van het Marokkaanse paspoort af kunnen komen en dus hij een "troef" in handen heeft wat betreft het afnemen van het Nederlandse paspoort.

Hij is aan de ene kant tegen het dubbele paspoort, aan de andere kant komt het hem maar al te goed uit. Als Marokko morgen besluit de Marokkaanse nationaliteit van iedere Marokkaan in Nederland af te nemen wegens "disloyaliteit", staat Wilders met een bek vol tanden.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:25:00 #57
3542 Gia
User under construction
pi_70026929
De grootste fout die Wilders maakt is het richten op dat ene geloof. Hij zou alles wat anders moeten definiëren.

"Iedereen die hier woont met twee nationaliteiten kan bij ernstig crimineel gedrag, de Nederlandse nationaliteit kwijtraken en bij herhaling behandeld worden als ieder ander die hier met verblijfsvergunning woont."

Oftewel, verander de wet dat men de Nederlandse nationaliteit kan verliezen, indien men bepaalde misdrijven pleegt. Heb ik het uiteraard niet over door rood of te snel rijden, maar over zaken als verkrachting, beroving, moord e.d.
Dan wil ik zelf nog zover gaan dat je de eerste keer een waarschuwing krijgt, de tweede keer Nederlanderschap kwijt en verder met verblijfsvergunning (met de mogelijkheid om na 10 jaar goed gedrag weer te naturaliseren). Iemand met verblijfsvergunning die dergelijke misdrijven pleegt wordt uitgezet naar het land waar hij/zij de nationaliteit van heeft.

Dan geldt dit niet alleen voor moslims, maar net zo goed voor Christenen, Joden, Hindoes, Jehova's, Atheïsten enz.......
  maandag 15 juni 2009 @ 15:25:06 #58
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70026931
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders wil aan de ene kant de dubbele nationaliteit afschaffen en aan de andere kant miljoenen moslims Europa uitzetten. Hoe gaat hij dat combineren?
2 vliegen in één klap; Met de boot naar land van herkomst en vervolgens paspoort ongeldig verklaren.
#allmightygod
pi_70026951
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef pisnicht het volgende:

[..]

2 vliegen in één klap; Met de boot naar land van herkomst en vervolgens paspoort ongeldig verklaren.
Waarom met de boot?
pi_70026976
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef Gia het volgende:
De grootste fout die Wilders maakt is het richten op dat ene geloof. Hij zou alles wat anders moeten definiëren.

"Iedereen die hier woont met twee nationaliteiten kan bij ernstig crimineel gedrag, de Nederlandse nationaliteit kwijtraken en bij herhaling behandeld worden als ieder ander die hier met verblijfsvergunning woont."

Oftewel, verander de wet dat men de Nederlandse nationaliteit kan verliezen, indien men bepaalde misdrijven pleegt. Heb ik het uiteraard niet over door rood of te snel rijden, maar over zaken als verkrachting, beroving, moord e.d.
Dan wil ik zelf nog zover gaan dat je de eerste keer een waarschuwing krijgt, de tweede keer Nederlanderschap kwijt en verder met verblijfsvergunning (met de mogelijkheid om na 10 jaar goed gedrag weer te naturaliseren). Iemand met verblijfsvergunning die dergelijke misdrijven pleegt wordt uitgezet naar het land waar hij/zij de nationaliteit van heeft.

Dan geldt dit niet alleen voor moslims, maar net zo goed voor Christenen, Joden, Hindoes, Jehova's, Atheïsten enz.......
Voor een groot deel ermee eens, maar ik snap werkelijk niet waarom we de levensbeschouwing van een dader erbij moeten betrekken, alsof een jood, moslim, christen, atheist etc alleen maar kan handelen uit LB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')