Vroeger zat ik inderdaad al om 8 uur op de fiets om naar school te gaan.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:53 schreef Jarno het volgende:
Je moet voor de grap nu even dit topic lezen.. AH is natuurlijk niet gek en gaat na een paar van die acties, geheel volgens verwachting, de actie maar aanpassen. Gelijk wordt er geroepen over smeerlapperij, wraakacties en weet ik veel wat. Té erg gewoon.
Oh, en die gast met 36 griesmeelpuddings.. Dat is gewoon triest. Die kieper je na een paar dagen gewoon de kliko in. Verspilling ten top. "Gewoon omdat het kan." Sneu, sneu, sneu.
.
O jongens wat ruik ik een jaloeziequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vroeger zat ik inderdaad al om 8 uur op de fiets om naar school te gaan.![]()
Verder is de actie grappig, maar ronduit belachelijk natuurlijk dat je honderden liter cola gaat inslaan omdat het gratis is.
Echt jaloers kan ik niet zijn op verspilzuchtige inhalige paupers eigenlijk. Dus nee, geen jaloezie. Ik begrijp dat SBS6 kijkers als jij daar een beter gevoel van krijgen, maar echt, ik ben niet jaloers op dit soort campinggasten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
O jongens wat ruik ik een jaloezie
ja, edet toiletpapier kun je goedkoop scoren, enkel moet je tegenwoordig echte folders hebbenquote:
Jij moet ook leren lezen, er is al lang en breed aangegeven dat het naar de voedselbank gaatquote:Oh, en die gast met 36 griesmeelpuddings.. Dat is gewoon triest. Die kieper je na een paar dagen gewoon de kliko in. Verspilling ten top. "Gewoon omdat het kan." Sneu, sneu, sneu.
.
En toch blijf je maar reageren in het KLB topic erover, maar nee, je bent niet jaloers hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt jaloers kan ik niet zijn op verspilzuchtige inhalige paupers eigenlijk. Dus nee, geen jaloezie. Ik begrijp dat SBS6 kijkers als jij daar een beter gevoel van krijgen, maar echt, ik ben niet jaloers op dit soort campinggasten.
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef guapo het volgende:
[..]
Moeten die knapen niet op school zitten?
Fascinatie is iets anders dan jaloezie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch blijf je maar reageren in het KLB topic erover, maar nee, je bent niet jaloers hoor!
Klopt. Bij fascinatie hoef je niet zozeer een waardeoordeel uit te spreken, bij jaloezie doe je dat doorgaans welquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fascinatie is iets anders dan jaloezie.
Keyword.quote:
Sommige mensen hebben een tankpasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Die mensen zijn zo dom dat ze vaak niet eens doorhebben dat een deel van hun geld toch weer gestoken is in een X aantal liter benzine
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Leuke reactie maar waar baseer je dat op? Is het vreemd om jaloers gedrag om het raar te vinden dat iemand 36 griesmeelpuddings koopt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik dan een goed doelquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij moet ook leren lezen, er is al lang en breed aangegeven dat het naar de voedselbank gaat
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Echt jaloezie, ja.Ik zou me echt zoveel beter voelen als ook ik 40 pakken griesmeelpudding had of 100 flessen Coca Cola.
Ik vind het gewoon triest als je zo trots met al je griesmeelpudding op de foto gaat en dat zo triomfantelijk op internet plaatst. Leuk als je door deze actie een fles of 8 voor niets hebt, maar daar houdt het in mijn ogen ook wel op.
Typisch Nederlands' gedrag vind ik het trouwens. Meteen maar als een achterlijke inslaan en graaien als een infantiel. Je zult zulke gasten tegenkomen op verjaardagen zeg, ik hoor ze al helemaal met hun kutkakaccent vertellen wat voor een "meesterlijke actie" ze wel niet hebben gemaakt.
Maargoed, nu ben ik jaloers en afgunstig, nietwaar Agiath?
Beter dan betalen voor cola light !!!!!!111!!11!11!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Mensen die Cola Light gaan drinken omdat het gratis is... Dan ben je toch wel de grootste faalkip ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |