Moeten die knapen niet op school zitten?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef Beauregard het volgende:
Dus omdat iemand daadwerkelijk profiteert van zo'n aanbieding bestempel jij ze maar als lowlifes?
Achterlijke dwaas.
Om 8:00?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef guapo het volgende:
[..]
Moeten die knapen niet op school zitten?
QFTquote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Deels eens met TS.
Ik vind je geen lowlife als je gratis wil profiteren.
Maar om te gaan rennen door een winkel
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het wel helden eigenlijk. Maar tis wel een lulverhaal, want ze krijgen maar 6 stuks van elk mee. Afgaande op 4 gasten zijn dat 24 colaflessen en 24 stukken kaas. Dat zijn dus echt geen 8 winkelwagens he
Iemand die vergelijkingssite die hij met ons wil delen ? (prijzen vers. supermarkten). Ga ik vanavond ook eens winkelen denk ik.
Moet je dan bewijs bij je hebben dat het elders goedkoper is ? En is een uitgeprint A4'tje voldoende ?
Boni, maar de prijzen zijn al aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Agiath het volgende:
Oh, dalijk maar even gratis cola halen, waar issie goedkoper dan?
Heb je die plaatjes op Dumpert al bekeken, BoWa? Dat zijn er toch echt meer dan 6.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het wel helden eigenlijk. Maar tis wel een lulverhaal, want ze krijgen maar 6 stuks van elk mee. Afgaande op 4 gasten zijn dat 24 colaflessen en 24 stukken kaas. Dat zijn dus echt geen 8 winkelwagens he
Iemand die vergelijkingssite die hij met ons wil delen ? (prijzen vers. supermarkten). Ga ik vanavond ook eens winkelen denk ik.
Moet je dan bewijs bij je hebben dat het elders goedkoper is ? En is een uitgeprint A4'tje voldoende ?
De prijzen zijn in de loop van maandagochtend veranderd zodat men geen gratis spullen meer kan ophalen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
ja 6 van die dingen per stuk, dus 6 4packs zijn er al 24 flessenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je die plaatjes op Dumpert al bekeken, BoWa? Dat zijn er toch echt meer dan 6.
die kopen doorgaans bij de coop of plus.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:36 schreef guapo het volgende:
Het is toch te triest voor woorden. Sta ik vanmorgen om 08:00 uur bij de Albert Hein (omdat ik nog wat brood wil kopen voor tijdens de lunchpauze) staan er al 4 knapen voor de deur van rond de 18 jaar met ieder 2 winkelwagens aan de hand..
Toen het winkelpersoneel de deuren open deed vlogen ze naar binnen. Wat schetst mijn verbazing? Ze gooien hun winkelwagen vol met flessen Coca Cola en grote stukken kaas![]()
Schijnt dat er één of andere actie is met laagste prijsgarantie.
Die muiters kregen dus alles gratis mee![]()
Klacht: Lowlifes die de Albert Hein winkels afstruinen om gratis Coca Cola en andere snuisterijen te confisqueren.
De 4-packs zijn in de aanbieding. Per persoon mag je dus 24 flessen meenemen. En met 6 man zijn dat 144 flessen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik nu op die site kijk nog niet hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 14:46 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Boni, maar de prijzen zijn al aangepast.
Prijzen zijn al aangepast, op de site nog niet maar in de winkel wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:58 schreef Agiath het volgende:
Even wat folders uitgeprint, zo wat gratis cola en axe halen
Dat was VOOR ze hun actie hebben aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je die plaatjes op Dumpert al bekeken, BoWa? Dat zijn er toch echt meer dan 6.
Ah kut net te laat.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Prijzen zijn al aangepast, op de site nog niet maar in de winkel wel.
Veel plezier dus...
Ik check liever de stakkerige auto waar alles in is gedumped. Dat is toch geen vervoermiddel?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Check die prijzen van die kazen.....![]()
Studenten gaan dan ook helemaal niet naar 'school'quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef leetzors het volgende:
Waarschijnlijk pauperstudenten dus nee die hoeven niet op school te zitten.
Coca-Cola is pas sinds vandaag, de filiaal manager zou wel niet op de hoogte gebracht zijn ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was VOOR ze hun actie hebben aangepast.
Sinds zaterdag schijn je nog maar 6 stuks gratis mee te krijgen.
Nouquote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ff boodscahppen gedaan, toch maar ff gekeken en idd hier is het ook aangepast
Ja, zie:quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef byah het volgende:
Dus als je ,met het foldertje van een toko waar het goedkoper is, bij de AH naar binnen loopt, krijg je die zooi gratis mee?
Je moet het eerst kopen en dan kan je bij de service balie je geld terug vorderen + appeltaart.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef byah het volgende:
Dus als je ,met het foldertje van een toko waar het goedkoper is, bij de AH naar binnen loopt, krijg je die zooi gratis mee?
Vriendin zus huisgenootjes moeder, die roze zooi hoef ik niet,quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
WTF moet je met die al te frisse FA douchegel![]()
Das wat voor van die mooibois die naar roosjes willen ruiken !!!.
Maar wel respect voor de Cracottes en Fruittella (mag ik een paar aardbeien van je ?).
Er zijn ook mensen die wel een vriending hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
WTF moet je met die al te frisse FA douchegel![]()
Das wat voor van die mooibois die naar roosjes willen ruiken !!!.
Maar wel respect voor de Cracottes en Fruittella (mag ik een paar aardbeien van je ?).
/carequote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
Die Fa meuk idd, die wil je niet eens gratis
Dat krijg je allemaal gratis mee ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was vorige week ook een beetje schuldig
[ afbeelding ]
Nee, je moet ervoor betalenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat krijg je allemaal gratis mee ofzo?
En nog 4 appeltaarten erbij ter compensatiequote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat krijg je allemaal gratis mee ofzo?
Goede actie van AH: al die supermarktmanagers over de zeik door discussies met klanten en marges die niet gehaald wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu twijfel ik eignelijk wat leuker is, de gratis boodschappen, de appeltaart, of de blik in de ogen van de manager nadat hij na 10 minuten discussieren woedend je geld terug in je handen propt
leg eens uit, ik wil ook gratis colaquote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me eigenlijk waar dat geld terug op gehaald word, veel AH's zijn franchise als het goed is, en dan moeten ze weer meedoen met zo'n actie waarbij ze zelf genaait wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goede actie van AH: al die supermarktmanagers over de zeik door discussies met klanten en marges die niet gehaald worden
Ik heb mn fruitella's al bijna opquote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vriendin zus huisgenootjes moeder, die roze zooi hoef ik niet,
Het ging me vooral om de mentos, fruitella en de hele vriezer die vol ligt met snicker en mars icecream
Je moet eerst betalen en dan naar de klantenservice om je geld zien terug te krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
Stel je zou vanmorgen naar de AH zijn gegaan, laad je 6x4 flessen cola in je kar, ga je naar de kassa en laat een uitgeprinte aanbieding zien van een andere supermarkt en je mag gewoon doorlopen ?
Idd en ze accepteren niet bij elke AH een afgedrukte folderquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet eerst betalen en dan naar de klantenservice om je geld zien terug te krijgen.
Ze moeten het accepterenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Idd en ze accepteren niet bij elke AH een afgedrukte folder
Vorige week was het oa voorquote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat was dus alleen voor fruittella en cola enzo? Volgens mij zijn bijna alle producten in andere supermarkten goedkoper.
Ja man.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vorige week was het oa voor
Brand bier
Mentos
Fruitella
Fa producten
Ariel
Cracottes
Mars/Snicker Icecream
en nog wat dingentoch mooi om gratis te hebben
En in plaats van bier neem jij FA, Fruitella en Cracottes mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vorige week was het oa voor
Brand bier
Mentos
Fruitella
Fa producten
Ariel
Cracottes
Mars/Snicker Icecream
en nog wat dingentoch mooi om gratis te hebben
|
Forum Opties | |