Er zijn ook mensen die wel een vriending hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
WTF moet je met die al te frisse FA douchegel![]()
Das wat voor van die mooibois die naar roosjes willen ruiken !!!.
Maar wel respect voor de Cracottes en Fruittella (mag ik een paar aardbeien van je ?).
/carequote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
Die Fa meuk idd, die wil je niet eens gratis
Dat krijg je allemaal gratis mee ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was vorige week ook een beetje schuldig
[ afbeelding ]
Nee, je moet ervoor betalenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat krijg je allemaal gratis mee ofzo?
En nog 4 appeltaarten erbij ter compensatiequote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat krijg je allemaal gratis mee ofzo?
Goede actie van AH: al die supermarktmanagers over de zeik door discussies met klanten en marges die niet gehaald wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu twijfel ik eignelijk wat leuker is, de gratis boodschappen, de appeltaart, of de blik in de ogen van de manager nadat hij na 10 minuten discussieren woedend je geld terug in je handen propt
leg eens uit, ik wil ook gratis colaquote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het wel helden eigenlijk. Maar tis wel een lulverhaal, want ze krijgen maar 6 stuks van elk mee. Afgaande op 4 gasten zijn dat 24 colaflessen en 24 stukken kaas. Dat zijn dus echt geen 8 winkelwagens he
Iemand die vergelijkingssite die hij met ons wil delen ? (prijzen vers. supermarkten). Ga ik vanavond ook eens winkelen denk ik.
Moet je dan bewijs bij je hebben dat het elders goedkoper is ? En is een uitgeprint A4'tje voldoende ?
Ik vraag me eigenlijk waar dat geld terug op gehaald word, veel AH's zijn franchise als het goed is, en dan moeten ze weer meedoen met zo'n actie waarbij ze zelf genaait wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goede actie van AH: al die supermarktmanagers over de zeik door discussies met klanten en marges die niet gehaald worden
Ik heb mn fruitella's al bijna opquote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vriendin zus huisgenootjes moeder, die roze zooi hoef ik niet,
Het ging me vooral om de mentos, fruitella en de hele vriezer die vol ligt met snicker en mars icecream
Je moet eerst betalen en dan naar de klantenservice om je geld zien terug te krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
Stel je zou vanmorgen naar de AH zijn gegaan, laad je 6x4 flessen cola in je kar, ga je naar de kassa en laat een uitgeprinte aanbieding zien van een andere supermarkt en je mag gewoon doorlopen ?
Idd en ze accepteren niet bij elke AH een afgedrukte folderquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet eerst betalen en dan naar de klantenservice om je geld zien terug te krijgen.
Ze moeten het accepterenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Idd en ze accepteren niet bij elke AH een afgedrukte folder
Vorige week was het oa voorquote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat was dus alleen voor fruittella en cola enzo? Volgens mij zijn bijna alle producten in andere supermarkten goedkoper.
Ja man.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vorige week was het oa voor
Brand bier
Mentos
Fruitella
Fa producten
Ariel
Cracottes
Mars/Snicker Icecream
en nog wat dingentoch mooi om gratis te hebben
En in plaats van bier neem jij FA, Fruitella en Cracottes mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vorige week was het oa voor
Brand bier
Mentos
Fruitella
Fa producten
Ariel
Cracottes
Mars/Snicker Icecream
en nog wat dingentoch mooi om gratis te hebben
Brand bier was gelijk aangepast, voor Ariel was ik ook te laat,quote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En in plaats van bier neem jij FA, Fruitella en Cracottes mee?!
Mja beetje gebruik er van maken is okee, maar mensen die 200 dozen crackers meenemen dat is weer een beetje kansloosquote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja man.Die mensen die zeggen dat het voor paupers is zijn gewoon jaloers. Vooral als je vet veel Brand bier meeneemt scheelt dat je echt veel geld.
Het is dat ik cracottes niet lekker vind..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Brand bier was gelijk aangepast, voor Ariel was ik ook te laat,
En de rest van die dingen heb ik dus he![]()
[..]
Mja beetje gebruik er van maken is okee, maar mensen die 200 dozen crackers meenemen dat is weer een beetje kansloosdat vreet je toch niet weg
Dat dachten huisgenootjes hier ookquote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is dat ik cracottes niet lekker vind..Maar meestal zijn die dingen best lang houdbaar, dus ik had er ook veel dozen van meegenomen anders hoor.
En als je een minuut gratis winkelen wint ga je dat ook niet doen omdat je het kansloos vind om gratis boodschappen te krijgen ofwat ?quote:
Nee, dan is het anders. Ik vindt het nogal kansloos dat mensen nu met 10 pakken FA of mentos thuiskomen terwijl ze anders nooit die artikelen zouden kopen. Nee, nu is het gratis dus staat iedereen te dringen en te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je een minuut gratis winkelen wint ga je dat ook niet doen omdat je het kansloos vind om gratis boodschappen te krijgen ofwat ?
Vreemd dat je dat statiegeld ook krijgtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Jaheur het volgende:
Bij dumpert heeft iemand 145 4packs van cola gehaald. Dat is pas hamsteren. Als ik nou in grun had gewoond dan had ik het ook wel kunnen reddenDamn veel AH's daar.
Wat wel handig is, hij heeft nog 145 euro mee
Dus hij heeft voor 651 euro en 5 cent aan cola in huis en dan 145 euro statiegeld wat hij nog als bonus mee heeft gekregen
Jup, ik weet alleen niet of het in zijn/haar geval ook zo is maar ik kreeg mijn statiegeld ook terug terwijl ik de flessen nog niet had ingeleverdquote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat statiegeld ook krijgt
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef PeZu het volgende:
ik ben al een week lang dronken van het gratis bier_!
Ze kijken vaak gewoon naar hoeveel het in totaal kostte..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef danny91184 het volgende:
Ach alles wat je zelf niet wilt/eet, geef je dan toch gewoon weg aan mensen die het willen, of aan de voedselbank ofzo.. Maak je andere blij mee, en de AH past voortaan wel beter op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |