Brand bier was gelijk aangepast, voor Ariel was ik ook te laat,quote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En in plaats van bier neem jij FA, Fruitella en Cracottes mee?!
Mja beetje gebruik er van maken is okee, maar mensen die 200 dozen crackers meenemen dat is weer een beetje kansloosquote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja man.Die mensen die zeggen dat het voor paupers is zijn gewoon jaloers. Vooral als je vet veel Brand bier meeneemt scheelt dat je echt veel geld.
Het is dat ik cracottes niet lekker vind..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Brand bier was gelijk aangepast, voor Ariel was ik ook te laat,
En de rest van die dingen heb ik dus he![]()
[..]
Mja beetje gebruik er van maken is okee, maar mensen die 200 dozen crackers meenemen dat is weer een beetje kansloosdat vreet je toch niet weg
Dat dachten huisgenootjes hier ookquote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is dat ik cracottes niet lekker vind..Maar meestal zijn die dingen best lang houdbaar, dus ik had er ook veel dozen van meegenomen anders hoor.
En als je een minuut gratis winkelen wint ga je dat ook niet doen omdat je het kansloos vind om gratis boodschappen te krijgen ofwat ?quote:
Nee, dan is het anders. Ik vindt het nogal kansloos dat mensen nu met 10 pakken FA of mentos thuiskomen terwijl ze anders nooit die artikelen zouden kopen. Nee, nu is het gratis dus staat iedereen te dringen en te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je een minuut gratis winkelen wint ga je dat ook niet doen omdat je het kansloos vind om gratis boodschappen te krijgen ofwat ?
Vreemd dat je dat statiegeld ook krijgtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Jaheur het volgende:
Bij dumpert heeft iemand 145 4packs van cola gehaald. Dat is pas hamsteren. Als ik nou in grun had gewoond dan had ik het ook wel kunnen reddenDamn veel AH's daar.
Wat wel handig is, hij heeft nog 145 euro mee
Dus hij heeft voor 651 euro en 5 cent aan cola in huis en dan 145 euro statiegeld wat hij nog als bonus mee heeft gekregen
Jup, ik weet alleen niet of het in zijn/haar geval ook zo is maar ik kreeg mijn statiegeld ook terug terwijl ik de flessen nog niet had ingeleverdquote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat statiegeld ook krijgt
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef PeZu het volgende:
ik ben al een week lang dronken van het gratis bier_!
Ze kijken vaak gewoon naar hoeveel het in totaal kostte..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef danny91184 het volgende:
Ach alles wat je zelf niet wilt/eet, geef je dan toch gewoon weg aan mensen die het willen, of aan de voedselbank ofzo.. Maak je andere blij mee, en de AH past voortaan wel beter op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |