Moeten die knapen niet op school zitten?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef Beauregard het volgende:
Dus omdat iemand daadwerkelijk profiteert van zo'n aanbieding bestempel jij ze maar als lowlifes?
Achterlijke dwaas.
Om 8:00?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef guapo het volgende:
[..]
Moeten die knapen niet op school zitten?
QFTquote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Deels eens met TS.
Ik vind je geen lowlife als je gratis wil profiteren.
Maar om te gaan rennen door een winkel
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het wel helden eigenlijk. Maar tis wel een lulverhaal, want ze krijgen maar 6 stuks van elk mee. Afgaande op 4 gasten zijn dat 24 colaflessen en 24 stukken kaas. Dat zijn dus echt geen 8 winkelwagens he
Iemand die vergelijkingssite die hij met ons wil delen ? (prijzen vers. supermarkten). Ga ik vanavond ook eens winkelen denk ik.
Moet je dan bewijs bij je hebben dat het elders goedkoper is ? En is een uitgeprint A4'tje voldoende ?
Boni, maar de prijzen zijn al aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Agiath het volgende:
Oh, dalijk maar even gratis cola halen, waar issie goedkoper dan?
Heb je die plaatjes op Dumpert al bekeken, BoWa? Dat zijn er toch echt meer dan 6.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het wel helden eigenlijk. Maar tis wel een lulverhaal, want ze krijgen maar 6 stuks van elk mee. Afgaande op 4 gasten zijn dat 24 colaflessen en 24 stukken kaas. Dat zijn dus echt geen 8 winkelwagens he
Iemand die vergelijkingssite die hij met ons wil delen ? (prijzen vers. supermarkten). Ga ik vanavond ook eens winkelen denk ik.
Moet je dan bewijs bij je hebben dat het elders goedkoper is ? En is een uitgeprint A4'tje voldoende ?
De prijzen zijn in de loop van maandagochtend veranderd zodat men geen gratis spullen meer kan ophalen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
ja 6 van die dingen per stuk, dus 6 4packs zijn er al 24 flessenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je die plaatjes op Dumpert al bekeken, BoWa? Dat zijn er toch echt meer dan 6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |