quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
goedzo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.
Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.
Resultaat 36 Griesmeelpuddings:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!"en de lekkere appeltaarten natuurlijk!
Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Dat mag sowieso nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Welke winkel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Die heb geen folderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik zou graag de folder van de C1000 Vaartjes willen hebben, wie o wie kan daar aan komen(ivm zaterdag pizza)
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.
Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.
Resultaat 36 Griesmeelpuddings:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!"en de lekkere appeltaarten natuurlijk!
Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Dankje AH niet meer mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |