Het is gewoon een feit. De bijbel zou geschreven zijn door meer dan 50 auteurs, en de Koran letterlijk geciteerd zijn door hun God aan 1 persoon. Bovendien heb ik heb over 'de meeste', en 'een hoop' en scheer ik dus niets over een kam en zeg ik nergens dat ze allemaal zo denken. Wat jij nu doet is dus een non-argument. Uitzonderingen zoals jij die noemt bevestigen immers de regel.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Ach wat een onzin, waar haal je dat nou weer vandaan...... Er zijn genoeg christenen die denken dat alles dat in de bijbel staat waar is, ze zitten zelfs in ons parlement!!!
Wat een non argument(nog nooit in Oost Groningen geweest zeker
)
Hahahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 12:24 schreef Mdk het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit. De bijbel zou geschreven zijn door meer dan 50 auteurs, en de Koran letterlijk geciteerd zijn door hun God aan 1 persoon. Bovendien heb ik heb over 'de meeste', en 'een hoop' en scheer ik dus niets over een kam en zeg ik nergens dat ze allemaal zo denken. Wat jij nu doet is dus een non-argument. Uitzonderingen zoals jij die noemt bevestigen immers de regel.
Wie zegt dat dit uitzonderingen zijn, herinner jij je niet de EO discussie over het scheppingsverhaal. Kansloosquote:Op maandag 15 juni 2009 12:24 schreef Mdk het volgende:
[..]
Uitzonderingen zoals jij die noemt bevestigen immers de regel.
Die indruk wek je anders wel, maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Wilders doet dat wel, en als jij echt tegen generalisatie bent, hoe kan je hem dan steunen?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:24 schreef Mdk het volgende:
[..]
Bovendien heb ik heb over 'de meeste', en 'een hoop' en scheer ik dus niets over een kam en zeg ik nergens dat ze allemaal zo denken.
Jij begrijpt het, de goede allochtonen onder ons zien die schoffies het liefst ook achter tralies. Het probleem ligt toch echt bij het systeem.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:24 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zich zo vast pint op de Islam en het deporteren. Er moet over de hele linie gewoon veel harder opgetreden worden tegen elke vorm van tereur. Of dit nou straattereur, voetbaltereur of tereur in zijn algemeenheid is zal me verrotten. Daarbij vind ik geloof, afkomst of kleur echt niet belangrijk.
Strenger optreden en harder straffen! Dat zal ze leren.
Nee dankje, ik maak zelf wel uit wat mijn doel is om te leven.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:47 schreef Houzer het volgende:
Misschien moet er een partij komen die religie gewoon verbied?
Dat beeld is er nu helaas in de media en dat pikt iedereen op.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is een gevaarlijke gek. Overigens ben je echt een imbeciel als je denkt dat er hier veel moslims rondlopen die de sharia in willen voeren.
Ja dat ben ik zowaar wel met je eens. Men vlucht van de Sharia om vervolgens deze weer in te voeren in de nieuwe leefomgeving. Klinkt niet erg logisch.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is een gevaarlijke gek. Overigens ben je echt een imbeciel als je denkt dat er hier veel moslims rondlopen die de sharia in willen voeren.
Als ik bij jou die indruk wek dan betekend dat maar 1 ding; je kan niet begrijpend lezen. Dat blijkt verder ook uit je punt dat ik Wilders steun. Waar heb ik in hemelsnaam gezegd dat ik Wilders steun? Dat mensen voor zichzelf moeten denken vind ik juist ook, maar ga dat maar eens tegen een gelovige vertellen die er heilig van overtuigd is dat zijn heilige boek het 'woord van God' is.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:43 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
[..]
Wie zegt dat dit uitzonderingen zijn, herinner jij je niet de EO discussie over het scheppingsverhaal. Kansloos![]()
[..]
Die indruk wek je anders wel, maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Wilders doet dat wel, en als jij echt tegen generalisatie bent, hoe kan je hem dan steunen?![]()
Het doet er sowieso niet toe of men denkt dat het geschreven is door één of meerdere personen, het gaat er om of mensen het aannemen voor waarheid! Dat is fout, mensen moeten voor zichzelf denken, zie mijn verhaaltje over onderwijs eerder in dit topic
Het was dan ook maar idee.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee dankje, ik maak zelf wel uit wat mijn doel is om te leven.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben geen Wildersstemmer, maar ergens snap ik zijn denkwijze.
We kunnen gaan miereneuken over hoeveel mensen het wel betreft, maar dat aantal geeft genoeg zorgen voor de samenleving.
Het toekomstbeeld is somber als moslims zo aan hun geloof blijven hangen, zich niet willen aanpassen aan een verlichte samenleving, waar ze naartoe mochten, maar de huidige meerderheid hun normen en waarden willen opdringen. We willen niet terug in de tijd, dus het zo niet slecht zijn als de moslims het juk van de allesoverheersende islam een beetje van zich af te schudden. Ik heb geen zin om als moslim te leven, in een land waar het nooit de bedoeling is geweest.
Als je een stoere vergelijking met onze vroegere oosterburen wil maken moet je het wel goed doen:quote:
Angst dat je verplicht moslim moet worden in Nederland.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben geen Wildersstemmer, maar ergens snap ik zijn denkwijze.
We kunnen gaan miereneuken over hoeveel mensen het wel betreft, maar dat aantal geeft genoeg zorgen voor de samenleving.
Het toekomstbeeld is somber als moslims zo aan hun geloof blijven hangen, zich niet willen aanpassen aan een verlichte samenleving, waar ze naartoe mochten, maar de huidige meerderheid hun normen en waarden willen opdringen. We willen niet terug in de tijd, dus het zo niet slecht zijn als de moslims het juk van de allesoverheersende islam een beetje van zich af te schudden. Ik heb geen zin om als moslim te leven, in een land waar het nooit de bedoeling is geweest.
De gedachte is anders niet heel vreemd. Er zijn genoeg mensen die daar aan denken als ze opeens een basisschool voor hun huis gesloopt zien worden en daar een moskee wordt neergeflikkerd. Het feit dat sommige mensen niet kunnen begrijpen dat bepaalde individuen hier bang voor zijn en dit zien als start van de islamisering van een land is nog vele malen erger, dan dat mensen bang zijn dat moslims Nederland overnemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Angst dat je verplicht moslim moet worden in Nederland.Kom op zeg, in wat voor bange wereld leef jij? Er is geen enkel bewijs dat dit ooit zal gebeuren. En nee, ook demografisch gezien zullen moslims de eerste tientallen jaren Nederland echt niet overnemen.
Moet ik me druk maken om mensen die een los incident zien als teken van een tsunami van islamisering, om maar met Wilders' woorden te spreken? Ik maak me ook niet druk om mensen die geloven dat de Illuminati achter Obama zit, en dat de Bilderbergconventie de wereld regeert.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De gedachte is anders niet heel vreemd. Er zijn genoeg mensen die daar aan denken als ze opeens een basisschool voor hun huis gesloopt zien worden en daar een moskee wordt neergeflikkerd. Het feit dat sommige mensen niet kunnen begrijpen dat bepaalde individuen hier bang voor zijn en dit zien als start van de islamisering van een land is nog vele malen erger, dan dat mensen bang zijn dat moslims Nederland overnemen.
Het grootste Wilders-probleem is vooralsnog dat de ene na de andere schijtemmer hier een topic over die lul komt openen.quote:
Apartheid nee, maar er mag best een streep gezet worden onder groepen die vaak voor gedonder zorgen en waar.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef JoaC het volgende:
Je moet geen criminele moslims aaanpakken, maar criminelen.
Moslim dit, moslim dat...
Er is criminaliteit, een aantal mensen wil dat er daar meer aan gedaan word. Of de dief dan Kees of Ali heet, ze moeten beiden keihard aangepakt worden. Apartheid is een achterhaald concept.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:58 schreef Verbal het volgende:
DISCLAIMER: ja ik ook gisteren, maar dat was een centraal topic, omdat ik het andere centrale topic, ondanks een surtsj niet had gevonden, dus dat telt niet
Huh?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef McKillem het volgende:
Wat mij betreft hoef je het echt niet onder het tapijt te schuiven dat alleen Den Haag al minimaal 3 wijken heeft waar, laten we ze even de "allochtone jongere" noemen om het centraal te houden, die voor gedonder zorgt.
Die groep is die van de lage inkomens, dat mensen die naar dit land komen vaker in een lagere inkomenssfeer terecht komt is logisch. Maar om een gevolg als oorzaak te noemen is gewoon onjuist.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Apartheid nee, maar er mag best een streep gezet worden onder groepen die vaak voor gedonder zorgen en waar.
Wat mij betreft hoef je het echt niet onder het tapijt te schuiven dat alleen Den Haag al minimaal 3 wijken heeft waar, laten we ze even de "allochtone jongere" noemen om het centraal te houden, die voor gedonder zorgt.
Dat hoeft niet altijd gelijk te staan met inbreken of het stelen van auto's, maar ook andere onzin zoals het "lastig vallen" van andere mensen (en dit bedoel ik dan in zijn de breedste zin).
Hier heb ikzelf ook regelmatig ervaring mee en ik moet bekennen dat deze figuren ook mij langzamerhand de emmer doen overlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |