Dan ga je ergens anders zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
Klacht: Naast bijzonder irritante mensen zitten in de trein waar je simpelweg niet doorheen/overheen kunt praten.
Er was nergens ruimte want het was heel drukquote:
Ja wat moet ik dan zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef TheKC het volgende:
TS durfde ze in de trein niet aan te spreken en doet het maar op deze manier
Deze ahum heren waar onderweg naar Oerol ofzo.... dat schijnt daar ieder jaar te zijn.....gok ik zo..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was nergens ruimte want het was heel drukbovendien was ik met nog 2 vrienden dus dan vind je niet meer zo makkelijk een plaats waar je bij elkaar in de buurt kunt zitten.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Was het Emmi niet? Misschien is hij gewoon er even een paar daagjes tussenuit.
Nee, dan had ik 'm wel herkendquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Was het Emmi niet? Misschien is hij gewoon er even een paar daagjes tussenuit.
Mijn vrienden en ik kwamen net terug van een dagje winkelen en we waren best wel moe enzo, dus we hadden niet echt zin om te pratenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Deze ahum heren waar onderweg naar Oerol ofzo.... dat schijnt daar ieder jaar te zijn.....gok ik zo..
maaruh als jij met vrienden in de trein zat waarom heb je dan geen aandacht voor hun, of wou je alvast het mannelijk schoon aan het beoordelen zodat je na de vakantie weet wat je kunt verachten als je naar je nieuw uni gaat?
Ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggenhoi, kunnen jullie alsjeblieft even niet jezelf zijn?
Wat dacht je van... wonen bij haar ouders?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja.
Wat moet je eigenlijk in Den Helder, als je in de kaasstad kan zijn?
Nou, als hij in een dispuut zit mag hij zich aangesproken voelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Paul ging toch een weekendje naar een Waddeneiland toe?
Tot mijn grote spijt woon ik daar, nog een maand of 2.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja.
Omdat ze daar woont, idioot.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja.
Oh SNAP!!!quote:
Ik roddel ook wel eensquote:
Alkmaar > Den Helderquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ze daar woont, idioot.En ik ben daar nog liever dan in dat schimmeldorp.
Ja precies, dat stoort mij dus ook, van huis uit zijn het gewoon normale types. En dan studeren ze en gaan ze bij een dispuut, vinden ze zichzelf je-van-het.. Ze leren zichzelf een passend accent aan etcquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef Aishlin het volgende:
Heel vervelend ja, zulke mensen. Sowieso vind ik mensen vervelend die denken dat ze ineens alles zijn nu ze student zijn.
En irritante mensen ik heb in de trein ook wel eens last van irritante mensen in de trein, dus ik weet helemaal hoe je je voelt.
En je kan wel zeggen dat je niet moet afluisteren, maar soms kan je niet anders want dan praten ze zo hard.
Euhhh, kaas ís toch schimmel?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ze daar woont, idioot.En ik ben daar nog liever dan in dat schimmeldorp.
Maar dan is schimmelkaas dus schimmelschimmel?quote:
Ahh de dame gaat niet bij een dispuut, of is ze er zo eentje die nee roept, maar als er bier in zit en peer pressure dan toch maar overstag gaat??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, als hij in een dispuut zit mag hij zich aangesproken voelen..
[..]
Tot mijn grote spijt woon ik daar, nog een maand of 2.
Daar heb je dus eigenlijk wel gelijk in ja....Scherpquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maar dan is schimmelkaas dus schimmelschimmel?
Van die mensen die een echtscheiding uitvechten in de trein over de telefoon, pricelessquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:40 schreef Fascination het volgende:
Whehe, ik luister ook vaak mensen af in de trein, geweldige dingen krijg je soms mee. Alleen wel moeilijk om soms m'n lach in te houden.![]()
Oh en het is "bij dezen".
Het is 'je'.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking toch wel?
Je bedoelt waarschijnlijk: "je van het".quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ging gisteren met de trein van Alkmaar naar Den Helder, en tegenover me zat een groepje studenten die een weekendje gingen kamperen op Texel.. Nouja, dat was het probleem niet natuurlijkze doen hun best maar..
quote:Ware het niet dat ze echt ongelooflijk irritant warenconstant semi-intelligentie opmerkingen maken over moeilijke studies en het studentenleven blablabla. Dit allemaal gesproken in het aangeleerde ballentaaltje met 'airrrrrrrr' die telkens naar voren blijft komen.
Nee, en geen 18 holesgolfbaan of poloveld.quote:En oooh wat spannend dat ze gingen kamperen, want wat voor faciliteiten zouden ze hebben op die camping, vast geen tennisbanen hihihi.
quote:Maar toen kwam de topper, hadden ze het ineens over 'het forum' en dingen die echt 'baas' waren..
Dus ik dacht, ze komen vast hier vandaan, uit deze broedplek van kwaad.
Bij dezen.quote:Ik hoop dat jullie dit lezen maandag als jullie terug zijn van jullie schattige tripje en bekomen zijn van de schrik dat dinges en dinges nu echt een relatie hebben (ja eerlijk!).
Bij dezen mijn virtuele middelvinger
Terechte klacht.quote:Klacht: Naast bijzonder irritante mensen zitten in de trein waar je simpelweg niet doorheen/overheen kunt praten.
Onterechte anti-klacht.quote:Anti-klacht: Ik zou geen mensen af moeten luisteren
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggenhoi, kunnen jullie alsjeblieft even niet jezelf zijn?
Of foute topics in KLB....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Randdebielen in de trein, goh, dat is net zoiets als vrachtverkeer op de snelweg, of bomen in het bos.
Verkapte-ik-ken-het-begrip-pleonasme-wel-maar-het-woord-niet-postquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Randdebielen in de trein, goh, dat is net zoiets als vrachtverkeer op de snelweg, of bomen in het bos.
Het is toch 'neoplasme'?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ken-het-begrip-pleonasme-wel-maar-het-woord-niet-post![]()
Ik dacht dat het palsoneme was...quote:
Wilde ff op pikiwedia kijken, maar kan de site niet vinden.....quote:
Volgens mij is het 'pleonasme'.quote:
Er serieus op ingaan.quote:
Nee, het was een grap.quote:
Tuurlijk, vandaar de PI.quote:
Ja als ik er een knipoog-PI bij ga zetten ligt het erg nogal dik bovenop.quote:
Hilarische grap, echt waar.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja als ik er een knipoog-PI bij ga zetten ligt het erg nogal dik bovenop.
Dat neem je terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:35 schreef Beauregard het volgende:
Ik vind jou echt zo'n ontzettend sneu wijf, he.
Tot zover mijn mening. Doei.
Woops.quote:
Omdat jij er nooit op uit trekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Waarom ziet iedereen altijd Fokkers irl? Is me nog nooit gebeurd
Nou, dan ben ik boos.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee man.
Ik ben hier immers om lekker, geaffecteerd mijn mening te verkondigen.
Dat mag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:35 schreef Beauregard het volgende:
Ik vind jou echt zo'n ontzettend sneu wijf, he.
Tot zover mijn mening. Doei.
Hier hebben we iemand die er wat van zou zeggen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom zei je er niets van dan, bang dat je in elkaar werd geslagen ofzo?
Ja kijk als ik in een stiltecoupé had gezeten had ik er uiteraard al lang iets van gezegdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hier hebben we iemand die er wat van zou zeggen.
Zo van: "Houd eens op jullie, met dat gepraat!"
Hahaha ja idd, ik denk dat niemand dat zou doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hier hebben we iemand die er wat van zou zeggen.
Zo van: "Houd eens op jullie, met dat gepraat!"
Het is waarquote:Op maandag 15 juni 2009 01:16 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ja, je valt op mannen. Geef maar toe!
Moest hier om lachen:quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was het wel, doei.quote:
Is een tautologie, geen pleonasme.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ken-het-begrip-pleonasme-wel-maar-het-woord-niet-post![]()
Vrachtverkeer op de snelweg is een tautologie? Dat lijkt me niet.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
TS was in Alkmaar omdat ze mij heeft bevredigd.
Groetjes,
Chriz2k
TS heeft vriendenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was nergens ruimte want het was heel drukbovendien was ik met nog 2 vrienden dus dan vind je niet meer zo makkelijk een plaats waar je bij elkaar in de buurt kunt zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |