Wie heeft er na een muse concert uberhaupt nog energie voor wat dan ook? Een muse concert zuigt alle leven uit je!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef kreuk050 het volgende:
Na een Muse concert wil ik altijd wel graag neuken (als vrouw zijnde ook denk ik), dus hij doet het wel slim
Weet nog wel na het concert van Muse op PP 2007. Op mijn verjaardag, eerst Iggy Pop overleefd, Snow Patrol genietend en daarna Muse. We stonden al vanaf 5 uur vooraan te wachten en ik kan me niet herinneren dat ik na Knights of Cydonia(opening) nog stil heb gestaan. We hebben eerst een half uur in het gras gelegen om een beetje bij te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef supkaa het volgende:
[..]
Wie heeft er na een muse concert uberhaupt nog energie voor wat dan ook? Een muse concert zuigt alle leven uit je!
Oh god of ik me dat nog herinnerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Weet nog wel na het concert van Muse op PP 2007. Op mijn verjaardag, eerst Iggy Pop overleefd, Snow Patrol genietend en daarna Muse. We stonden al vanaf 5 uur vooraan te wachten en ik kan me niet herinneren dat ik na Knights of Cydonia(opening) nog stil heb gestaan. We hebben eerst een half uur in het gras gelegen om een beetje bij te komenKan al niet wachten op festivalseizoen volgend jaar, een seizoen zonder Muse is toch minder
Zo, hoe was hij daar gekomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef supkaa het volgende:
[..]
Oh god of ik me dat nog herinnerIk heb er in totaal 10 uur aan het hek staan wachten en was de dag erna goed ziek. Maar ik had erna wel nog energie genoeg want kreeg een telefoontje van m'n vriend 'Ik sta nu backstage bij hun trailer, ik kom zo terug met de handtekeningen en foto's!'
Ik was hem zoooo dankbaar, ik heb toen nog wel wat energie kunnen vinden om hem te bedanken
Hij zat toen bij de beveiliging. En over het algemeen mag bijna niemand bij het vip gedeelte maar met wat goede smoezen over stagebegeleidersquote:

Ik had de volgende dag ook niet zoveel energie over, maar het viel allemaal in het niet bij Muse. Stond nog vooraan bij Linkin Park, wat ook een moddervette show was, maar toch. Geen Muse kwaliteit. Heb er nou alweer zin in, of het nieuwe album nou tegenvalt(wat ik me niet kan voorstellen) of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef supkaa het volgende:
[..]
Oh god of ik me dat nog herinnerIk heb er in totaal 10 uur aan het hek staan wachten en was de dag erna goed ziek. Maar ik had erna wel nog energie genoeg want kreeg een telefoontje van m'n vriend 'Ik sta nu backstage bij hun trailer, ik kom zo terug met de handtekeningen en foto's!'
Ik was hem zoooo dankbaar, ik heb toen nog wel wat energie kunnen vinden om hem te bedanken
Zondequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:28 schreef kreuk050 het volgende:
Ik kan Muse op Pinkpop niet eens goed herrineren, weet wel dat het zwaar vet was, maar was zo dronken dat ik alleen schimmen onthouden heb.
Genoteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse are pleased to announce that their fifth studio album, The Resistance, is scheduled for release on 14th September 2009. More information and tracklisting to follow so stay tuned...
Source: http://www.muse.mu/index.php?sec=news-412
Morgen pres-sale, gewonen verkoop zal wel zaterdag zijn dan:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef supkaa het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de pre-sale link van Köln? Want die voorverkoop begint morgen..
De postbezorger heeft nu gratis Muse kaarten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ik heb mn tickets nog steeds niet binnen![]()
Donderdag besteld via de pre-sale... stresssss!
Ik wacht m morgen op bij de brievenbus en bijt in zn vingers, dat zal m lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De postbezorger heeft nu gratis Muse kaarten.
Ik heb mijn Antwerpen kaarten betaald bij bestelling en ik heb niets, noppes, nada ontvangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Stofje het volgende:
Vandaag m'n Antwerpen-kaarten afgeschreven, dus hopelijk morgen of overmorgen kaarten binnen.
Same here, maar we moeten geduldig zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Antwerpen kaarten betaald bij bestelling en ik heb niets, noppes, nada ontvangen.
Die link werkt niet. Waar o waar zouden de kaarten dan wel te bestellen zijn? het concert staat niet op livenation, en ook niet eens op de site van de www.koelnarena.de ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Morgen pres-sale, gewonen verkoop zal wel zaterdag zijn dan:
GERMANY: Pre-sale 09:00 Wednesday 17th June - 09:00 Friday 19th June. CLICK HERE.
In duitsland zijn ze inderdaad minder populair maar ik kan mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef Felixa het volgende:
Hier zijn vanaf de 19e de kaarten voor Duitsland te koop.
http://www.ticketonline.com/de/de/production/3443-Muse/
Presale link heb ik zelf ook niet meer, want heb mijn mailtje met die links weggegooid.![]()
Muse is niet zo populair in Duitsland, tenminste niet zoals in Nederland of laat staan de UK.
Dus aan kaarten komen lijkt me niet zo'n probleem.
Nu wel, net zoals in Nederland pas ook echt om 09.00 geactiveerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die link werkt niet. Waar o waar zouden de kaarten dan wel te bestellen zijn? het concert staat niet op livenation, en ook niet eens op de site van de www.koelnarena.de ....
Heb jij een plattegrond ofzo kunnen vinden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik heb twee kaartjes voor Köln gekocht. Ik zit op de 6e rij.
Toll!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Felixa het volgende:
Hier de plattegrond van de Lanxess Arena in Keulen:
[ afbeelding ]
Ook niet via deze link?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die er niet door is gekomen?
Indrukwekkendquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Felixa het volgende:
Hier nog een "echte" foto van de zaal in Keulen, gigagroot! Er kunnen geloof ik 20.000 mensen in:
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het groterquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Felixa het volgende:
Hier nog een "echte" foto van de zaal in Keulen, gigagroot! Er kunnen geloof ik 20.000 mensen in:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:58 schreef Seam het volgende:
of Eventim hoort ook bij de titel van nieuwe album ?
Ahh even gegoogledquote:
* Thijz jealous isquote:
Was ik maar zo'n idioot als jijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef Susi het volgende:
Wat ben ik een idioot. Kaarten voor Keulen besteld
Dus jij gaat 3 keer in november?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef Susi het volgende:
Wat ben ik een idioot. Kaarten voor Keulen besteld
Twee keer. Maar moet ook naar DM en Rammstein, dus 't is wel weer best zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dus jij gaat 3 keer in november?Die hard!
Bij mij staan ze pas op Betaling Ontvangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:50 schreef Felixa het volgende:
Ik heb ze ook nog niet, status staat wel op "klaar voor verzenden" dus ik verwacht ze wel binnen een paar dagen/weken.
Jij hebt zitkaarten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik ben allang blij dat ik Muse dit jaar eindelijk live ga zien na jaren lang van fan zijn.
Moet alleen even een jeugdherberg vinden in Keulen.
Grote arena hoor!Maar ik heb kaartjes op de 6e rij dus ik heb er vertrouwen in.
Pas maar op voor die duurdere kaarten in de Lanxess arena. Mijn zus is pas terug daar naar Simply Red geweest, duurste categorie kaarten gekocht maar zat wel in de 2e ringquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik ben allang blij dat ik Muse dit jaar eindelijk live ga zien na jaren lang van fan zijn.
Moet alleen even een jeugdherberg vinden in Keulen.
Grote arena hoor!Maar ik heb kaartjes op de 6e rij dus ik heb er vertrouwen in.
Waarom dan niet naar Keulen?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:58 schreef smulder1991 het volgende:
ik ben er ook bij! in hamburg wel te verstaan, het is een eind rijden, maar die teringzooi met ahoy was niet door te komen, dus dan maar naar duitsland!
gaan er nog veel nederlanders daar heen?
Als ik dat zo lees sta ik tussen Nederlandse Muse fansquote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef ganzenherder het volgende:
Opzich is Keulen best dichtbij ja. Maar toch sta ik liever tussen Nederlandse Muse fans dan Duitse
Nee nog niks!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:58 schreef maartenducrot het volgende:
Mensen die naar Antwerpen gaan en de kaartjes al hebben? (pre-sale).
Maar die kun je toch nog gewoon bestellen, op de Duitse website van de zaal?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef LeonH het volgende:
Mochten er mensen zijn die nog sta kaarten voor Keulen over hebben en voor de normale prijs willen verkopen geef maar even een berichtje. Vrienden van me zijn er nog naar op zoek
De sta-plaatsen zijn uitverkocht. Heb zelf al 2 tickets, maar vandaag kwamen ze aan dat ze ook wel mee wilden, dus vandaar mijn oproep.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar die kun je toch nog gewoon bestellen, op de Duitse website van de zaal?
Nope, nog niksquote:Op maandag 22 juni 2009 12:58 schreef maartenducrot het volgende:
Mensen die naar Antwerpen gaan en de kaartjes al hebben? (pre-sale).
Oh, dat wist ik niet. Ik had van het weekend nog op mijn gemak 3 staanplaatsen kunnen kopen daar, vandaar dat ik dacht dat dat nog steeds kon.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
De sta-plaatsen zijn uitverkocht. Heb zelf al 2 tickets, maar vandaag kwamen ze aan dat ze ook wel mee wilden, dus vandaar mijn oproep.
Zitten is voor mietjes bij dit soort concerten
Via de Twitterquote:HI, Quick update. Youll be pleased to know the album is well and truly finished. Off to NY tomorrow for mastering and parties.
Chris
Echte tickets zijn veel mooierquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef DrowningMan het volgende:
waarom zijn jullie allemaal zo tegen e-tickets dan?
rechtermuisknop, opslaan en printen maar; is een stukje makkelijker en minder stress lijkt mij dan.
Moeilijker te verkopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef DrowningMan het volgende:
waarom zijn jullie allemaal zo tegen e-tickets dan?
rechtermuisknop, opslaan en printen maar; is een stukje makkelijker en minder stress lijkt mij dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |