* Thijz jealous isquote:
Was ik maar zo'n idioot als jijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef Susi het volgende:
Wat ben ik een idioot. Kaarten voor Keulen besteld
Dus jij gaat 3 keer in november?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef Susi het volgende:
Wat ben ik een idioot. Kaarten voor Keulen besteld
Twee keer. Maar moet ook naar DM en Rammstein, dus 't is wel weer best zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dus jij gaat 3 keer in november?Die hard!
Bij mij staan ze pas op Betaling Ontvangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:50 schreef Felixa het volgende:
Ik heb ze ook nog niet, status staat wel op "klaar voor verzenden" dus ik verwacht ze wel binnen een paar dagen/weken.
Jij hebt zitkaarten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik ben allang blij dat ik Muse dit jaar eindelijk live ga zien na jaren lang van fan zijn.
Moet alleen even een jeugdherberg vinden in Keulen.
Grote arena hoor!Maar ik heb kaartjes op de 6e rij dus ik heb er vertrouwen in.
Pas maar op voor die duurdere kaarten in de Lanxess arena. Mijn zus is pas terug daar naar Simply Red geweest, duurste categorie kaarten gekocht maar zat wel in de 2e ringquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik ben allang blij dat ik Muse dit jaar eindelijk live ga zien na jaren lang van fan zijn.
Moet alleen even een jeugdherberg vinden in Keulen.
Grote arena hoor!Maar ik heb kaartjes op de 6e rij dus ik heb er vertrouwen in.
Waarom dan niet naar Keulen?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:58 schreef smulder1991 het volgende:
ik ben er ook bij! in hamburg wel te verstaan, het is een eind rijden, maar die teringzooi met ahoy was niet door te komen, dus dan maar naar duitsland!
gaan er nog veel nederlanders daar heen?
Als ik dat zo lees sta ik tussen Nederlandse Muse fansquote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef ganzenherder het volgende:
Opzich is Keulen best dichtbij ja. Maar toch sta ik liever tussen Nederlandse Muse fans dan Duitse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |