Wie heeft er na een muse concert uberhaupt nog energie voor wat dan ook? Een muse concert zuigt alle leven uit je!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef kreuk050 het volgende:
Na een Muse concert wil ik altijd wel graag neuken (als vrouw zijnde ook denk ik), dus hij doet het wel slim
Weet nog wel na het concert van Muse op PP 2007. Op mijn verjaardag, eerst Iggy Pop overleefd, Snow Patrol genietend en daarna Muse. We stonden al vanaf 5 uur vooraan te wachten en ik kan me niet herinneren dat ik na Knights of Cydonia(opening) nog stil heb gestaan. We hebben eerst een half uur in het gras gelegen om een beetje bij te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef supkaa het volgende:
[..]
Wie heeft er na een muse concert uberhaupt nog energie voor wat dan ook? Een muse concert zuigt alle leven uit je!
Oh god of ik me dat nog herinnerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Weet nog wel na het concert van Muse op PP 2007. Op mijn verjaardag, eerst Iggy Pop overleefd, Snow Patrol genietend en daarna Muse. We stonden al vanaf 5 uur vooraan te wachten en ik kan me niet herinneren dat ik na Knights of Cydonia(opening) nog stil heb gestaan. We hebben eerst een half uur in het gras gelegen om een beetje bij te komenKan al niet wachten op festivalseizoen volgend jaar, een seizoen zonder Muse is toch minder
Zo, hoe was hij daar gekomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef supkaa het volgende:
[..]
Oh god of ik me dat nog herinnerIk heb er in totaal 10 uur aan het hek staan wachten en was de dag erna goed ziek. Maar ik had erna wel nog energie genoeg want kreeg een telefoontje van m'n vriend 'Ik sta nu backstage bij hun trailer, ik kom zo terug met de handtekeningen en foto's!'
Ik was hem zoooo dankbaar, ik heb toen nog wel wat energie kunnen vinden om hem te bedanken
Hij zat toen bij de beveiliging. En over het algemeen mag bijna niemand bij het vip gedeelte maar met wat goede smoezen over stagebegeleidersquote:

Ik had de volgende dag ook niet zoveel energie over, maar het viel allemaal in het niet bij Muse. Stond nog vooraan bij Linkin Park, wat ook een moddervette show was, maar toch. Geen Muse kwaliteit. Heb er nou alweer zin in, of het nieuwe album nou tegenvalt(wat ik me niet kan voorstellen) of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef supkaa het volgende:
[..]
Oh god of ik me dat nog herinnerIk heb er in totaal 10 uur aan het hek staan wachten en was de dag erna goed ziek. Maar ik had erna wel nog energie genoeg want kreeg een telefoontje van m'n vriend 'Ik sta nu backstage bij hun trailer, ik kom zo terug met de handtekeningen en foto's!'
Ik was hem zoooo dankbaar, ik heb toen nog wel wat energie kunnen vinden om hem te bedanken
Zondequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:28 schreef kreuk050 het volgende:
Ik kan Muse op Pinkpop niet eens goed herrineren, weet wel dat het zwaar vet was, maar was zo dronken dat ik alleen schimmen onthouden heb.
Genoteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse are pleased to announce that their fifth studio album, The Resistance, is scheduled for release on 14th September 2009. More information and tracklisting to follow so stay tuned...
Source: http://www.muse.mu/index.php?sec=news-412
Morgen pres-sale, gewonen verkoop zal wel zaterdag zijn dan:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef supkaa het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de pre-sale link van Köln? Want die voorverkoop begint morgen..
De postbezorger heeft nu gratis Muse kaarten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ik heb mn tickets nog steeds niet binnen![]()
Donderdag besteld via de pre-sale... stresssss!
Ik wacht m morgen op bij de brievenbus en bijt in zn vingers, dat zal m lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De postbezorger heeft nu gratis Muse kaarten.
Ik heb mijn Antwerpen kaarten betaald bij bestelling en ik heb niets, noppes, nada ontvangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Stofje het volgende:
Vandaag m'n Antwerpen-kaarten afgeschreven, dus hopelijk morgen of overmorgen kaarten binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |