quote:
Misschien moet ik een keer langskomen om te zien of het kloptquote:
(nog) niet, wel als hij er last van krijgtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet eens dat dat kon.Je laat het dus operatief verhelpen?
misschien kom ik morgen wel naar dordtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet ik een keer langskomen om te zien of het klopt
Okequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
misschien kom ik morgen wel naar dordt
Roze oliftanten die heb ik wel vaker gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
ik heb wederom een andere avatar gekozen..in de hoop dat er nu geen verwarring meer onstaat..maar dit is wel de laatste keer geweest
Ik vind het een beetje vervelend al die wisselende avatars... ik raak geestelijk helemaal in de war. Ik kan geen avatars aan mensen koppelen door dit soort ongeinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
ik heb wederom een andere avatar gekozen..in de hoop dat er nu geen verwarring meer onstaat..maar dit is wel de laatste keer geweest
ja als je genoeg drugs gebruikt had zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze oliftanten die heb ik wel vaker gezien
Hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend al die wisselende avatars... ik raak geestelijk helemaal in de war. Ik kan geen avatars aan mensen koppelen door dit soort ongein
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend al die wisselende avatars... ik raak geestelijk helemaal in de war. Ik kan geen avatars aan mensen koppelen door dit soort ongein
Grinnn, had net weer een leuke rolstoel-avatar gevonden, maar voor jou zal ik deze maar houden. Als die stressquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
Wees gerust, ik kom hier toch niet zo snelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
kom je nou meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees gerust, ik kom hier toch niet zo snelDus zet gerust je oude terug
+1quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee ik gebruik nooit drugsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef Flena het volgende:
[..]
ja als je genoeg drugs gebruikt had zeker?
Nog leuker dan die je nu hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnn, had net weer een leuke rolstoel-avatar gevonden, maar voor jou zal ik deze maar houden. Als die stress
Ja ik altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik kijk bij een reactie ook vaak naar de avatar dan naar de naam
Nee dat is ook niet handig. Mijn grijze massa kan het dan niet meer bevatten en dan komt er stoom uit mijn oren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Flena het volgende:
[..]
juist ja...maar aangezien mijn avatar teveel leek op die van iemand anders is ook nie handig he
Als je de avatar wijziging in drievoud aan mij doorgeeft dan kan ik het wel aan. Laat het wel even door een notaris ondertekenen. Zodat ik weet dat het van jou afkomstig is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnn, had net weer een leuke rolstoel-avatar gevonden, maar voor jou zal ik deze maar houden. Als die stress
Daar zijn wij voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Thanks iedereen... die knuffels vrolijken me toch een beetje op.![]()
Deze emo bij komt vooral ook door de moeheid denk ik...
quote:
Zolang mensen niet wisselen, dan vind ik alles bestquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik altijd![]()
[..]
Nee dat is ook niet handig. Mijn grijze massa kan het dan niet meer bevatten en dan komt er stoom uit mijn oren.
[..]
Als je de avatar wijziging in drievoud aan mij doorgeeft dan kan ik het wel aan. Laat het wel even door een notaris ondertekenen. Zodat ik weet dat het van jou afkomstig is.
Als jij dan de notariskosten voor je rekening neemt, stem ik daar meteen mee in!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef JonKeL het volgende:
Als je de avatar wijziging in drievoud aan mij doorgeeft dan kan ik het wel aan. Laat het wel even door een notaris ondertekenen. Zodat ik weet dat het van jou afkomstig is.
Aha dus jij bent de oorzaak van dit kwaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees gerust, ik kom hier toch niet zo snelDus zet gerust je oude terug
Ja, en straks ook in OUD!quote:
Nee, ik kan moeilijk een naamtopique negeren. Ik werd er op gewezen, dus moest ik hier even postenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aha dus jij bent de oorzaak van dit kwaad.
Laat eens zien danquote:
Ben je ziek? Moet ik een ambulance voor je bellen? Of misschien een begravenisondernemer?quote:
Stuur de rekening gewoon naar Dannyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als jij dan de notariskosten voor je rekening neemt, stem ik daar meteen mee in!
Stop de persenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als jij dan de notariskosten voor je rekening neemt, stem ik daar meteen mee in!
Die laatste heeft al 2x voor Jan Lul voor mijn deur gestaan, nee dank je.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je ziek? Moet ik een ambulance voor je bellen? Of misschien een begravenisondernemer?
Ah een naamtopic.... Zeg dat dan meteen your holinessquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik kan moeilijk een naamtopique negeren. Ik werd er op gewezen, dus moest ik hier even posten
Pardon?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste heeft al 2x voor Jan Lul voor mijn deur gestaan, nee dank je.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah een naamtopic.... Zeg dat dan meteen your holiness![]()
sorry ik ga me wel ff ergens anders vervelen![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:54 schreef JonKeL het volgende:
Stop de persen![]()
Heb je niet de kleine lettertjes gelezen wanneer jij je registreerde op fok.nl? Er staat beschreven dat users met de nickname JonKeL niet op kunnen en mogen draaien voor kosten die andere users zo nodig moeten maken, tenzij dit door users met de nickname JonKeL opgelegd wordt.
Lange tenen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah een naamtopic.... Zeg dat dan meteen your holiness![]()
sorry ik ga me wel ff ergens anders vervelen![]()
Hoi Pienquote:
Never mindquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lange tenen?
Ik wil wel een ONZ topic voor je maken hoor
Haha, nee bedankt ik ben zo pleitte. ZIt even te wachten tot ik opgehaald wordquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lange tenen?
Ik wil wel een ONZ topic voor je maken hoor
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Haha, nee bedankt ik ben zo pleitte. ZIt even te wachten tot ik opgehaald word
Ah, je gaat stappenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? Lichamelijk danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een aanhanger ophalen, daarna een bakkie koffie drinken bij een maatje. Daarna zal ik wel een biertje gaan drinken met hem. En daarna ga ik bij een paar meiden mojito's drinken die ik van ze tegoed hebquote:
Staat op mn andere computer, heb ff geen zin om van de bank af te komenquote:
Was het vroeger niet zo, dat jij de opening post voor je rekening nam en de boel coordineren, als Mod?quote:
Cherm... heb wel een reserve-rolstoel in de schuur (ergens)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef JonKeL het volgende:
Nee dat niet. Ik kan niet lang op me been staan
De dag dat ik mod ben is de dag dat er nog 1 user op fok komt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was het vroeger niet zo, dat jij de opening post voor je rekening nam en de boel coordineren, als Mod?
Geeft nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Staat op mn andere computer, heb ff geen zin om van de bank af te komen
Lichamelijk gaat het best wel weer oke. Kan redelijk lopen, alleen nog niet heel lang achter elkaar. En motorrijden lukt ook niet echt, maar ik ga zondag wel op vakantie met de motor. Zo min mogelijk schakelen dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? Lichamelijk dan
Btw; ik kom niet meer bij je in de buurt
Hoe laat moet jij eigenlijk je auto naar de sloop brengen/ga jij naar wantij?quote:
Als er ook iemand bij zit die mij vooruit duwt wil ik hem wel lenenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Cherm... heb wel een reserve-rolstoel in de schuur (ergens)
Ah, op die manier. Excuses, ik ben nieuwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik kan niet lang op me been staan
kan je toch gewoon zelf doen...luiwammesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als er ook iemand bij zit die mij vooruit duwt wil ik hem wel lenen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef JonKeL het volgende:
Als er ook iemand bij zit die mij vooruit duwt wil ik hem wel lenen
Slager: Wil ZE een plakje worst!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die manier. Excuses, ik ben nieuw
Al weet ik donders goed hoe een rolstoel rijdt, ik mocht er een jaar in vertoeven. Al meer dan zat, mensen kijken en praten alsof je verstandelijk gehandicapt bent
gaat wel een beetje ver, accepteer hem zoals die isquote:
Ik ga mijn auto 's morgens wegbrengen om tien uur. En om een uur naar wantijpop toe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij eigenlijk je auto naar de sloop brengen/ga jij naar wantij?
Ja ik had een motorongelukje gehad toen was beentje kapot. Maar ik zit niet in een rolstoel gelukkig. Dat lijkt me best rottig, vooral hier thuis. zou niet eens het huis in kunnen komen zonder eruit te gaan en die rolstoel naar binnen te tillenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al weet ik donders goed hoe een rolstoel rijdt, ik mocht er een jaar in vertoeven. Al meer dan zat, mensen kijken en praten alsof je verstandelijk gehandicapt bent
Okeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gaat wel een beetje ver, accepteer hem zoals die is
Dat is ook een mogelijkheid, maar je geeft zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Flena het volgende:
[..]
kan je toch gewoon zelf doen...luiwammes
Dat heb ik ook en ik zit niet eens in een rolstoelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oooow dan ben ik ook wel uit mn nestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga mijn auto 's morgens wegbrengen om tien uur. En om een uur naar wantijpop toe.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
Oh Jannuk, ik heb nog een leuk plaatje voor je![]()
Ff zoeken, moment
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Okee
@JonKeL: ik hoor net dat Thrust je gaat duwen
Maar die heb ik wel, ergens die verstopt. Maar ik bewaar liever wat energie voor onzekere tijdenquote:
Weet je wat pas lang is...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef JonKeL het volgende:
Ze denken dus gelijk dat er heel erg veel met je mis is? En een jaar, dat is best lang, wat was er gebeurd?
Whahahaaaaaaaaa, shit nu de wc nog halenquote:
Dacht wel dat je die wel leuk zou vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Whahahaaaaaaaaa, shit nu de wc nog halen
Drempels zijn wel tof ja. Of een rolstoellift waar geen rolstoel in past zoals bij mij op school toentertijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik had een motorongelukje gehad toen was beentje kapot. Maar ik zit niet in een rolstoel gelukkig. Dat lijkt me best rottig, vooral hier thuis. zou niet eens het huis in kunnen komen zonder eruit te gaan en die rolstoel naar binnen te tillen
Ze denken dus gelijk dat er heel erg veel met je mis is? En een jaar, dat is best lang, wat was er gebeurd?
Humorquote:
Een soort survival routequote:
Ik zou 't je graag 's zien doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Humor![]()
Ben al blij als ik 3 treden haal zonder gat in mn hoofd
Zoiets jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een soort survival route
Doe dat maar eens zonder spierballenquote:
auquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drempels zijn wel tof ja. Of een rolstoellift waar geen rolstoel in past zoals bij mij op school toentertijd
Mijn been gaf niet mee met 100km per uur, met dank aan een lul die door rood reed.
* Jannuk gaat heeeeel hard verderder oefenenquote:
quote:
Tof, als je het kan kom ik kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk gaat heeeeel hard verderder oefenen
Zo dan, wat een lul... Wel weer goed gekomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drempels zijn wel tof ja. Of een rolstoellift waar geen rolstoel in past zoals bij mij op school toentertijd
Mijn been gaf niet mee met 100km per uur, met dank aan een lul die door rood reed.
Eerst maar eens die treden gaan tellen en een trap waar ik op mag kan oefenenquote:
Zolang ze zich goed inpakt met een hoop piepschuim, moet het te doen zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eerst maar eens die treden gaan tellen en een trap waar ik op mag kan oefenen vinden
Heb nog wel een grote rol bubbeltjesplasticquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zolang ze zich goed inpakt met een hoop piepschuim, moet het te doen zijn*stuiteren naar bene
Ja, zijn auto total loss, ik ook geloof ik. Maar ik kan het meeste wel weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo dan, wat een lul... Wel weer goed gekomen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een grote rol bubbeltjesplastic
Hehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eerst maar eens die treden gaan tellen en een trap waar ik op mag kan oefenen
dat spul is zoo gaaf he...al die bubbeltjes kapotdrukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een grote rol bubbeltjesplastic
Slaapkopquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Flena het volgende:
[..]
dat spul is zoo gaaf he...al die bubbeltjes kapotdrukken
Verslaving. De reden dat ik spullen bestel via internet, dan krijg je tenminste nog eens wat van dat spulquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ookquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou 't je graag 's zien doen
[..]
Zoiets ja
Ik heb nog kortingszegels van de efteling...wel twee verzilverd. Dus ergens tussen nu en november zullen we wel eens gaanquote:
Ben er verleden weekeind geweest, is echt topquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verslaving. De reden dat ik spullen bestel via internet, dan krijg je tenminste nog eens wat van dat spul
tsja en als ik goed de trap afstuiter, is het 1 grote knalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Flena het volgende:
ja dat is wat minder...ze moeten allemaal 1 voor 1 kapot gedruktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
tsja en als ik goed de trap afstuiter, is het 1 grote knal
Vuurwerk ,Jannuk stijlquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat wil ik zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
proost (en veel plezier)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
Nog even een drankje en dan op naar de kroeg
Leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog kortingszegels van de efteling...wel twee verzilverd. Dus ergens tussen nu en november zullen we wel eens gaan
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
kijk nou uit, vind je steeds minder aardigquote:
Oei, dat is minder! Ik kocht vaak een kaartje van de airmilesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik heb nog van die kortingsdingen van de AH 3 stuks...maar heb geen geld voor de kaartjes
Veel plezier, maak de jongens maar weer gekquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Thanks (al moet ik werken én rijden, maar daardoor is het niet minder leuk!quote:
ja das echt balen...kheb geen airmiles dus dat gaat hem ook nie worden:)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is minder! Ik kocht vaak een kaartje van de airmiles
Dat is ook leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat is wat minder...ze moeten allemaal 1 voor 1 kapot gedrukt
Het was leuk je gekend te hebben...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Jannuk het volgende:
ff pil in kat duwen, als ik binnen 10 minuten niet terug ben, bel dan maar 112
*drukt stopwatch in* , Tot zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Jannuk het volgende:
Haha, vastquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Veel plezier, maak de jongens maar weer gek
Ik zie wel een mailtje in mijn inboxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh BTW, de dansuitvoering komt op video én er worden foto's gemaakt, dus....
Hou me (ons), aanbevolen lijkt me wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh BTW, de dansuitvoering komt op video én er worden foto's gemaakt, dus....
zetpil?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Jannuk het volgende:
't viel mee, normaal is hij meteen 3 dagen "kwijt", nu zit hij op schoot, mee te typenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Jannuk het volgende:
quote:
Have funquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kijk nou uit, vind je steeds minder aardig
quote:
quote:
Das inderdaad rap.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
't viel mee, normaal is hij meteen 3 dagen "kwijt", nu zit hij op schoot, mee te typen
Dat wordt een mailtje voor een uitnodiging om te komen kijken. Ook goed?quote:
Succes met je rehabquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef JonKeL het volgende:
Leute ik ben ervandoor. Fijne avond allemaal
Fijne avondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef JonKeL het volgende:
Een keertje samen bubbeltjesplastic kapot drukken?quote:
Dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wordt een mailtje voor een uitnodiging om te komen kijken. Ook goed?
Hij weet alleen nog niet dat ik vanavond een nieuw tubetje oogzalf voor hem heb, ik moet maar even mn voorraad pleisters checkenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef JonKeL het volgende:
Doeiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef JonKeL het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hij weet alleen nog niet dat ik vanavond een nieuw tubetje oogzalf voor hem heb, ik moet maar even mn voorraad pleisters checken
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keertje samen bubbeltjesplastic kapot drukken?
Heb je wel al bij iemand je verhaal gedaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
Sporten en sauna was zwaar relaxed
Ben echt blij dat ik alweer vorm aan het krijgen ben na 2 weken
Alleen op de weg naar huis werd ik ingehaald met een bloedgang door een politie auto met sirenes en zwaailichten aan, daar schrok ik me weer helemaal de tyfus door
Ze kwamen voor jou?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
Sporten en sauna was zwaar relaxed
Ben echt blij dat ik alweer vorm aan het krijgen ben na 2 weken
Alleen op de weg naar huis werd ik ingehaald met een bloedgang door een politie auto met sirenes en zwaailichten aan, daar schrok ik me weer helemaal de tyfus door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |