Drempels zijn wel tof ja. Of een rolstoellift waar geen rolstoel in past zoals bij mij op school toentertijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik had een motorongelukje gehad toen was beentje kapot. Maar ik zit niet in een rolstoel gelukkig. Dat lijkt me best rottig, vooral hier thuis. zou niet eens het huis in kunnen komen zonder eruit te gaan en die rolstoel naar binnen te tillen
Ze denken dus gelijk dat er heel erg veel met je mis is? En een jaar, dat is best lang, wat was er gebeurd?
Humorquote:
Een soort survival routequote:
Ik zou 't je graag 's zien doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Humor![]()
Ben al blij als ik 3 treden haal zonder gat in mn hoofd
Zoiets jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een soort survival route
Doe dat maar eens zonder spierballenquote:
auquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drempels zijn wel tof ja. Of een rolstoellift waar geen rolstoel in past zoals bij mij op school toentertijd
Mijn been gaf niet mee met 100km per uur, met dank aan een lul die door rood reed.
* Jannuk gaat heeeeel hard verderder oefenenquote:
quote:
Tof, als je het kan kom ik kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk gaat heeeeel hard verderder oefenen
Zo dan, wat een lul... Wel weer goed gekomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drempels zijn wel tof ja. Of een rolstoellift waar geen rolstoel in past zoals bij mij op school toentertijd
Mijn been gaf niet mee met 100km per uur, met dank aan een lul die door rood reed.
Eerst maar eens die treden gaan tellen en een trap waar ik op mag kan oefenenquote:
Zolang ze zich goed inpakt met een hoop piepschuim, moet het te doen zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eerst maar eens die treden gaan tellen en een trap waar ik op mag kan oefenen vinden
Heb nog wel een grote rol bubbeltjesplasticquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zolang ze zich goed inpakt met een hoop piepschuim, moet het te doen zijn*stuiteren naar bene
Ja, zijn auto total loss, ik ook geloof ik. Maar ik kan het meeste wel weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo dan, wat een lul... Wel weer goed gekomen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een grote rol bubbeltjesplastic
Hehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eerst maar eens die treden gaan tellen en een trap waar ik op mag kan oefenen
dat spul is zoo gaaf he...al die bubbeltjes kapotdrukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een grote rol bubbeltjesplastic
Slaapkopquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Flena het volgende:
[..]
dat spul is zoo gaaf he...al die bubbeltjes kapotdrukken
Verslaving. De reden dat ik spullen bestel via internet, dan krijg je tenminste nog eens wat van dat spulquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef Flena het volgende:
[..]
dat spul is zoo gaaf he...al die bubbeltjes kapotdrukken
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |