De dag dat ik mod ben is de dag dat er nog 1 user op fok komt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was het vroeger niet zo, dat jij de opening post voor je rekening nam en de boel coordineren, als Mod?
Geeft nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Staat op mn andere computer, heb ff geen zin om van de bank af te komen
Lichamelijk gaat het best wel weer oke. Kan redelijk lopen, alleen nog niet heel lang achter elkaar. En motorrijden lukt ook niet echt, maar ik ga zondag wel op vakantie met de motor. Zo min mogelijk schakelen dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? Lichamelijk dan
Btw; ik kom niet meer bij je in de buurt
Hoe laat moet jij eigenlijk je auto naar de sloop brengen/ga jij naar wantij?quote:
Als er ook iemand bij zit die mij vooruit duwt wil ik hem wel lenenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Cherm... heb wel een reserve-rolstoel in de schuur (ergens)
Ah, op die manier. Excuses, ik ben nieuwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik kan niet lang op me been staan
kan je toch gewoon zelf doen...luiwammesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als er ook iemand bij zit die mij vooruit duwt wil ik hem wel lenen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef JonKeL het volgende:
Als er ook iemand bij zit die mij vooruit duwt wil ik hem wel lenen
Slager: Wil ZE een plakje worst!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die manier. Excuses, ik ben nieuw
Al weet ik donders goed hoe een rolstoel rijdt, ik mocht er een jaar in vertoeven. Al meer dan zat, mensen kijken en praten alsof je verstandelijk gehandicapt bent
gaat wel een beetje ver, accepteer hem zoals die isquote:
Ik ga mijn auto 's morgens wegbrengen om tien uur. En om een uur naar wantijpop toe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij eigenlijk je auto naar de sloop brengen/ga jij naar wantij?
Ja ik had een motorongelukje gehad toen was beentje kapot. Maar ik zit niet in een rolstoel gelukkig. Dat lijkt me best rottig, vooral hier thuis. zou niet eens het huis in kunnen komen zonder eruit te gaan en die rolstoel naar binnen te tillenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al weet ik donders goed hoe een rolstoel rijdt, ik mocht er een jaar in vertoeven. Al meer dan zat, mensen kijken en praten alsof je verstandelijk gehandicapt bent
Okeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gaat wel een beetje ver, accepteer hem zoals die is
Dat is ook een mogelijkheid, maar je geeft zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Flena het volgende:
[..]
kan je toch gewoon zelf doen...luiwammes
Dat heb ik ook en ik zit niet eens in een rolstoelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oooow dan ben ik ook wel uit mn nestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga mijn auto 's morgens wegbrengen om tien uur. En om een uur naar wantijpop toe.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
Oh Jannuk, ik heb nog een leuk plaatje voor je![]()
Ff zoeken, moment
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Okee
@JonKeL: ik hoor net dat Thrust je gaat duwen
Maar die heb ik wel, ergens die verstopt. Maar ik bewaar liever wat energie voor onzekere tijdenquote:
Weet je wat pas lang is...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef JonKeL het volgende:
Ze denken dus gelijk dat er heel erg veel met je mis is? En een jaar, dat is best lang, wat was er gebeurd?
Whahahaaaaaaaaa, shit nu de wc nog halenquote:
Dacht wel dat je die wel leuk zou vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Whahahaaaaaaaaa, shit nu de wc nog halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |