quote:
Misschien moet ik een keer langskomen om te zien of het kloptquote:
(nog) niet, wel als hij er last van krijgtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet eens dat dat kon.Je laat het dus operatief verhelpen?
misschien kom ik morgen wel naar dordtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet ik een keer langskomen om te zien of het klopt
Okequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
misschien kom ik morgen wel naar dordt
Roze oliftanten die heb ik wel vaker gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
ik heb wederom een andere avatar gekozen..in de hoop dat er nu geen verwarring meer onstaat..maar dit is wel de laatste keer geweest
Ik vind het een beetje vervelend al die wisselende avatars... ik raak geestelijk helemaal in de war. Ik kan geen avatars aan mensen koppelen door dit soort ongeinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
ik heb wederom een andere avatar gekozen..in de hoop dat er nu geen verwarring meer onstaat..maar dit is wel de laatste keer geweest
ja als je genoeg drugs gebruikt had zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze oliftanten die heb ik wel vaker gezien
Hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend al die wisselende avatars... ik raak geestelijk helemaal in de war. Ik kan geen avatars aan mensen koppelen door dit soort ongein
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend al die wisselende avatars... ik raak geestelijk helemaal in de war. Ik kan geen avatars aan mensen koppelen door dit soort ongein
Grinnn, had net weer een leuke rolstoel-avatar gevonden, maar voor jou zal ik deze maar houden. Als die stressquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
Wees gerust, ik kom hier toch niet zo snelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
kom je nou meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees gerust, ik kom hier toch niet zo snelDus zet gerust je oude terug
+1quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee ik gebruik nooit drugsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef Flena het volgende:
[..]
ja als je genoeg drugs gebruikt had zeker?
Nog leuker dan die je nu hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnn, had net weer een leuke rolstoel-avatar gevonden, maar voor jou zal ik deze maar houden. Als die stress
Ja ik altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik kijk bij een reactie ook vaak naar de avatar dan naar de naam
Nee dat is ook niet handig. Mijn grijze massa kan het dan niet meer bevatten en dan komt er stoom uit mijn oren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Flena het volgende:
[..]
juist ja...maar aangezien mijn avatar teveel leek op die van iemand anders is ook nie handig he
Als je de avatar wijziging in drievoud aan mij doorgeeft dan kan ik het wel aan. Laat het wel even door een notaris ondertekenen. Zodat ik weet dat het van jou afkomstig is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnn, had net weer een leuke rolstoel-avatar gevonden, maar voor jou zal ik deze maar houden. Als die stress
Daar zijn wij voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Thanks iedereen... die knuffels vrolijken me toch een beetje op.![]()
Deze emo bij komt vooral ook door de moeheid denk ik...
quote:
Zolang mensen niet wisselen, dan vind ik alles bestquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik altijd![]()
[..]
Nee dat is ook niet handig. Mijn grijze massa kan het dan niet meer bevatten en dan komt er stoom uit mijn oren.
[..]
Als je de avatar wijziging in drievoud aan mij doorgeeft dan kan ik het wel aan. Laat het wel even door een notaris ondertekenen. Zodat ik weet dat het van jou afkomstig is.
Als jij dan de notariskosten voor je rekening neemt, stem ik daar meteen mee in!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef JonKeL het volgende:
Als je de avatar wijziging in drievoud aan mij doorgeeft dan kan ik het wel aan. Laat het wel even door een notaris ondertekenen. Zodat ik weet dat het van jou afkomstig is.
Aha dus jij bent de oorzaak van dit kwaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees gerust, ik kom hier toch niet zo snelDus zet gerust je oude terug
Ja, en straks ook in OUD!quote:
Nee, ik kan moeilijk een naamtopique negeren. Ik werd er op gewezen, dus moest ik hier even postenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aha dus jij bent de oorzaak van dit kwaad.
Laat eens zien danquote:
Ben je ziek? Moet ik een ambulance voor je bellen? Of misschien een begravenisondernemer?quote:
Stuur de rekening gewoon naar Dannyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als jij dan de notariskosten voor je rekening neemt, stem ik daar meteen mee in!
Stop de persenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als jij dan de notariskosten voor je rekening neemt, stem ik daar meteen mee in!
Die laatste heeft al 2x voor Jan Lul voor mijn deur gestaan, nee dank je.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je ziek? Moet ik een ambulance voor je bellen? Of misschien een begravenisondernemer?
Ah een naamtopic.... Zeg dat dan meteen your holinessquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik kan moeilijk een naamtopique negeren. Ik werd er op gewezen, dus moest ik hier even posten
Pardon?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste heeft al 2x voor Jan Lul voor mijn deur gestaan, nee dank je.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah een naamtopic.... Zeg dat dan meteen your holiness![]()
sorry ik ga me wel ff ergens anders vervelen![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:54 schreef JonKeL het volgende:
Stop de persen![]()
Heb je niet de kleine lettertjes gelezen wanneer jij je registreerde op fok.nl? Er staat beschreven dat users met de nickname JonKeL niet op kunnen en mogen draaien voor kosten die andere users zo nodig moeten maken, tenzij dit door users met de nickname JonKeL opgelegd wordt.
Lange tenen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah een naamtopic.... Zeg dat dan meteen your holiness![]()
sorry ik ga me wel ff ergens anders vervelen![]()
Hoi Pienquote:
Never mindquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lange tenen?
Ik wil wel een ONZ topic voor je maken hoor
Haha, nee bedankt ik ben zo pleitte. ZIt even te wachten tot ik opgehaald wordquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lange tenen?
Ik wil wel een ONZ topic voor je maken hoor
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Haha, nee bedankt ik ben zo pleitte. ZIt even te wachten tot ik opgehaald word
Ah, je gaat stappenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? Lichamelijk danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een aanhanger ophalen, daarna een bakkie koffie drinken bij een maatje. Daarna zal ik wel een biertje gaan drinken met hem. En daarna ga ik bij een paar meiden mojito's drinken die ik van ze tegoed hebquote:
Staat op mn andere computer, heb ff geen zin om van de bank af te komenquote:
Was het vroeger niet zo, dat jij de opening post voor je rekening nam en de boel coordineren, als Mod?quote:
Cherm... heb wel een reserve-rolstoel in de schuur (ergens)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef JonKeL het volgende:
Nee dat niet. Ik kan niet lang op me been staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |