Wat post je hier dan nogquote:
Iets weten is iets anders dan iets doen!quote:
Okequote:
*noteert*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees jezelf, probeer niet te hard, wees kritisch en laat zien dat je echt de moeite waard bent!
Ik moest lachen. En dat als voetbalhaterquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weten is iets anders dan iets doen!
Precies, in plaats van knuffelen met vrouwen knuffelt hij met Roda shirts.quote:
das niet waar!... ik mag hier weer gewoon komen hunkeren hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach zo zijn er wel meer niet-singles in dit topic.
verloedering ik zeg het je!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar ging de mist mee in
Doeiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das niet waar!... ik mag hier weer gewoon komen hunkeren hoor!
Oh wacht... het leven draait niet alleen om mij he!.. damn... kutzooi.. uh... nou dan uhh ga ik maar weer, kijken of er ergens anders ook nog wat princessen volk is
Honden in een asiel kunnen idd erg angstig zijn, zonder dat er te achterhalen valt waar het precies vandaan komt. Vorige week is er bij ons in het asiel een hond teruggebracht, die al geplaatst was, hij was uitgevallen naar een zwaan/gans. Waarschijnlijk uit "ontevredenheid", beestje blijkt bij deze eigenaren enorm verwaarloosd te zijn. Tsja, dan weet je dus wel wrom hij ineens zo angstig is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik twee honden wel. Honden met een verleden, naar verleden. Je snapt eigenlijk niet dat hoe ze ergens
bang voor zijn geworden.
Maar die van jou is dus lichamelijk niet zo in orde?
Dat doet hij nu steeds meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien helpt het.![]()
En je weet dat honden op hun baas gaan lijken.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Nou, zo lekker was het niet meer buiten
Is het in Essen warmer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bels in goede vorm vandaag, heerlijk zonnetje hier
? zo kunnen, zit in Almere kan niet naar Belgie, heb storingsdienstquote:
Oh ja hoe dan?quote:
Het is lekker weerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Nou, zo lekker was het niet meer buiten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
Ben vanaf 5:30 weggeweest vandaag en ben net thuis... realiseer me nu dankzij mijn moeheid dat ik best een ontzettende kutweek heb gehad.
Nu met zo'n ontzettend lange (en rare dag) heb ik eigenlijk gewoon echt een hele lange dikke knuffel nodig van iemand. Helaas woon ik alleen en is er niemand emotioneel close genoeg waarbij ik kan/wil uithuilen nu.
DAMN IT!!!![]()
*knuffel*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
Ben vanaf 5:30 weggeweest vandaag en ben net thuis... realiseer me nu dankzij mijn moeheid dat ik best een ontzettende kutweek heb gehad.
Nu met zo'n ontzettend lange (en rare dag) heb ik eigenlijk gewoon echt een hele lange dikke knuffel nodig van iemand. Helaas woon ik alleen en is er niemand emotioneel close genoeg waarbij ik kan/wil uithuilen nu.
DAMN IT!!!![]()
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
DAMN IT!!!![]()
Van mij krijg je er een.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
DAMN IT!!!![]()
Hè.. Hier een virtuele knuffelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
DAMN IT!!!![]()
Dus arme diertje bij twee eigenaren niet goed verzorgt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Honden in een asiel kunnen idd erg angstig zijn, zonder dat er te achterhalen valt waar het precies vandaan komt. Vorige week is er bij ons in het asiel een hond teruggebracht, die al geplaatst was, hij was uitgevallen naar een zwaan/gans. Waarschijnlijk uit "ontevredenheid", beestje blijkt bij deze eigenaren enorm verwaarloosd te zijn. Tsja, dan weet je dus wel wrom hij ineens zo angstig is.
Wist niet eens dat dat kon.quote:Op zich valt het nog wel mee, maar ben er wel erg van geschrokken. Hij heeft steeds een soort exceem op zn liezen, dat komt omdat ze hem kaalschoren (ze hadden last van de haren, hij heeft 1 cm glad haar), maar hij heeft ook een probleem met zn tenen, blijkt dat het leven teveel is doorgegroeid, omdat ze niet genoeg met hem gelopen hebben toen hij pup was. Het leven hoort ongeveer 1 cm te zijn, is bij Mike 3 cm. Kan alleen operatief opgelost worden. Het zou kunnen dat hij daardoor scheef op zn pootjes gaat lopen (hij heeft al O-benen) en er daardoor gewrichtsproblemen kunnen ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |