Undercover he.quote:
Net als jij bent?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht... Onderdeel van het meubilair.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach zo zijn er wel meer niet-singles in dit topic.
verloedering ik zeg het je!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben straks inderdaad allochtoon met een beetje mazzel.
Wat lampjes vervangen (nummerbordverlichting, dimlichten en mistlicht), volgend jaar mn voorbandjes, maar daar kan ik een jaar voor sparen. Wel bijzonder dat mn hond dit jaar duurder was dan mn autoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is mooi.![]()
Moest er nog veel aan gebeuren?
* komt wel goed schatje*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wist wel dat hij een hoop tekort was gekomen, maar dat het zo'n impact zou hebben
Moet zeggen, heb hem nu 2 jaar en het is echt mn maatje
Geeft je wel voldoening om zo'n diertje te helpen of niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wist wel dat hij een hoop tekort was gekomen, maar dat het zo'n impact zou hebben
quote:
Hoe ondankbaar naar de niet-singles die jullie knuppels singles terzijde willen staan met tips en tricks om het singles bestaan te verlaten...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef djayzz het volgende:
ach zo zijn er wel meer niet-singles in dit topic.
verloedering ik zeg het je!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ondankbaar naar de niet-singles die jullie knuppels singles terzijde willen staan met tips en tricks om het singles bestaan te verlaten...
Dieren zijn soms net mensen. Zeker hondenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ondankbaar naar de niet-singles die jullie knuppels singles terzijde willen staan met tips en tricks om het singles bestaan te verlaten...
Zekers, doe ook niet voor niets vrijwilligerswerk in het dierenasiel, genoeg dieren om te helpen, allemaal met hun eigen verleden en problemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
Geeft je wel voldoening om zo'n diertje te helpen of niet?
Plato luistert ook al niet naar ons. Het is hun instelling zeg ik je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem hem volgende keer wel mee naar de psychiaterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dieren zijn soms net mensen. Zeker honden
Kom maar met die tricks.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wat lampjes vervangen (nummerbordverlichting, dimlichten en mistlicht), volgend jaar mn voorbandjes, maar daar kan ik een jaar voor sparen. Wel bijzonder dat mn hond dit jaar duurder was dan mn auto
Zullen we ze vertellen hoe het met hem is afgelopen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Pheno het volgende:
Plato luistert ook al niet naar ons. Het is hun instelling zeg ik je!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig![]()
Zo duren hond?Maar wel lief toch?
Ik twee honden wel. Honden met een verleden, naar verleden. Je snapt eigenlijk niet dat hoe ze ergensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zekers, doe ook niet voor niets vrijwilligerswerk in het dierenasiel, genoeg dieren om te helpen, allemaal met hun eigen verleden en problemen.
Mike heb ik trouwens niet uit een asiel
Hij is roda fan geworden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ze vertellen hoe het met hem is afgelopen?
Misschien helpt het.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Neem hem volgende keer wel mee naar de psychiater
Jaquote:
Wees jezelf, probeer niet te hard, wees kritisch en laat zien dat je echt de moeite waard bent!quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees jezelf, probeer niet te hard, wees kritisch en laat zien dat je echt de moeite waard bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |