I'm inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:37 schreef Tim86 het volgende:
Tijdreizen naar januari dan maar..er zit niets anders op..
Gewoon de hele serie vanaf de pilot opnieuw bekijken. Er is zelfs ergens een schema gemaakt zodat je precies uitkomt met de launch van seizoen zes, maar daar houd ik me verder niet aan..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef Patch het volgende:
wat houdt deze 'rewatch' in, waar zoveel over gesproken wordt?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb nog gezocht naar Sawyer in die scene dat Claire beviel van Aron maar ik kon hem niet vinden
Wow, dat is wel érg vet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Ascaroth het volgende:
Grappig dat Carlton in de allereerste podcast op de vraag of ze het hele verloop van de serie al hebben uitgestippeld tegen Damon 'grapt' You're not going to tell them about the time travel, are you?![]()
Met de comic-con zal er wel weer een stukje film uitkomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:03 schreef Xurk het volgende:
Dat was wel 'general consensus' inderdaad
[..]
Wow, dat is wel érg vet!![]()
Ik ben benieuwd of er voor januari alweer een nieuw topic komt... het lijkt me alleen mogelijk als er nog veel speculatie-voer wordt gegeven aan onsWe hebben in ieder geval ruim de tijd om de OP waarover zo geklaagd wordt te updaten, aangezien het pas in januari weer "verouderd" kan worden
Fantastischquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Ascaroth het volgende:
Naast een volledige rewatch heb ik besloten alle Official LOST Podcasts nog een keer opnieuw te beluisteren.
Grappig dat Carlton in de allereerste podcast op de vraag of ze het hele verloop van de serie al hebben uitgestippeld tegen Damon 'grapt' You're not going to tell them about the time travel, are you?
?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:44 schreef capital_P het volgende:
Bij de eerste keer kijken viel het mij op dat locke's vriendin werd gespeeld door katey sagal (peg uit married with children, leela uit futurama), maar wanneer locke haar aan de (betaalde) telefoonlijn heeft, klinkt ze heel anders.
Heeft ie een belwijf opdracht gegeven om zich voor te doen als z'n ex? (ben der naam ff kwijt)
The Shield.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:30 schreef tralalala het volgende:
Ja, nog maar een keer:
Welke series moet je gezien hebben en welke series passen perfect in het rijtje met Lost?
Al gezien:
- Lost (Duh)
- OZ (Mee bezig)
- Prison Break ()
- Heroes
- Dexter (Beste van het rijtje)
- The 4400
- 24 (Kim)
- ?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef BMD het volgende:
Ik zou het echt heel jammer vinden als Julliet overlijdt, vind haar goed acteren lekker
Maar misschien is het einde toch weer een tijdssprong en blijft ze leven
Aliasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:30 schreef tralalala het volgende:
Ja, nog maar een keer:
Welke series moet je gezien hebben en welke series passen perfect in het rijtje met Lost?
Al gezien:
- Lost (Duh)
- OZ (Mee bezig)
- Prison Break ()
- Heroes
- Dexter (Beste van het rijtje)
- The 4400
- 24 (Kim)
- ?
als je daar uiteindelijk een conclusie uit gaat trekken (dwz, seizoen 6) is het ergens toch een beetje logisch dat de de flashbacks en flashforwards niet meer voorkomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:39 schreef ufopiloot het volgende:
Geen flashbacks of flashforwards meer? Dat zou ik wel stom vinden. Daar draait de hele serie eigenlijk om en ik vind het altijd zo gaaf om te zien hoe bepaalde dingen overeenkomen of gebeurtenissen uit het verleden laten zien waarom bepaalde keuzes worden gemaakt.
zelfde naam volgens mij,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef Patch het volgende:
[..]
?
Belwijf is iemand anders dan Locke's vriendin hoor...
oh dat had ik wel door alquote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met de rewatch er eindelijk achter gekomen dat de verkoopster van de ring aan Desmond die troela is die ze terug stuurt naar het eiland
helenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef capital_P het volgende:
[..]
zelfde naam volgens mij,
weet alleen niet meer welke naam...
quote:"FLASH FORWARD"
When a mysterious event causes the entire world to black out, humanity is given a glimpse into its near future, and every man, woman and child is forced to come to grips with whether their destinies can be avoided or fulfilled.
Adapting award-winning author Robert J. Sawyer's revolutionary novel, executive producers David S. Goyer (visionary co-writer of "Batman Begins" and "The Dark Knight") and Brannon Braga ("24," "Star Trek: Enterprise") invite you to embark on a journey to answer the question, "if you knew what your future held, what would you do?"
"Flash Forward" stars Joseph Fiennes as Mark Benford, John Cho as Demetri Noh, Jack Davenport as Lloyd Simcoe, Sonya Walger as Olivia Benford, Courtney B. Vance as Stan Wedeck, Brian O'Byrne as Aaron Stark, Christine Woods as Janis Hawk, Zachary Knighton as Bryce Varley and Peyton List as Nicole.
The series is from ABC Studios. David S. Goyer is executive producer/writer/director. Brannon Braga is executive producer and co-wrote the pilot. Other executive producers are Marc Guggenheim, Jessika Goyer, Vince Gerardis and Ralph Vicinanza. Guggenheim will be the showrunner, along with Goyer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
In een flashback van Miles probeerden ze hem over te halen voor hen te komen werken.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:12 schreef sbientje het volgende:
Nu ben ik alleen vergeten waarin ik die lui (Elena en anderen) die met de krat met locke erin bij jacob kwamen, nou ook weer vandaan kwamen. Ik had ze in een aflevering gezien,buiten het eiland, maarnu weet ik niet meer waar. Wie helpt?![]()
en begint seizoen 6 pas in januari? :S
oh toch wel! dan had ik het toch goed in mijn hoofdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Symer het volgende:
[..]
In een flashback van Miles probeerden ze hem over te halen voor hen te komen werken.
En, ja
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef Mirel het volgende:
Een persoon uit Lost zal te zien zijn in deze serie:
[..]Ziet er interessant uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
[..]Ziet er heel strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm.. ik twijfel nog een beetje.. ik ben nooit zo van dat flashforward gedoequote:
dat heb ik al gedaan.. maar dan krijg je weer dat geemmer dat je het juist probeert te voorkomen en daardoor gebeurt t juist... daar heb ik niets meequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef Mirel het volgende:
dat gebeurt maar 1 keer. Kijk die trailer dan
moeilijke vraag... ben wel benieuwd naar 'the monster' eigenlijk... en idd die black rock. wat me gestolen kan worden.. christian... en claire, waar die ook mag zijn.. boeit me totaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Rnie het volgende:
Wat zijn voor jullie de mysteries die opgelost moeten worden? en aan welke heb je eigenlijk schijt?
ik ga het ook wel proberen hoor.. ben alleen bang dat ik snel af ga hakenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
En die nieuwe serie ga ik in ieder geval proberen
ik had lost vorig jaar voor de vakantie al gedownload (seizoen 1) maar was er gewoon nooit aan begonnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben in ieder geval trots op je dat je naast Hester ook Lost gevonden hebt
Ik ben vooral benieuwd naar de Egyptenaren, wat zij op het eiland deden enzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Rnie het volgende:
Wat zijn voor jullie de mysteries die opgelost moeten worden? en aan welke heb je eigenlijk schijt?
[..]Hmm, lijkt me wel boeiend. Maar ik heb mezelf belooft geen series meer te beginnen tot ze minimaal een 2e seizoen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het monster Esau is, of voor hem werkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Rnie het volgende:
Wat denken jullie dat het monster zal zijn? Ik gok op het geweten.
whahaha..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de Egyptenaren, wat zij op het eiland deden enzo.
Wat me niet boeit: zo'n 90% van de nog openstaande vragen die hier staan:
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Unanswered_questions
Ik hoop echt dat ze in seizoen 6 geen tijd gaan verspillen met het beantwoorden van vragen als:
-"Who are Karl's parents?"
en
-"What is Isabel's role in the Others' trial and sentencing system? How does that system work?"
Altjira <> Ajira airlines.. zou hier nog een verband kunnen bestaan?quote:In Australian Aboriginal mythology, Altjira is the sky god of the Arrernte. He was the central god of the Dream time (called Alchera by the Aranda) who created the Earth, then retired to the sky. It is depicted as a large green bird with emu's feet, much like the one seen in "Live Together, Die Alone".
Dat wordt algemeen aangenomen volgens mij jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef Re het volgende:
2 kleine vraagjes
de man die op het strand bij Jacob zat toen het statue nog compleet was... zou dat dezelfde persoon zijn als Locke die Ben opdracht geeft Jacob te doden aangezien Jacob iets zegt van... you found the loophole
Jacob denk ikquote:en de groep die de dooie Locke meezuilt (We are the good guys), die ook iles ervan probeerde te overtuigen niet op de missie te gaan, door wie zijn die gestuurd...
ik heb het zo begrepen dat de man die nu locke is, eigenlijk dezelfde is als die op het strand zat bij jacob, maar dan in de gedaante van lockequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef Re het volgende:
2 kleine vraagjes
de man die op het strand bij Jacob zat toen het statue nog compleet was... zou dat dezelfde persoon zijn als Locke die Ben opdracht geeft Jacob te doden aangezien Jacob iets zegt van... you found the loophole
en de groep die de dooie Locke meezuilt (We are the good guys), die ook iles ervan probeerde te overtuigen niet op de missie te gaan, door wie zijn die gestuurd...
Er komt toch nog steeds 'een oorlog'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat ik me ook afvraag, waarom heeft jacob al de island gangers bezocht van tevoren? lijkt er toch wel op alsof ie een plan met ze had ofzo
misschien niet van tevoren opgezocht maar achteraf dmv timetravelquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef sbientje het volgende:
wat ik me ook afvraag, waarom heeft jacob al de island gangers bezocht van tevoren? lijkt er toch wel op alsof ie een plan met ze had ofzo
dat zou ook kunnen ja, al zou dat wel weer raar zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Re het volgende:
[..]
misschien niet van tevoren opgezocht maar achteraf dmv timetravel
dat is Lost, dat is niet raarquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen ja, al zou dat wel weer raar zijn
quote:MYSTERY MAN: I don't have to ask. You brought them here. Still trying to prove me wrong, aren't you?
JACOB: You are wrong.
MYSTERY MAN: Am I? They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
JACOB: It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
Qua tijdslijn kunnen / zullen het Bernard en Rose zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil nog steeds weten wie Adam & Eve zijn
Welke kettingen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef Mirel het volgende:
Ze moeten die kettingen in de grond verklaren, de stemmen in het woud, en het geluid van het monster in de intro. Of dat geluid hebben ze laten falen omdat het een cliche was.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Qua tijdslijn kunnen / zullen het Bernard en Rose zijn.
Plus die steentjes (zwart & wit).....
Nee, qua tijdslijn kan dat nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Qua tijdslijn kunnen / zullen het Bernard en Rose zijn.
Plus die steentjes (zwart & wit).....
Gebeurde in de eps toen Rousseau net werd geintroduceerd. Locke werd toen meegesleurd door kettingen die over de grond liepen. Hij werd bijna meegesleurd in een gat voordat iemand (ik dacht Sayid) hem redde. Hij zei ook toen 'LET ME GO!'.quote:
En met Lost komt een heel genre ten einde, aldus Jack Bender (de regisseur).quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Om deze tijd volgend jaar is Lost voor altijd afgelopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit dat^zelfde artikel:quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef Patch het volgende:
Misschien een movie?
Misschien een spin-off?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het viel mij op dat Juliet op exact dezelfde manier naar beneden werd gesleurd en ik dacht even dat daarmee die kettingen van Locke ook verklaard waren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gebeurde in de eps toen Rousseau net werd geintroduceerd. Locke werd toen meegesleurd door kettingen die over de grond liepen. Hij werd bijna meegesleurd in een gat voordat iemand (ik dacht Sayid) hem redde. Hij zei ook toen 'LET ME GO!'.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Symer het volgende:
[..]
En met Lost komt een heel genre ten einde, aldus Jack Bender (de regisseur).
Director says 'Lost' will be last epic TV show, at least for awhile
[..]
Uit dat^zelfde artikel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door Mirel op 18-06-2009 11:44:10 ]When all else fails, you always have delusion.
Werd Locke wel meegesleurd door kettingen? Volgens mij was dat gewoon Smokey zelf, wiens sound-effect overigens sowieso wel lijkt op kettingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gebeurde in de eps toen Rousseau net werd geintroduceerd. Locke werd toen meegesleurd door kettingen die over de grond liepen. Hij werd bijna meegesleurd in een gat voordat iemand (ik dacht Sayid) hem redde. Hij zei ook toen 'LET ME GO!'.
Rousseau zei toen dat het het beveiligingssysteem van het eiland was, maar ik denk nu dat ze dan misschien het rookmonster bedoelde.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Symer het volgende:
[..]
En met Lost komt een heel genre ten einde, aldus Jack Bender (de regisseur).
Director says 'Lost' will be last epic TV show, at least for awhile
[..]
Uit dat^zelfde artikel:hetzelfde werd gezegd door de makers vanLost tijdens het Jules Vernes festival in Parijs. Geen film of wat dan ook. (Ik heb Ben en Kate toen gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
[mantra]niet aan denken[/mantra]quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Om deze tijd volgend jaar is Lost voor altijd afgelopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies, geen ketitingen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Werd Locke wel meegesleurd door kettingen? Volgens mij was dat gewoon Smokey zelf, wiens sound-effect overigens sowieso wel lijkt op kettingen.
Jack heeft het mis....quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee, qua tijdslijn kan dat niet, Jack zegt dat voordat kleren zo versleten raken dat minstens 40 à 50 jaar duurt. En aangezien Rose en Bernard in de jaren '77 nog springlevend waren klopt dat gewoonweg niet.
je zag m toch eerder al aan dat tapijt werken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb het nog een keer bekijken en hij zegt inderdaad "thread". Het is dat ie het zegt, anders dacht ik gewoon dat het een wandschildering was
Hoopte eigenlijk op de zomervakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef Symer het volgende:
Kerstvakantie?
De box van seizoen 4 lag in november in de winkel dacht ik.
*insert spannend muziekje*quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef sbientje het volgende:
ik heb nog eens nagedacht (oei), en ik vind het toch maar raar van Locke.. hij is wel echt locke, toch? of doet ie alsof?
*BOFFFFF*quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef sbientje het volgende:
ik heb nog eens nagedacht (oei), en ik vind het toch maar raar van Locke.. hij is wel echt locke, toch? of doet ie alsof?
jaja, dat bedoel ik ook niet, maar de neplocke gedraagt zich wel een beetje als de echte locke...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik dacht dat het duidelijk genoeg was dat de dode Locke de echte was. Dit is af te leiden aan Locke's vreemde gedrag, Ben zei "Dead is Dead' en Sun zei nog "If this is Locke then who is in there?" Het is hoogstwaarschijnlijk die man in het zwarte pak aan het begin.
[..]Je gokje in de spoiler: nee inderdaad niet, dat is Joseph Fiennes, van Shakespear in sove, Killing me softly en Running with scissors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel meer herkenbare types trouwens, John Cho speelde ook in de Harold&Kumar films, veel bijrollen in series en in Nick & Norah's infinite playlist, Zachary Knighton speelde in Surfer, dude en in the Hitcher, Courtney B. Vance in Nothing but the truth. Ze hebben bijna allemaal een bijrol in House M.D. gehad![]()
Ik ga het kijken! Maar goed, da's ook pas in september![]()
Locke is dood sinds Ben hem vermoorde, zo simpel is het. Daarna deed Esau zich voor als Locke.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
jaja, dat bedoel ik ook niet, maar de neplocke gedraagt zich wel een beetje als de echte locke...
overigens zei richard wel dat ie iets anders zag aan john... waarop hij zei: I have a purpose now... strange, strange alles
zat esau dan ook in het vliegtuig?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Locke is dood sinds Ben hem vermoorde, zo simpel is het. Daarna deed Esau zich voor als Locke.
De naam is inderdaad niet bekend. Naast Esau kan je ook Flocke (fake Locke), un-Locke, MIB (Men in Black), Jacob's Nemesis en Samuel (naar de casting call) vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Esau? Zijn naam is toch niet bekend?
Overigens verwacht ik de dvd in november. Een maand eerder dan in Amerika want dat was met vorige seizoenen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |