Daarom is het ook heerlijke tv. Allemaal huilies die geen idee hebben hoe ze met geld om moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef Armageddon het volgende:
Als je ook maar een klein beetje hersenen bezit dat kom je daar toch gemakkelijk zelf uit? Zonder te gaan huilen op de nationale tv?
En John: Dit is echt heel erg hoor, we moeten ze ECHT helpen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Daarom is het ook heerlijke tv. Allemaal huilies die geen idee hebben hoe ze met geld om moeten gaan.
Ze laten niet eens de mensen zien die het écht moeilijk hebben. Dat zou te schrijnend zijn "{
De situatie is mede geescaleerd door zijn slechte jeugd, of zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef Armageddon het volgende:
Als je ook maar een klein beetje hersenen bezit dat kom je daar toch gemakkelijk zelf uit? Zonder te gaan huilen op de nationale tv?
Ja, dat zei ik net ook al. Dat kwam naar boven bij die anti-rooksessie. Wat een jankerd zeg, hij nam gewoon nergens zelf de verantwoordelijkheid. Een schop onder zijn hol zou hij moeten krijgen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
De situatie is mede geescaleerd door zijn slechte jeugd, of zo
Ik schop meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net ook al. Dat kwam naar boven bij die anti-rooksessie. Wat een jankerd zeg, hij nam gewoon nergens zelf de verantwoordelijkheid. Een schop onder zijn hol zou hij moeten krijgen!
Kan iemand mij uitleggen hoe je het mogelijk is een schuld van 45000 af te lossen binnen 3 jaar als je maar een paar honderd per maand overhoud?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:54 schreef Meds het volgende:
Als ze binnen drie jaar schuldenvrij moeten ze ongeveer 1800 euro per maand aflossen (uitgaande van die 8% rente) Dat kan gewoon niet.
Ik vind haar echt een raar wijf.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:54 schreef Meds het volgende:
Dat is een schijn-oplossing, er is helemaal niks opgelost. Annemarie (vroeger moest ze elk dubbeltje omdraaien) heeft uitgerekend dat ze nu in ieder geval niet meer uitgeven dan binnenharken, maar ze moeten hun uitgavenpatroon aanpassen om geld over te houden. Als ze binnen drie jaar schuldenvrij moeten ze ongeveer 1800 euro per maand aflossen (uitgaande van die 8% rente) Dat kan gewoon niet. Annemarie (vroeger moest ze elk dubbeltje omdraaien) liegt dat ze barst.
En die Annemarie had over dat ze 250 euro moeten aflossen met 8% rente ..Ik geloof haar ook niet. Al zijn die 1500 euro aan spulletjes die verkocht zijn ook naar aflossing en de ene auto. en sigarettenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:54 schreef Meds het volgende:
Dat is een schijn-oplossing, er is helemaal niks opgelost. Annemarie (vroeger moest ze elk dubbeltje omdraaien) heeft uitgerekend dat ze nu in ieder geval niet meer uitgeven dan binnenharken, maar ze moeten hun uitgavenpatroon aanpassen om geld over te houden. Als ze binnen drie jaar schuldenvrij moeten ze ongeveer 1800 euro per maand aflossen (uitgaande van die 8% rente) Dat kan gewoon niet. Annemarie (vroeger moest ze elk dubbeltje omdraaien) liegt dat ze barst.
Omdat dat het bedrag is dat je overhoud nadat de aflossing in de berekening is meegenomen, althans, zo begrijp ik het programma. Maar ik heb liever een duidelijk lijstje dan dit willekeurige gesmijt met bedragen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:32 schreef josvr het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe je het mogelijk is een schuld van 45000 af te lossen binnen 3 jaar als je maar een paar honderd per maand overhoud?
Niet heel belangrijk, maar volgens mij waren het er 2 van haar en 1 van hem. Maar inderdaad niet samen gekregen na de schuld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hij heeft twee kinderen uit zijn vorige relatie en zij een uit haar vorige relatie.
Is niet belangrijk...maar dat heb ik andersom hier vermeld daarover..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Niet heel belangrijk, maar volgens mij waren het er 2 van haar en 1 van hem. Maar inderdaad niet samen gekregen na de schuld.
Kijken aan welke vage onbekende dingen ze nu weer bakken met geld uitgeven.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijken aan welke vage onbekende dingen ze nu weer bakken met geld uitgeven.
Ik moest lachen toen John dat zo zei.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef kissaa het volgende:
Ze weet niet wat variabele lasten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |