dit is heerlijke nakijkwerk tvquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:11 schreef Bill_E het volgende:
En mensen die dit graag kijken hebben een hoog IQ ?
Hoger dan die twee in ieder geval.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:11 schreef Bill_E het volgende:
En mensen die dit graag kijken hebben een hoog IQ ?
Ach maar daar heb je toch recht op? Want iedereen doet dat dus jij ook. Ook al heb je 55k schuld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef kissaa het volgende:
Hij is nog niet uit de schulden en begint nu over trouwen en een huis kopen. Hoppa, hypotheekje en opnieuw in de schulden...
Klopt ja, die van vorige week hadden ook een flinke tv. Maar ze gaan straks wat zooi verkopen, dus misschien gaat die tv er ook uit en krijgen ze een goedkope van Marktplaats.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef Armageddon het volgende:
Die mensen hebben ook altijd een LCD van 3 meter doorsnee hangen.
Dat viel me ook altijd op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef Armageddon het volgende:
Die mensen hebben ook altijd een LCD van 3 meter doorsnee hangen.
Ja dat dacht ik ook gelijk... pfff het is duidelijk dat deze mensen het nooit zullen lerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef kissaa het volgende:
Hij is nog niet uit de schulden en begint nu over trouwen en een huis kopen. Hoppa, hypotheekje en opnieuw in de schulden...
Dat zullen ze lang moeten wachten eer ze kunnen gaan trouwen en een huisje kopen..Eerst de schulden betalenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef kissaa het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef Karina het volgende:
Moet zij niet stoppen, zij rookte toch ook?
Ja die heb ik toch nodig voor m'n werk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Armageddon het volgende:
Dat is ook zoiets moois ja. Geen cent te makken maar wel een auto.
Dat begrijp ik dus ook niet. Als je zo in de schulden zit moet je dus GEEN auto hebben, dus ook niet 2 inruilen voor 1quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Armageddon het volgende:
Dat is ook zoiets moois ja. Geen cent te makken maar wel een auto.
Volgens mij van hen samen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef koemleit het volgende:
zijn die blagen van hullie samen of van een van hen?
Nou ja, als er 4.4K per maand binnenkomt moet dat best kunnen. Zoals voorgerekend zijn ze in 36 maanden los, dan zie je hoeveel onzinnige kosten ze wel niet haddenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Als je zo in de schulden zit moet je dus GEEN auto hebben, dus ook niet 2 inruilen voor 1
Nee hij heeft twee kinderen uit zijn vorige relatie en zij een uit haar vorige relatie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij van hen samen.
Die man vind ik echt een slapjanus. Alles wat er nu gedaan is, had hij ook wel zelf kunnen bedenken (zij ook trouwens).
En dan over 3 jaar nog even langsgaan, dan zitten ze weer (of nog steeds) in de schulden.
Dat krijgen ze elke week een coach..zal RTL wel betalenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef kissaa het volgende:
Ze krijgen een coach. Kost dat dan niets?
Nou, aan twee auto's, een veel te dure lening, kettingroken en ze hebben een gat in hun hand.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
Waar de FUCK geven ze het aan uit, en HOE de fuck hebben ze 1200 euro 'andere inkomsten'. Als ik dat per maand kreeg 'zomaar' dan... wow... waarom zou ik dan later niet part-time gaan werken (20 uur in de week)
Ze leven allemaal in die zin boven modaal en geven 2 maal modaal uitAan wát?
Aan de kinderen gaven ze het iig niét uit. Die kregen niet eens een kadootje met Sinterklaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:47 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nou, aan twee auto's, een veel te dure lening, kettingroken en ze hebben een gat in hun hand.
Ja dat begrijp je goed.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Armageddon het volgende:
Er kwam daar 4,4k per maand binnen en het dan nog niet redden????? Begrijp ik dat nou goed?
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Armageddon het volgende:
Er kwam daar 4,4k per maand binnen en het dan nog niet redden????? Begrijp ik dat nou goed?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja.
Maar die man had wel een schuld van 45.000 met een toprente van 14 %
en 2 auto's
en voor 250 euro roken
en ze gaven 1500 euro per maand uit aan boodschappen en andere ongein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |