Volgens mij valt dat wel mee, je lichaam is best flexibel en maakt zelf koolhydraten van vetten (en viseversa).quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:06 schreef zesje het volgende:
Zou het nou slecht zijn om low carb te eten als je aan sport doet en wat heeft dat voor gevolg voor je verbranding? Ik wil graag nog een paar bikini kilo's kwijt en ook de boel weer vlot trekken aangezien ik nog steeds niet afgevallen ben sinds eind april. Ik ben na mijn gekneusde ribben van 2,5 week geleden weer voorzichtig gaan hardlopen en dat lukt, alleen pilates was echt nog geen goed plan
tuurlijk doe jij ook weer mee !! Als ik het kan, kun jij het ook !quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef omearos het volgende:hup Levi en Isa
![]()
envoor mezelf, dan ga ik ook weer meedoen hoop ik
Ik zit net deze week weer op mijn normale dosis medicatie en dat begint weer te wennen. De benauwdheid is gelukkig over, dus hopelijk binnenkort weer proberen te gaan hardlopen. Waarschijnlijk over anderhalve week, als mijn stage afgelopen is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Levitation het volgende:
Omearos, hoe gaat het eigenlijk met je longen? Heb je het nog steeds zo benauwd?
Heb ij diabetes, dat je bloedsuiker prikt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:48 schreef Stout het volgende:
dag 3 is goed gegaan, ben savonds vreselijk duizelig geweest, mijn bloedsuiker bleek heel laag (2.4) terwijl ik voldoende koolhydraten heb gegeten. Ga nu een deel van de koolhydraten van de avondmaaltijd verplaatsen naar 20.00.
yup, en normaal heb ik er alleen last van bij het hardlopen, maar een aantal weken terug maakte mijn lichaam ineens veel te veel slijm aan waardoor ik steeds moest hoesten, neus snuiten, rochelen, enz. om mijn luchtwegen vrij te houden. Mijn huisarts heeft mij toen op een dubbele dosis normale medicatie gezet met daarnaast een week lang extra slijmoplossers.quote:Hoe gaat het bij jullie ?
Omearos heb je Astma ?
<mee jubelpost>quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Chell het volgende:
<ego jubelpost>
-8 kilo![]()
95.0![]()
BMI onder 35!![]()
Feest!
</ego jubelpost>
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Chell het volgende:
<ego jubelpost>
-8 kilo![]()
95.0![]()
BMI onder 35!![]()
Feest!
</ego jubelpost>
*aansluit...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey Levi, als jij de moed weer opvat om weer af te vallen dan doe ik dat ook maarJe hebt in ieder geval mij gemotiveerd
Bedankt.
ik probeer om elke keer een half uurje wat fietsen en wandelen. Bijvoorbeeld door de kids naar school te brengen en dan een halfuurtje te fietsen er achteraan. En savonds direct na het eten loop ik ook een rondje met de buuf..quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Chell het volgende:
Ik ga trouwens wel heel hard. Hoop dat dat niet erg is![]()
Ben ook maar weer eens aan het bedenken hoe ik aan beweging ga komen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Zesje, jij doet aan pilates, vertel eensIk ben me aan het bedenken of het iets voor mij zou zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Chell het volgende:
<ego jubelpost>
-8 kilo![]()
95.0![]()
BMI onder 35!![]()
Feest!
</ego jubelpost>
Mja, maar dat lijkt me ook niet handig als uitgangspunt voor serieuze sportplannen, dan ga je jezelf namelijk gewoon uitputten/uithongeren!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Chell het volgende:
Probleem is ook een beetje dat ik ook eigenlijk niet voldoende eet, wegens gebrek aan eetlust door de medicijnen. Helaas lijkt het er op dat die bijwerking gaat blijven, normaliter is het iets wat na een week of twee, drie zou minderen.
Tssss Chell zooooveel smoesjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Chell het volgende:
De dag dat ik hele serieuze sportplannen ga hebben, mag een wereldwonder genoemd worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |