Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rekenen blijft lastig.Het is ¤1,08 per seconde, ¤64,80 per minuut, ¤3888 per uur, ¤93.312 per dag, ¤653.184 per week of ¤33.965.568 per jaar.
Hij lacht harder. Hij verdient in 1 maand meer dan jij in je hele leven.quote:
Gelukkig maakt geld gelukkigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hij lacht harder. Hij verdient in 1 maand meer dan jij in je hele leven.
Het helpt wel, maar om nu jaloers te gaan zitten zijn op iedereen die meer geld verdient.quote:
goed verwoord.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn altijd mensen met weinig geld.
"Dikke mensen zijn gezellig" ook zoiets, nee dat zijn ze niet! Ze zijn dik, brutaal en dringen voor......
Kijk dat bedoel ik nou! Lucky mofoquote:Ronaldo met drie vrouwen in hotelkamer van onze redactie
Cristiano Ronaldo kreeg van drie dames een flike lapdance op zijn hotelkamer.
De Portugese voetballer vermaakte zich in de hotelbar met een mooie brunette toen twee Amerikaanse vrouwen op de voetballer afstapten, meldt The Sun.
Suzanne Coppin (32), and Allison Aimee (26) daagden 'Randy Ron' uit en gaven hem kort daarna op zijn kamer een lapdance. "Ronaldo kon zijn ogen niet van me afhouden, er sprongen zeker vonken over", aldus Allison. De vrouwen verlieten het hotel rond vieren en lieten Ronaldo met de brunette op zijn kamer achter.
quote:Huis en auto Ronaldo te koop
MANCHESTER - Cristiano Ronaldo is zijn leven in Manchester definitief aan het afsluiten. Zijn huis en Porsche staan te koop, maar helaas voor de stervoetballer op een ongelukkig moment door de economische crisis.
Volgens Britse media verkoopt Ronaldo zijn villa door de huidige crisis voor 600.000 euro minder dan de bedoeling was. Er blijft echter genoeg over want het pand is maar liefst 4,7 miljoen waard.
Intussen staat ook de Porsche van Ronaldo te koop op het internet. Voor ongeveer 81.600 euro doet de superster zijn auto van de hand. Later volgen waarschijnlijk nog meer luxe wagens van de voetballer, die niet mee gaan naar Spanje
Advertentiequote:Here's your chance to get your hands on a Porsche 911 previously owned by Cristiano Ronaldo. The 355bhp convertible is fully loaded with sat-nav, electric windows, leather seats, 911 Turbo alloy wheels and Cobra tracker. This awesome handling supercar has just 16,000 miles on the clock and was serviced 50 miles ago. 0-62mph in 5.4 seconds, top speed 177mph. Perfect for roof down summer driving. Log book is signed by Ronaldo. £69,995 or offers above. £69,995.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef TheClown1 het volgende:
lapdance krijgen van sletten omdat ze geilen op mijn status is niks mis mee. daar heb ik ook wel zin in. terecht dat hij volledig geniet van zijn status. die arrogantie staat hem wel.
Geweldig, wat een bedragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rekenen blijft lastig.Het is ¤1,08 per seconde, ¤64,80 per minuut, ¤3888 per uur, ¤93.312 per dag, ¤653.184 per week of ¤33.965.568 per jaar.
Wij zullen altijd op een andere uitkomst komen als wij een ander totaal bedrag hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
waar ging jij vanuit dan?quote:
Voor welke partij bedoel je?quote:
Met name dat laatste doen ze slim, hij gaat ze echt meer dan 94 miljoen opleverenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Real heeft de beste linksbuiten ter wereld die naast dat hij een goede voetballer is geld oplevert
Linksbuiten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Real heeft de beste linksbuiten ter wereld die naast dat hij een goede voetballer is geld oplevert
Dat stond er inderdaadquote:
Dat soort bedragen slaat echt he-le-maal nergens op iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
665.000 per week?
En dat is dan ook nog eens te laag...
dat is bijna 4000 euro per uur ook als hij op 1 oor ligt. bah wat hou ik daar niet van. Hij heeft het te hoog in de bol gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
665.000 per week?
En dat is dan ook nog eens te laag...
en als hij op zijn knieen zit en anaal ontvangtquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is bijna 4000 euro per uur ook als hij op 1 oor ligt. bah wat hou ik daar niet van. Hij heeft het te hoog in de bol gekregen.
dus het is nog een hoer ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en als hij op zijn knieen zit en anaal ontvangt
Foto's http://www.thesun.co.uk/s(...)ince-they-split.htmlquote:
Ex Cristiano Ronaldo haalt uit naar Paris Hilton
AMSTERDAM - FOTO'S - Volgens de ex-vriendin van Cristiano Ronaldo hoeft Paris Hilton zich niet speciaal te voelen. De voetballer zou namelijk met 'minstens 80.000 vrouwen' seks hebben gehad.
Nereida Gallardo, die poedelnaakt de cover van het Spaanse tijdschrift Interviú siert, steekt haar mening over de steenrijke hotelerfgename niet onder stoelen of banken. "Paris is een goedkope slet. Ik heb gehoord dat ze regelmatig zonder onderbroek gaat stappen. Dat is toch belachelijk?"
Ook Ronaldo krijgt er van langs. "Zet hem eens naast David Beckham. Dan lach je je toch rot? Cristiano heeft absoluut geen klasse."
Gallardo heeft acht maanden een relatie gehad met de 24-jarige Portugees. De voetballer dumpte haar via een sms'je en dat zit haar blijkbaar nog steeds dwars. "Ik weet niet hoeveel meiden hij na mij heeft gehad. Misschien 80.000? Ik kijk nergens meer van op."
Klik hier voor de foto's.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Foto's http://www.thesun.co.uk/s(...)ince-they-split.html
quote:'Paris Hilton vond Cristiano Ronaldo een mietje'
Paris Hilton dumpte Cristiano Ronaldo omdat ze hem een mietje vond. Althans, dat meldt een anonieme bron dinsdag in de National Enquirer. Ronaldo en Paris hadden een paar weken geleden een kortstondige affaire, maar laatstgenoemde zette een punt achter de romance omdat ze de stervoetballer iets té verwijfd vond.
De anonieme bron vertelt: 'Ze vreesde dat haar vrienden haar zouden uitlachen, mocht ze komen aanzetten met een kerel die bloemen in zijn haar steekt. Toen ze hem wat beter leerde kennen, besefte ze dat hij niet cool genoeg is voor haar.' (JB)
Zij is dan ook net een travestietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Hij valt op mannen zou ze gezegd hebben volgens Sport..
Afgunst? omdat meneer met het afvalputje van Hollywood heeft liggen krakken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:13 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de afgunst hier van sommige heren wel erg typerend. Mooi is dat.
Yep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Afgunst? omdat meneer een weeksalaris van ruim 6,6 ton heeft afgeslagen?
Ik heb geld, maar kan niet altijd zeggen dat geld gelukkig maakt. Het helpt wel enorm...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn altijd mensen met weinig geld.
"Dikke mensen zijn gezellig" ook zoiets, nee dat zijn ze niet! Ze zijn dik, brutaal en dringen voor......
In beperkte mate wel. Maar je bent niet tien keer gelukkiger als je tien keer zoveel verdient natuurlijk...quote:
quote:
Gevolg, je wordt er gelukkiger van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geld maakt sommige dingen iets makkelijker, thats all.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Toivonen het volgende:
Cristiano Ronaldo is nu al de beste voetballer van de hele wereld.
en hij wordt dé absolute vedette van Real, Kaka komt niet eens in de buurt van hem.
25.000 supporters komen bij zijn presentatie! Bij kaka komen er z'n 5.000
Messi is niks vergelijken met CR7, Hij is perfect, Compleet.
Messi kan alleen dribbelen, geen echte acties, geen shows.
Iedereen geniet van Cristiano , simpwelweg omdat ie de beste is en blijft.
jezelf quotenquote:
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:40 schreef versteegrob het volgende:
Messi geen actie? Check de actie dat hij vanaf de middenlijn tig mensen uitspeelt en scoort![]()
Lekker boeiend of je een 360 of een schaar kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?
Dribbelen en kappen alles wat ie kan.
Hij kan geen 360,schaars, etc, iets waarvoor mensen naar uitkijken!
Ik kijk liever naar de fantastische dribbels en controle van Messi dan de 150 scharen achter elkaar van CR.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Hij zou het vast en zeker kunnen maar hij heeft die onzin niet nodig. Als je zoveel mensen kan uitspelen als of het lijkt dat ze er niet staan door te dribbelen en te kappen waarom zou je dan meer onzin gaan doen? Ronaldo trapt zelf nog in z'n eigen scharen en 360 draaien waardoor hij vervolgens sierlijk op z'n bek gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.quote:Hij is veel completer als messi. Messi is overschat, daar valt niet over te twisten denk ik.
# U-21 European Footballer of the Year: 2007quote:Bovendien heeft messi inviduel geen 1 prijs gewonen.
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.
[..]
# U-21 European Footballer of the Year: 2007
# FIFA U-20 World Cup Top Scorer: 2005
# FIFA U-20 World Cup Player of the Tournament: 2005
# Copa América Young Player of the Tournament: 2007
# Player of the Year of Argentina: 2005, 2007
# FIFPro Special Young Player of the Year: 2006-2007, 2007-2008
# FIFPro World Young Player of the Year: 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008
# World Soccer Young Player of the Year: 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008
# Premio Don Balón (Best Foreign Player in La Liga): 2006-2007
# EFE Trophy (Best Ibero-American Player in La Liga): 2006-2007, 2007-2008
# FIFPro World XI: 2006-2007, 2007-2008
# UEFA Champions League Top Scorer: 2008-2009
# UEFA Team of the Year: 2007-2008
# FIFA Team of the Year: 2007-2008
Inderdaad
Ja messi wordt dit jaar de beste player of the world.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
@Toivonen
Heb je nu zelf niet door dat je totaal niet serieus genomen wordt?
Ik weet voor 99,9% dat Messi deze keer tot beste voetballer ter wereld wordt uitgeroepen. Ronaldo wordt grotendeels gehaat omdat hij zo arrogant is, niet omdat hij perfect is. Het is duidelijk dat Messi het laaste seizoen veel beter was als Ronaldo.
Als Messi zo doorgaat dan heeft hij deze volgend seizoen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter is
en ik wist niet dat messi die prijzen had, maar goed.
Ballon d'ór
Best player of the world
Beste player of europa
Dit zijn toch wel de belangrijkste, en die heeft messi niet
Omdat Barcelona de CL gewonnen heeft zal dat wel ja. Maar het valt toch niet te zeggen wie beter is. Er zal altijd wel een Ronaldo-kamp en een Messi-kamp blijven. En mensen zoals ik die er tussenin zweven en elke keer hun mening veranderen wanneer ze daar aanleiding toe zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
@Toivonen
Heb je nu zelf niet door dat je totaal niet serieus genomen wordt?
Ik weet voor 99,9% dat Messi deze keer tot beste voetballer ter wereld wordt uitgeroepen.
Het zijn beide gewoon top spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat Barcelona de CL gewonnen heeft zal dat wel ja. Maar het valt toch niet te zeggen wie beter is. Er zal altijd wel een Ronaldo-kamp en een Messi-kamp blijven. En mensen zoals ik die er tussenin zweven en elke keer hun mening veranderen wanneer ze daar aanleiding toe zien.
Zo wordt hij al een flinke tijd met name in engeland afgekort.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef Elvislives het volgende:
waarom CR7?
Wrong. Wetenschappers hebben een paar pogingen gedaan om de grootste mooiboy van de wereld te creëren en CR was hun 7e poging. CR staat trouwens voor Cyber Rampallion.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zo wordt hij al een flinke tijd met name in engeland afgekort.
Zijn initialen en zijn rugnummer, was toch wel een makkelijke dacht ik zo.
Dat van zijn initialen kan ik ook nog bedenken en zijn rugnummer ook, maar vind het een beetje raar. 7 is nou niet echt een zeldzaam nummer in de voetbalwereld...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Alleen sukkels noemen hem zo. Inclusief Ronaldo zelf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gast, doe es niet zo verschrikkelijk simpelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter is
en ik wist niet dat messi die prijzen had, maar goed.
Ballon d'ór
Best player of the world
Beste player of europa
Dit zijn toch wel de belangrijkste, en die heeft messi niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |