Foto's http://www.thesun.co.uk/s(...)ince-they-split.htmlquote:
Ex Cristiano Ronaldo haalt uit naar Paris Hilton
AMSTERDAM - FOTO'S - Volgens de ex-vriendin van Cristiano Ronaldo hoeft Paris Hilton zich niet speciaal te voelen. De voetballer zou namelijk met 'minstens 80.000 vrouwen' seks hebben gehad.
Nereida Gallardo, die poedelnaakt de cover van het Spaanse tijdschrift Interviú siert, steekt haar mening over de steenrijke hotelerfgename niet onder stoelen of banken. "Paris is een goedkope slet. Ik heb gehoord dat ze regelmatig zonder onderbroek gaat stappen. Dat is toch belachelijk?"
Ook Ronaldo krijgt er van langs. "Zet hem eens naast David Beckham. Dan lach je je toch rot? Cristiano heeft absoluut geen klasse."
Gallardo heeft acht maanden een relatie gehad met de 24-jarige Portugees. De voetballer dumpte haar via een sms'je en dat zit haar blijkbaar nog steeds dwars. "Ik weet niet hoeveel meiden hij na mij heeft gehad. Misschien 80.000? Ik kijk nergens meer van op."
Klik hier voor de foto's.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Foto's http://www.thesun.co.uk/s(...)ince-they-split.html
quote:'Paris Hilton vond Cristiano Ronaldo een mietje'
Paris Hilton dumpte Cristiano Ronaldo omdat ze hem een mietje vond. Althans, dat meldt een anonieme bron dinsdag in de National Enquirer. Ronaldo en Paris hadden een paar weken geleden een kortstondige affaire, maar laatstgenoemde zette een punt achter de romance omdat ze de stervoetballer iets té verwijfd vond.
De anonieme bron vertelt: 'Ze vreesde dat haar vrienden haar zouden uitlachen, mocht ze komen aanzetten met een kerel die bloemen in zijn haar steekt. Toen ze hem wat beter leerde kennen, besefte ze dat hij niet cool genoeg is voor haar.' (JB)
Zij is dan ook net een travestietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Hij valt op mannen zou ze gezegd hebben volgens Sport..
Afgunst? omdat meneer met het afvalputje van Hollywood heeft liggen krakken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:13 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de afgunst hier van sommige heren wel erg typerend. Mooi is dat.
Yep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Afgunst? omdat meneer een weeksalaris van ruim 6,6 ton heeft afgeslagen?
Ik heb geld, maar kan niet altijd zeggen dat geld gelukkig maakt. Het helpt wel enorm...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn altijd mensen met weinig geld.
"Dikke mensen zijn gezellig" ook zoiets, nee dat zijn ze niet! Ze zijn dik, brutaal en dringen voor......
In beperkte mate wel. Maar je bent niet tien keer gelukkiger als je tien keer zoveel verdient natuurlijk...quote:
quote:
Gevolg, je wordt er gelukkiger van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geld maakt sommige dingen iets makkelijker, thats all.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Toivonen het volgende:
Cristiano Ronaldo is nu al de beste voetballer van de hele wereld.
en hij wordt dé absolute vedette van Real, Kaka komt niet eens in de buurt van hem.
25.000 supporters komen bij zijn presentatie! Bij kaka komen er z'n 5.000
Messi is niks vergelijken met CR7, Hij is perfect, Compleet.
Messi kan alleen dribbelen, geen echte acties, geen shows.
Iedereen geniet van Cristiano , simpwelweg omdat ie de beste is en blijft.
jezelf quotenquote:
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:40 schreef versteegrob het volgende:
Messi geen actie? Check de actie dat hij vanaf de middenlijn tig mensen uitspeelt en scoort![]()
Lekker boeiend of je een 360 of een schaar kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?
Dribbelen en kappen alles wat ie kan.
Hij kan geen 360,schaars, etc, iets waarvoor mensen naar uitkijken!
Ik kijk liever naar de fantastische dribbels en controle van Messi dan de 150 scharen achter elkaar van CR.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Hij zou het vast en zeker kunnen maar hij heeft die onzin niet nodig. Als je zoveel mensen kan uitspelen als of het lijkt dat ze er niet staan door te dribbelen en te kappen waarom zou je dan meer onzin gaan doen? Ronaldo trapt zelf nog in z'n eigen scharen en 360 draaien waardoor hij vervolgens sierlijk op z'n bek gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.quote:Hij is veel completer als messi. Messi is overschat, daar valt niet over te twisten denk ik.
# U-21 European Footballer of the Year: 2007quote:Bovendien heeft messi inviduel geen 1 prijs gewonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |