Of een erge ziekte, zoals homosexualiteitquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Het mag niet, ik weet het, maar je gunt zo'n eikel toch in de voorbereiding een carriere eindigende blessure toe?
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of een erge ziekte, zoals homosexualiteit
Van jou?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
Voor straf komen er binnen nu en 24 uur diverse naaktfotos
Heeft 'ie nou lippenstift opquote:
En dat is 1quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van jou?.
Of van Ronaldo? [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ronaldoquote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef Sj0rs het volgende:
Die jongen is goed in wat hij doet en heeft een grote mond. Prima. Alleen zou het een ander verhaal zijn als hij spits van Telstar zou zijn.
Ik heb altijd geleerd dat je boos wordt op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is. Als diegene niet zo belangrijk is, dan negeer je hem.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef Catch22- het volgende:
dat jankerige van hem is gewoon jammer. en hij is een slechte verliezer.
van wie heb je die onzin geleerd als ik vragen mag? Boos worden op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is....quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je boos wordt op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is. Als diegene niet zo belangrijk is, dan negeer je hem.
Grappig om te zien dat jij zoveel over hem post. Je vindt hem dus behoorlijk belangrijk...
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dat is 1![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is niet wat ik gehoopt had......"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
hij is een van de belangrijkste spelers in een sport die ik heel erg waardeer. Ik snap gewoon niet hoe men hem leuk kan vinden. Hij is technisch super, heeft een goed schot, maar is wel een sport-verpestend mannetje met een gay-uitstraling.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je boos wordt op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is. Als diegene niet zo belangrijk is, dan negeer je hem.
Grappig om te zien dat jij zoveel over hem post. Je vindt hem dus behoorlijk belangrijk...
Ik bedoel daarmee te zeggen dat je altijd boos wordt op iemand die belangrijk voor jou is. Ik erger me aan politieagenten in Irak, ga ik daar hele topics mee vol stoppen met mijn mening? Nee, omdat zij niet belangrijk voor mij zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
van wie heb je die onzin geleerd als ik vragen mag? Boos worden op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is....
Iets met intelligentie. Het is echt een goede voetballer, maar ook ongelofelijk dom (en dat zie je terug in de wedstrijd).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef Catch22- het volgende:
gaat mij niet eens om na de wedstrijd, maar ook tijdens de wedstrijd looptie te janken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
hij jankt als hij zijn zin niet krijgt en hij gaat als een wilde lopen trappen als hij verliestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Geef eens wat voorbeelden over zijn domheid in een wedstrijd, ik zie hem de meest geniale doelpunten maken, waar een Gerrard infeite alleen een hard schot heeft.
Hij is egoistischer geworden. Een paar jaar geleden bereidde hij nog de mooist mogelijk goals voor. Laatste 2 seizoenen komt daar niets meer van, en vraag ik me af of hij zelfs blij als een ploeggenoot als Carrick of Bebatov scoort. Teampassie maakt hij zich niet meer druk om, en ik heb steeds meer het idee dat het hem om de Ronaldo-show gaat. Terwijl hij in 2006/07 nog zo vrijgevig was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Geef eens wat voorbeelden over zijn domheid in een wedstrijd, ik zie hem de meest geniale doelpunten maken, waar een Gerrard infeite alleen een hard schot heeft.
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij is egoistischer geworden. Een paar jaar geleden bereidde hij nog de mooist mogelijk goals voor. Laatste 2 seizoenen komt daar niets meer van, en vraag ik me af of hij zelfs blij als een ploeggenoot als Carrick of Bebatov scoort. Teampassie maakt hij zich niet meer druk om, en ik heb steeds meer het idee dat het hem om de Ronaldo-show gaat. Terwijl hij in 2006/07 nog zo vrijgevig was.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij jankt als hij zijn zin niet krijgt en hij gaat als een wilde lopen trappen als hij verliest
quote:
Nou!quote:
Maakt het alleen maar dommer, vind ik. Dan wint hij de wedstrijd, gaat ie nog lopen janken omdat hij niet z'n 'momentje' mag krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
![]()
Aan de tegenpartij te zien stond ie daar echter niet te verliezen....
tis maar net hoe je het schetst, Dan wint hij de wedstrijd, baalt ie nog over zijn eigen spel...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar dommer, vind ik. Dan wint hij de wedstrijd, gaat ie nog lopen janken omdat hij niet z'n 'momentje' mag krijgen.
Gelukkig is Henk niet heel erg verzuurd...quote:Het product Ronaldo
HenkSpaan ('s-Gravenhage)
Wat spelvreugde is? Cristiano Ronaldo heeft weinig tot geen idee. Ja, als hij een doelpunt maakt is hij blij. Scoren is goed voor het merk Cristiano Ronaldo. Het liefst schiet hij er een vrije trap van veertig meter in. Iets alleen doen juicht het lekkerst.
In zijn diepste wezen is hij een individuele sportman voor wie het team een draagkoets is. Als hij woensdagavond in plaats van naar de borsten van Paris Hilton, had gekeken naar de combinaties tussen Van der Vaart, Van Persie, Van Bommel en Robben in hun oranje shirts en hij zag de glimlach op hun gezichten, zou hij van dat voetbalgeluk niets hebben begrepen. Zijn voldoening haalt hij uit het mompelen van het voor hem door Real Madrid betaalde transferbedrag: 94 miljoen, 94 miljoen, 94 miljoen. Hij fluistert het keer op keer. Zelf noemde hij de overgang naar Madrid ‘historisch’, geschiedschrijver van zijn eigen leven als hij is.
Na afloop van de Champions League finale tegen Barcelona, waarin de ster van Manchester het opgaf na twee mislukte schoten tijdens de eerste tien minuten, zeiden teamgenoten: “Het draaide alleen maar om hem.”
In Manchester huilen slechts de kleintjes. Net als K3 is Ronaldo een kinderidool. En het zijn de kinderen die de shirts kopen, althans net zo lang lopen te jengelen met hun huilerige Ronaldo-kop, totdat de ouders honderd euro neertellen voor de aanschaf van het tenue met zijn naam erop.
Toen Beckham naar Real Madrid kwam steeg de shirtverkoop met 137%.
Bij United was het Beckham en Ronaldo verboden individuele commerciële deals af te sluiten. Sir Alex Ferguson vond dat afleiden van het voetbal. Inmiddels staat Ronaldo onder contract bij CAA, een agentschap dat ook de vertegenwoordiger is van Steven Spielberg, Brad Pitt en David Beckham. Met voetballen heeft dit alles niets meer te maken.
In het Franse blad ‘So Foot’ dat deze maand verschijnt zegt het product:
“Ik vind het heerlijk als mensen me uitjouwen. Ik geniet van hun beledigingen, de haat in hun ogen.”
Soms baart het voetbal monsters, te plat voor het minste spoortje van tragiek.
Toch kan ik me 'n heel eind in zijn stuk vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig is Henk niet heel erg verzuurd...
quote:Cristiano Ronaldo wil meer salaris
Cristiano Ronaldo maakte onlangs voor een recordbedrag van 94 miljoen euro de overstap van Manchester United naar Real Madrid. Bij zijn nieuwe club verdient hij twaalf miljoen per jaar, maar daar neemt hij geen genoegen mee.
Het loon van 234.000 per week kan nog veel bonter. Hij wil ook profiteren van de winst die Real maakt met 'het merk Ronaldo'.
34 miljoen jaarsalaris
De reclame-inkomsten en en shirtverkoop moeten ook de kas van Ronaldo spekken, aldus Ronaldo. Als Real akkoord gaat, verdient hij binnenkort een weeksalaris van 650.000. Dat betekent 34 miljoen op jaarbasis, zo berekende het Duitse Bild.
Beckham
De kans dat zijn club hem deze financiële meevaller gunt, is aanzienlijk. David Beckham kreeg een soortgelijke premie nadat hij de Madrilenen kwam versterken.
Handtasjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:18 schreef MaxC het volgende:
Waar the fuck wil hij het aan opmaken?
nou dat is wel heel erg pessimistischquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:05 schreef ASroma het volgende:
650.000 per week.............. dat verdient de massa in hun leven nog niet
Dat is 7 euro en 3 cent per seconde!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou dan sta je toch lekker te cashen!
Teringtyfus, 34 miljoen per jaar...
Maar ik vraag het me af, mede omdat Perez met oa "het merk" zijn 94 miljoen terug wilde dringen...
2x een week salaris dan.... jan modaal maakt 1.200.000 in een 40 jarige loopbaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nou dat is wel heel erg pessimistisch
Het valt mij nu op dat er zo'n vingertje te zien is op het eind.. of zoek ik iets te verquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Jimmie het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen zal 'm wel kennen, maar hij blijft leuk
quote:
Rekenen blijft lastig.quote:
Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rekenen blijft lastig.Het is ¤1,08 per seconde, ¤64,80 per minuut, ¤3888 per uur, ¤93.312 per dag, ¤653.184 per week of ¤33.965.568 per jaar.
Hij lacht harder. Hij verdient in 1 maand meer dan jij in je hele leven.quote:
Gelukkig maakt geld gelukkigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hij lacht harder. Hij verdient in 1 maand meer dan jij in je hele leven.
Het helpt wel, maar om nu jaloers te gaan zitten zijn op iedereen die meer geld verdient.quote:
goed verwoord.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn altijd mensen met weinig geld.
"Dikke mensen zijn gezellig" ook zoiets, nee dat zijn ze niet! Ze zijn dik, brutaal en dringen voor......
Kijk dat bedoel ik nou! Lucky mofoquote:Ronaldo met drie vrouwen in hotelkamer van onze redactie
Cristiano Ronaldo kreeg van drie dames een flike lapdance op zijn hotelkamer.
De Portugese voetballer vermaakte zich in de hotelbar met een mooie brunette toen twee Amerikaanse vrouwen op de voetballer afstapten, meldt The Sun.
Suzanne Coppin (32), and Allison Aimee (26) daagden 'Randy Ron' uit en gaven hem kort daarna op zijn kamer een lapdance. "Ronaldo kon zijn ogen niet van me afhouden, er sprongen zeker vonken over", aldus Allison. De vrouwen verlieten het hotel rond vieren en lieten Ronaldo met de brunette op zijn kamer achter.
quote:Huis en auto Ronaldo te koop
MANCHESTER - Cristiano Ronaldo is zijn leven in Manchester definitief aan het afsluiten. Zijn huis en Porsche staan te koop, maar helaas voor de stervoetballer op een ongelukkig moment door de economische crisis.
Volgens Britse media verkoopt Ronaldo zijn villa door de huidige crisis voor 600.000 euro minder dan de bedoeling was. Er blijft echter genoeg over want het pand is maar liefst 4,7 miljoen waard.
Intussen staat ook de Porsche van Ronaldo te koop op het internet. Voor ongeveer 81.600 euro doet de superster zijn auto van de hand. Later volgen waarschijnlijk nog meer luxe wagens van de voetballer, die niet mee gaan naar Spanje
Advertentiequote:Here's your chance to get your hands on a Porsche 911 previously owned by Cristiano Ronaldo. The 355bhp convertible is fully loaded with sat-nav, electric windows, leather seats, 911 Turbo alloy wheels and Cobra tracker. This awesome handling supercar has just 16,000 miles on the clock and was serviced 50 miles ago. 0-62mph in 5.4 seconds, top speed 177mph. Perfect for roof down summer driving. Log book is signed by Ronaldo. Ŗ69,995 or offers above. Ŗ69,995.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef TheClown1 het volgende:
lapdance krijgen van sletten omdat ze geilen op mijn status is niks mis mee. daar heb ik ook wel zin in. terecht dat hij volledig geniet van zijn status. die arrogantie staat hem wel.
Geweldig, wat een bedragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rekenen blijft lastig.Het is ¤1,08 per seconde, ¤64,80 per minuut, ¤3888 per uur, ¤93.312 per dag, ¤653.184 per week of ¤33.965.568 per jaar.
Wij zullen altijd op een andere uitkomst komen als wij een ander totaal bedrag hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
waar ging jij vanuit dan?quote:
Voor welke partij bedoel je?quote:
Met name dat laatste doen ze slim, hij gaat ze echt meer dan 94 miljoen opleverenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Real heeft de beste linksbuiten ter wereld die naast dat hij een goede voetballer is geld oplevert
Linksbuiten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Real heeft de beste linksbuiten ter wereld die naast dat hij een goede voetballer is geld oplevert
Dat stond er inderdaadquote:
Dat soort bedragen slaat echt he-le-maal nergens op iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
665.000 per week?
En dat is dan ook nog eens te laag...
dat is bijna 4000 euro per uur ook als hij op 1 oor ligt. bah wat hou ik daar niet van. Hij heeft het te hoog in de bol gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
665.000 per week?
En dat is dan ook nog eens te laag...
en als hij op zijn knieen zit en anaal ontvangtquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is bijna 4000 euro per uur ook als hij op 1 oor ligt. bah wat hou ik daar niet van. Hij heeft het te hoog in de bol gekregen.
dus het is nog een hoer ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en als hij op zijn knieen zit en anaal ontvangt
Foto's http://www.thesun.co.uk/s(...)ince-they-split.htmlquote:
Ex Cristiano Ronaldo haalt uit naar Paris Hilton
AMSTERDAM - FOTO'S - Volgens de ex-vriendin van Cristiano Ronaldo hoeft Paris Hilton zich niet speciaal te voelen. De voetballer zou namelijk met 'minstens 80.000 vrouwen' seks hebben gehad.
Nereida Gallardo, die poedelnaakt de cover van het Spaanse tijdschrift Interviú siert, steekt haar mening over de steenrijke hotelerfgename niet onder stoelen of banken. "Paris is een goedkope slet. Ik heb gehoord dat ze regelmatig zonder onderbroek gaat stappen. Dat is toch belachelijk?"
Ook Ronaldo krijgt er van langs. "Zet hem eens naast David Beckham. Dan lach je je toch rot? Cristiano heeft absoluut geen klasse."
Gallardo heeft acht maanden een relatie gehad met de 24-jarige Portugees. De voetballer dumpte haar via een sms'je en dat zit haar blijkbaar nog steeds dwars. "Ik weet niet hoeveel meiden hij na mij heeft gehad. Misschien 80.000? Ik kijk nergens meer van op."
Klik hier voor de foto's.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Foto's http://www.thesun.co.uk/s(...)ince-they-split.html
quote:'Paris Hilton vond Cristiano Ronaldo een mietje'
Paris Hilton dumpte Cristiano Ronaldo omdat ze hem een mietje vond. Althans, dat meldt een anonieme bron dinsdag in de National Enquirer. Ronaldo en Paris hadden een paar weken geleden een kortstondige affaire, maar laatstgenoemde zette een punt achter de romance omdat ze de stervoetballer iets té verwijfd vond.
De anonieme bron vertelt: 'Ze vreesde dat haar vrienden haar zouden uitlachen, mocht ze komen aanzetten met een kerel die bloemen in zijn haar steekt. Toen ze hem wat beter leerde kennen, besefte ze dat hij niet cool genoeg is voor haar.' (JB)
Zij is dan ook net een travestietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Hij valt op mannen zou ze gezegd hebben volgens Sport..
Afgunst? omdat meneer met het afvalputje van Hollywood heeft liggen krakken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:13 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de afgunst hier van sommige heren wel erg typerend. Mooi is dat.
Yep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Afgunst? omdat meneer een weeksalaris van ruim 6,6 ton heeft afgeslagen?
Ik heb geld, maar kan niet altijd zeggen dat geld gelukkig maakt. Het helpt wel enorm...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn altijd mensen met weinig geld.
"Dikke mensen zijn gezellig" ook zoiets, nee dat zijn ze niet! Ze zijn dik, brutaal en dringen voor......
In beperkte mate wel. Maar je bent niet tien keer gelukkiger als je tien keer zoveel verdient natuurlijk...quote:
quote:
Gevolg, je wordt er gelukkiger van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geld maakt sommige dingen iets makkelijker, thats all.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Toivonen het volgende:
Cristiano Ronaldo is nu al de beste voetballer van de hele wereld.
en hij wordt dé absolute vedette van Real, Kaka komt niet eens in de buurt van hem.
25.000 supporters komen bij zijn presentatie! Bij kaka komen er z'n 5.000
Messi is niks vergelijken met CR7, Hij is perfect, Compleet.
Messi kan alleen dribbelen, geen echte acties, geen shows.
Iedereen geniet van Cristiano , simpwelweg omdat ie de beste is en blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |