QFT!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Het mag niet, ik weet het, maar je gunt zo'n eikel toch in de voorbereiding een carriere eindigende blessure toe?
Of een erge ziekte, zoals homosexualiteitquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Het mag niet, ik weet het, maar je gunt zo'n eikel toch in de voorbereiding een carriere eindigende blessure toe?
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of een erge ziekte, zoals homosexualiteit
Van jou?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
Voor straf komen er binnen nu en 24 uur diverse naaktfotos
.
Heeft 'ie nou lippenstift opquote:
En dat is 1quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van jou?.
Of van Ronaldo? [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ronaldoquote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef Sj0rs het volgende:
Die jongen is goed in wat hij doet en heeft een grote mond. Prima. Alleen zou het een ander verhaal zijn als hij spits van Telstar zou zijn.
Ik heb altijd geleerd dat je boos wordt op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is. Als diegene niet zo belangrijk is, dan negeer je hem.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef Catch22- het volgende:
dat jankerige van hem is gewoon jammer. en hij is een slechte verliezer.
van wie heb je die onzin geleerd als ik vragen mag? Boos worden op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is....quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je boos wordt op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is. Als diegene niet zo belangrijk is, dan negeer je hem.
Grappig om te zien dat jij zoveel over hem post. Je vindt hem dus behoorlijk belangrijk...
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dat is 1![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is niet wat ik gehoopt had......"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
hij is een van de belangrijkste spelers in een sport die ik heel erg waardeer. Ik snap gewoon niet hoe men hem leuk kan vinden. Hij is technisch super, heeft een goed schot, maar is wel een sport-verpestend mannetje met een gay-uitstraling.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je boos wordt op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is. Als diegene niet zo belangrijk is, dan negeer je hem.
Grappig om te zien dat jij zoveel over hem post. Je vindt hem dus behoorlijk belangrijk...
Ik bedoel daarmee te zeggen dat je altijd boos wordt op iemand die belangrijk voor jou is. Ik erger me aan politieagenten in Irak, ga ik daar hele topics mee vol stoppen met mijn mening? Nee, omdat zij niet belangrijk voor mij zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
van wie heb je die onzin geleerd als ik vragen mag? Boos worden op iemand waarvan je weet dat hij belangrijk is....
Iets met intelligentie. Het is echt een goede voetballer, maar ook ongelofelijk dom (en dat zie je terug in de wedstrijd).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef Catch22- het volgende:
gaat mij niet eens om na de wedstrijd, maar ook tijdens de wedstrijd looptie te janken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
hij jankt als hij zijn zin niet krijgt en hij gaat als een wilde lopen trappen als hij verliestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Geef eens wat voorbeelden over zijn domheid in een wedstrijd, ik zie hem de meest geniale doelpunten maken, waar een Gerrard infeite alleen een hard schot heeft.
Hij is egoistischer geworden. Een paar jaar geleden bereidde hij nog de mooist mogelijk goals voor. Laatste 2 seizoenen komt daar niets meer van, en vraag ik me af of hij zelfs blij als een ploeggenoot als Carrick of Bebatov scoort. Teampassie maakt hij zich niet meer druk om, en ik heb steeds meer het idee dat het hem om de Ronaldo-show gaat. Terwijl hij in 2006/07 nog zo vrijgevig was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Geef eens wat voorbeelden over zijn domheid in een wedstrijd, ik zie hem de meest geniale doelpunten maken, waar een Gerrard infeite alleen een hard schot heeft.
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij is egoistischer geworden. Een paar jaar geleden bereidde hij nog de mooist mogelijk goals voor. Laatste 2 seizoenen komt daar niets meer van, en vraag ik me af of hij zelfs blij als een ploeggenoot als Carrick of Bebatov scoort. Teampassie maakt hij zich niet meer druk om, en ik heb steeds meer het idee dat het hem om de Ronaldo-show gaat. Terwijl hij in 2006/07 nog zo vrijgevig was.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij jankt als hij zijn zin niet krijgt en hij gaat als een wilde lopen trappen als hij verliest
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |