quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Toivonen het volgende:
Cristiano Ronaldo is nu al de beste voetballer van de hele wereld.
en hij wordt dé absolute vedette van Real, Kaka komt niet eens in de buurt van hem.
25.000 supporters komen bij zijn presentatie! Bij kaka komen er z'n 5.000
Messi is niks vergelijken met CR7, Hij is perfect, Compleet.
Messi kan alleen dribbelen, geen echte acties, geen shows.
Iedereen geniet van Cristiano , simpwelweg omdat ie de beste is en blijft.
jezelf quotenquote:
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:40 schreef versteegrob het volgende:
Messi geen actie? Check de actie dat hij vanaf de middenlijn tig mensen uitspeelt en scoort![]()
Lekker boeiend of je een 360 of een schaar kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?
Dribbelen en kappen alles wat ie kan.
Hij kan geen 360,schaars, etc, iets waarvoor mensen naar uitkijken!
Ik kijk liever naar de fantastische dribbels en controle van Messi dan de 150 scharen achter elkaar van CR.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Hij zou het vast en zeker kunnen maar hij heeft die onzin niet nodig. Als je zoveel mensen kan uitspelen als of het lijkt dat ze er niet staan door te dribbelen en te kappen waarom zou je dan meer onzin gaan doen? Ronaldo trapt zelf nog in z'n eigen scharen en 360 draaien waardoor hij vervolgens sierlijk op z'n bek gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.quote:Hij is veel completer als messi. Messi is overschat, daar valt niet over te twisten denk ik.
# U-21 European Footballer of the Year: 2007quote:Bovendien heeft messi inviduel geen 1 prijs gewonen.
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.
[..]
# U-21 European Footballer of the Year: 2007
# FIFA U-20 World Cup Top Scorer: 2005
# FIFA U-20 World Cup Player of the Tournament: 2005
# Copa América Young Player of the Tournament: 2007
# Player of the Year of Argentina: 2005, 2007
# FIFPro Special Young Player of the Year: 2006-2007, 2007-2008
# FIFPro World Young Player of the Year: 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008
# World Soccer Young Player of the Year: 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008
# Premio Don Balón (Best Foreign Player in La Liga): 2006-2007
# EFE Trophy (Best Ibero-American Player in La Liga): 2006-2007, 2007-2008
# FIFPro World XI: 2006-2007, 2007-2008
# UEFA Champions League Top Scorer: 2008-2009
# UEFA Team of the Year: 2007-2008
# FIFA Team of the Year: 2007-2008
Inderdaad
Ja messi wordt dit jaar de beste player of the world.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
@Toivonen
Heb je nu zelf niet door dat je totaal niet serieus genomen wordt?
Ik weet voor 99,9% dat Messi deze keer tot beste voetballer ter wereld wordt uitgeroepen. Ronaldo wordt grotendeels gehaat omdat hij zo arrogant is, niet omdat hij perfect is. Het is duidelijk dat Messi het laaste seizoen veel beter was als Ronaldo.
Als Messi zo doorgaat dan heeft hij deze volgend seizoen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter is
en ik wist niet dat messi die prijzen had, maar goed.
Ballon d'ór
Best player of the world
Beste player of europa
Dit zijn toch wel de belangrijkste, en die heeft messi niet
Omdat Barcelona de CL gewonnen heeft zal dat wel ja. Maar het valt toch niet te zeggen wie beter is. Er zal altijd wel een Ronaldo-kamp en een Messi-kamp blijven. En mensen zoals ik die er tussenin zweven en elke keer hun mening veranderen wanneer ze daar aanleiding toe zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
@Toivonen
Heb je nu zelf niet door dat je totaal niet serieus genomen wordt?
Ik weet voor 99,9% dat Messi deze keer tot beste voetballer ter wereld wordt uitgeroepen.
Het zijn beide gewoon top spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat Barcelona de CL gewonnen heeft zal dat wel ja. Maar het valt toch niet te zeggen wie beter is. Er zal altijd wel een Ronaldo-kamp en een Messi-kamp blijven. En mensen zoals ik die er tussenin zweven en elke keer hun mening veranderen wanneer ze daar aanleiding toe zien.
Zo wordt hij al een flinke tijd met name in engeland afgekort.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef Elvislives het volgende:
waarom CR7?
Wrong. Wetenschappers hebben een paar pogingen gedaan om de grootste mooiboy van de wereld te creëren en CR was hun 7e poging. CR staat trouwens voor Cyber Rampallion.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zo wordt hij al een flinke tijd met name in engeland afgekort.
Zijn initialen en zijn rugnummer, was toch wel een makkelijke dacht ik zo.
Dat van zijn initialen kan ik ook nog bedenken en zijn rugnummer ook, maar vind het een beetje raar. 7 is nou niet echt een zeldzaam nummer in de voetbalwereld...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Alleen sukkels noemen hem zo. Inclusief Ronaldo zelf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gast, doe es niet zo verschrikkelijk simpelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter is
en ik wist niet dat messi die prijzen had, maar goed.
Ballon d'ór
Best player of the world
Beste player of europa
Dit zijn toch wel de belangrijkste, en die heeft messi niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |