quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Toivonen het volgende:
Cristiano Ronaldo is nu al de beste voetballer van de hele wereld.
en hij wordt dé absolute vedette van Real, Kaka komt niet eens in de buurt van hem.
25.000 supporters komen bij zijn presentatie! Bij kaka komen er z'n 5.000
Messi is niks vergelijken met CR7, Hij is perfect, Compleet.
Messi kan alleen dribbelen, geen echte acties, geen shows.
Iedereen geniet van Cristiano , simpwelweg omdat ie de beste is en blijft.
jezelf quotenquote:
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:40 schreef versteegrob het volgende:
Messi geen actie? Check de actie dat hij vanaf de middenlijn tig mensen uitspeelt en scoort![]()
Lekker boeiend of je een 360 of een schaar kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
ja en hoe doet ie dat? dribbelend toch?
Dribbelen en kappen alles wat ie kan.
Hij kan geen 360,schaars, etc, iets waarvoor mensen naar uitkijken!
Ik kijk liever naar de fantastische dribbels en controle van Messi dan de 150 scharen achter elkaar van CR.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Hij zou het vast en zeker kunnen maar hij heeft die onzin niet nodig. Als je zoveel mensen kan uitspelen als of het lijkt dat ze er niet staan door te dribbelen en te kappen waarom zou je dan meer onzin gaan doen? Ronaldo trapt zelf nog in z'n eigen scharen en 360 draaien waardoor hij vervolgens sierlijk op z'n bek gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.quote:Hij is veel completer als messi. Messi is overschat, daar valt niet over te twisten denk ik.
# U-21 European Footballer of the Year: 2007quote:Bovendien heeft messi inviduel geen 1 prijs gewonen.
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over persoonlijke voorkeur valt altijd te twisten.
[..]
# U-21 European Footballer of the Year: 2007
# FIFA U-20 World Cup Top Scorer: 2005
# FIFA U-20 World Cup Player of the Tournament: 2005
# Copa América Young Player of the Tournament: 2007
# Player of the Year of Argentina: 2005, 2007
# FIFPro Special Young Player of the Year: 2006-2007, 2007-2008
# FIFPro World Young Player of the Year: 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008
# World Soccer Young Player of the Year: 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008
# Premio Don Balón (Best Foreign Player in La Liga): 2006-2007
# EFE Trophy (Best Ibero-American Player in La Liga): 2006-2007, 2007-2008
# FIFPro World XI: 2006-2007, 2007-2008
# UEFA Champions League Top Scorer: 2008-2009
# UEFA Team of the Year: 2007-2008
# FIFA Team of the Year: 2007-2008
Inderdaad
Ja messi wordt dit jaar de beste player of the world.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
@Toivonen
Heb je nu zelf niet door dat je totaal niet serieus genomen wordt?
Ik weet voor 99,9% dat Messi deze keer tot beste voetballer ter wereld wordt uitgeroepen. Ronaldo wordt grotendeels gehaat omdat hij zo arrogant is, niet omdat hij perfect is. Het is duidelijk dat Messi het laaste seizoen veel beter was als Ronaldo.
Als Messi zo doorgaat dan heeft hij deze volgend seizoen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter is
en ik wist niet dat messi die prijzen had, maar goed.
Ballon d'ór
Best player of the world
Beste player of europa
Dit zijn toch wel de belangrijkste, en die heeft messi niet
Omdat Barcelona de CL gewonnen heeft zal dat wel ja. Maar het valt toch niet te zeggen wie beter is. Er zal altijd wel een Ronaldo-kamp en een Messi-kamp blijven. En mensen zoals ik die er tussenin zweven en elke keer hun mening veranderen wanneer ze daar aanleiding toe zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
@Toivonen
Heb je nu zelf niet door dat je totaal niet serieus genomen wordt?
Ik weet voor 99,9% dat Messi deze keer tot beste voetballer ter wereld wordt uitgeroepen.
Het zijn beide gewoon top spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat Barcelona de CL gewonnen heeft zal dat wel ja. Maar het valt toch niet te zeggen wie beter is. Er zal altijd wel een Ronaldo-kamp en een Messi-kamp blijven. En mensen zoals ik die er tussenin zweven en elke keer hun mening veranderen wanneer ze daar aanleiding toe zien.
Zo wordt hij al een flinke tijd met name in engeland afgekort.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef Elvislives het volgende:
waarom CR7?
Wrong. Wetenschappers hebben een paar pogingen gedaan om de grootste mooiboy van de wereld te creëren en CR was hun 7e poging. CR staat trouwens voor Cyber Rampallion.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zo wordt hij al een flinke tijd met name in engeland afgekort.
Zijn initialen en zijn rugnummer, was toch wel een makkelijke dacht ik zo.
Dat van zijn initialen kan ik ook nog bedenken en zijn rugnummer ook, maar vind het een beetje raar. 7 is nou niet echt een zeldzaam nummer in de voetbalwereld...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Alleen sukkels noemen hem zo. Inclusief Ronaldo zelf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gast, doe es niet zo verschrikkelijk simpelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ach, kom op, Je weet zelf toch ook wel dat ronaldo veel beter is
en ik wist niet dat messi die prijzen had, maar goed.
Ballon d'ór
Best player of the world
Beste player of europa
Dit zijn toch wel de belangrijkste, en die heeft messi niet
hehequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is schijnbaar niet veel te beleven in Madrid
quote:Cristiano Ronaldo admits lashing out at teenage girl
Cristiano Ronaldo, the footballer, lost his temper and lashed out at a teenage girl who was filming him and his mother in the street.
The long goodbye: Cristiano has finally left Manchester United for Real Madrid Photo: PA
The 24-year old footballer smashed a car window allegedly sending shards of glass into 17-year-old student Sara Pardal, who was later treated in hospital before making a complaint to police.
The Portuguese teenager told police that she had been waiting in a car outside the footballer's Lisbon apartment because she is a fan and wanted an autograph, according to reports in Portuguese media.
The FIFA World player of the year admitted, who recently signed for Real Madrid for a record £80 million, losing his temper but claims the girl was working alongside a paparazzi photographer and had exaggerated her injuries.
"I regret what I did, but I can't promise that I would not react in the same way again in the same circumstances," he said in a statement released by his management company.
The former Manchester United striker was on his way to an Elton John concert in the Portuguese capital on Sunday evening accompanied by his mother Dolores Aveiro, 54, when the incident happened.
He claims the teenage girl was seated in a car with the photographer who had been ""standing for days on end in front of my house, eating yogurt and waiting for anything newsworthy to happen."
Ronaldo said he acted after he saw the girl filming him and his mother having followed them home from the Ritz Hotel at around 9pm.
"This persecution caused my mother to be so disturbed and upset that I had to stop my car to try to convince them to leave us in peace."
The footballer, who was driving his £200,000 Ferrari 599 GTB Fiorano at the time, said: "When I'm on my own, fine, I try to swallow it and remain indifferent. But when my mother is involved, then I'm sorry but I don't let anyone, I repeat anyone, harass her.
"When my mother is involved it is very difficult for me to keep a calm state of mind."
His management company, Gestifute, confirmed the incident in a statement on their website. "Faced with Dolores' distress, Cristiano Ronaldo ended up reacting impulsively, kicking the car containing the individual in question and his travelling companion."
Ronaldo claims the photographer later attempted to extort money from him by offering to sell him a video of the incident to prevent it from being made public.
The footballer said: "He immediately tried to sell the video recording to the company that represents me, but I could never - I emphasis, never - agree to a proposal that has only one name: extortion."
bron
idd respect voor familie zal jij blijkbaar niet kennen.quote:
Stiekem toch wel hiermee eens. Hij staat tenminste niet een partij te liegen daar (lijkt me).quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
idd respect voor familie zal jij blijkbaar niet kennen.
Prima aktie van hem!
Oh jee een foto van zijn moeder?!?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
idd respect voor familie zal jij blijkbaar niet kennen.
Prima aktie van hem!
ben jij nou zo dom? Of....quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh jee een foto van zijn moeder?!?!
Filmen dan, boo-fucking-hoo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ben jij nou zo dom? Of....
Leer engels en lees het artikel ipv zo'n domme zin neer te plempen...
Hij zal ook z'n chique leren handtasje wel hebben gebruikt om dat raampje in te slaan. Daar zal ie z'n mooie handjes wel niet voor misbruiken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Catch22- het volgende:
haha hij ging met zijn moeder naar Elton John?
die kastdeur staat nu echt wagenwijd open
Vind het eigenlijk wel oké dat hij naar Elton gaat ipv één of andere standaard rapper ofzo. Al zal hij wel gewoon meegaan met z'n mamaquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Zitten wel weer een aantal kansloze reacties bij.
@catch, moet je homo zijn om naar Elton John te luisteren?
Do likequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
Heren, vergeet de roddels en post wat naaktpicks van mij, KZ
quote:Uitzinnig_onthaal_Ronaldo
Na Kaká was het maandagavond de beurt aan Cristiano Ronaldo voor een enthouisiast onthaal in het Bernabeu stadion van Real Madrid gezorgd. Bijna 80.000 toeschouwers verwelkomden de Portugese ster.
Op die persconferentie zeggen ze ook dat hij geëmotioneerd leek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee Paaskonijn, dat zie je verkeerd maar wel leuk geprobeerd
"Honger maakt rauwe bonen zoet"quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef Toivonen het volgende:
Gerucht gaat dat bij zijn presentatie z'n 85.000 supporters komen..![]()
Geweldigquote:
quote:Ronaldo blijft Paris Hilton stalken
Cristiano Ronaldo laat Paris Hilton niet met rust na het nachtje dat hij onlangs met haar doorbracht.
Dat zegt de hotelerfgename zelf, volgens The People. De voetballer blijft de jetslet maar sms'en om haar over te halen naar Madrid te komen.
Paris vond het leuk een keer met Ronaldo uit te gaan, maar heeft geen behoefte aan een vervolg. Ze zou de voetballer veel te vrouwelijk te vinden. ,,Een man hoort niet zo te zijn. Ik hoef niet iemand die vaker in de spiegel kijkt dan ik." Ouch, Christiano.
AD
Hoe dom ben je als je één zelfde naam in het zelfde artikel op 2 verschillende manieren opschrijft.quote:
Misschien wil ze haar tasje terugquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Geloof er niks van !
Hoe kan mijn held die lelijke partyspriet nu stalken ?
Eerder andersom !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wat een gayfoto weer.quote:
Tsja...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef 1Gentleman1 het volgende:
uuh, 85 duizend mensen die een voetballer tegemoet zwaaien
Bijpassende riem welquote:
waarschijnlijk zijn de sokken en boxer ook matchend..quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef kleinzusje het volgende:
Beterschap schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
VS je bent een smeerpijp...quote:
Die ketting dan, mijn god.quote:
laat me raden... Friesland?!? Overijsel?!quote:
Komt die ketting daarvandaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
laat me raden... Friesland?!? Overijsel?!
quote:Altijd al een wasbordje zoals Cristiano Ronaldo willen hebben? Het geheim van de aanvaller van Real Madrid is inmiddels bekend. Volgens een collega, die niet bij naam wil worden genoemd, voert de Portugees international elke dag drieduizend buikspieroefeningen uit. "Zelfs op de wedstrijddag zelf, of gewoon tijdens het televisie kijken, gaat Ronaldo op de grond liggen om de drieduizend te halen." (Diverse Spaanse media)
Dat ventje kan binnenkort wel een contract van Real Madrid verwachtenquote:Op maandag 28 december 2009 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/761161/6c64c10a/index.html
Was hij weggeweest dan?quote:
Deze goal kan ik ook echt uren naar kijken, hoewel die grensrechter echt een schorsing voor het leven zou moeten krijgen.. Niet zien dat de bal al een meter achter de lijn is, én niet zien dat Nani niet eens buitenspel stond! Je ziet ook dat Ronaldo niet boos is omdat Nani hem erinkopt, maar omdat die achterlijke grens hem affluitquote:
quote:Geen enkele speler uit de Primera División schoot dit lopende seizoen in negentig minuten tijd vaker op doel dan Ronaldo alleen al in de eerste helft deed. Na afloop werd duidelijk dat de dribbelaar een unieke prestatie had geleverd. De afgelopen drie seizoenen schoot namelijk niemand vaker op doel in één wedstrijd dan Ronaldo zondagavond tegen Real Sociedad.
Door zijn dubbelslag tegen de Basken staat Ronaldo op 51 treffers, zijn 'rugtreffer' tegen Real Sociedad in Anoeta meegerekend, in 51 officiële duels voor de Madrilenen. Geen enkele speler uit de historie van Real Madrid bereikte zo snel de barrière van vijftig doelpunten. Ronaldo liet vorige maand weten dat hij het nationale record van Hugo Sánchez en Zarra, 38 competitiedoelpunten, wil verbreken.
1 meer geloof ik..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft ie er nu weer meer dan messi of niet?
Met dezelfde keeper had ik het nog gekund :")quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijna vanaf de middenlijn, dat zie ik Messi niet doen
En terechtquote:
Ja dus?quote:
Ligt eraan wie nog tegen de onderste ploegen moet spelen. Tegen dat soort ploegen kunnen beide met een beetje geluk nog wel wat hattricks scoren.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Nober het volgende:
Messi 48 in 46 wedstrijden + 23 assists (29 La Liga, 9 Champions League, 7 Copa del Rey)
Ronaldo 40 in 45 wedstrijden + 12 assists (28 La Liga, 6 Champions League, 6 Copa del Rey)
Wie wordt de topscorer in La Liga 2010-11?
Barcelona:quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wie nog tegen de onderste ploegen moet spelen. Tegen dat soort ploegen kunnen beide met een beetje geluk nog wel wat hattricks scoren.
Over welk doelpunt gaat het? Want Messi heeft al eens vanaf de middenlijn...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijna vanaf de middenlijn, dat zie ik Messi niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |