Was hij weggeweest dan?quote:
Deze goal kan ik ook echt uren naar kijken, hoewel die grensrechter echt een schorsing voor het leven zou moeten krijgen.. Niet zien dat de bal al een meter achter de lijn is, én niet zien dat Nani niet eens buitenspel stond! Je ziet ook dat Ronaldo niet boos is omdat Nani hem erinkopt, maar omdat die achterlijke grens hem affluitquote:
quote:Geen enkele speler uit de Primera División schoot dit lopende seizoen in negentig minuten tijd vaker op doel dan Ronaldo alleen al in de eerste helft deed. Na afloop werd duidelijk dat de dribbelaar een unieke prestatie had geleverd. De afgelopen drie seizoenen schoot namelijk niemand vaker op doel in één wedstrijd dan Ronaldo zondagavond tegen Real Sociedad.
Door zijn dubbelslag tegen de Basken staat Ronaldo op 51 treffers, zijn 'rugtreffer' tegen Real Sociedad in Anoeta meegerekend, in 51 officiële duels voor de Madrilenen. Geen enkele speler uit de historie van Real Madrid bereikte zo snel de barrière van vijftig doelpunten. Ronaldo liet vorige maand weten dat hij het nationale record van Hugo Sánchez en Zarra, 38 competitiedoelpunten, wil verbreken.
1 meer geloof ik..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft ie er nu weer meer dan messi of niet?
Met dezelfde keeper had ik het nog gekund :")quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijna vanaf de middenlijn, dat zie ik Messi niet doen
En terechtquote:
Ja dus?quote:
Ligt eraan wie nog tegen de onderste ploegen moet spelen. Tegen dat soort ploegen kunnen beide met een beetje geluk nog wel wat hattricks scoren.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Nober het volgende:
Messi 48 in 46 wedstrijden + 23 assists (29 La Liga, 9 Champions League, 7 Copa del Rey)
Ronaldo 40 in 45 wedstrijden + 12 assists (28 La Liga, 6 Champions League, 6 Copa del Rey)
Wie wordt de topscorer in La Liga 2010-11?
Barcelona:quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wie nog tegen de onderste ploegen moet spelen. Tegen dat soort ploegen kunnen beide met een beetje geluk nog wel wat hattricks scoren.
Over welk doelpunt gaat het? Want Messi heeft al eens vanaf de middenlijn...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijna vanaf de middenlijn, dat zie ik Messi niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |