quote:Ronaldo blijft Paris Hilton stalken
Cristiano Ronaldo laat Paris Hilton niet met rust na het nachtje dat hij onlangs met haar doorbracht.
Dat zegt de hotelerfgename zelf, volgens The People. De voetballer blijft de jetslet maar sms'en om haar over te halen naar Madrid te komen.
Paris vond het leuk een keer met Ronaldo uit te gaan, maar heeft geen behoefte aan een vervolg. Ze zou de voetballer veel te vrouwelijk te vinden. ,,Een man hoort niet zo te zijn. Ik hoef niet iemand die vaker in de spiegel kijkt dan ik." Ouch, Christiano.
AD
Hoe dom ben je als je één zelfde naam in het zelfde artikel op 2 verschillende manieren opschrijft.quote:
Misschien wil ze haar tasje terugquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Geloof er niks van !
Hoe kan mijn held die lelijke partyspriet nu stalken ?
Eerder andersom !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wat een gayfoto weer.quote:
Tsja...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef 1Gentleman1 het volgende:
uuh, 85 duizend mensen die een voetballer tegemoet zwaaien
Bijpassende riem welquote:
waarschijnlijk zijn de sokken en boxer ook matchend..quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef kleinzusje het volgende:
Beterschap schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
VS je bent een smeerpijp...quote:
Die ketting dan, mijn god.quote:
laat me raden... Friesland?!? Overijsel?!quote:
Komt die ketting daarvandaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
laat me raden... Friesland?!? Overijsel?!
quote:Altijd al een wasbordje zoals Cristiano Ronaldo willen hebben? Het geheim van de aanvaller van Real Madrid is inmiddels bekend. Volgens een collega, die niet bij naam wil worden genoemd, voert de Portugees international elke dag drieduizend buikspieroefeningen uit. "Zelfs op de wedstrijddag zelf, of gewoon tijdens het televisie kijken, gaat Ronaldo op de grond liggen om de drieduizend te halen." (Diverse Spaanse media)
Dat ventje kan binnenkort wel een contract van Real Madrid verwachtenquote:Op maandag 28 december 2009 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/761161/6c64c10a/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |