En ze zullen echt niet alles tegelijk in de verkoop gegooid hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef staticdata het volgende:
voor de pre-sale zijn de staanplaatsen al weg door alle fokkers
Ik denk meer van Muse.muquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef staticdata het volgende:
ook 2 kaartjes
Lekker ruim, 50 staanplaatsenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef staticdata het volgende:
ook 2 kaartjes
Waren er maar 50 in de verkoop nu?quote:
Dat lijkt me erg sterkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waren er maar 50 in de verkoop nu?
En de hyversquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef staticdata het volgende:
Ik ook, beide staanplekken.quote:
plus servies-kosten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ook, beide staanplekken.
Maar Ahoy zou toch 43 als duurst worden?
Nee, maar in de bestelplattegrond staat hoeveel kaarten er nog over zijn in een bepaalde prijscategorie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lijkt me niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
en wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef Felixa het volgende:
Staanplaatsen weer beschikbaar!
Tickets printen vind ik echt kut.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef Thijsssss het volgende:
En nog eens even twee euro extra omdat ik zo graag tastbare tickets wil hebben...
Hier istie ook kapot ja. Sowieso klopte de OP niet meer sinds youtube-videos op de nieuwe manier worden weergegeven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Het gaat niet helemaal goed met de OP of ligt dat aan mij?
Is al uitverkocht hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Susi het volgende:
Als ik op staanplaatsen doorklik krijg ik steeds zo van dat er een fout is opgetreden
Weet ik. Maar nu heb ik een zitplek, zijn vast wel oelewappers die niet binnen tien minuten betalen dus ik gok 't er opquote:
Ik krijg ditquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef jakkop het volgende:
[..]
Hier istie ook kapot ja. Sowieso klopte de OP niet meer sinds youtube-videos op de nieuwe manier worden weergegeven.
Vast nog wel voor zaterdag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik krijg dit!
Maar zijn de staanplaatsen nu serieus uitverkocht? Geen kaarten meer voor de zaterdagverkoop?
Beetje jammer.
Zullen we met zijn allen al die advertenties reporten bij marktplaatsquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Op Marktplaats zijn staanplaatsen voor ¤95 verkrijgbaar. YES! Wat kunnen we ons gelukkig prijzen dat er zo'n geweldig medium als Marktplaats bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |