Heb ik zolang geprobeerd om de juiste woorden te vinden, neem je zo cru afscheidquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:16 schreef Electrocute het volgende:
Ik had vorig weekend wel een versierblunder die een jongen bij mij had, niet andersom deze keer![]()
Jongen in kwestie stond al de hele avond te kijken, kwam wel erg vaak langslopen richting wc's (of hij had diarree, dat kan ook) en er kon net een verlegen lachje vanaf. Ik dacht eerst dat ik hem misschien ergens van moest kennen, maar aangezien hij niets zei leek me dat onwaarschijnlijk.
Als ik hem zag kijken, keek ik gewoon terug. Ik vond het niet echt een lekker ding, dus er zelf op afstappen was me iets teveel gevraagd. Voor mij veranderde het in een spelletje 'wanneer dalen z'n ballen in'. Ik grijnsde dus een paar keer naar hem en dan keek hij blij verrast terug, om vervolgens weer verlegen weg te kijken.
Aan het einde van de avond wilden Bob & Friends naar huis, dus ik liep richting kapstok om mijn jas te pakken. Halverwege stond de knul in kwestie, dus ik deed net alsof ik op hem afliep. Hij zag me al aankomen en draaide een beetje verlegen rond. Eerst van me af, daarna weer terug, mij aankijken, snel weer wegkijken. Dus ik kom langslopen, zie ik hem duidelijk zoeken naar woorden. Z'n mond ging even open en weer dicht, maar er kwam verder niets uit. Net als ik zie dat hij nog een poging wil wagen zeg ik doodleuk:'Jahoi! Ik ga nét naar huis. Doei!' en loop naar buiten. Zijn blik was echt priceless.
En dat is de reden waarom ik et opneem voor de mannelijkheid en sletjes pwn gewoon om ze terug te pakken voor al het verdriet dat ze mannen hebben aangedaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:16 schreef Electrocute het volgende:
Ik had vorig weekend wel een versierblunder die een jongen bij mij had, niet andersom deze keer![]()
Jongen in kwestie stond al de hele avond te kijken, kwam wel erg vaak langslopen richting wc's (of hij had diarree, dat kan ook) en er kon net een verlegen lachje vanaf. Ik dacht eerst dat ik hem misschien ergens van moest kennen, maar aangezien hij niets zei leek me dat onwaarschijnlijk.
Als ik hem zag kijken, keek ik gewoon terug. Ik vond het niet echt een lekker ding, dus er zelf op afstappen was me iets teveel gevraagd. Voor mij veranderde het in een spelletje 'wanneer dalen z'n ballen in'. Ik grijnsde dus een paar keer naar hem en dan keek hij blij verrast terug, om vervolgens weer verlegen weg te kijken.
Aan het einde van de avond wilden Bob & Friends naar huis, dus ik liep richting kapstok om mijn jas te pakken. Halverwege stond de knul in kwestie, dus ik deed net alsof ik op hem afliep. Hij zag me al aankomen en draaide een beetje verlegen rond. Eerst van me af, daarna weer terug, mij aankijken, snel weer wegkijken. Dus ik kom langslopen, zie ik hem duidelijk zoeken naar woorden. Z'n mond ging even open en weer dicht, maar er kwam verder niets uit. Net als ik zie dat hij nog een poging wil wagen zeg ik doodleuk:'Jahoi! Ik ga nét naar huis. Doei!' en loop naar buiten. Zijn blik was echt priceless.
Er is weinig mannelijks aan om je bek niet los te trekken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom ik et opneem voor de mannelijkheid en sletjes pwn gewoon om ze terug te pakken voor al het verdriet dat ze mannen hebben aangedaan
Klopt, maar er zijn wel meer gevallenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is weinig mannelijks aan om je bek niet los te trekken.
SCHAAMTELOOS: KICK.quote:Er is al 249 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef hoM3r het volgende:
laten we haar voor het gemak Sophie noemen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef Flaccid het volgende:
Er stond een dame achter de bar, laten we haar maar even Sophie (handig).,
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
Laten we haar maar voor het gemak Sophie noemen.![]()
Zullen we haar voor het gemak maar even Sophie noemen. Afijn;quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:32 schreef Noisiv het volgende:
- Daten met 2 verschillende meiden: Sophie & meid 2.
Update?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:49 schreef Forevah het volgende:
Eerst eens kijken of het allemaal gaat lukken. Ik ga mijn best doen in ieder geval!
Niet zo heel moeilijk tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef x-tremed het volgende:
ik mag er toch vanuit gaan dat je haar nr wel hebt geregeldoftewel dat je gewoon wat kan afspreken met haar zonder dronken vrienden in de omgeving
Haah nee het is niet moeilijk en ja ik heb haar nummer, ik ben gewoon een watjequote:
Dat dus, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef x-tremed het volgende:
ik mag er toch vanuit gaan dat je haar nr wel hebt geregeldoftewel dat je gewoon wat kan afspreken met haar zonder dronken vrienden in de omgeving
foto's en film als bewijs uiteraard :pquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat dus, zo moeilijk is dat toch niet?En wel het resultaat hier posten bitte
Foto en film worden lastig, mischien is de voicerecorder wel watquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:13 schreef x-tremed het volgende:
[..]
foto's en film als bewijs uiteraard :p
maar watje of niet, je kan toch gewoon sturen dat je de vorige keer niet echt de kans hebt gehad om elkaar beter te leren kennen en of het haar leuk lijkt een keer wat te gaan doen
Jaa als het niet gebeurd draag ik het de eerste 40 jaar mee. Het is gewoon een hoofdstuk wat afgesloten moet wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef Silenus het volgende:
Haha mooi verhaal kerel. Al je haar niet een keer écht kunt regelen wordt dit de grootste faal uit je leven, dus zorg nou maar dat het goed komt. Smsje sturen jeweettoch
Ik quote altijd, copy de tekst, ga terug naar het topic, quote de andere persoon en paste ik de andere quote erbij in....quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef Jandirk het volgende:
Ps. Hoe kan ik meerdere quotes onder elkaar zetten ? Ben net nieuw @ het forum
Ik ze de fail niet echt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Moro het volgende:
Niet zo zeer mijn fail als de fail van een vriend maar goed.
Ik zou met vrienden naar Den haag gaan om daar uit te gaan met 2 vriendinnen nu was het plan om 1 van mijn vrienden (laten we hem David noemen) aan dat meisje (laten we het maar op Sophie houden voor de goede orde van dit topic) te koppelen. Dus wij de kroeg in eenmaal aangekomen, gaat David samen met de andere vriend een beetje een wedstrijd maken wie het eerst zijn Vodka op heeft of iets dergelijks wat maar een uurtje of wat goed ging.
Op een gegeven moment moet David dus nodig naar de WC andere vriend gaat mee met hem. Maar ik sta dus al de hele tijd met Sophie en haar vriendin te praten inmiddels waren er nog 2 bijgekomen, maar goed ik vermaakte mij wel. Komt opeens dus die vriend van me terug lopen om te vertellen dat het niet zo goed gaat me David dus ik wil gaan kijken komt Sophie achter mij aan lopen en net in het tussen portaal aan beland tikt ze mij op mijn schouder dus ik draai mij om en ze begint vol met mij te zoenen. Ik een beetje aangenaam verrast dus, verteld zij mij dat het eigenlijk haar plan was om mij te koppelen aan haar vriendin maar Sophie vond mij dus uiteindelijk leuker dan David. Komt haar vriendin er ook aan lopen en verteld Sophie dus dat ze met mij -moet- gaan zoenen dus ik met haar vriendin zoenen, komt David de WC uit zwalken en die wil (begrijpelijk)weg.
Wij naar Sophie haar oma's huis, oma was toevallig op vakantie dus dat konden wij gebruiken. Ik een beetje perplex of ik nu met Sophie verder moest of haar vriendin of allebei. Zijn we vervolgens thuis aangekomen, David op zijn nest gegooid staat Sophie's vriendin met mijn andere maat te zoenen, en vervolgens komt Sophie op me af lopen die me vervolgens me naar boven weet te geleiden.
David was niet erg blij met mij, Sophie daarentegen wel en heb het toch een dikke 2 jaar vol weten te houden met haar, of zij met mij.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hehe echte blunder is et niet van mij meer van haar maar goedjaar geleden nu ongeveer zat ik beetje te chillen op hyves met zon chickie :$ op die fotos vn dr hyves zag ze er echt goed uit enzo en ik weet nog dat ik een beetje verbaasd was van dit gaat wel heel makkelijk zo
Maargoed we hadden dus afgesproken dat ik met trein naar dr toe zou komen ( ze woonde ongeveer kwrtiertje met de trein van me af ) kom ik daar is et in 1x een fatibomba chick
![]()
en ik echt FUUUUUUUU~!!! !~~!@ hoe kon ik dat niet gezien hebben op die fotos maarja ze had alleen fotos waar ze met dr hoofd op stond en dr tieten (en die zagen er op de fotos wel goed uit
)
kutwijfben toen mooi weer 1e trein treuggegaan na eerst even tussenstopje bij shoppa
hehe snap niet dat ze dat nou doen net alsof er 1 jongen is die niet een rolberoerte krijgt als ie dr dan in et echt zietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:37 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik kan je de hand schudden
precies hetzelfde meegemaakt, zag er mooi uit, leuke foto's etc.
Zat ik met 2 vrienden op vrijdagavond bij mij thuis te chillen belde zij, njah na een tijdje zei ze waarom gaan jullie niet hier op stap (1,5 uur rijden vanaf hier) en toen zei ze bluf :p dus wij zeiden, dat zeg je niet nog een keer. En jawel ze zei opnieuw dat het bluf zou zijn.
Dus wij in de auto springen, om half 1 's nachts naar haar toe. Komen we daar aan, komt me toch een zeekoe naar buiten zetten, gewoon engMjah we stonden in een doodlopende straat en konden dus niet zo snel keren. Toch maar sociaal geweest en haar mee op stap genomen om haar vervolgens de hele avond bij de nerd van het groepje te laten terwijl de rest op de dansvloer stond los te gaan.
Daarna weer heel snel thuis afgezet en nooit meer contact gehad
Het is soberzo faal dat je daar niet iets regelde maar het via msn ging proberen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef 3rdRock het volgende:
nuja, versierblunder...
was ooit op een vakantiepark en daar zag ik een aantal keer hetzelfde meisje lopen. paar kleine praatjes gemaakt, maar meer niet.
op haar laatste dag zag ik haar lopen en ben ik op haar afgestapt met de vraag: Is het brutaal als ik om je msn-adres vraag? ze vond van niet en dat kreeg ik dus.
paar dagen later voeg ik haar toe op msn en babbel ik wat met haar. ineens begint ze rare vragen te stellen en uiteindelijk sluit ik het gesprek na wat botte opmerkingen van mijn kant af.
krijg ik paar dagen later een mailtje dat ze even weg was gelopen en haar kleine broertje het gesprek had vernaggeld. Dat geloofde ik neit dus ik heb nooit meer wat van me laten horen.
(mocht je dit herkennen in dit lezen...ik ben available)
tja, je bent een verlegen faalhaas of je bent het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Superlam het volgende:
[..]
Het is soberzo faal dat je daar niet iets regelde maar het via msn ging proberen.
HAHAHAHHA WIE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hehe echte blunder is et niet van mij meer van haar maar goedjaar geleden nu ongeveer zat ik beetje te chillen op hyves met zon chickie :$ op die fotos vn dr hyves zag ze er echt goed uit enzo en ik weet nog dat ik een beetje verbaasd was van dit gaat wel heel makkelijk zo
Maargoed we hadden dus afgesproken dat ik met trein naar dr toe zou komen ( ze woonde ongeveer kwrtiertje met de trein van me af ) kom ik daar is et in 1x een fatibomba chick
![]()
en ik echt FUUUUUUUU~!!! !~~!@ hoe kon ik dat niet gezien hebben op die fotos maarja ze had alleen fotos waar ze met dr hoofd op stond en dr tieten (en die zagen er op de fotos wel goed uit
)
kutwijfben toen mooi weer 1e trein treuggegaan na eerst even tussenstopje bij shoppa
quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zij had net haar auto total loss gereden waarmee ik haar natuurlijk leuk kon plagen.
Uiteraard was ik veel beter in rijden blablabla
Was ook heel geloofwaardig totdat ik mijn bumper eraf reed tijdens het inparkeren..................
Ik heb een kwartier naast de auto staan lachen, zij ook en wie weet leven we nog lang en gelukkig.
BURN!!!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:28 schreef EggsTC het volgende:
Daar hebben ze een woord voor... wat was het nou....
ach nvm, ik ben het kwijt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef famousje het volgende:
1. je woont aan de andere kant van de stad ivm met mij,
je hebt vakantie? Zo doordeweeks stappen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef famousje het volgende:
Vorige week liep ik rond 3.00 een café uit, toen een meisje (die ik redelijk kende) vroeg of ik haar naar huis wou brengen.. Ik met m'n dronken kop beredenerend: "ehm dat is niet handig want:
1. je woont aan de andere kant van de stad ivm met mij,
2. ik ben lopend
3. m'n vrienden zijn nog in de stad en
4. je vriendinnen wonen vlak bij je in de buurt, dus die kunnen je ook brengen".
Vervolgens koos ik ervoor om door te partyen, en zag ik haar overgebleven vriendinnen boos naar mij kijken..
Helaas snapte ik pas de volgende ochtend wat ze bedoelde met "naar huis brengen".
Dinsdagnacht was ook pauper. Ik was na een verjaardag redelijk dronken naar de stad gegaan.. Komt er terwijl ik aan de bar staat een bloedmooi meisje recht op mij af.. Ik geef haar een knipoog, ze lacht lief terug en blijft enkele minuten voor me staan en kijkend naar mij..
Het dringt echter niet tot me door waarom ze de hele tijd naar me blijft kijken, en ik zit een beetje te staren naar haar mooie gezichtje.. Vervolgens ga ik naar de wc, kom terug en weg is ze..
Maargoed, vannacht maar eens stappen met een max van 5 bier..
Het begrip 'studentenleven' is je onbekend?quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
je hebt vakantie? Zo doordeweeks stappen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende: Dus op een gegeven stopt ze, pakt ze me vast en zoent me flink. Erg leuk, totdat ze met haar hand op mijn billen belandde. Wat ze niet wist is dat ik enorm kriebelig ben op mijn rug en billen en ik schoot dus toen enorm in de lach.
Mevrouw was dus boos en geïrriteerd en dacht dat ik haar zat uit te lachen. Dag leuke date.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef martinmonkey het volgende:
Mijn versierblunder is nog wel het ergst van allemaal;
was ik met kerst de boom aan het versieren, pleurt die hele boom om klabam met zijn punt door het enkel glas van de woonkamer'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |