abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74680404
Ik had niet echt een blunder, maar meer zon oh kut nouja ervaring..! Ik liep door de kroeg, mn hoofd helemaal duf en lam, en opeens tikt een zo'n sletje mij aan, heee jongen! , en ik had wel zin om eoa random slet te zoenen, weetikveel ik was toch vd kaart.. Dus ik zo eeuuu Heuj man! en 5 minuten later dacht ik ehh verrek da was gwn wa..Nouja goed, next.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:16:13 #252
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_74688906
Ik had vorig weekend wel een versierblunder die een jongen bij mij had, niet andersom deze keer

Jongen in kwestie stond al de hele avond te kijken, kwam wel erg vaak langslopen richting wc's (of hij had diarree, dat kan ook) en er kon net een verlegen lachje vanaf. Ik dacht eerst dat ik hem misschien ergens van moest kennen, maar aangezien hij niets zei leek me dat onwaarschijnlijk.

Als ik hem zag kijken, keek ik gewoon terug. Ik vond het niet echt een lekker ding, dus er zelf op afstappen was me iets teveel gevraagd. Voor mij veranderde het in een spelletje 'wanneer dalen z'n ballen in'. Ik grijnsde dus een paar keer naar hem en dan keek hij blij verrast terug, om vervolgens weer verlegen weg te kijken.

Aan het einde van de avond wilden Bob & Friends naar huis, dus ik liep richting kapstok om mijn jas te pakken. Halverwege stond de knul in kwestie, dus ik deed net alsof ik op hem afliep. Hij zag me al aankomen en draaide een beetje verlegen rond. Eerst van me af, daarna weer terug, mij aankijken, snel weer wegkijken. Dus ik kom langslopen, zie ik hem duidelijk zoeken naar woorden. Z'n mond ging even open en weer dicht, maar er kwam verder niets uit. Net als ik zie dat hij nog een poging wil wagen zeg ik doodleuk:'Jahoi! Ik ga nét naar huis. Doei!' en loop naar buiten. Zijn blik was echt priceless.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_74689173
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:16 schreef Electrocute het volgende:
Ik had vorig weekend wel een versierblunder die een jongen bij mij had, niet andersom deze keer

Jongen in kwestie stond al de hele avond te kijken, kwam wel erg vaak langslopen richting wc's (of hij had diarree, dat kan ook) en er kon net een verlegen lachje vanaf. Ik dacht eerst dat ik hem misschien ergens van moest kennen, maar aangezien hij niets zei leek me dat onwaarschijnlijk.

Als ik hem zag kijken, keek ik gewoon terug. Ik vond het niet echt een lekker ding, dus er zelf op afstappen was me iets teveel gevraagd. Voor mij veranderde het in een spelletje 'wanneer dalen z'n ballen in'. Ik grijnsde dus een paar keer naar hem en dan keek hij blij verrast terug, om vervolgens weer verlegen weg te kijken.

Aan het einde van de avond wilden Bob & Friends naar huis, dus ik liep richting kapstok om mijn jas te pakken. Halverwege stond de knul in kwestie, dus ik deed net alsof ik op hem afliep. Hij zag me al aankomen en draaide een beetje verlegen rond. Eerst van me af, daarna weer terug, mij aankijken, snel weer wegkijken. Dus ik kom langslopen, zie ik hem duidelijk zoeken naar woorden. Z'n mond ging even open en weer dicht, maar er kwam verder niets uit. Net als ik zie dat hij nog een poging wil wagen zeg ik doodleuk:'Jahoi! Ik ga nét naar huis. Doei!' en loop naar buiten. Zijn blik was echt priceless.
Heb ik zolang geprobeerd om de juiste woorden te vinden, neem je zo cru afscheid
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_74691586
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:16 schreef Electrocute het volgende:

En dat is de reden waarom ik et opneem voor de mannelijkheid en sletjes pwn gewoon om ze terug te pakken voor al het verdriet dat ze mannen hebben aangedaan
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:46:22 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74692086
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

En dat is de reden waarom ik et opneem voor de mannelijkheid en sletjes pwn gewoon om ze terug te pakken voor al het verdriet dat ze mannen hebben aangedaan
Er is weinig mannelijks aan om je bek niet los te trekken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74693213
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Er is weinig mannelijks aan om je bek niet los te trekken.
Klopt, maar er zijn wel meer gevallen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_84363415
quote:
Er is al 249 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
SCHAAMTELOOS: KICK.
Lambo of Rekt
pi_84366002
Haha mooi,

nu het zomer is komen er misschien betere verhalen. Was vorige week in de stad, echt een ontzettend leuk meisje. Die zat zo de hele tijd te staren. Nou ja, prima, daar ga ik dus niet op in. Echter, toen na een tijdje achterin die kroeg stonden we bij elkaar, echt een heel leuk gesprek, niets op aan te merken. Maar: toen kwam er het zusje binnen van iemand die ik ken. Een heel leuk, open meisje, dus heb daar ook even mee staan praten.

Waar komt het dus op neer: je loopt van de een naar de ander, maar als je met de ene staat te praten vind je het kut voor die andere, dus ga je daar weer heen. Eenmaal weer aangekomen bij het meisje uit het begin: dat ging van een leien dakje. Maar op een gegeven moment gaf ik het gesprek de doodsteek met "je bent echt het allermooiste meisje dat ik de afgelopen jaren heb gezien". Toen ik dat had gezegd kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maar ergens daarna liet ik mijn glas bier ook nog eens pleuren dus toen ben ik op eigen initiatief maar afgedropen. Verder praten met die andere maar die wilde alleen maar vrienden maken, dus die deed heel leuk maar dat was ook snel klaar.

Tot slot bleek nog dat de een een vriend had en de ander niet meer na 4 jaar.

Tip: Kap gewoon met zuipen op een gegeven moment, want dan lukt het wel (paar dagen later )
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_84366989
Ouwetje van mij, is al een keer eerder gepost denk ik;

Vroeger ging ik wel ns bij een speeltuintje in het zonnetje met een maat een biertje doen. Gewoon sixpackie halen, buiten zitten... heerlijk in de zomer.

Daar in de buurt werkte ook een meid die ik op die manier ook heb leren kennen. Als zij klaar was met werk ging ze ook wel eens daar zitten met een paar vriendinnen van der. En om de traditie voort te zetten;
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef hoM3r het volgende:
laten we haar voor het gemak Sophie noemen.
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef Flaccid het volgende:
Er stond een dame achter de bar, laten we haar maar even Sophie (handig).,
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
Laten we haar maar voor het gemak Sophie noemen.
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:32 schreef Noisiv het volgende:
- Daten met 2 verschillende meiden: Sophie & meid 2.
Zullen we haar voor het gemak maar even Sophie noemen. Afijn;
Aantal keer met Sophie zitten praten en uiteindelijk ging ik er ook wel ns mee stappen. Zo ook op een koninginnedag. Lokale tent hier wat afgehuurd wordt om feestjes te geven. Op koninginnedag zou ik Sophie daar ontmoeten en zouden we gaan feesten. Ik was met mijn vrienden, zij met de hare. Zo gezegd zo gedaan. Wij daar heen, drinken drinken drinken. Het liep alleen nergens op uit, Sophie was niet zo'n makkelijke en dat kreeg ik meer en meer door. Rond een uurtje of 00:30 vroeg ze of ik der naar huis kon brengen. Geen enkel probleem, ik loop wel een stuk mee. Zij thuis, ik loop terug naar dat feest. Onderweg zat ik te bedenken hoe ik nou aan moest pakken om Sophie toch te kunnen krijgen. Afijn, het lukte die avond toch al niet meer dus ik snelde mezelf terug naar het feest met de intentie om m'n maten op te gaan halen zodat we ook weg gingen.

Terug gekomen op het feestje was de sfeer anders, het was veel losser. Iedereen stond te springen. Duidelijk dat de alcohol z'n werk goed had gedaan. Ik loop een beetje door die tent om m'n maten bij elkaar te zoeken. Is ook niet erg handig als je zo dronken ben als ik op dat moment was. Ik zwalkte wat van de ene naar de andere kant totdat er op een gegeven moment een meid recht op me af loopt. Ik dacht dat ze zich naar de WC snelde en probeerde haar dus te ontwijken. Nu blijkt dus dat ze recht op mij af liep en dat ook haar intentie was. Laten we deze voor het gemak óók Sophie noemen. Deze sophie wist wel van wanten... Zonder een woord gewisseld te hebben stond ik met haar te zoenen, had der nog niet eens goed gezien maargoed, ik was ook bezopen dus whatever. Zoenen ging wel oke, totdat zij iets te ver achterover leunde en ik samen met haar op de grond viel al zoenend. Al die maten van me die er omheen stonden lachen natuurlijk. Zij staat op en zegt; omg je laat me vallen?! en voor ik het wist was ze in de menigte verdwenen, erg boos.

Sophie.

Tot op de dag vandaag weet ik nog steeds niet wie het nou was, ze zou ergens in de buurt moeten wonen maar ik heb der gezicht helemaal niet goed gezien, alleen van 1 cm afstand tijdens het zoenen. En als je dit herkent, en je dit leest meid... het was nooit m'n bedoeling

Met andere Sophie is het overigens ook nooit wat geworden.
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:49 schreef Forevah het volgende:
Eerst eens kijken of het allemaal gaat lukken. Ik ga mijn best doen in ieder geval!
Update?
Lambo of Rekt
pi_84583121
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Jandirk op 30-07-2010 08:30:25 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:06:20 #261
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_84583385
ik mag er toch vanuit gaan dat je haar nr wel hebt geregeld ;) oftewel dat je gewoon wat kan afspreken met haar zonder dronken vrienden in de omgeving
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_84585389
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef x-tremed het volgende:
ik mag er toch vanuit gaan dat je haar nr wel hebt geregeld ;) oftewel dat je gewoon wat kan afspreken met haar zonder dronken vrienden in de omgeving
Niet zo heel moeilijk toch :)
Lambo of Rekt
pi_84585569
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niet zo heel moeilijk toch :)
Haah nee het is niet moeilijk en ja ik heb haar nummer, ik ben gewoon een watje :P Ik kom niet graag over op zo'n manier van : Zullen we een keer wat leuks doen, of hebben we gelijk sex, kijk als de situatie zich voordoet prima!

Ach wat lul ik ook, ik moet gewoon bellen O-)
pi_84585606
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef x-tremed het volgende:
Dat dus, zo moeilijk is dat toch niet? :? En wel het resultaat hier posten bitte
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:13:19 #265
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_84585729
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Dat dus, zo moeilijk is dat toch niet? :? En wel het resultaat hier posten bitte
foto's en film als bewijs uiteraard :p

maar watje of niet, je kan toch gewoon sturen dat je de vorige keer niet echt de kans hebt gehad om elkaar beter te leren kennen en of het haar leuk lijkt een keer wat te gaan doen
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:20:32 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84586020
Haha mooi verhaal kerel. Al je haar niet een keer écht kunt regelen wordt dit de grootste faal uit je leven, dus zorg nou maar dat het goed komt. Smsje sturen jeweettoch :@
Gourmetten of steengrillen?
pi_84586353
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:13 schreef x-tremed het volgende:

[..]

foto's en film als bewijs uiteraard :p

maar watje of niet, je kan toch gewoon sturen dat je de vorige keer niet echt de kans hebt gehad om elkaar beter te leren kennen en of het haar leuk lijkt een keer wat te gaan doen
Foto en film worden lastig, mischien is de voicerecorder wel wat :9
Het kan nog ff duren voordat ik r zie, ze gaat morgen een week op vakantie :{

Ps. Hoe kan ik meerdere quotes onder elkaar zetten ? Ben net nieuw @ het forum
pi_84586424
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef Silenus het volgende:
Haha mooi verhaal kerel. Al je haar niet een keer écht kunt regelen wordt dit de grootste faal uit je leven, dus zorg nou maar dat het goed komt. Smsje sturen jeweettoch :@
Jaa als het niet gebeurd draag ik het de eerste 40 jaar mee. Het is gewoon een hoofdstuk wat afgesloten moet worden O-)
pi_84586614
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef Jandirk het volgende:
Ps. Hoe kan ik meerdere quotes onder elkaar zetten ? Ben net nieuw @ het forum
Ik quote altijd, copy de tekst, ga terug naar het topic, quote de andere persoon en paste ik de andere quote erbij in....
pi_84589883
Niet zo zeer mijn fail als de fail van een vriend maar goed.

Ik zou met vrienden naar Den haag gaan om daar uit te gaan met 2 vriendinnen nu was het plan om 1 van mijn vrienden (laten we hem David noemen) aan dat meisje (laten we het maar op Sophie houden voor de goede orde van dit topic) te koppelen. Dus wij de kroeg in eenmaal aangekomen, gaat David samen met de andere vriend een beetje een wedstrijd maken wie het eerst zijn Vodka op heeft of iets dergelijks wat maar een uurtje of wat goed ging.

Op een gegeven moment moet David dus nodig naar de WC andere vriend gaat mee met hem. Maar ik sta dus al de hele tijd met Sophie en haar vriendin te praten inmiddels waren er nog 2 bijgekomen, maar goed ik vermaakte mij wel. Komt opeens dus die vriend van me terug lopen om te vertellen dat het niet zo goed gaat me David dus ik wil gaan kijken komt Sophie achter mij aan lopen en net in het tussen portaal aan beland tikt ze mij op mijn schouder dus ik draai mij om en ze begint vol met mij te zoenen. Ik een beetje aangenaam verrast dus, verteld zij mij dat het eigenlijk haar plan was om mij te koppelen aan haar vriendin maar Sophie vond mij dus uiteindelijk leuker dan David. Komt haar vriendin er ook aan lopen en verteld Sophie dus dat ze met mij -moet- gaan zoenen dus ik met haar vriendin zoenen, komt David de WC uit zwalken en die wil (begrijpelijk)weg.

Wij naar Sophie haar oma's huis, oma was toevallig op vakantie dus dat konden wij gebruiken. Ik een beetje perplex of ik nu met Sophie verder moest of haar vriendin of allebei. Zijn we vervolgens thuis aangekomen, David op zijn nest gegooid staat Sophie's vriendin met mijn andere maat te zoenen, en vervolgens komt Sophie op me af lopen die me vervolgens me naar boven weet te geleiden.

David was niet erg blij met mij, Sophie daarentegen wel en heb het toch een dikke 2 jaar vol weten te houden met haar, of zij met mij.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_84596510
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Moro het volgende:
Niet zo zeer mijn fail als de fail van een vriend maar goed.

Ik zou met vrienden naar Den haag gaan om daar uit te gaan met 2 vriendinnen nu was het plan om 1 van mijn vrienden (laten we hem David noemen) aan dat meisje (laten we het maar op Sophie houden voor de goede orde van dit topic) te koppelen. Dus wij de kroeg in eenmaal aangekomen, gaat David samen met de andere vriend een beetje een wedstrijd maken wie het eerst zijn Vodka op heeft of iets dergelijks wat maar een uurtje of wat goed ging.

Op een gegeven moment moet David dus nodig naar de WC andere vriend gaat mee met hem. Maar ik sta dus al de hele tijd met Sophie en haar vriendin te praten inmiddels waren er nog 2 bijgekomen, maar goed ik vermaakte mij wel. Komt opeens dus die vriend van me terug lopen om te vertellen dat het niet zo goed gaat me David dus ik wil gaan kijken komt Sophie achter mij aan lopen en net in het tussen portaal aan beland tikt ze mij op mijn schouder dus ik draai mij om en ze begint vol met mij te zoenen. Ik een beetje aangenaam verrast dus, verteld zij mij dat het eigenlijk haar plan was om mij te koppelen aan haar vriendin maar Sophie vond mij dus uiteindelijk leuker dan David. Komt haar vriendin er ook aan lopen en verteld Sophie dus dat ze met mij -moet- gaan zoenen dus ik met haar vriendin zoenen, komt David de WC uit zwalken en die wil (begrijpelijk)weg.

Wij naar Sophie haar oma's huis, oma was toevallig op vakantie dus dat konden wij gebruiken. Ik een beetje perplex of ik nu met Sophie verder moest of haar vriendin of allebei. Zijn we vervolgens thuis aangekomen, David op zijn nest gegooid staat Sophie's vriendin met mijn andere maat te zoenen, en vervolgens komt Sophie op me af lopen die me vervolgens me naar boven weet te geleiden.

David was niet erg blij met mij, Sophie daarentegen wel en heb het toch een dikke 2 jaar vol weten te houden met haar, of zij met mij.
Ik ze de fail niet echt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:08:04 #272
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_84613331
Mijn laatste blunder bleek een vrouw te zijn die op vrouwen valt :')
*** Nul Dertien ***
pi_84630333
Met uitgaan sprak een leuke jongen mij aan. Kort mee gekletst, maar ik moest de trein halen. Twee weken erop kom ik hem ergens anders weer tegen. Hij begroet me, vraagt hoe het gaat... waarop ik een heel dramaverhaal ophang over mijn net gejatte fiets.

X: "Wil je iets drinken om de pijn van de gejatte fiets te verzachten dan?" *)
Celebritarian: *stamelt* "Euh... nee dankje, ik hoef niks."

Toen ging hij drinken halen en kwam hij niet meer terug. ;(
"This is your world in which we grow. And we will grow to hate you."
pi_84707626
hehe echte blunder is et niet van mij meer van haar maar goed :') jaar geleden nu ongeveer zat ik beetje te chillen op hyves met zon chickie :$ op die fotos vn dr hyves zag ze er echt goed uit enzo en ik weet nog dat ik een beetje verbaasd was van dit gaat wel heel makkelijk zo :') Maargoed we hadden dus afgesproken dat ik met trein naar dr toe zou komen ( ze woonde ongeveer kwrtiertje met de trein van me af ) kom ik daar is et in 1x een fatibomba chick :') :') en ik echt FUUUUUUUU~!!! !~~!@ hoe kon ik dat niet gezien hebben op die fotos maarja ze had alleen fotos waar ze met dr hoofd op stond en dr tieten (en die zagen er op de fotos wel goed uit :') )

kutwijf :r ben toen mooi weer 1e trein treuggegaan na eerst even tussenstopje bij shoppa :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:37:16 #275
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_84712143
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hehe echte blunder is et niet van mij meer van haar maar goed :') jaar geleden nu ongeveer zat ik beetje te chillen op hyves met zon chickie :$ op die fotos vn dr hyves zag ze er echt goed uit enzo en ik weet nog dat ik een beetje verbaasd was van dit gaat wel heel makkelijk zo :') Maargoed we hadden dus afgesproken dat ik met trein naar dr toe zou komen ( ze woonde ongeveer kwrtiertje met de trein van me af ) kom ik daar is et in 1x een fatibomba chick :') :') en ik echt FUUUUUUUU~!!! !~~!@ hoe kon ik dat niet gezien hebben op die fotos maarja ze had alleen fotos waar ze met dr hoofd op stond en dr tieten (en die zagen er op de fotos wel goed uit :') )

kutwijf :r ben toen mooi weer 1e trein treuggegaan na eerst even tussenstopje bij shoppa :')
_O- ik kan je de hand schudden ;) precies hetzelfde meegemaakt, zag er mooi uit, leuke foto's etc.

Zat ik met 2 vrienden op vrijdagavond bij mij thuis te chillen belde zij, njah na een tijdje zei ze waarom gaan jullie niet hier op stap (1,5 uur rijden vanaf hier) en toen zei ze bluf :p dus wij zeiden, dat zeg je niet nog een keer. En jawel ze zei opnieuw dat het bluf zou zijn.

Dus wij in de auto springen, om half 1 's nachts naar haar toe. Komen we daar aan, komt me toch een zeekoe naar buiten zetten, gewoon eng ;) Mjah we stonden in een doodlopende straat en konden dus niet zo snel keren. Toch maar sociaal geweest en haar mee op stap genomen om haar vervolgens de hele avond bij de nerd van het groepje te laten terwijl de rest op de dansvloer stond los te gaan.

Daarna weer heel snel thuis afgezet en nooit meer contact gehad *O*
pi_84728681
Zij had net haar auto total loss gereden waarmee ik haar natuurlijk leuk kon plagen.
Uiteraard was ik veel beter in rijden blablabla
Was ook heel geloofwaardig totdat ik mijn bumper eraf reed tijdens het inparkeren..................
Ik heb een kwartier naast de auto staan lachen, zij ook en wie weet leven we nog lang en gelukkig.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 1 augustus 2010 @ 05:13:08 #277
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_84728745
''hey ik zie dat jij kan dansen, dansen?'' ''neuh ik heb eigenlijk teveel gedronken'' ''ow oke , uhm ik ga even naar mijn vrienden toe'' :')
pi_84735349
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:37 schreef x-tremed het volgende:

[..]

_O- ik kan je de hand schudden ;) precies hetzelfde meegemaakt, zag er mooi uit, leuke foto's etc.

Zat ik met 2 vrienden op vrijdagavond bij mij thuis te chillen belde zij, njah na een tijdje zei ze waarom gaan jullie niet hier op stap (1,5 uur rijden vanaf hier) en toen zei ze bluf :p dus wij zeiden, dat zeg je niet nog een keer. En jawel ze zei opnieuw dat het bluf zou zijn.

Dus wij in de auto springen, om half 1 's nachts naar haar toe. Komen we daar aan, komt me toch een zeekoe naar buiten zetten, gewoon eng ;) Mjah we stonden in een doodlopende straat en konden dus niet zo snel keren. Toch maar sociaal geweest en haar mee op stap genomen om haar vervolgens de hele avond bij de nerd van het groepje te laten terwijl de rest op de dansvloer stond los te gaan.

Daarna weer heel snel thuis afgezet en nooit meer contact gehad *O*
hehe snap niet dat ze dat nou doen net alsof er 1 jongen is die niet een rolberoerte krijgt als ie dr dan in et echt ziet :') :'( ik weet niet meer preceis wat ik zei maar had echt een kutsmoes zodat ik 1e trein weer terug moest :') Maar toen zei ze ook nog van ja ligt et aan mij ofniet? want je kan ook wel eerst kijken of et je bevalt en dan daarna beslissen

of ze me daarmee nou uitnodigde voor een testride zit ik me nu eigenlijk wel beetje af te vragen :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:01:03 #279
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84742789
nuja, versierblunder...

was ooit op een vakantiepark en daar zag ik een aantal keer hetzelfde meisje lopen. paar kleine praatjes gemaakt, maar meer niet.

op haar laatste dag zag ik haar lopen en ben ik op haar afgestapt met de vraag: Is het brutaal als ik om je msn-adres vraag? ze vond van niet en dat kreeg ik dus.

paar dagen later voeg ik haar toe op msn en babbel ik wat met haar. ineens begint ze rare vragen te stellen en uiteindelijk sluit ik het gesprek na wat botte opmerkingen van mijn kant af.

krijg ik paar dagen later een mailtje dat ze even weg was gelopen en haar kleine broertje het gesprek had vernaggeld. Dat geloofde ik neit dus ik heb nooit meer wat van me laten horen.

(mocht je dit herkennen in dit lezen...ik ben available ;))
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_84748301
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef 3rdRock het volgende:
nuja, versierblunder...

was ooit op een vakantiepark en daar zag ik een aantal keer hetzelfde meisje lopen. paar kleine praatjes gemaakt, maar meer niet.

op haar laatste dag zag ik haar lopen en ben ik op haar afgestapt met de vraag: Is het brutaal als ik om je msn-adres vraag? ze vond van niet en dat kreeg ik dus.

paar dagen later voeg ik haar toe op msn en babbel ik wat met haar. ineens begint ze rare vragen te stellen en uiteindelijk sluit ik het gesprek na wat botte opmerkingen van mijn kant af.

krijg ik paar dagen later een mailtje dat ze even weg was gelopen en haar kleine broertje het gesprek had vernaggeld. Dat geloofde ik neit dus ik heb nooit meer wat van me laten horen.

(mocht je dit herkennen in dit lezen...ik ben available ;))
Het is soberzo faal dat je daar niet iets regelde maar het via msn ging proberen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:54:54 #281
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84756781
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Superlam het volgende:

[..]

Het is soberzo faal dat je daar niet iets regelde maar het via msn ging proberen.
tja, je bent een verlegen faalhaas of je bent het niet :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_84759456
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

HAHAHAHHA WIE!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:30:12 #283
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_84764492
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 04:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zij had net haar auto total loss gereden waarmee ik haar natuurlijk leuk kon plagen.
Uiteraard was ik veel beter in rijden blablabla
Was ook heel geloofwaardig totdat ik mijn bumper eraf reed tijdens het inparkeren..................
Ik heb een kwartier naast de auto staan lachen, zij ook en wie weet leven we nog lang en gelukkig.
_O-
pi_86500396
subtiele kick ;)

ik had ook een beetje en blunder.
in een groot dorpshuis met mijn vriend en schoonfamile daarheen, leuk aardig, iedereen lekker drinken, want we waren op de fiets/lopend.

ik had al een paar keer een gozer gezien van mijn oude school, met wie ik altijd goed kon opschieten, dus na wat drankjes uiteindelijk toch maar elkaar tegen gekomen,

laten we hem voor het gemak.. Martin noemen ;)
ikzeg hee jij ben toch martin..?
hij: nee
ik ja wel dit en dat...

nou heel lul verhaal met hem gehouden, vroeger wastie altijd zo'n leuke jongen ;) haha
op een gegeven moment lachen..dit dat/..

houden we op eens elkaars hand beet... }:| terwijl ik bij mijn schoonfamilie sta....

ik denk shit, ik denk dat ik iets to much op heb... hem een beetje afgewimpeld, en de rest van de avond mega lief tegen me vriend gedaan, voelde me zoooo schuldig :@

en het ergste was nog...dat het helemaal die martin niet was! o|O o|O o|O o|O
zelfs zijn ouders wisten wie het was, martin iig niet! hahah en hij leek er zo op! :X
~ Bonito La Risa ~
pi_86508591
Daar hebben ze een woord voor... wat was het nou....

ach nvm, ik ben het kwijt :(
Lambo of Rekt
pi_86510145
Een tijd geleden ben ik met een schone dame op een date geweest. Erg gezellig, eerst wat gedronken in de Kater, daarna nog even een beetje kroegenhoppen in Enschede.

In ieder geval, de date verliep goed en we zaten samen flink te ouwehoeren. Toen ik haar terugliep naar het station zat ik haar een beetje uit te dagen dat ze me wilde zoenen, maar niet durfde. Dus op een gegeven stopt ze, pakt ze me vast en zoent me flink. Erg leuk, totdat ze met haar hand op mijn billen belandde. Wat ze niet wist is dat ik enorm kriebelig ben op mijn rug en billen en ik schoot dus toen enorm in de lach.

Mevrouw was dus boos en geïrriteerd en dacht dat ik haar zat uit te lachen. Dag leuke date. :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_86512777
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:28 schreef EggsTC het volgende:
Daar hebben ze een woord voor... wat was het nou....

ach nvm, ik ben het kwijt :(
BURN!!!!!!! :D [/Kelso]
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:37:41 #288
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_86522794
Vorige week liep ik rond 3.00 een café uit, toen een meisje (die ik redelijk kende) vroeg of ik haar naar huis wou brengen.. Ik met m'n dronken kop beredenerend: "ehm dat is niet handig want:
1. je woont aan de andere kant van de stad ivm met mij,
2. ik ben lopend
3. m'n vrienden zijn nog in de stad en
4. je vriendinnen wonen vlak bij je in de buurt, dus die kunnen je ook brengen".

Vervolgens koos ik ervoor om door te partyen, en zag ik haar overgebleven vriendinnen boos naar mij kijken..
Helaas snapte ik pas de volgende ochtend wat ze bedoelde met "naar huis brengen".

Dinsdagnacht was ook pauper. Ik was na een verjaardag redelijk dronken naar de stad gegaan.. Komt er terwijl ik aan de bar staat een bloedmooi meisje recht op mij af.. Ik geef haar een knipoog, ze lacht lief terug en blijft enkele minuten voor me staan en kijkend naar mij..
Het dringt echter niet tot me door waarom ze de hele tijd naar me blijft kijken, en ik zit een beetje te staren naar haar mooie gezichtje.. Vervolgens ga ik naar de wc, kom terug en weg is ze..

Maargoed, vannacht maar eens stappen met een max van 5 bier..
pi_86539512
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef famousje het volgende:
:?
pi_86598491
Niet echt een versierblunder... Meer iets dat per ongeluk werd aangezien voor een versierblunder :D

Ik was met 2 maten rond een uurtje of drie naar de plaatselijke nachtclub gegaan om nog eens als een stel hersenloze zombies door te dansen na te veel bier, zoals de meesten mensen doen 8-)

Zag ik op een gegeven moment een chick die ik nog kende van de middelbare school. Het enige vervelende was dat ik 'r naam kwijt was (ben al zo'n tarzan met namen...), want ik wilde wel gewoon ff wat kletsen en dansen.

Ik keek 'r dus aan en lachte naar haar. Dat zag ze en nog voor ik m'n hand op kon houden stond ze al voor m'n neus.... KNETTERdronken als ik was vertel ik 'r doodleuk iets in de richting van: ''Hey! Ik ken jou nog wel van school maareh... Wat was je naam nou ook weer...'' :Y :') :') :')
Waarop ze doodleuk reageerde met iets in de richting van: ''Soepele versiertruc man, echt te gek :') '' en wegliep om weer te gaan dansen.

Ik stond daar alleen maar van: '' :@ :@ :@ '' Terwijl mijn maten (die haar ook kende, maar d'r naam OOK kwijt waren door teveel alcohol) zich in een deuk lachten...

Rond half 5 'snachts wist ik het ineens weer dus dacht ik na een sigaretje gerookt te hebben buiten (zo netjes...) ik ga toch nog maar ff laten weten dat ik 'r naam weer weet en dat 't geen fokking versierpoging was :N
Dus ik terug, roepend: (laten we haar even voor 't gemak ''Sophie'' noemen :9 ) ''Sophiaaaa, ik wist je naam echt nog wel hoor ;)'' Waarop een zeer onzinnig en melig gesprek ontstond, bleek dat zij me keihard probeerde te naaien en voor lul te zetten omdat ik 'r naam vergeten was, terwijl ze die van mij nog altijd wist :@
Een snelle kus op m'n wang later was ze weg en hielden m'n maten al helemaal niet op met lachen :@ :@

Niet echt een boeiend verhaal achteraf, maar geloof me, 't leek heel awkward :{w
  maandag 20 september 2010 @ 01:52:51 #291
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_86624928
Geweldig topic :D Hou dit in leven :D
  maandag 20 september 2010 @ 12:20:22 #292
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_86631876
Mixende_match _O-
Woeste_Woerd _O-

Wat een verhalen weer, Koning.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 20 september 2010 @ 13:50:19 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_86634753
Geen versierblunder hier...liep alleen laatst een oude scharrel tegen het lijf in de kroeg. Tijdje mee staan kletsen. Vraagt mn vriendin later ' wie was dat?'.

Ik: Oh die ken ik van vroeger, zat bij mij op school.

Soms is het beter om niet de complete waarheid te vertellen ;).
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_86635850
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef famousje het volgende:
Vorige week liep ik rond 3.00 een café uit, toen een meisje (die ik redelijk kende) vroeg of ik haar naar huis wou brengen.. Ik met m'n dronken kop beredenerend: "ehm dat is niet handig want:
2. ik ben lopend
3. m'n vrienden zijn nog in de stad en
4. je vriendinnen wonen vlak bij je in de buurt, dus die kunnen je ook brengen".

Vervolgens koos ik ervoor om door te partyen, en zag ik haar overgebleven vriendinnen boos naar mij kijken..
Helaas snapte ik pas de volgende ochtend wat ze bedoelde met "naar huis brengen".

Dinsdagnacht was ook pauper. Ik was na een verjaardag redelijk dronken naar de stad gegaan.. Komt er terwijl ik aan de bar staat een bloedmooi meisje recht op mij af.. Ik geef haar een knipoog, ze lacht lief terug en blijft enkele minuten voor me staan en kijkend naar mij..
Het dringt echter niet tot me door waarom ze de hele tijd naar me blijft kijken, en ik zit een beetje te staren naar haar mooie gezichtje.. Vervolgens ga ik naar de wc, kom terug en weg is ze..

Maargoed, vannacht maar eens stappen met een max van 5 bier..
je hebt vakantie? Zo doordeweeks stappen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 20 september 2010 @ 15:19:34 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86637871
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

je hebt vakantie? Zo doordeweeks stappen?
Het begrip 'studentenleven' is je onbekend?
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 20 september 2010 @ 17:51:19 #296
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_86643809
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende: Dus op een gegeven stopt ze, pakt ze me vast en zoent me flink. Erg leuk, totdat ze met haar hand op mijn billen belandde. Wat ze niet wist is dat ik enorm kriebelig ben op mijn rug en billen en ik schoot dus toen enorm in de lach.

Mevrouw was dus boos en geïrriteerd en dacht dat ik haar zat uit te lachen. Dag leuke date. :')
_O-
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:54:06 #297
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92544308
bump :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_92974399
Mijn versierblunder is nog wel het ergst van allemaal;
was ik met kerst de boom aan het versieren, pleurt die hele boom om klabam met zijn punt door het enkel glas van de woonkamer :O '
pi_92977533
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef martinmonkey het volgende:
Mijn versierblunder is nog wel het ergst van allemaal;
was ik met kerst de boom aan het versieren, pleurt die hele boom om klabam met zijn punt door het enkel glas van de woonkamer :O '
:O :{
*** Nul Dertien ***
pi_92989024
laatst, om 5 uur, tent ging bijna dicht, me vrienden liepen al naar buiten, pakt zon meisje mij vast, waar ga je heen?! Ik; nou eeehhh... wilde naar huis maar als je wilt dat ik blijf..... dus ik bleef :D Maar, ik had eigenlijk veel te veel gehad en in het gesprek verstond ik haar niet goed(door de muziek) en herhaalde ook een paar keer dingen (door dronkenschap denk ik :') ) en toen danste we ook maar volgens mij ging dat niet soepel, stond ik op haar voet en t kan zijn dat ik haar zelfs half getrapt heb maar dat weet ik niet goed meer :') Maar goed, ze liep pardoes opeens weg en ging dansen met een andere gast. Ikke alleen naar huis :'( Kwam haar laatst weer tegen en ze had wel interesse in mij maar ze kon ze niks herinneren van toen en wist niet dat ze mij al gezien had zij ze... jaaa jaaa... ze was ook niet echt knap zag ik toen dus ging ik mooi er van door :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')