abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71727667
Dat is toch niet zo moeilijk, kom volgende week zelfde tijd terug en vraag haar nummer
Beneath the gold, bitter steel
pi_71729698
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Fingon het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk, kom volgende week zelfde tijd terug en vraag haar nummer
Het is al een maandje of wat geleden...
En toen heb ik d'r daarna nog wel een paar keer gezien, maar uiteindelijk niets geworden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:21:05 #203
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_71789425
Een nieuw dieptepunt in mijn carrière

Van het weekend in een of ander dorp naar een tent geweest met buren (1 paartje en 4 vriendinnen) die ik op een festival dit jaar heb leren kennen. Ik had behoorlijk veel gedronken, meer dan ik normaal doe. Behalve dat ik gemerkt heb dat in dorpen niet moeilijk wordt gedaan over leeftijd en ze er behoorlijk direct zijn (tenminste daar in ieder geval ), kwam ik uiteindelijk te slapen in een schuur met een man/vrouw of 7. Uiteindelijk toen ik eenmaal in mijn nest lag een arm om een van mijn buurvrouwen geslagen, die dat wel prettig vond en me naar andere delen "stuurde". Erg tof allemaal, maar ik merkte dat ik zo moe en gaar was als een hond. Nou ja, na even bezig te zijn geweest voelde ik opeens dat ik een por kreeg. Ik denk dat ik slaap was gevallen, maar weet het niet eens zeker Wat ik wel weet dat ik hierna weer in slaap ben gevallen en ze het maar heeft opgegeven...

Heb me toen ik thuis besefte wat er nou eigenlijk gebeurd was wel nog verontschuldigd, en even duidelijk gemaakt dat het geen afwijzing was. Wonder boven wonder pikte ze het. Maar goed ook, want we hadden nog een meet gepland over een paar weken. Anders is het ook weer zo lastig elkaar onder ogen te komen..
pi_71791060
Zo gek is dat niet als je je tot je neus vol met drank gegoten hebt.
pi_71879171
We hadden zo ook onze eigen vriendenkring, en gingen er wel es vrienden van vrienden mee.
Ergens in noord-holland (weet ik veel waar het was) kon je wel tof uitgaan (hoewel het nu echt een kindertent is geworden ) Man of 10 ging mee, en wat meiden natuurlijk . Wat gedronken enz. Halverwege de avond vraagt een meid uit onze groep of ik met dr de vloer op wou.. Een man die niet genoeg bezopen is en met zelfrespect gaat natuurlijk niet dansen.. Na tegenstribbelen heeft ze me toch overgehaald.
We stonden daar een minuut te zwaaien, en ik vond het echt nergens naartoe leiden, dus nokte ik ermee en ging terug naar de groep. Werd ik door vrienden ondervraagd wat ik van dr vond, of ik dr leuk vond etc.
"Ja.. nja.. vind dr wel leuk, maar gewoon leuk. "
Pas de volgende week toen ik in de bus zat en ze instapte viel het kwartje dat ze wel meer wou.
Want ze keek me boos aan en ging weer zitten. Sinds die tijd negeert ze me (ja, 3 jaar later nog!!! )
We hadden een beetje voorgedronken, maar heb er toen niks gekocht. Toen dit gebeurde was ik aardig nuchter, en ik heb er toch geen spijt van.
T ging een beetje te makkelijk, en zo leuk was ze niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjibble op 14-08-2009 16:17:42 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71897596
Had op vakantie in Ierland nog wat grappigs (ook geen blunder verder hoor). Het is daar de gewoonte om zaterdag vanaf 21uur de kroeg/discotheek in te gaan en de kroegen sluiten ook rond 00:30. Rond 23:30 is iedereen vaak dan al zo kort als een kanarie (zoals in Nederland rond 3:30 is). Goed, wij gaan rond 23:00 bij wat kroegjes kijken, stap ik nietsvermoedend een kroeg met livemuziek in (mn vriendin nog buiten wachten of het wat was) waar wat 40plussers staan te dansen.. De deur waar je die kroeg binnenstapte kwam precies uit op de dansvloer en op het moment dat ik binnen kom kijk ik recht in de ogen van een 40 plusser die blijkbaar nog geen danspartner had. Ik draai me om en wandel snel naar buiten, komt ze me achterna !!
Het gezicht van mn vriendin toen ik die kroeg uit kwam met die oude tante achter me aan was schitterrend
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef Sjibble het volgende:
We hadden zo ook onze eigen vriendenkring, en gingen er wel es vrienden van vrienden mee.
Ergens in noord-holland (weet ik veel waar het was) kon je wel tof uitgaan (hoewel het nu echt een kindertent is geworden ) Man of 10 ging mee, en wat meiden natuurlijk . Wat gedronken enz. Halverwege de avond vraagt een meid uit onze groep of ik met dr de vloer op wou.. Een man die niet genoeg bezopen is en met zelfrespect gaat natuurlijk niet dansen.. Na tegenstribbelen heeft ze me toch overgehaald.
We stonden daar een minuut te zwaaien, en ik vond het echt nergens naartoe leiden, dus nokte ik ermee en ging terug naar de groep. Werd ik door vrienden ondervraagd wat ik van dr vond, of ik dr leuk vond etc.
"Ja.. nja.. vind dr wel leuk, maar gewoon leuk. "
Pas de volgende week toen ik in de bus zat en ze instapte viel het kwartje dat ze wel meer wou.
Want ze keek me boos aan en ging weer zitten. Sinds die tijd negeert ze me (ja, 3 jaar later nog!!! )
We hadden een beetje voorgedronken, maar heb er toen niks gekocht. Toen dit gebeurde was ik aardig nuchter, en ik heb er toch geen spijt van.
T ging een beetje te makkelijk, en zo leuk was ze niet.
vind dat geen versierblunder hoor. Het komt over alsof de lelijkste chick van het stel die nooit enig aandacht krijgt van kerels jou een beetje verleide, jij ging er uiteraard niet mee akkoord en na 3 jaar is zij die actie nog steeds niet vergeten. En jij blijkbaar ook niet .

[ Bericht 14% gewijzigd door Sport_Life op 15-08-2009 12:01:17 ]
pi_71897902
Enkele jaren terug op eerste pinksterdag met een paar vrienden de kroeg in. Cola whiskey leek me wel lekker en dat was het ook. Zoveel gezopen dat ik ongeveer achterstevoren liep. In 1 kroeg stond er een meid die tussen mij en de bar in stond. Dus ik spreek haar aan of ik er ff bij mag. Raken aan de praat en voor ik het weet sta ik met r in een bomvolle tent te zoenen. Zoals gezegd zo dronken als een aap, geen idee meer waar ik mee bezig was. Volgende dag afgesproken om 's middags een borrel te doen in onze stamkroeg. Kom binnen, de barman: JA! Wie heb jij gister gezoend? Ik: Eh, weet ik veel. E.o.a Monique ofzo? Hij lachen, FOUT, dat was mevr. X! Ow. Kan best. Was bezopen, geen idee. Bleek mevr. X een dame te zijn die niet echt de knapste was. Geen probleem, ware het niet dat ze een topsportster is. Sindsdien krijg ik van elke wedstrijd waar ze aan meedoet een update van mn maten over dr prestaties. Olympische spelen waren een grote bron van vermaak voor ze
veni...bibi...vomui
pi_71898044
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Johan25m het volgende:
Enkele jaren terug op eerste pinksterdag met een paar vrienden de kroeg in. Cola whiskey leek me wel lekker en dat was het ook. Zoveel gezopen dat ik ongeveer achterstevoren liep. In 1 kroeg stond er een meid die tussen mij en de bar in stond. Dus ik spreek haar aan of ik er ff bij mag. Raken aan de praat en voor ik het weet sta ik met r in een bomvolle tent te zoenen. Zoals gezegd zo dronken als een aap, geen idee meer waar ik mee bezig was. Volgende dag afgesproken om 's middags een borrel te doen in onze stamkroeg. Kom binnen, de barman: JA! Wie heb jij gister gezoend? Ik: Eh, weet ik veel. E.o.a Monique ofzo? Hij lachen, FOUT, dat was mevr. X! Ow. Kan best. Was bezopen, geen idee. Bleek mevr. X een dame te zijn die niet echt de knapste was. Geen probleem, ware het niet dat ze een topsportster is. Sindsdien krijg ik van elke wedstrijd waar ze aan meedoet een update van mn maten over dr prestaties. Olympische spelen waren een grote bron van vermaak voor ze
Welke sport, sumo worstelen ofzo??
pi_71898440
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik gok gewichtheffen of kogelslingeren.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:44:01 #210
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_71898538
Ik denk Anky van Grunsven
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_71898560
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik denk Anky van Grunsven
Oh dat is ook een goede kandidaad ja. Alhoewel je dat moeilijk kan vergeten, al ben je nog zo kort die lelijke paardenbek van haar vergeet je niet volgens mij
pi_71898748
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houden
veni...bibi...vomui
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:01:36 #213
160953 Ezechielk
pi_71898898
Ok, dan kunnen we kiezen uit:

Marianne Vos
Hilda Kibet
Lornah Kiplagat
Lieke Klaus
Elsbeth Van Rooy-Vink
Chantal Beltman
Ariane Herde
Indra Angad-Gaur
Elena Timina
Edith van Dijk
Li Jiao
Li Jie
Michaella Krajicek
Lisa Mensink
Suzanne Harmes

Iemand?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:02:12 #214
160953 Ezechielk
pi_71898908
Ik ga voor Elsbeth Van Rooy-Vink
pi_71899056
Marianne en Monique lijken redelijk op elkaar qua naam. Daarnaast komen behalve de hardloopsters, de meeste veel minder vaak in het sportnieuws.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71899086
Marianne vos is ook wel een mogelijkheid
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:11:44 #217
160953 Ezechielk
pi_71899120
Hm, ik bedenk me nu dat ik er nog een paar overgeslagen heb.

Zwemsters met een bepaalde afstand en dat soort dingen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:12:22 #218
160953 Ezechielk
pi_71899141
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:09 schreef Wackyduck het volgende:
Marianne en Monique lijken redelijk op elkaar qua naam. Daarnaast komen behalve de hardloopsters, de meeste veel minder vaak in het sportnieuws.
Mjah, en mooi is ze ook niet:

pi_71899740
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik bedenk me nu dat ik er nog een paar overgeslagen heb.

Zwemsters met een bepaalde afstand en dat soort dingen.
Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.
pi_71899850
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.
In dat geval zijn de mogelijkheden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzanne_Harmes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariane_Herde
http://nl.wikipedia.org/wiki/Indra_Angad-Gaur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lisa_Mensink

Ik gok dan op Suzanne!
pi_71902493
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand ).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom '.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
pi_71904441
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:

En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'.
Dat is geen vraag.
pi_71904465
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand ).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom '.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
Ik moest lachen. Wat een gevoel voor humor en wat een (eigenlijk wel te verwachten) reactie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71904662
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Johan25m het volgende:

[..]

Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houden
Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?
pi_71904681
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?
HÚÚÚÚÚÚ!!!!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:07:10 #226
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71904958
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HÚÚÚÚÚÚ!!!!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71968458
Het was op Zaterdagavond om 3 uur s'nachts op de dansvloer van een andere kroeg dan waar ik normaal kom. Het bier had rijkelijk gevloeid en ik was van plan om bier van het eerste uur kwijt te raken. Zo gezegd , zo gedaan. Ik begaf me op de dansvloer om richting een toilet te komen en onderweg word ik door een meisje aangesproken dat ik zo'n leuke bril heb en of zij hem even mocht. Ik ben de beroerdste niet en gaf mijn bril even af. Dol gelukkig deed ze hem op en na wat grappen van haar vrienden kreeg ik hem terug. Maar toen werd de nood wel erg hoog dus snel afscheid en weg was ik. Enkele liters lichter stond ik weer op de dansvloer en voelde ik een paar borsten tegen mijn rug aan schuren. Ik probeerde me om te draaien om het meisje dat er aan vast zat te kunnen zien maar ze liep vrolijk mee. Ik voel daarna een klap op mijn kont en de woorden :"hey lekker ding" in mijn oren. Waarna ik zonder omkijken weer terug loop naar mijn maten en verder zuip. Pas de volgende ochtend bedacht ik me wie het was en door de drank ben ik vergeten hoe ze eruit zag dus een volgende ontmoeting zit er vast niet in gok ik niet echt een versierblunder gok ik maar gewoon stom
pi_71970576
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef InTheDarkness het volgende:
Het was op Zaterdagavond om 3 uur s'nachts op de dansvloer van een andere kroeg dan waar ik normaal kom. Het bier had rijkelijk gevloeid en ik was van plan om bier van het eerste uur kwijt te raken. Zo gezegd , zo gedaan. Ik begaf me op de dansvloer om richting een toilet te komen en onderweg word ik door een meisje aangesproken dat ik zo'n leuke bril heb en of zij hem even mocht. Ik ben de beroerdste niet en gaf mijn bril even af. Dol gelukkig deed ze hem op en na wat grappen van haar vrienden kreeg ik hem terug. Maar toen werd de nood wel erg hoog dus snel afscheid en weg was ik. Enkele liters lichter stond ik weer op de dansvloer en voelde ik een paar borsten tegen mijn rug aan schuren. Ik probeerde me om te draaien om het meisje dat er aan vast zat te kunnen zien maar ze liep vrolijk mee. Ik voel daarna een klap op mijn kont en de woorden :"hey lekker ding" in mijn oren. Waarna ik zonder omkijken weer terug loop naar mijn maten en verder zuip. Pas de volgende ochtend bedacht ik me wie het was en door de drank ben ik vergeten hoe ze eruit zag dus een volgende ontmoeting zit er vast niet in gok ik niet echt een versierblunder gok ik maar gewoon stom
Precies hetzelfde verhaal hier
Liters lozen, en terugweg naar je vriendenkring een meid die dr borsten tegen mn rug schuurt.
Gewoon out of nowhere ...
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:23:48 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71971670
Drank verneukt meer dan je lief is, zo blijkt maar weer.

Behalve bij mij, want ik heb afgelopen weekend nog een lift naar huis gescoord door een leuke dame .

en fix je sig even. in je sig zijn de tags niet nodig volgens mij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:41:18 #230
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71976829
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef fathank het volgende:
Drank verneukt meer dan je lief is, zo blijkt maar weer.

Behalve bij mij, want ik heb afgelopen weekend nog een lift naar huis gescoord door een leuke dame .
En hoeveel betaalde je?

Tevens was het niet mijn intentie haar te versieren, maar mij is naverteld dat ik de hele avond dus met mijn arm om een meisje stond te praten enzo. Ze scheen het wel leuk te vinden. Afijn, ik weet echt niks meer van die avond, de week erna ging ik voor voetbal even een banaan halen (bananen voor voetbal ), ging ik bij een meisje achter de kassa staan. Ze zegt; 'Het was wel gezellig he, vorige week.'
Ik zei iets van 'Euhh, ja? '.
Deathlift or Die.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:49:22 #231
157922 fathank
pi_72012241
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

En hoeveel betaalde je?

Tevens was het niet mijn intentie haar te versieren, maar mij is naverteld dat ik de hele avond dus met mijn arm om een meisje stond te praten enzo. Ze scheen het wel leuk te vinden. Afijn, ik weet echt niks meer van die avond, de week erna ging ik voor voetbal even een banaan halen (bananen voor voetbal ), ging ik bij een meisje achter de kassa staan. Ze zegt; 'Het was wel gezellig he, vorige week.'
Ik zei iets van 'Euhh, ja? '.
Euhm niks. Ze heeft zelfs bier voor me gehaald . Vanavond daten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:02:04 #232
253447 Ethanolic
pi_72058223
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Euhm niks. Ze heeft zelfs bier voor me gehaald . Vanavond daten
Baas.
Deathlift or Die.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:23:59 #233
157922 fathank
pi_72058956
Achja, daarvoor ben ik ook een keer of 5 op m'n bek gegaan dusja. Kwantiteit brengt vanzelf kwaliteit .
pi_72063833
Kheb gisteren echt een hele leuke openingszin gehoord:

Hoeveel weegt een ijsbeer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
pi_72064378
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:22 schreef Relatieveling het volgende:
Kheb gisteren echt een hele leuke openingszin gehoord:

Hoeveel weegt een ijsbeer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoorde ik eens op tv, bij die serie van Hulk Hogan.
Maar dan in het Engels he
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:43:52 #236
157922 fathank
pi_72077380
Openingszinnen .

Heeft dat ooit gewerkt in de historie van het versieren?
pi_72111972
mijn grootste versierblunder:
Tijd gestapt met een meisje, redelijk beiden beschonken.
Lopen we de kroeg uit, zoen haar en denk: doe even galant de deur voor haar open.
Knal ik zo die deur recht in haar gezicht.....en flink hard ook.....
Dat was niet slim van me.
Gelukkig kon ze er om lachen ......hehe....drank...
Hoop doet voetballen
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:47:26 #238
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_72113334
Mijn grootste blunder is eigenlijk veroorzaakt door iemand anders. Ik trek veel op met meiden van de (ja ik ben een limburger) Carnavalsvereniging en dat is natuurlijk zo'n hele horde! Nu gaan wij op zaterdag vaker naar de shoarma-tent in de straat bij de kroegen!

Bij de shoarma-tent is bij de eigenaar een geintje erin geslopen om elke keer als ik daar weer eens binnenkwam weer te roepen: Alweer een andere meid hoe doe je t toch! (Hij weet wel dat t gewoon vriendinnen zijn) Maar goed de blikken van de andere mensen in de zaak zijn meestal wel erg vermakelijk!

Op een gegeven moment die vent van de shoarma-tent dus nergens meer te zien. Heeft hij ontslag genomen daar waarom hoe of wat was niet echt duidelijk.

Ik dus laatst met een dame die ik echt wel zag zitten na een hoop voorbereidend werk lekker uit eten!
Nou wij samen restaurantje uitzoeken. Zij had wel zin op grieks. Ik meteen oh dorp hiernaast pas een nieuw grieks restaurant geopend ben er nog nooit geweest!

Wij daar naartoe lekker aan tafel komt de ober(bleek later eigenaar) aangelopen en ..... ja hoor t was m
de man van de shoarma-tent. Dus we zitten koud aan tafel roept ie meteen Alweer een andere meid, deze is veel knapper...... Ik dus meteen een lachstuip maar ja mijn vrouwelijke tafelgenoot was bepaald niet amused. Uiteindelijk heb ik het haar wel uit kunnen leggen, maar de sfeer kwam er niet helemaal terug in helaas. Volgens mij bleef ze toch stiekem geloven dat ik een player of zo was.
Erg jammer maar ja moet eerlijk zijn als een meid al niet tegen dit soort geintjes kan, heeft ze toch niks te zoeken bij mij!
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
pi_72135839
Op een blauwe maandag, twee dagen na het verbreken van een relatie van twee jaar, ging ik maar weer eens fitnessen. Komt me daar toch ineens een chick binnengelopen! Lang, slank, ronde billen en borsten, leuk bekkie met een ondeugend mondje, sproetjes, blauwgrijze ogen en peper-en-zout-kleurig haar met krul. Ik dacht dat ik gek werd, heb toen zelfs voor de eerste keer een erectie gehad in de sportschool... Dus ik zit daar extra mijn best te doen en krijg het niet voor elkaar mijn ogen van haar af te houden. Ondertussen zat ik maar te denken wat een boffert je moet zijn om met haar te mogen zijn.

Na twee en een half uur aan de gewichten gehangen te hebben, compleet gesloopt, ging ik de bus maar pakken. Ik sta bij de halte, zie ik haar ineens aan komen lopen en ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik staarde maar naar het tijdschema en plots zegt ze daar wat over. Ik kijk nog om me heen, maar ze had het echt tegen mij. Blijdschap! We babbelen wat, heel ontspannen en gezellig totdat de bus aankomt. Ik ga zitten in de bus en ze komt gewoon naast me zitten! Het was best krap, dus ze zat dicht tegen me aan. We spraken en lachten nog heel wat af, terwijl onze hoofden op 20 cm afstand waren en we elkaar recht in de ogen aankeken. Ik verbaasde mezelf over mijn soepele praatjes, welke ik altijd wel heb, maar was ondertussen in mijn hoofd volledig stom geslagen met haar schoonheid. Ik nodigde haar nog uit voor de Leidsche Museumnacht, helaas had ze een vakantie willen boeken die week. Inmiddels stonden we op het station en zei ik dat ze me maar moest hyven, mocht ze nog willen gaan. Ik zei gedag en draaide me om en denk bij mezelf: WAAROM HEB JE IN GODSNAAM NIET OM HAAR NUMMER EN EEN DRANKJE GEVRAAGD?! Ik draai mezelf direct weer om, maar kon haar al niet meer vinden. Ik heb de menigte nog een tijd gescand, maar tevergeefs. Pas toen ik al rijdende in mijn volgende bus zat, zag ik haar weer staan.

Ik heb haar voornaam gekregen van haar, weet waar ze woont, studeert en sport, maar meer kom ik niet te weten. Het is nooit in me opgekomen dat ze misschien mij wel aan het versieren was, damnit. Helaas heb ik nooit haar waar dan ook op internet kunnen achterhalen en ik vind het toch wel erg stalkerig om bij de sportschool haar gegevens te vragen. Ben nog vaak teruggekeerd om te sporten op dezelfde tijden en dagen, maar helaas. Hopelijk is het door vakantietijd.

OH GAWD!
I do not know the unknown very well... yet
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:05:31 #240
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72135987
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Forevah het volgende:
Op een blauwe maandag, twee dagen na het verbreken van een relatie van twee jaar, ging ik maar weer eens fitnessen. Komt me daar toch ineens een chick binnengelopen! Lang, slank, ronde billen en borsten, leuk bekkie met een ondeugend mondje, sproetjes, blauwgrijze ogen en peper-en-zout-kleurig haar met krul. Ik dacht dat ik gek werd, heb toen zelfs voor de eerste keer een erectie gehad in de sportschool... Dus ik zit daar extra mijn best te doen en krijg het niet voor elkaar mijn ogen van haar af te houden. Ondertussen zat ik maar te denken wat een boffert je moet zijn om met haar te mogen zijn.

Na twee en een half uur aan de gewichten gehangen te hebben, compleet gesloopt, ging ik de bus maar pakken. Ik sta bij de halte, zie ik haar ineens aan komen lopen en ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik staarde maar naar het tijdschema en plots zegt ze daar wat over. Ik kijk nog om me heen, maar ze had het echt tegen mij. Blijdschap! We babbelen wat, heel ontspannen en gezellig totdat de bus aankomt. Ik ga zitten in de bus en ze komt gewoon naast me zitten! Het was best krap, dus ze zat dicht tegen me aan. We spraken en lachten nog heel wat af, terwijl onze hoofden op 20 cm afstand waren en we elkaar recht in de ogen aankeken. Ik verbaasde mezelf over mijn soepele praatjes, welke ik altijd wel heb, maar was ondertussen in mijn hoofd volledig stom geslagen met haar schoonheid. Ik nodigde haar nog uit voor de Leidsche Museumnacht, helaas had ze een vakantie willen boeken die week. Inmiddels stonden we op het station en zei ik dat ze me maar moest hyven, mocht ze nog willen gaan. Ik zei gedag en draaide me om en denk bij mezelf: WAAROM HEB JE IN GODSNAAM NIET OM HAAR NUMMER EN EEN DRANKJE GEVRAAGD?! Ik draai mezelf direct weer om, maar kon haar al niet meer vinden. Ik heb de menigte nog een tijd gescand, maar tevergeefs. Pas toen ik al rijdende in mijn volgende bus zat, zag ik haar weer staan.

Ik heb haar voornaam gekregen van haar, weet waar ze woont, studeert en sport, maar meer kom ik niet te weten. Het is nooit in me opgekomen dat ze misschien mij wel aan het versieren was, damnit. Helaas heb ik nooit haar waar dan ook op internet kunnen achterhalen en ik vind het toch wel erg stalkerig om bij de sportschool haar gegevens te vragen. Ben nog vaak teruggekeerd om te sporten op dezelfde tijden en dagen, maar helaas. Hopelijk is het door vakantietijd.

OH GAWD!
je hebt voornaam, waar ze woont en sport. Tevens kan je bij de sportschool omgegevens vragen.
Ik heb een keer veel info gevonden van iemand waarvan ik alleen ongeveer wist waar ze werkte.

Dus navragen aan de sportschool
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72137070
Maar dat komt zo stalkerig over... Bovendien weet ik niet eens of ze dat wel doen. Ik zou het zelf niet fijn vinden als iemand mijn gegevens zo kan opvragen.
pi_72137221
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef Forevah het volgende:
Maar dat komt zo stalkerig over... Bovendien weet ik niet eens of ze dat wel doen. Ik zou het zelf niet fijn vinden als iemand mijn gegevens zo kan opvragen.
Laat dan een berichtje voor d'r achter bij die sportschool. Niet geschoten is altijd mis.
pi_72137241
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef Forevah het volgende:
Gewoon doen, of vraag de sportschool of ze haar even een berichtje met jou gegevens ofzo willen sturen
Beneath the gold, bitter steel
pi_72137720
Hey, dat zijn goede tips! Ik ga wel voor de eerste.

Bedankt Barbusse.
pi_72137811
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Forevah het volgende:
Hey, dat zijn goede tips! Ik ga wel voor de eerste.

Bedankt Barbusse.
You're welcome. En als 't werkt wel even laten weten hè?
pi_72137983
Zeker! Ik ga deze week nog tweemaal fitnessen en maandag ook weer. Als ik haar die maandag nog niet ben tegengekomen zal ik een berichtje voor haar achterlaten.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:32:08 #247
160953 Ezechielk
pi_72138808
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Forevah het volgende:
Zeker! Ik ga deze week nog tweemaal fitnessen en maandag ook weer. Als ik haar die maandag nog niet ben tegengekomen zal ik een berichtje voor haar achterlaten.
Als wederdienst willen wij wel een foto van je nieuwe schone zien hè
pi_72143103
Eerst eens kijken of het allemaal gaat lukken. Ik ga mijn best doen in ieder geval!
pi_74653866
Tvp
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:44:02 #250
253447 Ethanolic
pi_74659299
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:49 schreef Forevah het volgende:
Eerst eens kijken of het allemaal gaat lukken. Ik ga mijn best doen in ieder geval!
Update?
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')