Het is al een maandje of wat geleden...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Fingon het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk, kom volgende week zelfde tijd terug en vraag haar nummer
vind dat geen versierblunder hoor. Het komt over alsof de lelijkste chick van het stel die nooit enig aandacht krijgt van kerels jou een beetje verleide, jij ging er uiteraard niet mee akkoord en na 3 jaar is zij die actie nog steeds niet vergeten. En jij blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef Sjibble het volgende:
We hadden zo ook onze eigen vriendenkring, en gingen er wel es vrienden van vrienden mee.
Ergens in noord-holland (weet ik veel waar het was) kon je wel tof uitgaan (hoewel het nu echt een kindertent is geworden) Man of 10 ging mee, en wat meiden natuurlijk
. Wat gedronken enz. Halverwege de avond vraagt een meid uit onze groep of ik met dr de vloer op wou.. Een man die niet genoeg bezopen is en met zelfrespect gaat natuurlijk niet dansen.. Na tegenstribbelen heeft ze me toch overgehaald.
We stonden daar een minuut te zwaaien, en ik vond het echt nergens naartoe leiden, dus nokte ik ermee en ging terug naar de groep. Werd ik door vrienden ondervraagd wat ik van dr vond, of ik dr leuk vond etc.
"Ja.. nja.. vind dr wel leuk, maar gewoon leuk."
Pas de volgende week toen ik in de bus zat en ze instapte viel het kwartje dat ze wel meer wou.
Want ze keek me boos aan en ging weer zitten. Sinds die tijd negeert ze me (ja, 3 jaar later nog!!!)
We hadden een beetje voorgedronken, maar heb er toen niks gekocht. Toen dit gebeurde was ik aardig nuchter, en ik heb er toch geen spijt van.
T ging een beetje te makkelijk, en zo leuk was ze niet.
Welke sport, sumo worstelen ofzo??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Johan25m het volgende:
Enkele jaren terug op eerste pinksterdag met een paar vrienden de kroeg in. Cola whiskey leek me wel lekker en dat was het ook. Zoveel gezopen dat ik ongeveer achterstevoren liep. In 1 kroeg stond er een meid die tussen mij en de bar in stond. Dus ik spreek haar aan of ik er ff bij mag. Raken aan de praat en voor ik het weet sta ik met r in een bomvolle tent te zoenen. Zoals gezegd zo dronken als een aap, geen idee meer waar ik mee bezig was. Volgende dag afgesproken om 's middags een borrel te doen in onze stamkroeg. Kom binnen, de barman: JA! Wie heb jij gister gezoend? Ik: Eh, weet ik veel. E.o.a Monique ofzo? Hij lachen, FOUT, dat was mevr. X! Ow. Kan best. Was bezopen, geen idee. Bleek mevr. X een dame te zijn die niet echt de knapste was. Geen probleem, ware het niet dat ze een topsportster is. Sindsdien krijg ik van elke wedstrijd waar ze aan meedoet een update van mn maten over dr prestaties. Olympische spelen waren een grote bron van vermaak voor ze
Ik gok gewichtheffen of kogelslingeren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke sport, sumo worstelen ofzo??
Oh dat is ook een goede kandidaad ja. Alhoewel je dat moeilijk kan vergeten, al ben je nog zo kort die lelijke paardenbek van haar vergeet je niet volgens mijquote:
Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke sport, sumo worstelen ofzo??
Mjah, en mooi is ze ook niet:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:09 schreef Wackyduck het volgende:
Marianne en Monique lijken redelijk op elkaar qua naam. Daarnaast komen behalve de hardloopsters, de meeste veel minder vaak in het sportnieuws.
Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik bedenk me nu dat ik er nog een paar overgeslagen heb.
Zwemsters met een bepaalde afstand en dat soort dingen.
In dat geval zijn de mogelijkheden:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.
Dat is geen vraag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom'.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Johan25m het volgende:
[..]
Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houden
HÚÚÚÚÚÚ!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?
Precies hetzelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef InTheDarkness het volgende:
Het was op Zaterdagavond om 3 uur s'nachts op de dansvloer van een andere kroeg dan waar ik normaal kom. Het bier had rijkelijk gevloeid en ik was van plan om bier van het eerste uur kwijt te raken. Zo gezegd , zo gedaan. Ik begaf me op de dansvloer om richting een toilet te komen en onderweg word ik door een meisje aangesproken dat ik zo'n leuke bril heb en of zij hem even mocht. Ik ben de beroerdste niet en gaf mijn bril even af. Dol gelukkig deed ze hem op en na wat grappen van haar vrienden kreeg ik hem terug. Maar toen werd de nood wel erg hoog dus snel afscheid en weg was ik. Enkele liters lichter stond ik weer op de dansvloer en voelde ik een paar borsten tegen mijn rug aan schuren. Ik probeerde me om te draaien om het meisje dat er aan vast zat te kunnen zien maar ze liep vrolijk mee. Ik voel daarna een klap op mijn kont en de woorden :"hey lekker ding" in mijn oren. Waarna ik zonder omkijken weer terug loop naar mijn maten en verder zuip. Pas de volgende ochtend bedacht ik me wie het was en door de drank ben ik vergeten hoe ze eruit zagdus een volgende ontmoeting zit er vast niet in gok ik niet echt een versierblunder gok ik maar gewoon stom
En hoeveel betaalde je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef fathank het volgende:
Drank verneukt meer dan je lief is, zo blijkt maar weer.
Behalve bij mij, want ik heb afgelopen weekend nog een lift naar huis gescoord door een leuke dame.
Euhm niks. Ze heeft zelfs bier voor me gehaaldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En hoeveel betaalde je?![]()
Tevens was het niet mijn intentie haar te versieren, maar mij is naverteld dat ik de hele avond dus met mijn arm om een meisje stond te praten enzo. Ze scheen het wel leuk te vinden. Afijn, ik weet echt niks meer van die avond, de week erna ging ik voor voetbal even een banaan halen (bananen voor voetbal), ging ik bij een meisje achter de kassa staan. Ze zegt; 'Het was wel gezellig he, vorige week.'
Ik zei iets van 'Euhh, ja?'.
Baas.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Euhm niks. Ze heeft zelfs bier voor me gehaald. Vanavond daten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:22 schreef Relatieveling het volgende:
Kheb gisteren echt een hele leuke openingszin gehoord:
Hoeveel weegt een ijsbeer?Die hoorde ik eens op tv, bij die serie van Hulk Hogan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan in het Engels he
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
je hebt voornaam, waar ze woont en sport. Tevens kan je bij de sportschool omgegevens vragen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Forevah het volgende:
Op een blauwe maandag, twee dagen na het verbreken van een relatie van twee jaar, ging ik maar weer eens fitnessen. Komt me daar toch ineens een chick binnengelopen!Lang, slank, ronde billen en borsten, leuk bekkie met een ondeugend mondje, sproetjes, blauwgrijze ogen en peper-en-zout-kleurig haar met krul. Ik dacht dat ik gek werd, heb toen zelfs voor de eerste keer een erectie gehad in de sportschool...
Dus ik zit daar extra mijn best te doen en krijg het niet voor elkaar mijn ogen van haar af te houden. Ondertussen zat ik maar te denken wat een boffert je moet zijn om met haar te mogen zijn.
Na twee en een half uur aan de gewichten gehangen te hebben, compleet gesloopt, ging ik de bus maar pakken. Ik sta bij de halte, zie ik haar ineens aan komen lopen en ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik staarde maar naar het tijdschema en plots zegt ze daar wat over. Ik kijk nog om me heen, maar ze had het echt tegen mij. Blijdschap!We babbelen wat, heel ontspannen en gezellig totdat de bus aankomt. Ik ga zitten in de bus en ze komt gewoon naast me zitten! Het was best krap, dus ze zat dicht tegen me aan. We spraken en lachten nog heel wat af, terwijl onze hoofden op 20 cm afstand waren en we elkaar recht in de ogen aankeken. Ik verbaasde mezelf over mijn soepele praatjes, welke ik altijd wel heb, maar was ondertussen in mijn hoofd volledig stom geslagen met haar schoonheid. Ik nodigde haar nog uit voor de Leidsche Museumnacht, helaas had ze een vakantie willen boeken die week. Inmiddels stonden we op het station en zei ik dat ze me maar moest hyven, mocht ze nog willen gaan. Ik zei gedag en draaide me om en denk bij mezelf: WAAROM HEB JE IN GODSNAAM NIET OM HAAR NUMMER EN EEN DRANKJE GEVRAAGD?! Ik draai mezelf direct weer om, maar kon haar al niet meer vinden. Ik heb de menigte nog een tijd gescand, maar tevergeefs. Pas toen ik al rijdende in mijn volgende bus zat, zag ik haar weer staan.
Ik heb haar voornaam gekregen van haar, weet waar ze woont, studeert en sport, maar meer kom ik niet te weten. Het is nooit in me opgekomen dat ze misschien mij wel aan het versieren was, damnit. Helaas heb ik nooit haar waar dan ook op internet kunnen achterhalen en ik vind het toch wel erg stalkerig om bij de sportschool haar gegevens te vragen. Ben nog vaak teruggekeerd om te sporten op dezelfde tijden en dagen, maar helaas. Hopelijk is het door vakantietijd.
OH GAWD!
Laat dan een berichtje voor d'r achter bij die sportschool. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef Forevah het volgende:
Maar dat komt zo stalkerig over... Bovendien weet ik niet eens of ze dat wel doen. Ik zou het zelf niet fijn vinden als iemand mijn gegevens zo kan opvragen.
Gewoon doen, of vraag de sportschool of ze haar even een berichtje met jou gegevens ofzo willen sturenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef Forevah het volgende:
Maar dat komt zo stalkerig over... Bovendien weet ik niet eens of ze dat wel doen. Ik zou het zelf niet fijn vinden als iemand mijn gegevens zo kan opvragen.
You're welcome.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Forevah het volgende:
Hey, dat zijn goede tips! Ik ga wel voor de eerste.
Bedankt Barbusse.
Als wederdienst willen wij wel een foto van je nieuwe schone zien hèquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Forevah het volgende:
Zeker! Ik ga deze week nog tweemaal fitnessen en maandag ook weer. Als ik haar die maandag nog niet ben tegengekomen zal ik een berichtje voor haar achterlaten.
Update?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:49 schreef Forevah het volgende:
Eerst eens kijken of het allemaal gaat lukken. Ik ga mijn best doen in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |