hehe snap niet dat ze dat nou doen net alsof er 1 jongen is die niet een rolberoerte krijgt als ie dr dan in et echt zietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:37 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik kan je de hand schudden
precies hetzelfde meegemaakt, zag er mooi uit, leuke foto's etc.
Zat ik met 2 vrienden op vrijdagavond bij mij thuis te chillen belde zij, njah na een tijdje zei ze waarom gaan jullie niet hier op stap (1,5 uur rijden vanaf hier) en toen zei ze bluf :p dus wij zeiden, dat zeg je niet nog een keer. En jawel ze zei opnieuw dat het bluf zou zijn.
Dus wij in de auto springen, om half 1 's nachts naar haar toe. Komen we daar aan, komt me toch een zeekoe naar buiten zetten, gewoon engMjah we stonden in een doodlopende straat en konden dus niet zo snel keren. Toch maar sociaal geweest en haar mee op stap genomen om haar vervolgens de hele avond bij de nerd van het groepje te laten terwijl de rest op de dansvloer stond los te gaan.
Daarna weer heel snel thuis afgezet en nooit meer contact gehad
Het is soberzo faal dat je daar niet iets regelde maar het via msn ging proberen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef 3rdRock het volgende:
nuja, versierblunder...
was ooit op een vakantiepark en daar zag ik een aantal keer hetzelfde meisje lopen. paar kleine praatjes gemaakt, maar meer niet.
op haar laatste dag zag ik haar lopen en ben ik op haar afgestapt met de vraag: Is het brutaal als ik om je msn-adres vraag? ze vond van niet en dat kreeg ik dus.
paar dagen later voeg ik haar toe op msn en babbel ik wat met haar. ineens begint ze rare vragen te stellen en uiteindelijk sluit ik het gesprek na wat botte opmerkingen van mijn kant af.
krijg ik paar dagen later een mailtje dat ze even weg was gelopen en haar kleine broertje het gesprek had vernaggeld. Dat geloofde ik neit dus ik heb nooit meer wat van me laten horen.
(mocht je dit herkennen in dit lezen...ik ben available)
tja, je bent een verlegen faalhaas of je bent het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Superlam het volgende:
[..]
Het is soberzo faal dat je daar niet iets regelde maar het via msn ging proberen.
HAHAHAHHA WIE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hehe echte blunder is et niet van mij meer van haar maar goedjaar geleden nu ongeveer zat ik beetje te chillen op hyves met zon chickie :$ op die fotos vn dr hyves zag ze er echt goed uit enzo en ik weet nog dat ik een beetje verbaasd was van dit gaat wel heel makkelijk zo
Maargoed we hadden dus afgesproken dat ik met trein naar dr toe zou komen ( ze woonde ongeveer kwrtiertje met de trein van me af ) kom ik daar is et in 1x een fatibomba chick
![]()
en ik echt FUUUUUUUU~!!! !~~!@ hoe kon ik dat niet gezien hebben op die fotos maarja ze had alleen fotos waar ze met dr hoofd op stond en dr tieten (en die zagen er op de fotos wel goed uit
)
kutwijfben toen mooi weer 1e trein treuggegaan na eerst even tussenstopje bij shoppa
quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zij had net haar auto total loss gereden waarmee ik haar natuurlijk leuk kon plagen.
Uiteraard was ik veel beter in rijden blablabla
Was ook heel geloofwaardig totdat ik mijn bumper eraf reed tijdens het inparkeren..................
Ik heb een kwartier naast de auto staan lachen, zij ook en wie weet leven we nog lang en gelukkig.
BURN!!!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:28 schreef EggsTC het volgende:
Daar hebben ze een woord voor... wat was het nou....
ach nvm, ik ben het kwijt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef famousje het volgende:
1. je woont aan de andere kant van de stad ivm met mij,
je hebt vakantie? Zo doordeweeks stappen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef famousje het volgende:
Vorige week liep ik rond 3.00 een café uit, toen een meisje (die ik redelijk kende) vroeg of ik haar naar huis wou brengen.. Ik met m'n dronken kop beredenerend: "ehm dat is niet handig want:
1. je woont aan de andere kant van de stad ivm met mij,
2. ik ben lopend
3. m'n vrienden zijn nog in de stad en
4. je vriendinnen wonen vlak bij je in de buurt, dus die kunnen je ook brengen".
Vervolgens koos ik ervoor om door te partyen, en zag ik haar overgebleven vriendinnen boos naar mij kijken..
Helaas snapte ik pas de volgende ochtend wat ze bedoelde met "naar huis brengen".
Dinsdagnacht was ook pauper. Ik was na een verjaardag redelijk dronken naar de stad gegaan.. Komt er terwijl ik aan de bar staat een bloedmooi meisje recht op mij af.. Ik geef haar een knipoog, ze lacht lief terug en blijft enkele minuten voor me staan en kijkend naar mij..
Het dringt echter niet tot me door waarom ze de hele tijd naar me blijft kijken, en ik zit een beetje te staren naar haar mooie gezichtje.. Vervolgens ga ik naar de wc, kom terug en weg is ze..
Maargoed, vannacht maar eens stappen met een max van 5 bier..
Het begrip 'studentenleven' is je onbekend?quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
je hebt vakantie? Zo doordeweeks stappen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende: Dus op een gegeven stopt ze, pakt ze me vast en zoent me flink. Erg leuk, totdat ze met haar hand op mijn billen belandde. Wat ze niet wist is dat ik enorm kriebelig ben op mijn rug en billen en ik schoot dus toen enorm in de lach.
Mevrouw was dus boos en geïrriteerd en dacht dat ik haar zat uit te lachen. Dag leuke date.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef martinmonkey het volgende:
Mijn versierblunder is nog wel het ergst van allemaal;
was ik met kerst de boom aan het versieren, pleurt die hele boom om klabam met zijn punt door het enkel glas van de woonkamer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |