Ghehe, gelukkig niet zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dacht dat het normaal was voor jou. Niet dus.
Toen ging ik met geen enkel meisjequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daar heb je toen meisje nummer 354 gescoord?![]()
[..]
Oké duidelijk, ik vraag niet meer![]()
[..]
Dan is het wel handig
Kwaak is heel open geweest hier, dat klopt. Maar dan nog zit er heel veel tussen open zijn en alles vertellen en ook tussen iets vertellen en heel open zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:28 schreef getl0st het volgende:
Niet lullig bedoelt.. ik ga geen kwaakvaakje doen hier
Users die daar elk topic weer over beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef heksehiel het volgende:
Mods die door een vol topic heen posten![]()
Die bazen mogen hier wegblijven van mij hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Aah geen dubbel topic, terwijl HW alwéér de 301e post gemaakt heeft
Zeker 2 bazen voor je topic
Oow dat, oké..quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Toen ging ik met geen enkel meisje
Maar vond het zo raar omdat het zo relaxed voelde bij haar, ik kon haar net 2 uur en was al met haar aan het knuffelen / zoenen / hand in hand aan het lopen![]()
![]()
Maar ze is echt gigantisch druk met school / stage / werk
Heb nu al 2x afgesproken, maar ze kan steeds niet
Mods die zich druk maken om de symptomen in plaats van het probleem aan te pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Users die daar elk topic weer over beginnen.
Idd, ik vraag me oprecht af of je beter niet in PUB kan gaan posten met je infantiele gedoe.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bazen mogen hier wegblijven van mij hoor!
Ik stel 2 KF's voor als tegenbod, mét diamantjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bazen mogen hier wegblijven van mij hoor!
Ik kies er voor om weinig tot niets te vertellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kwaak is heel open geweest hier, dat klopt. Maar dan nog zit er heel veel tussen open zijn en alles vertellen en ook tussen iets vertellen en heel open zijn
Eén KF is meer dan genoeg!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef heksehiel het volgende:
Ik stel 2 KF's voor als tegenbod, mét diamantjes![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
Ik kies er voor om weinig tot niets te vertellenmag dat ook?
je denkt teveel naquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga toch onzeker doen
Ik vindt het wel leuk dat hij zo snel is en dat hij vraagt of ik het ook leuk vond.
Hij is 22 en dat is de eerste keer dat iemand jonger is dan ik
Hij was 3 weken geleden jarig.
Ik was wel net zo erg weg van hem als zaterdag
Die vriendin van haar vertelde het afgelopen zaterdag ook op het festival, dat ze haar meestal ook pas 8 uur later terug smstquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dat, oké..Ging je dus toch met een meisje
Of, ooh wacht, West-Friesland; ben je met haar geweest
![]()
Jammer dat ze geen tijd heeft
You think way to muchquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga toch onzeker doen
Ik vindt het wel leuk dat hij zo snel is en dat hij vraagt of ik het ook leuk vond.
Hij is 22 en dat is de eerste keer dat iemand jonger is dan ik
Hij was 3 weken geleden jarig.
Ik was wel net zo erg weg van hem als zaterdag
Waarom? Als hij dat vanmorgen stuurde dan zit het wel goed...quote:
Dat wil ik best, ik ken helaas mensen die wel vooruit plannenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Eigen schuld, dikke bult. Ga maar gebruik maken van je leven dan
Doe eens niet zo serieus manquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me oprecht af of je beter niet in PUB kan gaan posten met je infantiele gedoe.
Net als een tanktopquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus man
Ik gebruik het woord baas alleen maar omdat ik weet dat het té slecht is om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Net als een tanktopHeb niet echt zin in wéér dit gemauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Tja...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef rival het volgende:
Dat wil ik best, ik ken helaas mensen die wel vooruit plannen
ssshttt, waarom zeg je dat nou? we denken hier toch dat je rijk bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb expres niks gepland dit weekend, ivm geld![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb niet echt zin in wéér dit gemauwJe kan toch wel wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet inmiddels wie het zegt
I've got more game than Monopoly.
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
ssshttt, waarom zeg je dat nou? we denken hier toch dat je rijk bent
Ik kan heel wat hebben jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je kan toch wel wat hebben
Je weet inmiddels wie het zegt
ik zal vanaf nu wat liever doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan heel wat hebben jahet gaat al een tijdje zo, en ik zit er nog steeds
![]()
Dan zal ik minder KF doen, en meer Lars doenquote:
dat beloof je al wekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zal ik minder KF doen, en meer Lars doen
Ik ben blij dat ik weer moet werken vrijdagavondquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb expres niks gepland dit weekend, ivm geld![]()
Je kan ook gewoon even oversteken en aanbellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb echt een geniaal idee!
Ik ga een buurt bbq organiserenen dan nodig ik dat overbuurmeisje ook uit !
![]()
Dat is stukken efficiënter dan gewoon vragen of ze een keertje met je uit wil! Geniaal inderdaad!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Dat weet ikquote:
Je kan ook gewoon dat overbuurmeisje vragen of ze iets met jou wilt gaan doen, misschien iets minder omslachtig om met haar in contact te komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
![]()
En dan zit je de hele avond opgescheept met een klein kind dat zo graag bij je wil zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Ik ben blij dat anderen in mijn weekend werken zodat ik gewoon weekend hebquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer moet werken vrijdagavond
Hij smst dat ie je leuk vind.. dat je het je daarna nog afvraagtquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik
Hij vind me ook wel leuk, anders was hij niet zo snel met smsen denk ik.
en dan ben jij die dag druk met van alles regelen en doen, en dan kan je buurjongen mooi met haar aanpappenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Of zij denkt 'Welke suffe gast bedenkt er nou een buurt bqq. Ik ben geen 40 plusser. Ik ga wel lekker stappen met m'n vrienden'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
En dan zit je de hele avond opgescheept met een klein kind dat zo graag bij je wil zijn
Ik heb ook gewoon weekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:58 schreef JonKeL het volgende:
Ik ben blij dat anderen in mijn weekend werken zodat ik gewoon weekend heb
Ik heb dat ook de aankomende 2 weekenden, en dit weekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel nog of ik het echt rustig aan zal doen dit weekend of niet, de aankomende 2 weekenden erna zijn namelijk 3 dagen per weekend vol geplanned. Maar ja, thuiszitten is ook weer niet mijn ding.
Dan ga je weg en doe je het rustig aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel nog of ik het echt rustig aan zal doen dit weekend of niet, de aankomende 2 weekenden erna zijn namelijk 3 dagen per weekend vol geplanned. Maar ja, thuiszitten is ook weer niet mijn ding.
Mijn ervaring is dat het meer bevredigend is om achteraf uit te rusten dan van te voren. Gewoon lekker je gang gaan dus dit weekend! Na de volgende twee weekenden merk je vanzelf wel of je aan rust toe bent!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis mee hoor, maar aankomend weekend is het dus nog rustigquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon weekend![]()
[..]
Ik heb dat ook de komende 2 weekenden, inclusief dit weekend
Dat merk je vanzelf toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet toch eerst uitvinden of het haar vriend is, of gewoon een vriend / huisgenoot
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef AirwiN het volgende:
Of zij denkt 'Welke suffe gast bedenkt er nou een buurt bqq. Ik ben geen 40 plusser. Ik ga wel lekker stappen met m'n vrienden'.
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef AirwiN het volgende:
Mijn ervaring is dat het meer bevredigend is om achteraf uit te rusten dan van te voren. Gewoon lekker je gang gaan dus dit weekend! Na de volgende twee weekenden merk je vanzelf wel of je aan rust toe bent!
Loop liever geen blauwtje bij een meisje wat ik elke dag ziequote:
True, maar het gaat niet alleen om rust natuurlijk, ben deze maand ook op vakantie geweest natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het meer bevredigend is om achteraf uit te rusten dan van te voren. Gewoon lekker je gang gaan dus dit weekend! Na de volgende twee weekenden merk je vanzelf wel of je aan rust toe bent!
Ik heb je niet kunnen herkennen @ videoquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon weekend![]()
[..]
Ik heb dat ook de aankomende 2 weekenden, en dit weekend
Twee keer een 'wij denken hetzelfde' post.quote:
Nee, ze scoort dr liever om dr na 1 keer neuken weer te dumpen voor een ander, dan zal ze je elke dag wel met een glimlach begroeten natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Loop liever geen blauwtje bij een meisje wat ik elke dag zie
Dan nodig je jezelf bij anderen uit om te eten en een drankje te doen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef HeatWave het volgende:
True, maar het gaat niet alleen om rust natuurlijk, ben deze maand ook op vakantie geweest natuurlijk.
Dat klopt, kom pas in beeld op het moment dat de film stuk gaatquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef AirwiN het volgende:
Twee keer een 'wij denken hetzelfde' post.Als wij niet voorbestemd zijn voor elkaar weet ik het ook niet meer.
Pics van vriendinquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik denk dat ik ook wel iets heb in het weekend
Ik ga wel zeker met een vriendin op stap vrijdag, ze wil weer eens neuken zei ze
Ik ga dus in elk geval alleen naar huis
Ik heb dat echt niet dat ik zomaar seks wil. Ik begrijp dat ook niet zo goed
Hmmquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze scoort dr liever om dr na 1 keer neuken weer te dumpen voor een ander, dan zal ze je elke dag wel met een glimlach begroeten natuurlijk.
Neuken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga wel zeker met een vriendin op stap vrijdag, ze wil weer eens neuken zei ze
Ik heb dat ook niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
quote:
Aahquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt, kom pas in beeld op het moment dat de film stuk gaat![]()
Want dan ben je gedoemd tot eeuwig vrijgezel, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
Hmm
Maar die gozer moet haar vriend wel zijn
Dat andere meisje is een stuk minder knap...
En als hetero mag ik dit zeggen, maar die gozer ziet er echt goed uit
Ik weet niet waarom de film stuk gegaan isquote:
Is ook nog een optie ja, er is wel een verjaardag waar ik voor uitgenodigd ben, maar daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nodig je jezelf bij anderen uit om te eten en een drankje te doen!
Hap hapquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom de film stuk gegaan is
Nee, maar ik kan me gewoon beter voorstellen dat het knappe meisje met die gozer gaat, ipv het andere meisjequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want dan ben gedoemd tot eeuwig vrijgezel, natuurlijk.
En dat dat knappe meisje misschien een verrot karakter heeft, komt niet in je op?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar ik kan me gewoon beter voorstellen dat het knappe meisje met die gozer gaat, ipv het andere meisje
Niet alles is bedoeld om te happenquote:
quote:
ja dat zou ook kunnen, maar ik heb haar nooit gesproken, dus weet niks van haar karakter...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat dat knappe meisje misschien een verrot karakter heeft, komt niet in je op?
Dit is echt weer oppervlakkigheid ten top natuurlijk.
Hoe vaak heb jij KF al over karakter gehoord? Het komt altijd weer neer op aantrekkelijkheid en bereikbaarheid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
En dat dat knappe meisje misschien een verrot karakter heeft, komt niet in je op?
Uiterlijk zegt niks jongen, leer die les nou toch eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
ja dat zou ook kunnen, maar ik heb haar nooit gesproken, dus weet niks van haar karakter...
Ik zeg toch ook dat ik nu alleen op uiterlijk beoordeel
Jij moet perse enorm geld uitgeven met stappen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb echt veel zin om zaterdag uit te gaanmaar het is niet verstandig
En uitgaan zonder geld is ook zo gierig
Huh je kan toch meteen zien of iemand leuk is?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee maar ik snap toch ook wel dat jij niet express die film na 2:30 kapot laat gaanquote:
Ik probeer die jongen ook wat te leren johquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef AirwiN het volgende:
Hoe vaak heb jij KF al over karakter gehoord? Het komt altijd weer neer op aantrekkelijkheid en bereikbaarheid.
Dat meisje van dat rock & roll gebeuren trekt me aan door haar karakterquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij KF al over karakter gehoord? Het komt altijd weer neer op aantrekkelijkheid en bereikbaarheid.
Dat heeft pas zin op het moment dat hij er voor open staat. En zoals ik het zie heeft KF het op deze manier prima naar zijn zin. Zolang hij er anderen geen kwaad mee doet denk ik 'lekker laten gaan'. En ja, het is niet de manier zoals ik het zou doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik probeer die jongen ook wat te leren johMaar je hebt gelijk.
Vertel eens dan, wat zijn haar typische karaktertrekjes?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van dat rock & roll gebeuren trekt me aan door haar karakter?!
Dat is echt heel erg eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me gewoon beter voorstellen dat het knappe meisje met die gozer gaat, ipv het andere meisje
Hoe groot is haar karakter? 80C?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van dat rock & roll gebeuren trekt me aan door haar karakter?!
Ze heeft een mooi figuurtje en lacht liefquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel eens dan, wat zijn haar typische karaktertrekjes?!
JIj moet dus eerst gegeten hebben voor de sexquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik honger heb, bijt ik vrijwel in alles hoor
Jij wel HWquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Huh je kan toch meteen zien of iemand leuk is?
Je wil het graag horen lezen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef AirwiN het volgende:
Dat heeft pas zin op het moment dat hij er voor open staat. En zoals ik het zie heeft KF het op deze manier prima naar zijn zin. Zolang hij er anderen geen kwaad mee doet denk ik 'lekker laten gaan'. En ja, het is niet de manier zoals ik het zou doen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:20 schreef heksehiel het volgende:
Ze heeft een mooi figuurtje en lacht lief
Ik heb die lenzen van TellSellquote:
Niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIj moet dus eerst gegeten hebben voor de sex
De verlegenheid vind ik zo leuk, en wanneer ik haar dan een complimentje geef zie ik haar gewoon stralenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel eens dan, wat zijn haar typische karaktertrekjes?!
Nee, het boeit mij weinig. Maar ik zie ook geen heil dat je op basis van de inhoud van posts users gaat weigeren of toelaten. Tenzij er dingen worden gepost die echt niet door de beugel kunnen. En laten we wel zijn, dat is bij KF niet het geval.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
Je wil het graag horen lezen?Je hebt gelijk
Jij hebt bent een grote persoonlijkheid!quote:
Laatst kreeg ik ook zoiets te horenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg eigenlijk
Een vriendin van me heeft mij ook in het begin met mijn ex wel eens gevraagd waarom ik iets met hem had, ik kon wel een knappere jongen krijgen![]()
Later was zij een van die mensen die niet kon begrijpen waarom het uit was omdat we zo een leuk stel waren
quote:
Ik weiger KF niet hierdoor, ik wil alleen laten weten hoe ik erover denkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef AirwiN het volgende:
Nee, het boeit mij weinig. Maar ik zie ook geen heil dat je op basis van de inhoud van posts users gaat weigeren of toelaten. Tenzij er dingen worden gepost die echt niet door de beugel kunnen. En laten we wel zijn, dat is bij KF niet het geval.
Tja...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt bent een grote persoonlijkheid!
Ik wil ook echt geen mensen beledigen of irriteren hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weiger KF niet hierdoor, ik wil alleen laten weten hoe ik erover denk![]()
Bij KF is dat zeker niet het geval.
Je moet hier verhalen posten waaruit blijkt dat je stoer bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik ook zoiets te horen
Stond met een ex scharrel te praten, komt er een gozer naar me toe en vraagt " wie is dat ?!?! "
Dus zij zegt " Mijn ex"
Zegt die gast: " Hij ?"
Dat geloof ik ten dele ook echt wel, ik heb al gezegd dat ik echt niet denk dat je een naar persoon bent, maar ik blijf erbij, lees je posts eens na voor je op invoeren ramt en bedenk je eens hoe het overkomt op mensen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil ook echt geen mensen beledigen of irriteren hoor
Ik ben er gewoon klaar mee dat ik niet weet wat ik wil
De meesten hier zijn volwassen genoeg om zich daar niets van aan te trekkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil ook echt geen mensen beledigen of irriteren hoor
Je gedrag komt dan niet overeen met je denkwijze. Zeker gezien het gegeven dat je hier continu je gedrag blijft verdedigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Alsof jij een ritje zou afslaan?quote:
Weetje, eigenlijk heb ik wel respect voor KF. Serieus ja! Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok! Hij post gewoon lekker wat ie wil, schaamt zich niet, ondanks dat ie het hele topic wordt uigekafferd door vrijwel iedereen en blijft gewoon terugkomen. Hij is misschien wat naiever, maar geldt dat niet voor meer mensen hier? Maar zodra het een vrouw betreft, wordt ze in bescherming genomen en omdat KF een man is, gaat die vlieger niet op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geloof ik ten dele ook echt wel, ik heb al gezegd dat ik echt niet denk dat je een naar persoon bent, maar ik blijf erbij, lees je posts eens na voor je op invoeren ramt en bedenk je eens hoe het overkomt op mensen..
Ik twijfel nog of ik straks op de fiets ga naar de afspraak die ik heb. Alle regen die bij jou valt, valt hier niet denk ik dan maar.quote:
Hooi , niets nieuws voor jou tochquote:
Uhm neequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je moet hier verhalen posten waaruit blijkt dat je stoer bentAfzeiken doen wij wel
Sorry?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weetje, eigenlijk heb ik wel respect voor KF. Serieus ja! Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok! Hij post gewoon lekker wat ie wil, schaamt zich niet, ondanks dat ie het hele topic wordt uigekafferd door vrijwel iedereen en blijft gewoon terugkomen. Hij is misschien wat naiever, maar geldt dat niet voor meer mensen hier? Maar zodra het een vrouw betreft, wordt ze in bescherming genomen en omdat KF een man is, gaat die vlieger niet op.
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks op de fiets ga naar de afspraak die ik heb. Alle regen die bij jou valt, valt hier niet denk ik dan maar.
Haha.quote:
Merk op hoe goed ik mij heb kunnen inhouden. Jaja, ik denk wèl na voor op op die 'Invoeren' knop ram!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:37 schreef heksehiel het volgende:
Dit gaat voorspelbare reacties opleveren
Ik heb er speciaal nog pokkenweer bij gezet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit gaat voorspelbare reacties opleveren
Misschien word jij wel hartstikke geil van pokkenweer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb er speciaal nog pokkenweer bij gezet.
Idd, je reactie was buitengewoon onvoorspelbaar. Trotsquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merk op hoe goed ik mij heb kunnen inhouden. Jaja, ik denk wèl na voor op op die 'Invoeren' knop ram!
Maar is het juist ook niet leuk dat hij die dingen juist wel zegt? Daarmee heb je tenminste iets om op te reageren, anders zou het ook maar saai worden hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry?.
Ik snap je wel hoor, maar hij vraagt met heel veel posts echt gewoon om commentaar. Er zijn gewoon dingen die zeg je niet.
Dat probeert ie juist wel heel hard. Hij faalt alleen jammerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok!
Hou je in, hou je inquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:43 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt KF helemaal niet opscheppen. Hij zet zich zelf met sommige dingen die hij zegt best voor de gek en dat weet hij ook wel.
Ik ben wel best naief en dom soms, maar ik zet niet dat soort verhalen neer
Ja hoorquote:
Wat wilde je zeggen dan?quote:
Weet je ook meteen waarom ik nat ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien word jij wel hartstikke geil van pokkenweer.
gewoon, leuke dingen in het vooruitzichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zowel dieals die
vragen om toelichting
Ohh wat ga je halen? Neem gelijk ook iets lekkers voor mij meequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hoorzo ff boodschappen doen, hoest daar ?
Leuke dingen die te maken hebben metquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon, leuke dingen in het vooruitzicht
Ow minderfijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik nat ben.![]()
Ahhh, nog meer nattigheid. Er was toen ik thuis thuis was lekkage op mijn kamer. Omdat mijn kamer nogal scheef is, loopt alles naar het midden. Dat heeft mijn huisgenootje heel lief opgeruimd, alleen het is ook naar mijn stoffen wasmand gelopen.Gadver, wat stinkt dat.
Bakker, DA, appie dus wat heb je nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohh wat ga je halen? Neem gelijk ook iets lekkers voor mij mee![]()
Ja hoor gaat goed
Nee hoor, je hebt het uitgelegd, ik zeg er niets meer overquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef lichtekooi het volgende:
Soms denk ik dat het beter is om niet op forums en dat soort dingen te komen. Want ze denken altijd dat ik dom ben omdat ik moeite heb met taal
Ik ben zo creatief met bijnamenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
![]()
Da's weer een nieuwe na Wipley en Titley
Als je klein bent, kan iphley ook nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
![]()
Da's weer een nieuwe na Wipley en Titley
Katja snoep is wel okey, maakt niet uit wat, die keuze laat ik verder aan jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow minderfijnlekkage wel een beetje te herleiden dan ?
[..]
Bakker, DA, appie dus wat heb je nodig
Voor zover ik kan zien heb je alleen problemen met spelling. Als je er echt zo van zou balen, waarom neem je dan niet bijv. wat lessen Nederlands? Ik was er vroeger ook geen held in, maar ergerde me rot aan mijn fouten en ben er wat aan gaan doen. Hetgeen leidt tot het iets te kritische zijn op spelling. Wat niet wegneemt, dat ik ook heus nog wel eens fouten maak.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Als je klein bent, kan iphley ook nog![]()
Hij is wel slecht
dank je HW, ik vindt het zelf soms zo frustrerent
Het probleem is dat ik het niet kan onthouden. Ik weet dat ik dingen fout schrijf, maar dan weet ik niet of ik het nou altijd fout schrijf en goed verbeter of andersom. Soms heb ik ook dat ik niet weet of een zin wel loopt, dan denk ik te lang na en klopt het niet meer, ik begrijp het gewoon nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien heb je alleen problemen met spelling. Als je er echt zo van zou balen, waarom neem je dan niet bijv. wat lessen Nederlands? Ik was er vroeger ook geen held in, maar ergerde me rot aan mijn fouten en ben er wat aan gaan doen. Hetgeen leidt tot het iets te kritische zijn op spelling. Wat niet wegneemt, dat ik ook heus nog wel eens fouten maak.
Leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
het was heel leuk Ripley, hij was heel grapig en lief en ik vond hem net zo leuk als zaterdag en hij stuurde vanmorgen al een sms of ik het net zo leuk vond en dat hij me nog een keer wilde zien.
En dat ie jonger is is geen probleem, daar kan Ripley je alles over vertellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:het was heel leuk Ripley, hij was heel grapig en lief en ik vond hem net zo leuk als zaterdag en hij stuurde vanmorgen al een sms of ik het net zo leuk vond en dat hij me nog een keer wilde zien.
* Nouk klopt op getl0st zijn rug.. Kom maar jongen, laat er nog maar éénquote:
Ik drink cassis.. dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk klopt op getl0st zijn rug.. Kom maar jongen, laat er nog maar één
Dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die ritjes van jou stellen ook niets voor
Jongere kerelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat ie jonger is is geen probleem, daar kan Ripley je alles over vertellen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat ie jonger is is geen probleem, daar kan Ripley je alles over vertellen
Je bent iig snelquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dankjeik deed nog wel zo mijn best
En anders kun je dat ook gewoon zelf vragen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
ik vind het nog raar
Ik heb al terug gestuurt dat dat goed is
Hij zij gisteren al dat hij zaterdag niets heeft nog, dus mischien vraagt hij mij wel.
Hoe oud ben jij en hoe jong is hij dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]ik vind het nog raar
Ik heb al terug gestuurt dat dat goed is
Hij zij gisteren al dat hij zaterdag niets heeft nog, dus mischien vraagt hij mij wel.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bent iig snelDaar hou ik wel van
Je doet wel veel voor je hobby heh!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jongere kerels bah
oudererijke kerels
Ja maar jij bent zelf ook nog zo jongquote:
Oudere kerels hebben ook meer geld, in de meeste gevallen, dus jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je doet wel veel voor je hobby heh!
Wat is die hobby van haar dan ? zelf wil ze er weinig over kwijtquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je doet wel veel voor je hobby heh!
Ja je hebt gelijk! En ga je nog Katja snoep voor me halen????quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zelf ook nog zo jongDan heb je dat al snel wat minder
Dat moet je haar zelf maar vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is die hobby van haar dan ? zelf wil ze er weinig over kwijt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oudere kerels hebben ook meer geld, in de meeste gevallen, dus ja![]()
Ow, of een man geld heeft interesseert me echt geen moerquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oudere kerels hebben ook meer geld, in de meeste gevallen, dus ja![]()
Zolang je maar waar krijgt voor je geld als oude kerel.quote:
oh niets boeiendsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is die hobby van haar dan ? zelf wil ze er weinig over kwijt
Als ie maar goed kan neuken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, of een man geld heeft interesseert me echt geen moer
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar waar krijgt voor je geld als oude kerel.
Alleen je hobby hoeft hij niet te betalen? Sympathiek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef Lub_ya het volgende:
en mijn hobby: BETAAL IK ZELF, dat hoeft een man voor mij niet te doen![]()
Dat ook. En lief is. En grappig. En bij voorkeur niet oliedomquote:
Zoals een goede vriend van mij in zo'n geval zou zeggen: dan moet het er eentje zijn die van je lul een kurkentrekker kan maken!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen je hobby hoeft hij niet te betalen? Sympathiek.
ohhh dat krijgt ie welquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar waar krijgt voor je geld als oude kerel.
Hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ook. En lief is. En grappig. En bij voorkeur niet oliedom
en bedanktquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen je hobby hoeft hij niet te betalen? Sympathiek.
Hahaha *gooit kwartje voor het kopieren*quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een goede vriend van mij in zo'n geval zou zeggen: dan moet het er eentje zijn die van je lul een kurkentrekker kan maken!
quote:
Ja?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
Zoals een goede vriend van mij in zo'n geval zou zeggen: dan moet het er eentje zijn die van je lul een kurkentrekker kan maken!
Dat komt omdat je zelf genoeg hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, of een man geld heeft interesseert me echt geen moer
Jij hebt heul geen kwartjes meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha *gooit kwartje voor het kopieren*
die hou ik erin
Blijkbaar val ik nog niet in die categoriequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf genoeg hebtdan ga je geld echt als een secundair iets zien
Het scheelt maar een jaar hoor, 23 en 22, maar mijn exen waren allemaal meer dan 4 jaar ouder als ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe jong is hij dan?
En vraag jij hem ook eens joh, hij heeft ook al veel initiatief naar jou toe genomen
Of je wil te veelquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Blijkbaar val ik nog niet in die categorie
Voor iedereen ligt die grens anders natuurlijk. En tja, voor z'n high maintenance vrouw als jij...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef heksehiel het volgende:
Blijkbaar val ik nog niet in die categorie
Ah joh, da's niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Het scheelt maar een jaar hoor, 23 en 22, maar mijn exen waren allemaal meer dan 4 jaar ouder als ik.
Dat durf ik niet zo goed, maar als hij het niet vraagt, vraag ik het denk ik wel
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De mijne heel lang geleden ingewisseld voor euro-muntjes
5 jaar maar, amateurquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah joh, da's niks
Mijn dates/exen zijn gemiddeld 5 jaar jonger. Maar ik ben dan ook oud
Het gegeven dat ze in dit topic zit betekent dat ze 1) schromelijk overdrijft over haar prestaties 2) haar talenten niet optimaal benut. Ik vermoed 1)quote:
Ik zie het gewoon als een uitdaging. Wat zou ik er aan hebben om nu al alles te hebben bereikt? Moet nog wel ff mee, wel zo fijn als er dan ook nog doelen in het verschiet liggen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor iedereen ligt die grens anders natuurlijk. En tja, voor z'n high maintenance vrouw als jij...
Je bent veelste scherp vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze in dit topic zit betekent dat ze 1) schromelijk overdrijft over haar prestaties 2) haar talenten niet optimaal benut. Ik vermoed 1)
Ook dat is een kwestie van perceptie. De jouwe om precies te zijn.quote:
wat wilt dat zeggen als ik hier in dit topic ben, is iedereen hier zo laag dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze in dit topic zit betekent dat ze 1) schromelijk overdrijft over haar prestaties 2) haar talenten niet optimaal benut. Ik vermoed 1)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat is een kwestie van perceptie. De jouwe om precies te zijn.
Ik moet er om lachenquote:
quote:
Qua persoonlijkheid kan ik het niet beoordelen, maar qua inkomens vermoed ik dat er geen bijzonderheden zullen zijn. Als golddigger zijnde moet je dus niet hier zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Lub_ya het volgende:
wat wilt dat zeggen als ik hier in dit topic ben, is iedereen hier zo laag dan?
leg uit
3)geen man gevonden heeft die haar kan onderhoudenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ooohhh ik hou van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
3)geen man gevonden heeft die haar kan evenaren
ze zijn niet goed genoeg voor haar![]()
Knap staaltje de vraag vermijden en toch met een antwoord komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid kan ik het niet beoordelen, maar qua inkomens vermoed ik dat er geen bijzonderheden zullen zijn. Als golddigger zijnde moet je dus niet hier zijn.
Niet goed genoeg verdienen om haar te onderhouden bedoel je...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
quote:
We have a match!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
quote:
Maar blijkbaar gaat de geld eis niet op bij vrouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger en als ik dat wel was dan zou ik idd niet hier zijn!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid kan ik het niet beoordelen, maar qua inkomens vermoed ik dat er geen bijzonderheden zullen zijn. Als golddigger zijnde moet je dus niet hier zijn.
Ik heb het al verbeterdquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet goed genoeg verdienen om haar te onderhouden bedoel je...
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger en als ik dat wel was dan zou ik idd niet hier zijn!!!!
van jou hou ik dus ook, misschien is bi niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Maar blijkbaar gaat de geld eis niet op bij vrouwen
Te makkelijk:quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
wat is het toch aan singles dat al die vrouwen hier op zijn minst bi worden
Het is ook gewoon de tijdsgeest van nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, wat is bi? Ik zou best eens met een vrouwen willen zoenen, maar ik zou er niet verliefd op kunnen worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
Ah, in dat geval plaag ik je gewoon maar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef Lub_ya het volgende:
Ik ben geen golddigger en als ik dat wel was dan zou ik idd niet hier zijn!!!!
Nee, ik zit op mijn werk, hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef rival het volgende:
Wie/Wat heb ik gemist?
werken jullie niet ofzo?
Ikke wil ook hip zijn! Dus zal ik overgaan naar vrouwen??quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de tijdsgeest van nuBen jij niet bi ?
niet hip hoor
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Kan je dat eten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef rival het volgende:
Wie/Wat heb ik gemist?
werken jullie niet ofzo?
Niiiiice!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
Wanneer weet ik nog niet precies, hoor ik denk ik vandaag nog. Als Project-Assistent in Amstelveen ergens. Op basis van mijn CV waren ze erg enthousiast en ze zoeken iemand per direct
Das lekker in de buurt danquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
Wanneer weet ik nog niet precies, hoor ik denk ik vandaag nog. Als Project-Assistent in Amstelveen ergens. Op basis van mijn CV waren ze erg enthousiast en ze zoeken iemand per direct
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:
Nou ja, wat is bi? Ik zou best eens met een vrouwen willen zoenen, maar ik zou er niet verliefd op kunnen worden.
Werken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef rival het volgende:
Wie/Wat heb ik gemist?
werken jullie niet ofzo?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
nee.. BI !quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ikke wil ook hip zijn! Dus zal ik overgaan naar vrouwen??
quote:
Lekker in de buurt bij mij jaquote:
win-win situatiequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Lekker in de buurt bij mij jaEn ook bij jou inderdaad
Is goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:53 schreef rival het volgende:
![]()
Goed bezig babe![]()
laat het wel ff weten van te voren, kunnen wij allemaal duimen!
Bisluiteloosheid...quote:
Per directquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, in dat geval plaag ik je gewoon maar...
Nou!quote:
Haha, jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
Per directJe moet toch wel even tijd hebben om af te kicken van overdag Fok!ken?
![]()
Klinkt erg goed joh!
maar als BI kan je van beide genietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bisluiteloosheid...Kies gewoon of mannen of vrouwen!
Ik zou niet weten waarom, salaris komt toch wel elke maandquote:
Bi is beide hequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ikke wil ook hip zijn! Dus zal ik overgaan naar vrouwen??
Maar je zoent toch niet met haar borsten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:55 schreef Ripley het volgende:
Zoenen met een vrouw, niet mijn ding. Veel te veel tieten en zacht vlees en zo.
kan welquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar je zoent toch niet met haar borsten?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
Van een man ga ik niet genieten!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja maar ik d8 dat de overgang naar vrouwen hipper zou zijn, is dat ook zo?
Als man zeg ik neequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zeg.... DOEN!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver jij van iemand af gaat staan als je zoenen, maar ik sta dan best dichtbijquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
quote:
heeyquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoi Flena,
ja dat kan absoluut, maar zij had het over zoenen
quote:
totdat je zo'n vrouw ontmoet, ik d8 eerst ook zo, totdat ik dus een vrouw ontmoete, waar ik d8 mmmmmmmmmm zou ik best wat mee willen doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap dat hele: ik ben niet bi maar zou best met een vrouw wlillen zoenen ook niet zo hoor
ik zie heus wel eens mooie vrouwen maar de gedachte om er iets mee te doen komt niet bij me op, nee vrouwen zijn niet mijn ding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
totdat je zo'n vrouw ontmoet, ik d8 eerst ook zo, totdat ik dus een vrouw ontmoete, waar ik d8 mmmmmmmmmm zou ik best wat mee willen doen
Serieus ik heb gisteren de hele middag dubbel gelegen om icanhascheezeburger.comquote:
News flash , you'r biquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
totdat je zo'n vrouw ontmoet, ik d8 eerst ook zo, totdat ik dus een vrouw ontmoete, waar ik d8 mmmmmmmmmm zou ik best wat mee willen doen
Je rookt nog steeds hèquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus ik heb gisteren de hele middag dubbel gelegen om icanhascheezeburger.comBijna jammer dat mijn collega er weer is..
Die kon ik nog nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus ik heb gisteren de hele middag dubbel gelegen om icanhascheezeburger.comBijna jammer dat mijn collega er weer is..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |