Of je wil te veelquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Blijkbaar val ik nog niet in die categorie
Voor iedereen ligt die grens anders natuurlijk. En tja, voor z'n high maintenance vrouw als jij...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef heksehiel het volgende:
Blijkbaar val ik nog niet in die categorie
Ah joh, da's niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Het scheelt maar een jaar hoor, 23 en 22, maar mijn exen waren allemaal meer dan 4 jaar ouder als ik.
Dat durf ik niet zo goed, maar als hij het niet vraagt, vraag ik het denk ik wel
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De mijne heel lang geleden ingewisseld voor euro-muntjes
5 jaar maar, amateurquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah joh, da's niks
Mijn dates/exen zijn gemiddeld 5 jaar jonger. Maar ik ben dan ook oud
Het gegeven dat ze in dit topic zit betekent dat ze 1) schromelijk overdrijft over haar prestaties 2) haar talenten niet optimaal benut. Ik vermoed 1)quote:
Ik zie het gewoon als een uitdaging. Wat zou ik er aan hebben om nu al alles te hebben bereikt? Moet nog wel ff mee, wel zo fijn als er dan ook nog doelen in het verschiet liggen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor iedereen ligt die grens anders natuurlijk. En tja, voor z'n high maintenance vrouw als jij...
Je bent veelste scherp vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze in dit topic zit betekent dat ze 1) schromelijk overdrijft over haar prestaties 2) haar talenten niet optimaal benut. Ik vermoed 1)
Ook dat is een kwestie van perceptie. De jouwe om precies te zijn.quote:
wat wilt dat zeggen als ik hier in dit topic ben, is iedereen hier zo laag dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze in dit topic zit betekent dat ze 1) schromelijk overdrijft over haar prestaties 2) haar talenten niet optimaal benut. Ik vermoed 1)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat is een kwestie van perceptie. De jouwe om precies te zijn.
Ik moet er om lachenquote:
quote:
Qua persoonlijkheid kan ik het niet beoordelen, maar qua inkomens vermoed ik dat er geen bijzonderheden zullen zijn. Als golddigger zijnde moet je dus niet hier zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Lub_ya het volgende:
wat wilt dat zeggen als ik hier in dit topic ben, is iedereen hier zo laag dan?
leg uit
3)geen man gevonden heeft die haar kan onderhoudenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ooohhh ik hou van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
3)geen man gevonden heeft die haar kan evenaren
ze zijn niet goed genoeg voor haar![]()
Knap staaltje de vraag vermijden en toch met een antwoord komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid kan ik het niet beoordelen, maar qua inkomens vermoed ik dat er geen bijzonderheden zullen zijn. Als golddigger zijnde moet je dus niet hier zijn.
Niet goed genoeg verdienen om haar te onderhouden bedoel je...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
quote:
We have a match!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
quote:
Maar blijkbaar gaat de geld eis niet op bij vrouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger en als ik dat wel was dan zou ik idd niet hier zijn!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid kan ik het niet beoordelen, maar qua inkomens vermoed ik dat er geen bijzonderheden zullen zijn. Als golddigger zijnde moet je dus niet hier zijn.
Ik heb het al verbeterdquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet goed genoeg verdienen om haar te onderhouden bedoel je...
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger en als ik dat wel was dan zou ik idd niet hier zijn!!!!
van jou hou ik dus ook, misschien is bi niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Maar blijkbaar gaat de geld eis niet op bij vrouwen
Te makkelijk:quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
wat is het toch aan singles dat al die vrouwen hier op zijn minst bi worden
Het is ook gewoon de tijdsgeest van nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, wat is bi? Ik zou best eens met een vrouwen willen zoenen, maar ik zou er niet verliefd op kunnen worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
Ah, in dat geval plaag ik je gewoon maar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef Lub_ya het volgende:
Ik ben geen golddigger en als ik dat wel was dan zou ik idd niet hier zijn!!!!
Nee, ik zit op mijn werk, hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef rival het volgende:
Wie/Wat heb ik gemist?
werken jullie niet ofzo?
Ikke wil ook hip zijn! Dus zal ik overgaan naar vrouwen??quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de tijdsgeest van nuBen jij niet bi ?
niet hip hoor
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Kan je dat eten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef rival het volgende:
Wie/Wat heb ik gemist?
werken jullie niet ofzo?
Niiiiice!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
Wanneer weet ik nog niet precies, hoor ik denk ik vandaag nog. Als Project-Assistent in Amstelveen ergens. Op basis van mijn CV waren ze erg enthousiast en ze zoeken iemand per direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |